Re: Львів аеропорт (IATA: LWO) 2
Додано: 16 червня 2021, 20:48
Так, це return flight
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
https://www.facebook.com/lvivinternationalairport/ЗАПРОШУЄМО ВАС ВІДВІДАТИ VIP-ЗАЛ АЕРОПОРТУ
Для максимального комфорту пасажирів внутрішніх і міжнародних рейсів у Міжнародному аеропорту «Львів» передбачений зал особливо важливих пасажирів (VIP-зал).
Поки Ви відпочиваєте, особистий асистент подбає про Вашу реєстрацію, багаж і окремий транспорт до/від літака.
☑Процедуру обслуговування в VIP-залі нещодавно погодили за сприяння прикордонної та митної служб.
Комплекс послуг VIP-залу:
✔зустріч пасажира або посадка в літак асистентом VIP-залу;
✔організація процедури реєстрації авіаквитків та багажу;
✔перебування протягом 3 годин (прибуття не пізніше, ніж за годину до вильоту);
✔окремим транспорт до/від літака;
✔проходження паспортного та митного контролю через окремі пункти;
✔WI-FI;
✔снек-бар.
Вартість:
✔обслуговування одного пасажира на відліт для рейсів бізнес авіації та загального призначення - 1000,00 грн без ПДВ;
✔обслуговування одного пасажира на приліт для рейсів бізнес авіації та загального призначення - 700,00 грн без ПДВ;
✔обслуговування одного пасажира на відліт для регулярних та чартерних рейсів - 2500,00 грн без ПДВ;
✔обслуговування одного пасажира на приліт для регулярних та чартерних рейсів без ПДВ - 2000,00 грн без ПДВ;
✔одна година використання VIP-залу - 1250,00 грн без ПДВ.
VIP-зал знаходиться у приміщенні старого терміналу зліва.
Для замовлення та деталей щодо послуги пишіть на vip@lwo.aero та ops@airport.lviv.ua.
Оскільки послуга надається в тестовому режимі, просимо Вас звертатися для замовлення заздалегідь (як мінімум за дві доби).
До зустрічі у нашому VIP-залі.
я в SIP (аннексирован Россией) 2008-2014 тоже частенько бывал в vip зоне. Зрелище то ещё. Хотя багачу бы понравилосьLWIEV писав: ↑20 червня 2021, 20:16 В глуху доцифрову епоху, коли земля була плоска, а я ще працював в Центральній Азії, працедавець постійно відправляв нас до Відня чи куди ми там ще літали економ-класом, але з full-Y fare (aaaaa!) i через VIP в Бішкеку, Алмати, Астані і може ще десь. Я постійно намагався втекти і потрапити в загальний зал аеропорту, щоб самостійно пройти реєстрацію, бо:
- шалопаї з VIP хронічно реєстрували в останній момент і ти опинявся на середньому кріслі в кінці салону
- шанси на загублений багаж зростали еспонентально, через додатковий людський фактор тих самих шалопаїв
- всі шанси на апґрейд для пасажирів зі статусом летіли в трубу
- компанія в VIPах була така, що часом хотілося заховатись за диваном: політики з гострим відчуттям "своєї території", бандити, "зірки естради" без свити, а тому з абстинентним синдромом - "екс-пати" для них були "лохами" і "тєрпілами"
У Львові VIP скорше за все працюватиме на стареньких бабусь з діаспори, рідкісних єврочиновників і місцевих крутеликів, для яких оплата VIP - це спосіб не запізнитися на рейс)
Ну лаунж это ж лишь часть услуги. Как можно лаунж сравнивать с отдельным паспортным контролем, безопасностью и персональным транспортом. Даже если он посредственного качества)) в дохе такой набор услуг стоить будет дороже.
Біля старого терміналу (одразу після повороту до нового терміналу, повернути праворуч, а якщо заїзд зі сторони Південного, то, проїхавши новий термінал, одразу перед виїздом на Любінську, повернути ліворуч, є безкоштовна парковка. Не охороняється, але за 6 разів, коли там залишав авто, деколи і на 2 тижні, з машиною нічого не трапилось. Можна побачити, що там надовго паркують багато пасажирів, на дорогих авто). До терміналу 3 хвилини пішим ходом.
Пригадую розмови з Люфтами десь так в 2006-2007 (Фокери LWO-VIE RT 500 євро, Авро чи що там у них було LWO-MUC дешевше - 450 євро) з благаннями про нічний рейс, щоб кожна поїздка не ставала мандрами, а можна було полетіти і повернутись в справах в один день. Вони так співчутливо дивились і казали, що може колись за багато років і буде так, що хтось (!) із Стар Альянсу (!) захоче мати до Львова рейси не в обідню пору. Бізнес-потік (діловий, не бізнес-клас, але дорожчі класи бронювання в економі) тоді оцінювали в 10-20 (!) пасажирів в день.юра сармат писав: ↑09 липня 2021, 09:52 Сьогодні Люфти :нічний А319,денний А320...досить оптимістично..,хоча статистики за червень так і нема.