без питань повернули кошти на моє прохання, хоча рейси не скасовані.
Не знаю як зараз, але була постанова канадського уряду часів ковіду, що навіть при скасуванні рейсів кошти не вертаються, а йдуть на бонусний рахунок для майбутніх бронювань.
Літав багато разів.
Чудова а/к. Салони тільки одного класу.
Багаж безкоштовно, годують також безкоштовно.
Сімейна атмосфера, бо компанія приватна. Гордість Юкону.
Re: Air North (4N)
Додано: 27 липня 2022, 09:12
guest
Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу
Re: Air North (4N)
Додано: 27 липня 2022, 09:53
v_volf
guest писав: ↑27 липня 2022, 09:12
Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.
guest писав: ↑27 липня 2022, 09:12
Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.
Дело не в двигателях а в том что они специально доработаны патрубками направляющими струю воздуха вперед-вниз против полета, которая прибивает поднимаемый вихрями на посадке гравий к земле и не дает попадать в воздухохзаборник. Если присмотреться - внизу движка вперед торчит штырь, вот это оно -
guest писав: ↑27 липня 2022, 09:12
Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.
Дело не в двигателях а в том что они специально доработаны патрубками направляющими струю воздуха вперед-вниз против полета, которая прибивает поднимаемый вихрями на посадке гравий к земле и не дает попадать в воздухохзаборник. Если присмотреться - внизу движка вперед торчит штырь, вот это оно -
П.С. А самолет просто старый, 1978 (!) года выпуска ("боже нужно давно списать это советское г-но ан24 оно же древнее" ТМ "), 200-я серия, поэтому и "сигарные" движки еще. Отмечу что редкой модификации QC - quick change - это когда можно быстро снимать кресла и ставить вместо них грузовые паллеты, по левому борту видны контуры грузового люка с врезанными иллюминаторами