Сторінка 10 з 10

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 27 червня 2024, 04:55
Sentry
Ignis писав: 26 червня 2024, 19:07 возвращение к нашим баранам:
wizzair морочит голову, рассказывает, что "средства возвращены моим банком" и тому подобное. естественно, мой банк никаких транзакций даже не заметил. может кто-то подсказать, как быть в этой ситуации? они просто бред всякий несут "мы передали ваше дело в наш отдел по выплатам" и ничего не происходит уже 3+ месяца. написал в aviation adr, но у меня что-то мало надежды
Просите у них подтверждающий документ, который можно показать своему банку для расследования по транзакции.

Вы ведь Виззу дали реквизиты счета в той же валюте, в которой будет выплата? Иногда некоторые банки не будут конвертировать входящий платеж в другую валюту, если у них на этот счет нет инструкций от клиента.

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 27 червня 2024, 09:52
krelk
Ignis писав: 26 червня 2024, 19:07 что "средства возвращены моим банком"
попросіть номер транзакції

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 13 листопада 2024, 17:01
mischko
Ситуація:
12 серпня мав переліт Aer Lingus: Амстердам-Дублін-Сіетл.
Була коротка пересадка тривалістю 1г 25хв в Дубліні.
З Амстердаму літак вилетів десь з годинною затримкою, відповідно ми не встигли на рейс з Дубліна в Сієтл, там же ще оці контролі повторні + американські прикордонники (в Дубліні вони є).
Нас безкоштовно перебронювали на наступний день - 13 серпня, дали документ з правами пасажира і т.д., також відвезли і поселили в готель, все як має бути.

13 серпня долетіли таки в Сієтл. На день пізніше від запланованого, тобто десь 24години затримка.
Чи маю я право на компенсацію в розмірі 600 євро на пасажира (як я розумію) за затримку такого дальнього рейсу на такий значний час?

Я пробував з службою підтримки Aer Lingus - вони відписали:

We hope this message finds you well. We would like to confirm that all your flight connections are intact, and there are no missing connections for your itinerary. You have all the necessary flights scheduled as planned.

Це була відписка-відмазка, чи якщо мені дійсно "ніхто нічого не винен"?
Якщо винні - то куди крім а/к скаржитися: нідерландцям чи ірландцям?

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 13 листопада 2024, 17:16
mischko
Додам ще, що вони мені прислали таке, коли я їх попросив підтвердження перебронювання. Я подав це в свою страхову і вони мені компенсували вартість оренди житла за один день, яке стояло порожнім, бо я прилетів наступного дня.
This serves as confirmation that Aer Lingus was unable to operate a flight in accordance with schedule and may be submitted to
your insurer or others as applicable. As you were rebooked and travelled on alternative service, you are not due a refund of the
fare.
Flight Details:
Flight Date: 2024-08-13
Flight Number: EI0053
Origin: DUB - Dublin Airport (Dublin, IE)
Destination: SEA - Seattle–Tacoma International Airport (Seattle, US)
Revised flight details: - IE053 12-Aug-2024

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 14 листопада 2024, 07:32
Sentry
mischko писав: 13 листопада 2024, 17:01 Ситуація:
12 серпня мав переліт Aer Lingus: Амстердам-Дублін-Сіетл.
Була коротка пересадка тривалістю 1г 25хв в Дубліні.
З Амстердаму літак вилетів десь з годинною затримкою, відповідно ми не встигли на рейс з Дубліна в Сієтл, там же ще оці контролі повторні + американські прикордонники (в Дубліні вони є).
Нас безкоштовно перебронювали на наступний день - 13 серпня, дали документ з правами пасажира і т.д., також відвезли і поселили в готель, все як має бути.

13 серпня долетіли таки в Сієтл. На день пізніше від запланованого, тобто десь 24години затримка.
Чи маю я право на компенсацію в розмірі 600 євро на пасажира (як я розумію) за затримку такого дальнього рейсу на такий значний час?

Я пробував з службою підтримки Aer Lingus - вони відписали:

We hope this message finds you well. We would like to confirm that all your flight connections are intact, and there are no missing connections for your itinerary. You have all the necessary flights scheduled as planned.

Це була відписка-відмазка, чи якщо мені дійсно "ніхто нічого не винен"?
Якщо винні - то куди крім а/к скаржитися: нідерландцям чи ірландцям?
Відмазка. Тим паче, якщо це загальний саппорт, то вони не займаються EU261. На сайті має бути окремий канал для подачі заявок на компенсацію, і там вже їх розглянуть по суті. Компенсація має бути, якщо затримка першого рейсу була з причини, що покривається: https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... tingflight

Єдине що, тут не затримка рейсу на значний час, а затримка рейсу, що призвела до прибуття пасажира у пункт призначення з значним запізненням. Якщо фактичний час на стикування у Дубліні менший за МСТ (minimal connection time) саме для цього стикування, то компенсація має бути однозначно, якщо більший - то можуть скинути на те, що стикування зірвано через черги на котролі безпеки чи паспортному. MCT можна подивитись у Expertflyer (платно), але думаю що воно не менше години.

Якщо відмовлять, то скаржитися можна як нідерландцям, так і ірландцям, на твій вибір.

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 14 листопада 2024, 18:09
mischko
Sentry писав: 14 листопада 2024, 07:32 Відмазка. Тим паче, якщо це загальний саппорт, то вони не займаються EU261. На сайті має бути окремий канал для подачі заявок на компенсацію, і там вже їх розглянуть по суті. Компенсація має бути, якщо затримка першого рейсу була з причини, що покривається: https://europa.eu/youreurope/citizens/t ... tingflight
Це був запит на компенсацію саме через спеціалізований канал.
Sentry писав: 14 листопада 2024, 07:32 Єдине що, тут не затримка рейсу на значний час, а затримка рейсу, що призвела до прибуття пасажира у пункт призначення з значним запізненням. Якщо фактичний час на стикування у Дубліні менший за МСТ (minimal connection time) саме для цього стикування, то компенсація має бути однозначно, якщо більший - то можуть скинути на те, що стикування зірвано через черги на котролі безпеки чи паспортному. MCT можна подивитись у Expertflyer (платно), але думаю що воно не менше години.
Так, спробую їм це пояснити.
Sentry писав: 14 листопада 2024, 07:32 Якщо відмовлять, то скаржитися можна як нідерландцям, так і ірландцям, на твій вибір.
А от і ні:

у ірландців на сайті таке:
Can the IAA investigate my complaint?
The IAA can investigate your complaint if you have already submitted a complaint to the airline and have given them 6 weeks to respond.

If you do not receive a response (or satisfactory response) within this timeframe, you can submit your case to the IAA if:

You were departing from an Irish airport.
You were flying into an Irish airport from a ‘third country’ (i.e., not an EU country, including Iceland, Norway or Switzerland) on an EU/EEA carrier. For example: a flight from Boston Logan (USA) to Dublin with Aer Lingus.

The IAA cannot investigate your complaint if:

Your flight disruption occurred in another EU country, Iceland, Norway or Switzerland and your destination was Ireland.
You were starting your journey in a third country, had a stopover in Ireland and your final destination was also a third country. For example: Boston – Dublin – Manchester. This journey should be part of a single booking
Departed from another EU/EEA country? See the list of European National Enforcement Bodies here.
Значить треба у нідерландців, але ті вимагають вказати рейс, який затримався. Злетіла пересадка, переброньований був другий рейс, але затримався перший. Не зрозуміло, що їм в формі вказувати. Якщо вказую другий рейс - пишуть - ой, це вам треба ірландцям скаржитися.

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 15 листопада 2024, 04:46
Sentry
Цікаво. Був впевнений, що скаржитися можна і по місцю резиденції пассажира, і по місцю знаходження АК, але виявляється по іншому.

Я б в формі вказував рейс, який затримався (перший), а далі вже пояснював ситуацію, що єдиний квиток і АК доставила в пункт призначення зі значною затримкою.

Може спробувати ще раз з АК? Відповідь саппорту не має сенсу, виглядає, що вони подивились лише фінальний варіант квитка, а не історію. Може в тексті їм виділити на початку який саме рейс затримався, а вже потім все інше :)

Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы

Додано: 25 листопада 2024, 09:30
Sentry
Заповнював клейм для пасажирів, чий рейс було затримано у жовтні на 4+ години Croatia Airlines. Сьогодні отримав погодження від АК на виплату компенсації. Затримка була з технічних причин, обробка клейму заняла трохи менше місяця.