Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

devmind писал(а):Расстояния там сравнимы с нашими. ... Сообщение со столицей в первую очередь.
Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9269
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1926 раз
Поблагодарили: 3474 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

devmind писал(а):
Shark21 писал(а):Не думаю что сравнение корректное. Какой процент внутренних перелетов в этом числе? За 24 часа можно на поезде доехать из любой в любую точку Украины. В РФ на поезде не все готовы ехать Москва - Хабаровск и т.п. соответственно на таких направлениях сильный перекос в сторону авиа. Ну и расстояние Львов - Тернополь или Одесса - Херсон за время пока пройдет полностью перелет зачастую можно доехать на авто.
Вряд ли весь пасспоток там строится на перелетах на Дальний Восток. По европейской части тоже ведь летают и немало. Расстояния там сравнимы с нашими. Не обязательно сразу в Европу летать. Или между регионами. Сообщение со столицей в первую очередь.
В Україні місцеве авіасполучення нерозвинене через дешевизну і зручність залізниці, ультра-лібералізоване автобусне сполучення і гіперцентралізацію економічного життя на столиці, яка ще й знаходиться практично посередині.
dimm1971
A380
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
Откуда: NUE
Благодарил (а): 171 раз
Поблагодарили: 232 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение dimm1971 »

Не забувайте, що в кацапії внутрішнє авіасполучення дуже міцно сидить на дотаціях. А щодо України, то як на мене є два аеропорти на які не гріх було б виділити дотації - це Чернівці та Ужгород. Туди такі велика проблема дістатися. В інші міста країни дістатися залізницею іноді навіть комфортніше аніж літаком, я вже не кажу про ціни. Та і в Європі далеко ходити не треба, в тій же Німеччині внутрішній потік не занадто великий, бо є залізниця, а зараз ще й Flixbus демпінгує.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

+ ось вам ще метрика, яка підтверджує, що порівнювати Росію і Україну в лоб не правильно:
- РЖД за 2016 рік перевезла 1037 млн. пасажирів. Це 7.15 х населення країни.
- Укрзалізниця за той же період перевезла 440 млн. масажирів. Це 10.47 х населення країни.
Ну і про автобуси вище вже теж згадували.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 915
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 24 раза
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Tetris »

dimm1971 писал(а): А щодо України, то як на мене є два аеропорти на які не гріх було б виділити дотації - це Чернівці та Ужгород.
Я б ще додав Ізмаїл. Регіон ще більш відрізаний ніж Закарпаття - туди хоча б дороги є.
Можна було б дотувати АК, що літають в Одесу на вартість польоту в Ізмаіл (з зупинкою в Одесі). Моторсічі, думаю, було б цікаво, і це б з'єднало Бесарабію не лише з Одесою, а з Києвом також.
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

Если сравнить с Польшей авиаподвижность, то результат получим тот же - перспективы для роста пасспотока в региональных аэропортах огромные.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

Tetris писал(а): Я б ще додав Ізмаїл. Регіон ще більш відрізаний ніж Закарпаття - туди хоча б дороги є.
Можна було б дотувати АК, що літають в Одесу на вартість польоту в Ізмаіл (з зупинкою в Одесі). Моторсічі, думаю, було б цікаво, і це б з'єднало Бесарабію не лише з Одесою, а з Києвом також.
М15 практично повністю відремонтували за 2017 рік. Залишилося 90 км невідремонтованого і гроші на цей ремонт закладені в бюджет на цей рік. Який зміст?
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

Victor H писал(а): Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.
Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9269
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1926 раз
Поблагодарили: 3474 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

Цены не большие. Скоростная Ласточка и т.п Орел - Москва и Брянск - Москва от 500 руб. Расстояние 400 км.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

mischko писал(а):
Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?
А вас забанили на сайті РЖД?
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
Дивився по якійсь старій таблиці, можливо нова дорога коротша, тим не менше, 635 - це по прямій, а дорогою все ще 700+ і Петербург більший за Київ за населенням:
Capture.PNG
Про Вороніж і Новгород я нічого і не писав, крім того що там менше 1000.

Про Сапсани, Стрижі і інші птиці я не в курсі і цін на них не знаю. Вам, можливо, видніше. Мій меседж стосувався лише того, що в Росії є десяток міст мільйонників, з яких в Москву добиратися чимось крім літака дуууже не комфортно і це сильно впливає на внутрішній трафік. Це не відміняє того факту, що з ближнього радіусу люди можуть їздити поїздами. В той же час в Україні ринок внутрішніх перевезень невеликий і не лише тому що купівельна здатність низька - дивіться вище відношення населення до трафіку Укрзалізниці і РЖД: при населенні Росії в 3.5 рази більшому РЖД перевозить всього в 2.5 рази більше пасажирів (тобто на 140 мільйонів менше, ніж могла б, якби коефіцієнт був такий же як у нас). При цьому внутрішній авіатрафік в Росії - 60 мільйонів.

Додам ще що структура ринку авіаперевезень в Росії теж суттєво відрізняється від України. В Саранськ Аерофлот літає двічі на день не лише тому що люди літають ним в Москву, а тому що Аерофлот підвозить собі транзит в умовах відсутності міжнародних конкурентів. При цьому 350-тисячний Саранськ має пасажиропотік як 200-тисячні Чернівці, в які теж не дуже літають конкуренти МАУ.
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

Железная дорога из Питера до Москвы идет по другому маршруту, который короче чем автомобильная.
Внутренние авиаперевозки 120 млн. пассажиров
Последний раз редактировалось Orel2016 17 янв 2018, 18:44, всего редактировалось 1 раз.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

Victor H писал(а): Про Вороніж і Новгород я нічого і не писав, крім того що там менше 1000.

Про Сапсани, Стрижі і інші птиці я не в курсі і цін на них не знаю. Вам, можливо, видніше. Мій меседж стосувався лише того, що в Росії є десяток міст мільйонників, з яких в Москву добиратися чимось крім літака дуууже не комфортно і це сильно впливає на внутрішній трафік. Це не відміняє того факту, що з ближнього радіусу люди можуть їздити поїздами. В той же час в Україні ринок внутрішніх перевезень невеликий і не лише тому що купівельна здатність низька - дивіться вище відношення населення до трафіку Укрзалізниці і РЖД: при населенні Росії в 3.5 рази більшому РЖД перевозить всього в 2.5 рази більше пасажирів (тобто на 140 мільйонів менше, ніж могла б, якби коефіцієнт був такий же як у нас). При цьому внутрішній авіатрафік в Росії - 60 мільйонів.

Додам ще що структура ринку авіаперевезень в Росії теж суттєво відрізняється від України. В Саранськ Аерофлот літає двічі на день не лише тому що люди літають ним в Москву, а тому що Аерофлот підвозить собі транзит в умовах відсутності міжнародних конкурентів. При цьому 350-тисячний Саранськ має пасажиропотік як 200-тисячні Чернівці, в які теж не дуже літають конкуренти МАУ.
Казань, Самара, Волгоград і Ростов на прямій теж менше 1000 км, але про них не згадалося. Ну ок. А відношення трафіку УЗ і РЖД не репрезентативне, бо в Росії є ше купа приватних залізничних перевізників типу Аероекспресу, ЦППК, Кримської залізниці і ше чогось про що я навіть не чув. Потрібно сумувати все щоб робити висновки, а не тільки РЖД. А в Саранськ ще збираються літати S7 і Победа. Победа точно нікого нікуди не підвозить. Єдине, що погоджуся - в Україні низька купівельна здатність і як наслідок такі різниця в цифрах. Все інше порівнювати просто смішно. В мене все.
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 773
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 229 раз
Поблагодарили: 253 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Ostap »

Не можу зрозуміти, чому ви тут порівнюється непорівнюване?
Україну доречніше порівнювати з Польщею. Географічно. Зрозуміло, що економічні чинники інші. Але, як на мене, треба більше в тому напрямку рухатися. Варшава є гіперцентралізована, як і Київ, а Льот цілком можна порівнювати з МАУ.
Аватара пользователя
devmind
A380
Сообщения: 1124
Зарегистрирован: 23 май 2012, 11:32
Откуда: ODS
Благодарил (а): 251 раз
Поблагодарили: 221 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение devmind »

Victor H писал(а):Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.
Про города поближе к Москве вам уже ответили. Да и не о России речь вообще. Тут правильно заметили, что для развития перевозок из регионов есть потенциал. Я как житель Одессы не хочу ехать на поезде или на машине в Киев, чтобы оттуда улететь в Европу, скажем, в командировку. Если я лечу в командировку, то я хочу прилететь сразу в город, куда мне нужно, а не пересаживаться на поезд или атобус. Все это можно отнести и к Хмельницкому, и к другим областным центрам.
За это сообщение автора devmind поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і маніпуляція, якою вам намагаються нав'язати певну думку.

Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.

В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
За это сообщение автора Victor H поблагодарили (всего 2):
UKCCnik-dem
Рейтинг: 7.14%
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

Сравните с Польшей. Польша не остров. Плотность населения гораздо больше и лучше развита сеть автодорог.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18. Більше того, Польща перевищила рівень 0.38 аж в 2006 році - через два роки після набуття повноправного членства в Євросоюзі. Імовірно значний вплив на подальший ріст мала поява і ріст лоу костів, але в Україні вони зараз займають менше 10% ринку, тобто основний ефект від них і у нас ще теж в майбутньому.
KKS
A380
Сообщения: 2118
Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
Откуда: T-UKKK11
Благодарил (а): 93 раза
Поблагодарили: 66 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение KKS »

неправильно ви порівнюєте пане Victor H, треба порівнювати так щоб Україна в порівнянні вигляда гірше. Саме таке завдання стоїть зараз в цій темі.
За это сообщение автора KKS поблагодарили (всего 2):
UKCCnik-dem
Рейтинг: 7.14%
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя