Сторінка 1 з 1

Air North (4N)

Додано: 03 лютого 2022, 11:31
Inguri
Раптом хтось літав - поділіться досвідом, будь ласка.

Re: Air North (4N)

Додано: 25 липня 2022, 20:32
Inguri
без питань повернули кошти на моє прохання, хоча рейси не скасовані.
Не знаю як зараз, але була постанова канадського уряду часів ковіду, що навіть при скасуванні рейсів кошти не вертаються, а йдуть на бонусний рахунок для майбутніх бронювань.

Re: Air North (4N)

Додано: 27 липня 2022, 02:45
v_volf
Inguri писав: 03 лютого 2022, 11:31 Раптом хтось літав - поділіться досвідом, будь ласка.
Літав багато разів.
Чудова а/к. Салони тільки одного класу.
Багаж безкоштовно, годують також безкоштовно.
Сімейна атмосфера, бо компанія приватна. Гордість Юкону.

Re: Air North (4N)

Додано: 27 липня 2022, 09:12
guest
Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу :klass:

Re: Air North (4N)

Додано: 27 липня 2022, 09:53
v_volf
guest писав: 27 липня 2022, 09:12 Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу :klass:
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.

Re: Air North (4N)

Додано: 27 липня 2022, 10:43
katso
v_volf писав: 27 липня 2022, 09:53
guest писав: 27 липня 2022, 09:12 Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу :klass:
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.
Дело не в двигателях а в том что они специально доработаны патрубками направляющими струю воздуха вперед-вниз против полета, которая прибивает поднимаемый вихрями на посадке гравий к земле и не дает попадать в воздухохзаборник. Если присмотреться - внизу движка вперед торчит штырь, вот это оно -



Re: Air North (4N)

Додано: 27 липня 2022, 22:50
katso
katso писав: 27 липня 2022, 10:43
v_volf писав: 27 липня 2022, 09:53
guest писав: 27 липня 2022, 09:12 Цікаве фото - починаючи з ландшафту, тягача, заправника і, звісно, літак також притягує увагу :klass:
Це вид з терміналу аеропорту Е. Нільсона (YXY), а літак цей використовувався на маршрутах до злітних смуг з гравію. Ті двигуни не засмоктували його.
Дело не в двигателях а в том что они специально доработаны патрубками направляющими струю воздуха вперед-вниз против полета, которая прибивает поднимаемый вихрями на посадке гравий к земле и не дает попадать в воздухохзаборник. Если присмотреться - внизу движка вперед торчит штырь, вот это оно -



П.С. А самолет просто старый, 1978 (!) года выпуска ("боже нужно давно списать это советское г-но ан24 оно же древнее" ТМ :grin: "), 200-я серия, поэтому и "сигарные" движки еще. Отмечу что редкой модификации QC - quick change - это когда можно быстро снимать кресла и ставить вместо них грузовые паллеты, по левому борту видны контуры грузового люка с врезанными иллюминаторами