Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Послушайте, вы говорите о том, что в 5 утра в аэропорт быстро можно приехать, но забываете о том, что не все ездят в 5 утра. Не пойму, с чем вы спорите? С тем, что на все есть спрос? Летают 3 АК + куча поездов. На все есть покупатель.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Я тут уже говорил в другой теме. Смотреть нужно не на пасспоток (который растёт не закономерно, а скорее парадоксально сильно), а на развитие экономики страны в целом. Если будет хорошо расти экономика, и весь бизнес не будет сосредоточен в Киеве, будет кому и зачем летать, всё наладится само собой. Вот обеспечат нам 40% рост за 5 лет и будут перелёты даже Херсон-Полтава )
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Нарастить перелеты внутри страны можно не дожидаясь роста. Но проблема здесь комплексная: больше людей должно отлыхать внутри страны, ездить, путешествовать.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
ІС+, який ви називаєте хорошою альтернативою літаку, відправляється раніше за аналогічний рейс МАУ,
З вашим твердженням, що ІС+ комфортніший/швидший за літак.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Отож. А якщо порівняти Мелітополь—Славське, чи Луцьк—Коблево поїздами і літаком Запоріжжя-Львів і Львів-Одеса, то різниця більш суттєва. А хтось тут рахує 5 чи 4 години зі Львова в Київ їхати, де і так нема проблем ні з авіа, ні з залізницею.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Нафлудили знатно. Признайтесь хто з вас ВЖЕ має на руках квиток HRK-LWO чи навпаки?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Отож.
А ще є мешканці Нікополя, якому 3+години до аеропорта і новий трудовий кодекс обіцяє зменшити відпустку.
Не кажучи вже про регулярні статті про забагато вихідних в українців. Де чудове 2 травня?
А ще є мешканці Нікополя, якому 3+години до аеропорта і новий трудовий кодекс обіцяє зменшити відпустку.
Не кажучи вже про регулярні статті про забагато вихідних в українців. Де чудове 2 травня?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Цінність 2 травня полягає в наявності 1 і 9 травня.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Львівський аеропорт опублікував завантаження перших рейсів СкайАп:
Та вже перші рейси показали попит на обрані напрямки. З Праги – 154+4, Львів-Прагу – 183+1. Львів-Бориспіль – 98+2, Бориспіль-Львів – 91. З Харкова прибуло 124.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Из какого ещё Харькова прибыло? Первый рейс только через 20 минут будет.
Чур я заинтересованное лицо. У меня на руках Х-Киев купленный на замену МАУ и в 2,5 раза дешевле. Или Киев - табу в этой теме?
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 789
- З нами з: 01 лютого 2011, 19:08
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Блин, два раза собирался покупать билеты для семейства во Львов, но в итоге в первый раз в 3 раза дешевле на те же даты +- купил в Краков, а во второй раз Вену в 2 раза дешевле Львова..
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Персональна історія: вибирав між Інтерсіті та СкайАпом на маршруті Київ—Харків у п‘ятницю ввечері та обрав саме літак. Вихідна точка — офіс на Подолі, кінцева точка — готель біля майдану Архітекторів у Ха.
Обрав СкайАп через приємніший час добирання у Харків. Розрахунок: щоб встигнути в аеропорт на реєстрацію з валізою, з офісу доведеться виїжджати десь о 15:30. В харківському готелі я буду о 20:45, край о дев‘ятій вечора — тобто сумарно 5½ годин від дверей до дверей. Ну і ще залишиться час випити з друзями в айріш пабі поруч
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
Обрав СкайАп через приємніший час добирання у Харків. Розрахунок: щоб встигнути в аеропорт на реєстрацію з валізою, з офісу доведеться виїжджати десь о 15:30. В харківському готелі я буду о 20:45, край о дев‘ятій вечора — тобто сумарно 5½ годин від дверей до дверей. Ну і ще залишиться час випити з друзями в айріш пабі поруч
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Для деяких робіт, можна працювати і з Іньерсіті+ (за умови, якщо WiFi в 2020 запустять).
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Честно говоря, если важно быть вовремя, то самолёт это та ещё лотерея. В теме Львова написали, что первый рейс из Киева опоздал на полтора часа. А ИС+ в 99,9% случаев будет вовремя.artml писав: ↑17 жовтня 2019, 21:30Обрав СкайАп через приємніший час добирання у Харків. Розрахунок: щоб встигнути в аеропорт на реєстрацію з валізою, з офісу доведеться виїжджати десь о 15:30. В харківському готелі я буду о 20:45, край о дев‘ятій вечора — тобто сумарно 5½ годин від дверей до дверей. Ну і ще залишиться час випити з друзями в айріш пабі поруч
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Пане, Ви що, не знаєте наших людей? Вони ж готові в плацкарті їхати, але на зекономлені гроші пити Курвазьє.Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 10:51Ок, розширю: або чекати 12 ночі, щоб купити квиток на зручний поїзд, бо дуже швидко розбирають, доба в поїзді, або з пересадкою. При грамотному позиціонуванні з'являється ще одна альтернатива: літаком.
Цього року зі Львова в Пилипець їхав поїздом Одеса-Ужгород. Їхати пару годин, тому взяв плацкарт. В вагоні половина лижників, народ пив хто ред лейбл, хто курвуазьє. Їхати майже добу, вагон повний. Тобто 1000-2000 грн. на літак у людей є, треба грамотно запропонувати.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
А як Криклій збирається Райанейр до внутрішніх перевезень залучати? І чому така преференція до однієї компанії?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 41 гість