Кут тангажу
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Кут тангажу
При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
"Цивільного" звісно. Вибачаюсь
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Ви НАУ закінчували?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3159
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Так, але я зараз не можу відповісти на питання якій кут буде нормальним. Я тільки 6 місяців на 410 відпрацював в авіаційний галузіYaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:12Ви НАУ закінчували?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Боинг углы тангажа в РЛЭ например вообще не ограничивает... ТИпа "если сильно захотеть -можнов космос полететь"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:09Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?

Авиакомпании обычно ограничивают плюс 20 минус 10 исходя из комфорта пассажиров. Это все про гражданские самолеты, в документах которых кстати слово "пикирование" (diving?) не встречается- мож в ваших расчетах военный или спортивный самолет?
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 63
- З нами з: 23 жовтня 2019, 22:02
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Кут тангажу
Дякую за відповідь.katso писав: ↑11 листопада 2022, 23:10Боинг углы тангажа в РЛЭ например вообще не ограничивает... ТИпа "если сильно захотеть -можнов космос полететь"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:09Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?Вот так например
Авиакомпании обычно ограничивают плюс 20 минус 10 исходя из комфорта пассажиров. Это все про гражданские самолеты, в документах которых кстати слово "пикирование" (diving?) не встречается- мож в ваших расчетах военный или спортивный самолет?
Завдання не моє - допомагав одногрупниці, однак вже пройшло чимало часу, вона нічого не казала, тому думаю правильно, а тому літак скоріше за все спортивний/військовий, у самому завданні теж не уточнювалося чи то цивільний чи якийсь інший.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 12 гостей