Ryanair (FR)

cyclone
Airbus A320
Повідомлень: 378
З нами з: 03 липня 2018, 17:10
Звідки: Харків
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення cyclone »

Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 13:48 отаке пояснення з офіційного сайту:

– Up to 50% of customers will continue to bring two free carry-on bags from 1 Nov as they travel on Priority Boarding.
– Our new lower cost €8 x 10kg checked bag (compared to the current €25 x 20kg checked bag) means that checked bag income will probably decline as we deliver more savings to Ryanair customers.

я погоджуюсь, що зараз має місце маніпулювання тарифами і послугами. це дійсно плутає споживачів, а будь-яка плутатина сіє паніку.
але, висуваючи такі емоційні претензії перевізникові, ми точно маємо на увазі компанію, яка зараз продає квитки до Вршави від 13Є, до Лондона від 15Є, а до Берліна від 22?
Так претензія не в тому, що квитки подорожчали. Претензія в тому, що вони мають клієнтів за дурнів. І ще нав'язування додаткових послуг обґрунтовують піклування про цих самих клієнтів.

Те, що тут деякі співрозмовники виправдовують Райан та стверджують, що це тільки бізнес, і Райан не буде вам робити послуги собі на збиток, не дуже в'яжетьзя з цим: "...checked bag income will probably decline as we deliver more savings to Ryanair customers". Коротше кажучи, хтось тут "конкретно" бреше. :grin:
Ну і дуже суперечливе саме твердження, що залишивши великий багаж за старою ціною, і змушуючи платити за ручну поклажу, яка раніше взагалі була безкоштовною, прибуток у них, "probably", зменшиться. :grin:
Востаннє редагувалось 28 серпня 2018, 14:01 користувачем cyclone, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

cyclone писав: 28 серпня 2018, 13:40
mischko писав: 28 серпня 2018, 12:28 не хочеш літати так - плати, щоб літати як ти хочеш.
Я буду літати саме так, як я хочу, і платити чи ні - це вже вирішувати мені
Це просто інфантилізм в кубі. :facepalm: :facepalm: :facepalm:
BEOWULF
Airbus A319
Повідомлень: 182
З нами з: 22 березня 2012, 21:16
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення BEOWULF »

Помните, что обещали бесплатные билеты через несколько лет - вот готовятся, чтобы каждый пассажир был вынужден покупать допуслугу.
Sleepwalker
Airbus A319
Повідомлень: 231
З нами з: 23 березня 2018, 15:07
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sleepwalker »

cyclone писав: 28 серпня 2018, 13:59
Так претензія не в тому, що квитки подорожчали. Претензія в тому, що вони мають клієнтів за дурнів. І ще нав'язування додаткових послуг обґрунтовують піклування про цих самих клієнтів.

Те, що тут деякі співрозмовники виправдовують Райан та стверджують, що це тільки бізнес, і Райан не буде вам робити послуги собі на збиток, не дуже в'яжетьзя з цим: "...checked bag income will probably decline as we deliver more savings to Ryanair customers". Коротше кажучи, хтось тут "конкретно" бреше. :grin:
Ну і дуже суперечливе саме твердження, що залишивши великий багаж за старою ціною, і змушуючи платити за ручну поклажу, яка раніше взагалі була безкоштовною, прибуток у них, "probably", зменшиться. :grin:
знаєте, якщо відповідати на питання примітивно "чорно-біло", то мені особисто нововведення також не подобається. але водночас я розумію, що маю справу з явищем, на яке вплинути не можу. я впевнений, що пропонуючи такі ціни (які я наводив вище) Раян може експерементувати ще дуже довго і нудно без ризику втратити епічні "99,9%" середньостатистичного завантаження бортів.
я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
cyclone
Airbus A320
Повідомлень: 378
З нами з: 03 липня 2018, 17:10
Звідки: Харків
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення cyclone »

Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 14:13 я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
А що, це допоможе? Якщо так, то давайте! 8-)
О'Лірі напевно начхати на все, що про нього пишуть. В мене на разі немає пропозицій, я просто висловлюю свою думку, яку дехто поділяє. Що саме робити? Поки що нічого. Дивитися різні варіанти, і вибирати найкращій за параметрами найдешевший/найзручніший особисто для кожного. Якщо вони ціну скинуть на ці ж 8 евро на квитки, а потім додадуть 8 на багаж - то немає проблем. :grin:
Досі ще залишаеться Візз з безкоштовную ручною поклажею... Ще Jet2 та інші розвиваються... Побачимо. Але, як кажуть, "осадочек остался". І не розумію, чому багато хто тут захищає Райан, кажучи, що все нормально і навіть, що взагалі нічого не змінилося. Як на мене, це невеликий, але неприємний факт.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Райан захищають тому, що вони чесно говорять про набір послуг.
Вони, звичайно, не щирі у поясненні причин, але це маркетинг і PR. А в цій сфері ніхто не щирий з клієнтами. Коли вам пропонують з телевізора шампунь з "керамідами Р", мало хто докопається і дізнається, що ніяких "Керамідів Р" не існує.
Погана авіакомпанія - це та компанія, яка анонсує безкоштовну ручну поклажу, а в аеропорту вас не пускають з нею на борт. Або обіцяє безкоштовне харчування, а на борту його немає.
А коли пишуть, що багаж коштує стільки-то, а ручна поклажа має бути такою-то і ці правила виконуються, то все вони роблять коректно. Не подобається - не купуй квиток і лети іншою авіакомпанією.

Тут в гілці про МАУ дехто правильно писав: купить/створіть авіакомпанію і відкривайте рейси в Ужгород, не беріть гроші за переоформлення і безкоштовно наливайте Хенесі. Але, на щастя, авіакомпаніями керують Мірошніков та О'Лірі і саме вони вирішують, як їм заробляти, задовільняти власників і розвивати компанію. Якщо ви знаєте, як краще це зробити, то мені дивно, що ви, замість керувати авіакомпанією, ведете пусті розмови на форумі.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

Tetris писав: 28 серпня 2018, 14:40 Не подобається - не купуй квиток і лети іншою авіакомпанією.
Не указуй людині, що їй робити, щоб полетіти! Сам буде вирішувати з квитком, чи без!
Resident

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Resident »

Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 14:13
cyclone писав: 28 серпня 2018, 13:59
Так претензія не в тому, що квитки подорожчали. Претензія в тому, що вони мають клієнтів за дурнів. І ще нав'язування додаткових послуг обґрунтовують піклування про цих самих клієнтів.

Те, що тут деякі співрозмовники виправдовують Райан та стверджують, що це тільки бізнес, і Райан не буде вам робити послуги собі на збиток, не дуже в'яжетьзя з цим: "...checked bag income will probably decline as we deliver more savings to Ryanair customers". Коротше кажучи, хтось тут "конкретно" бреше. :grin:
Ну і дуже суперечливе саме твердження, що залишивши великий багаж за старою ціною, і змушуючи платити за ручну поклажу, яка раніше взагалі була безкоштовною, прибуток у них, "probably", зменшиться. :grin:
знаєте, якщо відповідати на питання примітивно "чорно-біло", то мені особисто нововведення також не подобається. але водночас я розумію, що маю справу з явищем, на яке вплинути не можу. я впевнений, що пропонуючи такі ціни (які я наводив вище) Раян може експерементувати ще дуже довго і нудно без ризику втратити епічні "99,9%" середньостатистичного завантаження бортів.
я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
Летать из Украины с WizzAir :plane:
У Раянов, на самом деле, назрели серьезные проблемы. У них была самая крупная забастовка пилотов за всю историю. Сам рынок для лоукостеров становится более агрессивным. Классики адаптировались к новым условиям, сделали лоукост тарифы, снизили издержки и теперь уверено отвоевывают свои позиции назад. Ощущение, что у Раяновского менеджмента случился психоз. Они в агонии, начинают сильно ломать дров, потому что фин результаты падают. Раяны все еще одна из наиболее доходных авиакомпаний в Европе, но тренд нисходящий.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення artml »

Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 14:13 я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
Літати на Мау :plane:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

1) знайти як прив'язати до цього МАУ (Раяни хотіли літати з безкоштовним багажем, але їм МАУ не позволило, то вони оце тепер мусять з наших кишень собі компенсувати)
2) знайти як прив'язати до МАУ Порошенка (Всі вони там наверху бариги і думають лише про свої інтереси, а народ зубожіє)
3) організувати мітинг зубожілих під Адміністрацію Президента з вимогою скасувати нову багажну політику Ryanair. Можна ще покликати новонародженого експерта з авіації пана Садового.
4) кричати що зрада, закликати до імпічменту, 3-го майдану, парламентської форми правління (фор хум хау)
Sleepwalker
Airbus A319
Повідомлень: 231
З нами з: 23 березня 2018, 15:07
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sleepwalker »

artml писав: 28 серпня 2018, 15:07
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 14:13 я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
Літати на Мау :plane:
я не пойняв, а ми тебе хіба не будемо боротися за лоукостера всєя Європи? ми його втрачаємо?
а якщо серйозно, Бодя Логвиненко терпів і нам велів. про нову політику мовчить — значить всьо путьом.
cyclone
Airbus A320
Повідомлень: 378
З нами з: 03 липня 2018, 17:10
Звідки: Харків
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення cyclone »

Tetris писав: 28 серпня 2018, 14:40 Райан захищають тому, що вони чесно говорять про набір послуг.
Вони, звичайно, не щирі у поясненні причин, але це маркетинг і PR. А в цій сфері ніхто не щирий з клієнтами. Коли вам пропонують з телевізора шампунь з "керамідами Р", мало хто докопається і дізнається, що ніяких "Керамідів Р" не існує.
А шо це всі такі нервові?
Чесно говорять про набір послуг? Що саме чесно? Що заплативши за до цього багато років безкоштовну ручну поклажу не буде затримок? Ой, точно? Напевно можна вірити? Чи що вони від цього понесуть збитки/недоотримають прибуток? А як же "це чисто бізнес, і на збитки ніхто працювати не буде"?
Як О****н бреше - так він *** і ******, а як О'Лірі бреше - так він класний бізнесмен і всі так роблять, це просто піар. :grin:

Tetris писав: 28 серпня 2018, 14:40 Погана авіакомпанія - це та компанія, яка анонсує безкоштовну ручну поклажу, а в аеропорту вас не пускають з нею на борт. Або обіцяє безкоштовне харчування, а на борту його немає.
До чого тут це, взагалі?

Tetris писав: 28 серпня 2018, 14:40 Не подобається - не купуй квиток і лети іншою авіакомпанією.
Добре, що ви підказали, а то вже не знав що й робити. Але ви запізнилися і вже другий після так люблячого всіх повчати mischko.

Про якісь рейси в Ужгород нічого не зрозумів, але ви, мабуть, маєте рацію.
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Я не нервую. Просто ржу з цього жалюгідного мозгового штурму "А що ми можемо зробити?". Контрсанкції введіть. Можна туалетний папір вкрасти в літаку. Або 2 рази змивати в туалеті.
Про Омеляна та ОЛірі - все вірно. Якщо б ОЛірі брехав роботодавцю - вилетів би з роботи. Ви чомусь забуваєте, що Райан разом з ОЛірі вам нічого не винні і не ви брали його на роботу.
Ви можете вірити, можете - ні. Це ваші проблеми. Здравомислячим людям не треба пояснювати, що, все. що робить компанія - для максимізації прибутку. Так, цю умову ввели, щоб ми частіше купували прайоріті.
Є компанія, яка зі своєї ініціативи внесла зміни у публічний договір і заздалегідь попередила про це (що, до речі, теж говорить про її якість, Візз, наприклад, коли ріже розклад по розпроданих рейсах, повідомляє далеко не завжди, більшість дізнається, що їм перенесли рейс, випадково глянувши своє бронювання) - не хочете - не приймайте умови цього публічного договору.

Так, лоу-кости, та й вся цивільна авіація, зараз в пошуку механізмів максимізації доходу, які б поєднувались з нарощуванням пасспотоку. Доводиться йти на нестандартні кроки. Але, чомусь мені так здається, що ОЛірі краще нас разом узятих знає, що робити. Так, можливо цей експеримент виявиться невдалим, але він точно краще нас розуміє, що робить.
Resident

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Resident »

Tetris писав: 28 серпня 2018, 16:04 Я не нервую. Просто ржу з цього жалюгідного мозгового штурму "А що ми можемо зробити?". Контрсанкції введіть. Можна туалетний папір вкрасти в літаку. Або 2 рази змивати в туалеті.
Про Омеляна та ОЛірі - все вірно. Якщо б ОЛірі брехав роботодавцю - вилетів би з роботи. Ви чомусь забуваєте, що Райан разом з ОЛірі вам нічого не винні і не ви брали його на роботу.
Ви можете вірити, можете - ні. Це ваші проблеми. Здравомислячим людям не треба пояснювати, що, все. що робить компанія - для максимізації прибутку. Так, цю умову ввели, щоб ми частіше купували прайоріті.
Є компанія, яка зі своєї ініціативи внесла зміни у публічний договір і заздалегідь попередила про це (що, до речі, теж говорить про її якість, Візз, наприклад, коли ріже розклад по розпроданих рейсах, повідомляє далеко не завжди, більшість дізнається, що їм перенесли рейс, випадково глянувши своє бронювання) - не хочете - не приймайте умови цього публічного договору.

Так, лоу-кости, та й вся цивільна авіація, зараз в пошуку механізмів максимізації доходу, які б поєднувались з нарощуванням пасспотоку. Доводиться йти на нестандартні кроки. Але, чомусь мені так здається, що ОЛірі краще нас разом узятих знає, що робити. Так, можливо цей експеримент виявиться невдалим, але він точно краще нас розуміє, що робить.
История знает много примеров, когда авиакомпании, терявшие чувство реальности, выносили с рынка вперед ногами. Даже не смотря на то, что они были лидерами в отрасли. Это я к тому, что конечно да, локально мы ничего сделать не можем. Но глобально, это увеличение цены. У лоукостеров, спрос высоко эластичен по цене, поэтому данные нововведения обязательно ударят по пасс потоку Ryanair, если их клиенты мыслят рационально, так как альтернатив куча и часто дешевле. Даже сейчас:)
Вообщем мораль такая, что лучшее, что мы можем сделать - мыслить рационально. И это будет самым сильным оружием против менеджмента, потерявшего чувство рыночной реальности.
Inguri

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Inguri »

artml писав: 28 серпня 2018, 15:07
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 14:13 я не можу зрозуміти які ваші пропозиції? поширити Фейсбуком глузливі меми з О'Лірі? написати петицію? оголосити бойкот? ))
Літати на Мау :plane:
І зробити камінаут в темі "МАУ vs лоукости"
dimm1971

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dimm1971 »

Шо тут відбувається? Вже і раяни втратили довіру українського хіпстерства?
cyclone
Airbus A320
Повідомлень: 378
З нами з: 03 липня 2018, 17:10
Звідки: Харків
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення cyclone »

Tetris писав: 28 серпня 2018, 16:04 Я не нервую. Просто ржу з цього жалюгідного мозгового штурму "А що ми можемо зробити?". Контрсанкції введіть. Можна туалетний папір вкрасти в літаку. Або 2 рази змивати в туалеті.
Ви це серйозно? Ржете? З чого саме? З того, що ви іронію та стьоб сприйняли за чисту монету?
Tetris писав: 28 серпня 2018, 16:04 Ви можете вірити, можете - ні. Це ваші проблеми. Здравомислячим людям не треба пояснювати, що, все. що робить компанія - для максимізації прибутку. Так, цю умову ввели, щоб ми частіше купували прайоріті.
Є компанія, яка зі своєї ініціативи внесла зміни у публічний договір і заздалегідь попередила про це (що, до речі, теж говорить про її якість, Візз, наприклад, коли ріже розклад по розпроданих рейсах, повідомляє далеко не завжди, більшість дізнається, що їм перенесли рейс, випадково глянувши своє бронювання) - не хочете - не приймайте умови цього публічного договору.
Вибачте, а у них була можливість НЕ попереджувати про те, що поклажа стає платною? :grin:
І до чого тут переноси рейсів у Візза? Пошукайти кількість скасованих і перенесених рейсів Райана цього і минулого року, а також "вдячні відгуки задоволених клієнтів" з цього приводу, яких так само ніхто не попередив. Якщо самі не впораєтесь, то я можу вам допомогти.
Це все насправді так сумно, що не хочеться вам нічого навіть більше писати.
Resident

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Resident »

dimm1971 писав: 28 серпня 2018, 16:31 Шо тут відбувається? Вже і раяни втратили довіру українського хіпстерства?
Как показывает мой жизненный опыт, тот, кто громче всех кричит про хипстерство и подкалывает по поводу пользования лоукостерами и их вклада в конкуренцию, обычно чаще всего только этими лоукостерами и пользуется. Наверное, люди так компенсируют свои комплексы от того, что не летают в бизнес классе, а как же хочется... Дай хоть поору с ближних на форуме.

P.S. Знаю большое число людей из Германии, Бельгии, Италии, для которых, если билет в Украину стоит дороже 50 евро, это аргумент, чтобы отложить приезд в гости. Или выбрать другое время, когда билеты по таким ценам есть. И это люди имеющие не самую последнюю работу и даже, имеющие свою недвижимость, что в этих странах - удовольствие не из дешевых. Но зато все любят петь песни про хипстеров украинцев. Больше всего раздражают персонажи-эмигранты, аля mishico, которые, я уверен, занимают далеко не самое высокое положение в социуме по меркам страны проживания, но любят потыкать и снобить по отношению к своим соотечественникам из Украины, которые хотят объективной конкуренции на рынке авиаперевозок. Хотя те же европейцы, такие же хипстеры, в большинстве своем. Наверное именно поэтому концепция ультралоукоста так хорошо прижилась в ЕС, но очень плохо работает в США.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5434
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Tetris писав: 28 серпня 2018, 14:40 Райан захищають тому, що вони чесно говорять про набір послуг.
Ага, особенно честно по отношению к тем, кто уже купил\спланировал свою поездку. Почему многие начали сводить стрелки к стоимости - не пойму. Неужели мудачество нельзя назвать таким только потому, что дешево? Если я вам куплю билет в Рим, но при условии, что вы будете в парике, в капроновых колготках и накрашенный - вы согласитесь? Дешево же.

Еще раз: в данном случае вопрос не в деньгах, а в том, что авиакомпания (очевидно) делает дураками пасажиров под предлогом их же комфорта, хотя на самом деле преследуют достаточно меркатильные цели. И это хорошо, что они их преследуют, ибо это позволяет им и дальше возить туристов по 15 евро из Варшавы в Лондон. Но ни о какой чесности в данном случае я бы не говорил
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Tetris »

Ваша іронія зрозуміла. І наочно демонструє, що ваше невдоволення - пусті балачки.

Якщо вас засмучує авіакомпанія - не літайте нею. все ж просто.
Я правильно вище написали, якщо таких як ви буде багато, вони або змінять правила, або підуть з маршрутів.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 27 гостей