Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
- Rel
- A380
- Сообщения: 2287
- Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
- Благодарил (а): 453 раза
- Поблагодарили: 379 раз
- Контактная информация:
Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Попробуем ещё раз? В прошлый раз большинство угадали - viewtopic.php?f=3&t=2299&start=20
В этот раз будет чуть сложнее. 1. Имеем итоги только 5, а не 6 месяцев. 2. Более точные диапазоны. 3. Нельзя менять голос. Опрос закроется 30.06.
В этот раз будет чуть сложнее. 1. Имеем итоги только 5, а не 6 месяцев. 2. Более точные диапазоны. 3. Нельзя менять голос. Опрос закроется 30.06.
- Рейтинг: 7.14%
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Вибрав 920-950... Минулого року помилився в менший бік, буде добре як і цього року зроблю помилковий прогноз і в Харкові буде більше мільйону 

- Rel
- A380
- Сообщения: 2287
- Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
- Благодарил (а): 453 раза
- Поблагодарили: 379 раз
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
А скоро скайап начнёт летать в Шарм на А330х ) Но я бы не был таким оптимистом пока не вернутся арабы. Как по мне, рост в 12-15% будет реалистичнее. Поэтому за 921-950.
-
- Airbus A321
- Сообщения: 416
- Зарегистрирован: 21 май 2017, 12:47
- Откуда: AKL
- Благодарил (а): 0
- Поблагодарили: 58 раз
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
В прошлом году я дал предположение, что будет Овер 950к, но сейчас изменю прогноз на чуть меньший показатель.
Буду рад ошибиться, но пока не вижу серьезных подоплёк на что-то больше 940к.
Atlas ушёл, Тбилиси не появилось, skyup тянет с регуляркой, МАУ третью частоту пока даже не думает добавлять, Wizz имеет пару несчастных рейсов в неделю, Катовице погоды не сделает, да и Вена далеко.
Ну хотя who knows...
Буду рад ошибиться, но пока не вижу серьезных подоплёк на что-то больше 940к.
Atlas ушёл, Тбилиси не появилось, skyup тянет с регуляркой, МАУ третью частоту пока даже не думает добавлять, Wizz имеет пару несчастных рейсов в неделю, Катовице погоды не сделает, да и Вена далеко.
Ну хотя who knows...
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
- mischko
- A380
- Сообщения: 9238
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1892 раза
- Поблагодарили: 3464 раза
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
в той же час темпи зростання затухають:
2016 +61%
2017 +35%
2018 +19%
2016 +61%
2017 +35%
2018 +19%
- Rel
- A380
- Сообщения: 2287
- Зарегистрирован: 19 июл 2014, 03:05
- Благодарил (а): 453 раза
- Поблагодарили: 379 раз
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Насытились, видно. Чем дальше, тем туже. Страна, вон, едва +3% ВВП тянет. Если это тренд, и delta уменьшения сохранится, в следующем году будет +10-11%, то есть 1050-1070тыс. Повторим тему в третий раз? В этот раз большинство не угадало.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9238
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1892 раза
- Поблагодарили: 3464 раза
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Я теж спочатку думав це написати, але не став, занадто мало значень, щоб передбачити.
-
- A380
- Сообщения: 1122
- Зарегистрирован: 25 фев 2012, 18:16
- Благодарил (а): 175 раз
- Поблагодарили: 734 раза
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Крива Харкова має стримуючий фактор через близькість війни і перекритий авіапростір на північ і на Схід, що робить авіаційний Харків фактично півостровом. Думаю, що це, а не низька початкова база є основною причиною вирівнювання. Достатньо масштабного заходу Раянів чи відкриття бази Віззів, щоб раптом динаміка якогось року знову пішла різко вгору.
Певною мірою те саме з Одесою, але там основні проблеми це стан інфраструктури і корупція.
От Львову чи Жулянам буде вже важко піднімати динаміку. Єдине, що зможе вплинути там - це поява нових амбітних базованих компаній, чого, ймовірно, найближчим часом не станеться. Отже, Харків в пошуку нових маршрутів і компаній - це питання до менеджменту а/п, Одеса мусить розібратись з своїми очільниками, Львову та Жулянам зараз потрібна сталість зростання і нарощення бізнес-трафіку.
Зато практично весь рух Харкова - в західному напрямку. Це найкраще, що може бути на довшу перспективу.
- Рейтинг: 10.71%
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Сколько будет в HRK по итогам 2018? Опрос.
Ще є останній козир в рукаві - відкрите небо з ЄС. Якщо воно запрацює і зникнуть регуляторні перепони в ту ж Італію, то можна очікувати ще один виток швидкого росту. Якщо все піде за оптимістичним сценарієм і це відбудеться всередині 2019, то темп може втриматися ще рік-два.
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя