Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Чем мотивировали частичность компенсации? Должно было быть 600 евро, то есть себе они забрали 35%. Очень не мало.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Это их официальная комиссия - 35%
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Нагадайте, будь ласка, який строк позовної давності по ЕС 261/2004?
Два чи три роки від рейсу?
Два чи три роки від рейсу?
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Ура, перемога!Inguri писав: ↑11 вересня 2020, 19:36 Хто-небудь подавав на арбітраж через https://soep-online.de/en/your-concilia ... rm-flight/ ?
Приблизна хронологія:
лютий 2019
Дальній рейс Євровінгс, затримка з вильотом 36 годин, надали готель, харчування, все гаразд.
березень 2019 -вересень 2020
Ліниве борюкання з Євровінгс, "This was caused by bad weather conditions snow chaos.
These are exceptional circumstances exempting the operating air carrier (Eurowings) from payment of compensation and other costs under Article 5 of Regulation (EC) No 261/2004. Unfortunately, the cancellation could not be avoided by us and was beyond our control. We very much regret that the cancellation led to inconvenience and ask for your understanding that we cannot offer you any compensation in this case."
"Naturally, we thoroughly reviewed the available facts again. Unfortunately, we cannot offer you any compensation in view of the clear factual and legal situation."
вересень 2020
Подав на арбітраж через https://soep-online.de/en/your-concilia ... rm-flight/
жовтень 2020
SOEP надіслав рекомендацію щодо арбітражу у вигляді юридичного розслідування/обгрунтування на 4 сторінках, схожу на ухвалу суду на мою користь, навіть були посилання на німецькі ЗМІ, де був репортаж про цю затримку. Аналогічне було надіслано ним до Євровінгс. Я мав погодитися з цією рекомендацією.
Як тільки погодився - "Thank you for your message dated 28 October 2020 in which you agree to our conciliation recommendation.
Since both parties have agreed to the conciliation recommendation, it is now subject of a contractual agreement.
Further proceedings will now take place directly between you and the airline. The airline will contact you or directly make the payment and therefore you do not have to take any further steps. Please note that due to the effects of the Corona pandemic, airline operations are limited. Therefore, processing may take several weeks. If you have any questions in this regard, please contact the airline directly.
Therefore, we consider the case as closed and thank you for the confidence you placed in the söp."
жовтень 2020 - січень 2021
Жодних відповідей від а/к, я і SOEP бомбардуємо Євровінгс нагадуваннями, аж поки 15 січня 2021 "in order to arrange the payment in the above matter about 1200,00 EUR, we kindly ask you to send us your IBAN and BIC."
Відіслав їм реквізити ПБ
січень-червень 2021
Жодних відповідей від а/к, я і SOEP бомбардуємо Євровінгс нагадуваннями, у SOEP вже опускаються руки "As already mentioned, we are very sorry, you did not received your compensation yet. We have already informed the airline several times that the payment is still pending. We are now unable to take any further action as a conciliation body.
Concerning your question about the further proceedings, please note that the conciliation body is not permitted to offer legal advice or general counselling. We therefore suggest to contact the airline directly or consult your local consumer centre or your lawyer."
9 червня
Пишу чергового листа, в т.ч. у Люфтганза Груп, вже з погрозами судової розправи у Печерському райсуді і
17 червня
Отримую We apologise for the long processing time.
We will forward the payments in the amount of 1200,00 EUR to your indicated bank account within the next few days.
Please understand that up to 12 working days may pass until your planned credit is made.
Хз, чи реально погрози судом працюють, чи запит до Люфтганза Груп.
24 червня
Отримав гроші.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Була така ситуауція; І НАПИСАНИЙ ТАКИЙ ЛИСТ "Доброго дня. Я з сім'єю мав летіти рейсом 111111 з К до Б 11о вересня 2021 року. Але я захворів Вітряна́ ві́спою.Прошу продовжити строк чинності квитка. У своєму проханні посилаюсь на «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018"
потім ще так
"Доброго дня!
Згідно, розділу 1 пункту 4 «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018»
маємо: -«Правила та вимоги до повітряних перевезень пасажирів та багажу іноземних авіаперевізників, які виконують рейси з/до України, мають відповідати законодавству України, в тому числі цим Авіаційним правилам», а також розділу 3, пункта 5, підпункту 1«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018», маємо:
«У разі хвороби пасажира або члена його родини, що подорожує разом з ним на повітряному судні, за умови пред’явлення відповідної довідки закладу охорони здоров’я, перевізник також продовжує строк чинності квитка.»
Виходячи з вище перелікованого, а також цінностей компанії Wizz Air, я бачу таке рішення: компанія Wizz Air продовжує строк чинності квитка для мене, моєї жінки та дитини (або повернення 100% вартості рейсів на Візз акаунт у формі кредитів Візз).
НА що отримав відповідь
"Нам дуже шкода, що ми дізналися про цю сумну ситуацію. Ми завжди прагнемо створити позитивний досвід клієнтів.
Після ретельного розслідування вашої справи ми це підтверджуємо, що згідно із політикою компанії ми робимо виключення лише для пасажира, який не може здійснювати переліт через стан свого здоров'я. Такому пасажиру повертається 50 % вартості тарифу у вигляді кредиту Wizz, але це виключення не застосовується до інших пасажирів у бронюванні.
виникає питання:внутрішня політика компанії вища за закони України? Як можна відбити кошти назад? P.S. Моторсіч в цій же ситуації продовжив квитки на рік всій родині
потім ще так
"Доброго дня!
Згідно, розділу 1 пункту 4 «Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018»
маємо: -«Правила та вимоги до повітряних перевезень пасажирів та багажу іноземних авіаперевізників, які виконують рейси з/до України, мають відповідати законодавству України, в тому числі цим Авіаційним правилам», а також розділу 3, пункта 5, підпункту 1«Правила повітряних перевезень та обслуговування пасажирів і багажу» від 26.11.2018», маємо:
«У разі хвороби пасажира або члена його родини, що подорожує разом з ним на повітряному судні, за умови пред’явлення відповідної довідки закладу охорони здоров’я, перевізник також продовжує строк чинності квитка.»
Виходячи з вище перелікованого, а також цінностей компанії Wizz Air, я бачу таке рішення: компанія Wizz Air продовжує строк чинності квитка для мене, моєї жінки та дитини (або повернення 100% вартості рейсів на Візз акаунт у формі кредитів Візз).
НА що отримав відповідь
"Нам дуже шкода, що ми дізналися про цю сумну ситуацію. Ми завжди прагнемо створити позитивний досвід клієнтів.
Після ретельного розслідування вашої справи ми це підтверджуємо, що згідно із політикою компанії ми робимо виключення лише для пасажира, який не може здійснювати переліт через стан свого здоров'я. Такому пасажиру повертається 50 % вартості тарифу у вигляді кредиту Wizz, але це виключення не застосовується до інших пасажирів у бронюванні.
виникає питання:внутрішня політика компанії вища за закони України? Як можна відбити кошти назад? P.S. Моторсіч в цій же ситуації продовжив квитки на рік всій родині
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Звичайно, там, де правила чи контракт протирічить законодавству, еффект має законодавство. Питання - яке? В правилах візза вказано або угорська, або англійська юрисдикція.
Чи поширюються українські закони на рейс віззейра, який вилітає з України - цікаве питання, це треба юристів спитати, при чому не з форуму ))
В будь якому випадку ЕС261 тут ні до чого
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Національне законодавство тут має пріоритет, якщо виліт був з України. Інша справа, що навряд чи а/к добровільно погодиться продовжити строк дії квитка. Я б надіслав ще одного листа, але у випадку відмови потрібно буде судитися.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Верховный суд Европейского Союза постановил во вторник, 21 декабря, что рейс должен считаться отмененным с юридической точки зрения, если он перенесен на более чем час. Отныне пассажиры смогут претендовать на компенсацию.
"Суд постановил, что "рейс должен считаться "отмененным" в случае, если действующий авиаперевозчик переносит этот рейс вперед более чем на один час", - пишет издание.
СМИ отмечают, что в случаях, когда рейс переносится вперед на значительный промежуток времени, то это влечет за собой право на компенсацию. Например, из-за "запоздалого сообщения о переносе рейса" - авиакомпании обязаны выплатить компенсацию в размере 250-600 евро, в зависимости от расстояния.
Кроме того, авиакомпании теперь не смогут уменьшать размер компенсации на 50%, основываясь на том, что они предложили пассажиру изменить маршрут.
"Суд постановил, что "рейс должен считаться "отмененным" в случае, если действующий авиаперевозчик переносит этот рейс вперед более чем на один час", - пишет издание.
СМИ отмечают, что в случаях, когда рейс переносится вперед на значительный промежуток времени, то это влечет за собой право на компенсацию. Например, из-за "запоздалого сообщения о переносе рейса" - авиакомпании обязаны выплатить компенсацию в размере 250-600 евро, в зависимости от расстояния.
Кроме того, авиакомпании теперь не смогут уменьшать размер компенсации на 50%, основываясь на том, что они предложили пассажиру изменить маршрут.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Можно детали?Ferrari писав: ↑21 грудня 2021, 16:29 Верховный суд Европейского Союза постановил во вторник, 21 декабря, что рейс должен считаться отмененным с юридической точки зрения, если он перенесен на более чем час. Отныне пассажиры смогут претендовать на компенсацию.
"Суд постановил, что "рейс должен считаться "отмененным" в случае, если действующий авиаперевозчик переносит этот рейс вперед более чем на один час", - пишет издание.
СМИ отмечают, что в случаях, когда рейс переносится вперед на значительный промежуток времени, то это влечет за собой право на компенсацию. Например, из-за "запоздалого сообщения о переносе рейса" - авиакомпании обязаны выплатить компенсацию в размере 250-600 евро, в зависимости от расстояния.
Кроме того, авиакомпании теперь не смогут уменьшать размер компенсации на 50%, основываясь на том, что они предложили пассажиру изменить маршрут.
О чем вообще речь? Судя по тексту - именно об изменении в расписании, а не в задержке. Но изменение в расписании обычно делается больше, чем за 2 недели до вылета, так что какая тут компенсация, хотя бы право на возврат бы получить. Про 50% вообще не очень ясно, при чем тут, если оно прямо прописано в законе и не может зависеть от решения суда.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Спасибо!
Да, статья раскрывает суть. Речь идет о переносе на более раннее время, я невнимательно прочитал еще самое первое сообщение.
Получается интересно: Визз может перенести рейс до 5 часов позже и не возвращать деньги, но только до 1 часа раньше
Да, статья раскрывает суть. Речь идет о переносе на более раннее время, я невнимательно прочитал еще самое первое сообщение.
Получается интересно: Визз может перенести рейс до 5 часов позже и не возвращать деньги, но только до 1 часа раньше
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Оригинал пресс-релиза Европейского суда. Читайте
https://curia.europa.eu/jcms/upload/doc ... 0226en.pdf
https://curia.europa.eu/jcms/upload/doc ... 0226en.pdf
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Вот это очень правильно. Пассажир становится пассажиром чартера в тот момент, когда туроператор обещает перевозку на рейсе с конкретным расписанием. И соответственно имеет все права на компенсацию. И пассажир не должен разбираться во взаимотношениях туроператора и АК, и когда и как на самом деле туроператор договаривается с АК о времени выполнения рейса.▪ A passenger who has booked a flight has a ‘confirmed reservation’ (which is a necessary
condition for entitlement to benefit from the rights laid down in the Regulation) not only where he
or she is in possession of a ticket, but also where the tour operator submits to that
passenger, with whom it has a contract, other proof by which he or she is assured
transport on a particular flight, individualised by points of departure and destination,
times of departure and arrival, and the flight number.
It is irrelevant in this respect whether the tour operator has received confirmation from
the air carrier concerned as to the times of departure and arrival of that flight. Passengers
cannot be required to obtain information about the relationship between the tour operator and
the air carrier.
И дальше:
А то у нас ТО сначала обещают одно, а потом оказывается совсем другое. В таких случаях логично платить компенсации. Увы, я так понимаю, к Украине это решение не применимо вообще никакIn addition, an air carrier may be classified as an ‘operating air carrier’ (against which the
rights laid down in the Regulation are mainly directed) in respect of a passenger if that
passenger has concluded a contract with a tour operator for a particular flight operated
by that air carrier without that air carrier having confirmed the times of the flight or
without that tour operator having made a reservation for that passenger with that air
carrier.
Where an operating air carrier is required to pay compensation to passengers pursuant to the
Regulation due to the conduct of the tour operator, that carrier has the possibility to seek
compensation from the tour operator for any damage incurred.
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Через скасування одного з рейсів авіакомпанія перебронювала на іншу авіакомпанію з додатковою пересадкою, таким чином стало замість однієї — дві пересадки, час прибуття змінився лише на 20 хвилин. Може бути якась компенсація у цьому випадку?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Да, 50% от положенной в зависимости от расстояния. Если рейс был именно отменен, а не задержан.
-
- A380
- Повідомлень: 1149
- З нами з: 07 вересня 2016, 05:38
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
насколько я понимаю, решение суда, как и остальная ес261 в плане компенсации будет работать только если изменение меньше 14 дней до вылета. Если до вылета менее 14 дней, то виззу за перенос рейса на 5 часов прийдется заплатить компенсацию
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Як написав Sentry, у разі скасування рейсу компенсація сплачується, але в залежності від затримки прибуття до кінцевого пункту. 20 хвилин - 50 відсотків
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Мав летіти Люфтганзою з Кіпра в Італію, за 4 дні до відльоту скасували другий сегмент і автоматично перебронювали на наступний рейс, який прибуває на 3 години 55 хвилин пізніше.
Мене це не влаштовувало, оскільки 6 годин у Франкфурті сидіти не було бажання і по телефону перебронював (безкоштовно, хоча тариф не передбачає такого) на вівторок (на два дні пізніше).
Маю право на повну чи часткову компенсацію? Чи запропонувавши власний рерут втратив таке право?
Мене це не влаштовувало, оскільки 6 годин у Франкфурті сидіти не було бажання і по телефону перебронював (безкоштовно, хоча тариф не передбачає такого) на вівторок (на два дні пізніше).
Маю право на повну чи часткову компенсацію? Чи запропонувавши власний рерут втратив таке право?
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10239
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Компенсации по ЕС 261/2004: посредники, кейсы, советы
Интересный случай. С одной стороны, АК не предложила вариант, который бы помог им не платить компенсацию или платить 50%. Так что по идее компенсация должна быть. С другой стороны, Вы выбрали вариант явно не самый срочный, и АК может истолковать это как добровольное изменение. Но в законе про такое ничего нет, так что чисто по тексту ЕС261 компенсация должна быть.immie писав: ↑30 червня 2022, 19:14 Мав летіти Люфтганзою з Кіпра в Італію, за 4 дні до відльоту скасували другий сегмент і автоматично перебронювали на наступний рейс, який прибуває на 3 години 55 хвилин пізніше.
Мене це не влаштовувало, оскільки 6 годин у Франкфурті сидіти не було бажання і по телефону перебронював (безкоштовно, хоча тариф не передбачає такого) на вівторок (на два дні пізніше).
Маю право на повну чи часткову компенсацію? Чи запропонувавши власний рерут втратив таке право?
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей