Климатический рэкет

Загальний авіафорум
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

Як природа, тут від Манчестера до Мілану суцільна забудова, мережа уже існуючих автобанів і залізничного полотна.
Та самая, которой был нанесен вред при строительстве евротонеля. Или думаешь его строительство безследно происходит?
Вона вже зростає дуже швидко, подивися дані по тій самій Німеччині.
The share of renewable electricity rose from just 3.4% of gross electricity consumption in 1990 to exceed 10% by 2005, 20% by 2011 and 30% by 2015, reaching 36.2% of consumption by year end 2017.
Возможно открою один секрет, но выброс от авиации на пассажирокиллометр сократился на 30%-50% с 1990 года. Так люблю такие относительные значения в %. Что ж тогда Германия обоими руками так за северный поток держится, раз все так хорошо с зеленой энергетикой? Или все-таки большие проблемы с масштабированием? Отож
Можна десь про це почитати? Бажано не з газети "Вести", а якесь серйозне джерело. Принципова відмінність авіації від поїздів - їм треба возити своє пальне/батарею з собою. Потяг же бере енергію з контактної мережі.
Ты б лучше сам по меньше голландскую желтую прессу читал, а почаще смотрел на официальные данные:
https://www.iata.org/pressroom/facts_fi ... t-fuel.pdf
https://www.iata.org/policy/environment ... ndbook.pdf
Та я вже зрозумів, що ми тут всі тупі ліваки. Залишилося лише з'ясувати, чого такі розумні українці в такій сраці.
Ну украинец-левак переехавший в менее левацкую Голландию, не перестает быть украинцем-леваком. В такой сраке как-раз из-за того, что такие вот левачки постоянно управляют страной. Озабоченные "общественными благами" и учащие жизни всех окружающих левые. И Западная Европа стала такой как сейчас при правой экономике и союзе с США, а последние 10-15 лет, эта левацкая экономическая модель только пожинает плоды предыдущих лет и ведет экономики этих стран все ближе к коллапсу. И сами европейцы это уже начинают понимать, отсюда и результаты последних выборов во многих странах
Аватар користувача
Krakowite
A380
Повідомлень: 2866
З нами з: 25 жовтня 2011, 20:53
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Krakowite »

Resident прочитайте про справжній колапс пов'язаний з екологією

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Great_Smog_of_London

Не хотілося би вирішувати проблеми після колапсу, хотілося би за можливості їм запобігти
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 11:24
Можна десь про це почитати? Бажано не з газети "Вести", а якесь серйозне джерело. Принципова відмінність авіації від поїздів - їм треба возити своє пальне/батарею з собою. Потяг же бере енергію з контактної мережі.
Ты б лучше сам по меньше голландскую желтую прессу читал, а почаще смотрел на официальные данные:
https://www.iata.org/pressroom/facts_fi ... t-fuel.pdf
https://www.iata.org/policy/environment ... ndbook.pdf
Я там знайшов лише таке:

Reduce aviation’s net CO2 emissions to half of
what they were in 2005, by 2050.


І це просто ціль, як її досягатимуть з технічного боку (а мене саме це цікавило) я не знайшов.
Зате знайшов опис глобального механізму компенсації викидів (Offsetting). Це варто почитати тим, хто кричить, що нічого ці додаткові збори перевізників природі не дають.

Ще один маленький штришок: ти дуже галасуєш за природу і користь довкіллю, але одночасно поносиш ліваків. Здивую тебе - природоохоронна повістка - це основна фішка лівих партій в Європі. Найбільша ліва партія Нідерландів так і називається - "Зелені-Ліві". Праві партії якраз навпаки скорочують державне фінансування зелених проектів, хочуть скоротити площу природоохоронних територій і передати їх на освоєння бізнесу. І так - це якраз праві партії хочуть збудувати побільше рельсів, шляхів і електростанцій, т.д., бо це все контракти великому і середньому бізнесу, який їх підтримує.

Тобто, ти або хрестик зніми, або труси одягни.
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

Krakowite писав: 17 грудня 2019, 11:48 Resident прочитайте про справжній колапс пов'язаний з екологією

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Great_Smog_of_London

Не хотілося би вирішувати проблеми після колапсу, хотілося би за можливості їм запобігти
В том то и дело, что Тунбергщина приведет только к коллапсу в экономике, а не поможет экологии. К слову, эти страшные капиталюги-американцы, несмотря на выход из Парижского соглашения, выбросы СО2 снижают, без всяких безумных экологических поборов. И дотаций из бюджета на 100 млрд. евро на ближайшие 30 лет... А падение экономики приведет лишь к тому, что народ будет все больше на эти проблемы забивать. Хороший пример: Гаити и Доминиканская республика, когда границу между странами видна даже из космоса.

Первоочередная проблема экологии - бедность
В нормальных странах с рыночной экономикой и сильным гражданским обществом, сама компания заинтересована в снижении потребления ресурсов, потому что:
1) так дешевле
2) есть запрос потребителя, на меньше вреда (так называемый социальный эффект)
А то что ЕС закручивает гайки авиации налогами, говорит лишь о том, что потребителю в большинстве случаев наплевать на этот климатический движ, либо не верит в его эффективность (о великие не-украинцы не из села). И никто добровольно не собирается за это платить (просто самостоятельно пересев на поезд). И тут в дело вступает доброе государство, которое решило за всех...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 12:05 Тунбергщина
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:05 2) есть запрос потребителя, на меньше вреда (так называемый социальный эффект)
Тунбергщина - це і є концентрований соціальний ефект.
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

Я там знайшов лише таке:

Reduce aviation’s net CO2 emissions to half of
what they were in 2005, by 2050.


І це просто ціль, як її досягатимуть з технічного боку (а мене саме це цікавило) я не знайшов.
Зате знайшов опис глобального механізму компенсації викидів (Offsetting). Це варто почитати тим, хто кричить, що нічого ці додаткові збори перевізників природі не дають.
Вообще-то по энергетике и парижскому соглашению я тоже не увидел как будет достигнута углеродная нейтральности к 2050 году. Потому что до этого периода ожидается еще рост технологий, которых у авиации просто не будут, если ее будут просто доить и отдавать деньги железнодорожникам. И компенсация выбросов (Offsetting) это есть механизм на уровне ИАТА, который формирует рынок выбросов и это будет международный рынок выбросов, по аналогии с парижским соглашением. И там, к слову, за транзитников не спрячешься. А причем тут Германия, решившая на хайпе просубсидировать свою железную дорогу, я там как бы не увидел. Поэтому это:
Це варто почитати тим, хто кричить, що нічого ці додаткові збори перевізників природі не дають.
не уместно совсем
Ще один маленький штришок: ти дуже галасуєш за природу і користь довкіллю, але одночасно поносиш ліваків. Здивую тебе - природоохоронна повістка - це основна фішка лівих партій в Європі. Найбільша ліва партія Нідерландів так і називається - "Зелені-Ліві". Праві партії якраз навпаки скорочують державне фінансування зелених проектів, хочуть скоротити площу природоохоронних територій і передати їх на освоєння бізнесу. І так - це якраз праві партії хочуть збудувати побільше рельсів, шляхів і електростанцій, т.д., бо це все контракти великому і середньому бізнесу, який їх підтримує.

Тобто, ти або хрестик зніми, або труси одягни.
А я из тех, кто считает что рыночный механизм в комплексе с гражданским обществом не вступает в конфликт с природой. И лично мне все равно, что большинство леваков топят за природу. Цели у нас может одинаковые, да методология разная. И да, лично для тебя: ставить всех в шаблоны, это еще один синдром левачества. Так что, как я уже говорил ранее:
украинец-левак переехавший в менее левацкую Голландию, не перестает быть украинцем-леваком.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

А тим часом потяги Євростар за 2 роки хочуть збільшити частоту рейсів Амстердам-Лондон з трьох до шести.
Навіть тоді цього вистачить щоб "відкусити" всього 8-9% відсотків паспотоку між містами.
Між Амстердамом і лондонськими аеропортами щодня 53 оборотні рейси. Між Нідерландами і Лондоном - 62.
В сумі 2.6млн

https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... aar-londen
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 12:20 А я из тех, кто считает что рыночный механизм в комплексе с гражданским обществом не вступает в конфликт с природой.
Тоді навіщо хейтити Грету, вона якраз і є громадським активістом.
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

mischko писав: 17 грудня 2019, 12:17
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:05 Тунбергщина
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:05 2) есть запрос потребителя, на меньше вреда (так называемый социальный эффект)
Тунбергщина - це і є концентрований соціальний ефект.
Судя по росту пассажиропотока это больше похоже на истерику десяток тысяч не очень образованных или психически здоровых людей, которых выставляет государство как аргументацию того, что теперь это будет касаться всех.
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

mischko писав: 17 грудня 2019, 12:28
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:20 А я из тех, кто считает что рыночный механизм в комплексе с гражданским обществом не вступает в конфликт с природой.
Тоді навіщо хейтити Грету, вона якраз і є громадським активістом.
Гражданское общество, это когда социум влияет на рынок через потребительские предпочтения. А не когда пару тысяч школьников не имеющих высшего образования вообще, не то что касаемо данного вопроса, требует, чтобы их воля законодательно распространилась на всех против воли этой остальной части
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 12:30 Судя по росту пассажиропотока это больше похоже на истерику десяток тысяч не очень образованных или психически здоровых людей, которых выставляет государство как аргументацию того, что теперь это будет касаться всех.
А як відрізнити здорове активне громадянське суспільство, від психічно-нездорової істерики? На глазок?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 12:33 Гражданское общество, это когда социум влияет на рынок через потребительские предпочтения. А не когда пару тысяч школьников не имеющих высшего образования вообще, не то что касаемо данного вопроса, требует, чтобы их воля законодательно распространилась на всех против воли этой остальной части
А якщо соціум впливає через голоси за зелених на виборах? Ну і так - в Нідерландах в університетських містах, де найвища частка людей з вищою освітою перемагають "Зелені-Ліві". Чомусь мені здається, що в Німеччині те саме.
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Ostap »

Resident писав: 17 грудня 2019, 12:05
Krakowite писав: 17 грудня 2019, 11:48 Resident прочитайте про справжній колапс пов'язаний з екологією

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Great_Smog_of_London

Не хотілося би вирішувати проблеми після колапсу, хотілося би за можливості їм запобігти
В том то и дело, что Тунбергщина приведет только к коллапсу в экономике, а не поможет экологии. К слову, эти страшные капиталюги-американцы, несмотря на выход из Парижского соглашения, выбросы СО2 снижают, без всяких безумных экологических поборов. И дотаций из бюджета на 100 млрд. евро на ближайшие 30 лет... А падение экономики приведет лишь к тому, что народ будет все больше на эти проблемы забивать. Хороший пример: Гаити и Доминиканская республика, когда границу между странами видна даже из космоса.

Первоочередная проблема экологии - бедность
В нормальных странах с рыночной экономикой и сильным гражданским обществом, сама компания заинтересована в снижении потребления ресурсов, потому что:
1) так дешевле
2) есть запрос потребителя, на меньше вреда (так называемый социальный эффект)
А то что ЕС закручивает гайки авиации налогами, говорит лишь о том, что потребителю в большинстве случаев наплевать на этот климатический движ, либо не верит в его эффективность (о великие не-украинцы не из села). И никто добровольно не собирается за это платить (просто самостоятельно пересев на поезд). И тут в дело вступает доброе государство, которое решило за всех...
перш за все, мова йде не про зменшення споживання, а заміну викопного палива на відновлювальні джерела енергіх, які зараз є дорожчими

Flygskam - не чули?
Доплата за біопальне в літаках - теж ні?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Ostap писав: 17 грудня 2019, 12:37 Flygskam - не чули?
Доплата за біопальне в літаках - теж ні?
В Швеції теж зростає паспотік, тут він правий. Але він зростає непропорційно повільно відносно зростання економіки, що теж правда.

Найповільніше зростання в ЄС:

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... statistics
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

mischko писав: 17 грудня 2019, 12:35
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:33 Гражданское общество, это когда социум влияет на рынок через потребительские предпочтения. А не когда пару тысяч школьников не имеющих высшего образования вообще, не то что касаемо данного вопроса, требует, чтобы их воля законодательно распространилась на всех против воли этой остальной части
А якщо соціум впливає через голоси за зелених на виборах? Ну і так - в Нідерландах в університетських містах, де найвища частка людей з вищою освітою перемагають "Зелені-Ліві". Чомусь мені здається, що в Німеччині те саме.
Если зеленные победили на выборах в Голландии, в чем я очень сомневаюсь, но допустим. То факт того, что пассажиропоток в этой стране не упал хотя бы на 5%, я уже не говорю про 10%-20%, может говорить только о двух возможных вариантах:
1) голландцы ничем не отличаются от русских и им нужно решение барина о том, что летать теперь будет дороже так как это вредно, вместо того чтобы влиять на рынок через изменение своих поведенчесских привычек
или
2) все они просто лицемеры и голосуют за зеленых, чтобы успокоить свою совесть в стиле: как много я сделал для экологии, но при этом как дело доходит до личного комфорта/кармана, вся экология уходит на задний план
ну или 1 и 2 вместе, третьего не дано. Цифры - это не слова, их не обманешь!
Ostap
Airbus A340
Повідомлень: 916
З нами з: 10 липня 2017, 19:37
Звідки: LCJ
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Ostap »

mischko писав: 17 грудня 2019, 12:52

В Швеції теж зростає паспотік, тут він правий. Але він зростає непропорційно повільно відносно зростання економіки, що теж правда.

Найповільніше зростання в ЄС:

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... statistics
тут трішки актуальніші дані:
https://www.economist.com/graphic-detai ... eta-effect
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Resident писав: 17 грудня 2019, 13:03
mischko писав: 17 грудня 2019, 12:35
Resident писав: 17 грудня 2019, 12:33 Гражданское общество, это когда социум влияет на рынок через потребительские предпочтения. А не когда пару тысяч школьников не имеющих высшего образования вообще, не то что касаемо данного вопроса, требует, чтобы их воля законодательно распространилась на всех против воли этой остальной части
А якщо соціум впливає через голоси за зелених на виборах? Ну і так - в Нідерландах в університетських містах, де найвища частка людей з вищою освітою перемагають "Зелені-Ліві". Чомусь мені здається, що в Німеччині те саме.
Если зеленные победили на выборах в Голландии, в чем я очень сомневаюсь, но допустим.
Ти неуважно читаєш, зелені-ліві на останніх виборах перемогли в "університетських" містах: Амстердам (+ деякі передмістя), Ляйден, Делфт, Утрехт (+ деякі передмістя), Наймейхен, Вагенінген, Гронінген (+деякі передмістя). Всі ці міста мають потужні університети і високу пропорцію людей з вищою освітою. Основні активні кліматичні протестанти тут не школярі, а студенти, причому тут щоб стати студентом треба дуже добре вчитися, тут нема тієї інфляції диплома, як в Україні. Зелені-ліві не потрапили в урядову коаліцію, яку сформували ліберали і християнські-демократи. Але навіть цей уряд зараз під критикою з боку бізнесу через план скорочення викидів азотовмісних сполук, через який страйкують фермери і будівельники.

Карта виборів:
https://nos.nl/artikel/2276806-bekijk-h ... ingen.html

Щодо лицемірства - з певними моментами я можу погодитись. Але і сумнівів в тому, що держава тут виступає провідником інтересів та інструментом громадянського суспільства в мене немає.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11281
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення mischko »

Ostap писав: 17 грудня 2019, 13:10 тут трішки актуальніші дані:
https://www.economist.com/graphic-detai ... eta-effect
дякую, дійсно падає, і це при тому, що Швеція - ведмежий кут Європи, звідки особливо нікуди потягом/авто за прийнятний час не доїдеш.
Resident

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Resident »

Ostap писав: 17 грудня 2019, 13:10
mischko писав: 17 грудня 2019, 12:52

В Швеції теж зростає паспотік, тут він правий. Але він зростає непропорційно повільно відносно зростання економіки, що теж правда.

Найповільніше зростання в ЄС:

https://ec.europa.eu/eurostat/statistic ... statistics
тут трішки актуальніші дані:
https://www.economist.com/graphic-detai ... eta-effect
по-моему это просто финансовые проблемы у Norwegian и сокращение их сети в Северную Америку. Как-то больше коррелирует динамика именно с этим, а не с выступлениями Тунбергщины
Аватар користувача
Tetris
A380
Повідомлень: 1526
З нами з: 28 березня 2014, 22:18
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Климатический рэкет

Повідомлення Tetris »

mischko писав: 17 грудня 2019, 11:53 природоохоронна повістка - це основна фішка лівих партій в Європі. Найбільша ліва партія Нідерландів так і називається - "Зелені-Ліві". Праві партії якраз навпаки скорочують державне фінансування зелених проектів, хочуть скоротити площу природоохоронних територій і передати їх на освоєння бізнесу. І так - це якраз праві партії хочуть збудувати побільше рельсів, шляхів і електростанцій, т.д., бо це все контракти великому і середньому бізнесу, який їх підтримує.
Resident писав: 17 грудня 2019, 13:03 2) все они просто лицемеры и голосуют за зеленых, чтобы успокоить свою совесть в стиле: как много я сделал для экологии, но при этом как дело доходит до личного комфорта/кармана, вся экология уходит на задний план
По-моему, зелено-левые политики на самом деле выступают за то, чтобы снизить выбросы в своей конкретно взятой стране (наиболее стратегически мыслящие - на территории ЕС), а производство переместить куда-нибудь в Китай. Ибо глупо не понимать следующий шаг бизнеса, когда ограничиваешь выбросы.
Поэтому последователям Греты неплохо бы съездить рассказать про детство и выбросы в Китай и Вьетнам, да только там не то что постоять с плакатом, а даже посидеть на полу в поезде очень черевато...

В моем понимании нелицемерная позиция - это, если взялся ограничивать выбросы, то вводишь полное эмбарго на товары, произведенные предприятиями и странами, которые эти выбросы не ограничивают. Услугами - тоже не пользуешься. Ну и дальше аналогии уместны: отменил в стране рабство - не торгуешь со странами, использующими рабов, или хотябы не покупаешь продукцию, произведенную рабами.
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість