Сторінка 19 з 19

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Додано: 07 червня 2021, 22:22
nyakove
forward писав: 06 червня 2021, 10:28 в начале мая были куплены билеты на сайте авиакомпании AirMoldova , на 5 человек ,в день вылета случился форсмажор и не получилось вылететь нам троим, остальные два человека вылетели.
Согласен с отписавшимися выше - в данной ситуации оснований для чарджбека нет, и с вероятностью в 99% спор будет проигран, даже если банк согласится запустить процедуру

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Додано: 08 червня 2021, 12:35
forward
так в переписке с авиакомпанией они сами согласны были вернуть сборы , но дальше этого ничего не продвинулось

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Додано: 31 січня 2023, 08:16
krelk
Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Додано: 31 січня 2023, 09:06
sasha3307
krelk писав: 31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
Не знаю як в Необанкі, а в Приваті щоб пробитись через першу лінію потрібно сходу при спілкуванні з оператором залишити на нього скаргу (щоб він її зареєстрував та повідомив номер заявки). Далі з клієнтом зв'язується більш компетентний відділ дізнатись причину скарги. Йому вже можна скаргу відмінити та повідомити реально те що потрібно і вони вже зазвичай вирішують

Re: Chargeback - последняя надежда путешественника

Додано: 31 січня 2023, 11:42
Sentry
krelk писав: 31 січня 2023, 08:16 Десь зустрічав інформацію, що можна відкрити диспут якось напряму звернувшись до Visa. Можливо, хтось в курсі?
Проблема традиційна: Необанк рахує 120 днів від купівлі квитка, а не від дати (не)надання послуги. Пробитися через першу лінію колцентра до більш тямущих спеціалістів неможливо.
В Украине диспут можно открывать только через банк. В других странах процесс может отличаться, где-то нужно открывать напрямую с платежной системой.