Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Відповісти
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10236
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: KBP, MEL
Контактна інформація:

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Повідомлення Sentry »

Ignis писав: 26 червня 2024, 19:07 возвращение к нашим баранам:
wizzair морочит голову, рассказывает, что "средства возвращены моим банком" и тому подобное. естественно, мой банк никаких транзакций даже не заметил. может кто-то подсказать, как быть в этой ситуации? они просто бред всякий несут "мы передали ваше дело в наш отдел по выплатам" и ничего не происходит уже 3+ месяца. написал в aviation adr, но у меня что-то мало надежды
Просите у них подтверждающий документ, который можно показать своему банку для расследования по транзакции.

Вы ведь Виззу дали реквизиты счета в той же валюте, в которой будет выплата? Иногда некоторые банки не будут конвертировать входящий платеж в другую валюту, если у них на этот счет нет инструкций от клиента.
krelk
Airbus A319
Повідомлень: 171
З нами з: 01 вересня 2022, 15:44
Контактна інформація:

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Повідомлення krelk »

Ignis писав: 26 червня 2024, 19:07 что "средства возвращены моим банком"
попросіть номер транзакції
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11295
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Повідомлення mischko »

Ситуація:
12 серпня мав переліт Aer Lingus: Амстердам-Дублін-Сіетл.
Була коротка пересадка тривалістю 1г 25хв в Дубліні.
З Амстердаму літак вилетів десь з годинною затримкою, відповідно ми не встигли на рейс з Дубліна в Сієтл, там же ще оці контролі повторні + американські прикордонники (в Дубліні вони є).
Нас безкоштовно перебронювали на наступний день - 13 серпня, дали документ з правами пасажира і т.д., також відвезли і поселили в готель, все як має бути.

13 серпня долетіли таки в Сієтл. На день пізніше від запланованого, тобто десь 24години затримка.
Чи маю я право на компенсацію в розмірі 600 євро на пасажира (як я розумію) за затримку такого дальнього рейсу на такий значний час?

Я пробував з службою підтримки Aer Lingus - вони відписали:

We hope this message finds you well. We would like to confirm that all your flight connections are intact, and there are no missing connections for your itinerary. You have all the necessary flights scheduled as planned.

Це була відписка-відмазка, чи якщо мені дійсно "ніхто нічого не винен"?
Якщо винні - то куди крім а/к скаржитися: нідерландцям чи ірландцям?
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11295
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Повідомлення mischko »

Додам ще, що вони мені прислали таке, коли я їх попросив підтвердження перебронювання. Я подав це в свою страхову і вони мені компенсували вартість оренди житла за один день, яке стояло порожнім, бо я прилетів наступного дня.
This serves as confirmation that Aer Lingus was unable to operate a flight in accordance with schedule and may be submitted to
your insurer or others as applicable. As you were rebooked and travelled on alternative service, you are not due a refund of the
fare.
Flight Details:
Flight Date: 2024-08-13
Flight Number: EI0053
Origin: DUB - Dublin Airport (Dublin, IE)
Destination: SEA - Seattle–Tacoma International Airport (Seattle, US)
Revised flight details: - IE053 12-Aug-2024
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість