Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.devmind писал(а):Расстояния там сравнимы с нашими. ... Сообщение со столицей в первую очередь.
Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
- mischko
- A380
- Сообщения: 9171
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1846 раз
- Поблагодарили: 3432 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
В Україні місцеве авіасполучення нерозвинене через дешевизну і зручність залізниці, ультра-лібералізоване автобусне сполучення і гіперцентралізацію економічного життя на столиці, яка ще й знаходиться практично посередині.devmind писал(а):Вряд ли весь пасспоток там строится на перелетах на Дальний Восток. По европейской части тоже ведь летают и немало. Расстояния там сравнимы с нашими. Не обязательно сразу в Европу летать. Или между регионами. Сообщение со столицей в первую очередь.Shark21 писал(а):Не думаю что сравнение корректное. Какой процент внутренних перелетов в этом числе? За 24 часа можно на поезде доехать из любой в любую точку Украины. В РФ на поезде не все готовы ехать Москва - Хабаровск и т.п. соответственно на таких направлениях сильный перекос в сторону авиа. Ну и расстояние Львов - Тернополь или Одесса - Херсон за время пока пройдет полностью перелет зачастую можно доехать на авто.
-
- A380
- Сообщения: 2105
- Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
- Откуда: NUE
- Благодарил (а): 171 раз
- Поблагодарили: 232 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Не забувайте, що в кацапії внутрішнє авіасполучення дуже міцно сидить на дотаціях. А щодо України, то як на мене є два аеропорти на які не гріх було б виділити дотації - це Чернівці та Ужгород. Туди такі велика проблема дістатися. В інші міста країни дістатися залізницею іноді навіть комфортніше аніж літаком, я вже не кажу про ціни. Та і в Європі далеко ходити не треба, в тій же Німеччині внутрішній потік не занадто великий, бо є залізниця, а зараз ще й Flixbus демпінгує.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
+ ось вам ще метрика, яка підтверджує, що порівнювати Росію і Україну в лоб не правильно:
- РЖД за 2016 рік перевезла 1037 млн. пасажирів. Це 7.15 х населення країни.
- Укрзалізниця за той же період перевезла 440 млн. масажирів. Це 10.47 х населення країни.
Ну і про автобуси вище вже теж згадували.
- РЖД за 2016 рік перевезла 1037 млн. пасажирів. Це 7.15 х населення країни.
- Укрзалізниця за той же період перевезла 440 млн. масажирів. Це 10.47 х населення країни.
Ну і про автобуси вище вже теж згадували.
-
- Airbus A340
- Сообщения: 915
- Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
- Откуда: Киев
- Благодарил (а): 24 раза
- Поблагодарили: 621 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Я б ще додав Ізмаїл. Регіон ще більш відрізаний ніж Закарпаття - туди хоча б дороги є.dimm1971 писал(а): А щодо України, то як на мене є два аеропорти на які не гріх було б виділити дотації - це Чернівці та Ужгород.
Можна було б дотувати АК, що літають в Одесу на вартість польоту в Ізмаіл (з зупинкою в Одесі). Моторсічі, думаю, було б цікаво, і це б з'єднало Бесарабію не лише з Одесою, а з Києвом також.
- Orel2016
- Airbus A340
- Сообщения: 943
- Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
- Откуда: BZK
- Благодарил (а): 166 раз
- Поблагодарили: 3 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Если сравнить с Польшей авиаподвижность, то результат получим тот же - перспективы для роста пасспотока в региональных аэропортах огромные.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
М15 практично повністю відремонтували за 2017 рік. Залишилося 90 км невідремонтованого і гроші на цей ремонт закладені в бюджет на цей рік. Який зміст?Tetris писал(а): Я б ще додав Ізмаїл. Регіон ще більш відрізаний ніж Закарпаття - туди хоча б дороги є.
Можна було б дотувати АК, що літають в Одесу на вартість польоту в Ізмаіл (з зупинкою в Одесі). Моторсічі, думаю, було б цікаво, і це б з'єднало Бесарабію не лише з Одесою, а з Києвом також.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 555
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
- Благодарил (а): 45 раз
- Поблагодарили: 123 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.Victor H писал(а): Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.
- mischko
- A380
- Сообщения: 9171
- Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
- Откуда: AMS
- Благодарил (а): 1846 раз
- Поблагодарили: 3432 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
- Orel2016
- Airbus A340
- Сообщения: 943
- Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
- Откуда: BZK
- Благодарил (а): 166 раз
- Поблагодарили: 3 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Цены не большие. Скоростная Ласточка и т.п Орел - Москва и Брянск - Москва от 500 руб. Расстояние 400 км.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 555
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
- Благодарил (а): 45 раз
- Поблагодарили: 123 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
А вас забанили на сайті РЖД?mischko писал(а):А ціни на залізничні квитки такі ж самі як в Україні?Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Дивився по якійсь старій таблиці, можливо нова дорога коротша, тим не менше, 635 - це по прямій, а дорогою все ще 700+ і Петербург більший за Київ за населенням: Про Вороніж і Новгород я нічого і не писав, крім того що там менше 1000.Franek писал(а): Нє нада. Петербург-Москва це 635 км, а не 750+ км. Москва-Нижній Новгород 400 км. Москва-Вороніж 470 км. І між цими містами тоже є швидкісне залізничне сполучення. Всякі Сапсани, Стрижі і інші птиці. Плюс є Москва-Брянськ і Москва-Липецьк від S7. З лютого буде Москва-Саранськ від Аерофлота двічі на день(скільки там на день МАУ літає в друге за величиною місто України - Харків? Га?) А це всьо відстані співмірні з українськими. І з швидкісним денним залізничним сполученням. І населення в радіусі 500 км від Москви теж співмірне з Україною. Так шо.
Про Сапсани, Стрижі і інші птиці я не в курсі і цін на них не знаю. Вам, можливо, видніше. Мій меседж стосувався лише того, що в Росії є десяток міст мільйонників, з яких в Москву добиратися чимось крім літака дуууже не комфортно і це сильно впливає на внутрішній трафік. Це не відміняє того факту, що з ближнього радіусу люди можуть їздити поїздами. В той же час в Україні ринок внутрішніх перевезень невеликий і не лише тому що купівельна здатність низька - дивіться вище відношення населення до трафіку Укрзалізниці і РЖД: при населенні Росії в 3.5 рази більшому РЖД перевозить всього в 2.5 рази більше пасажирів (тобто на 140 мільйонів менше, ніж могла б, якби коефіцієнт був такий же як у нас). При цьому внутрішній авіатрафік в Росії - 60 мільйонів.
Додам ще що структура ринку авіаперевезень в Росії теж суттєво відрізняється від України. В Саранськ Аерофлот літає двічі на день не лише тому що люди літають ним в Москву, а тому що Аерофлот підвозить собі транзит в умовах відсутності міжнародних конкурентів. При цьому 350-тисячний Саранськ має пасажиропотік як 200-тисячні Чернівці, в які теж не дуже літають конкуренти МАУ.
- Orel2016
- Airbus A340
- Сообщения: 943
- Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
- Откуда: BZK
- Благодарил (а): 166 раз
- Поблагодарили: 3 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Железная дорога из Питера до Москвы идет по другому маршруту, который короче чем автомобильная.
Внутренние авиаперевозки 120 млн. пассажиров
Внутренние авиаперевозки 120 млн. пассажиров
Последний раз редактировалось Orel2016 17 янв 2018, 18:44, всего редактировалось 1 раз.
-
- Airbus A330
- Сообщения: 555
- Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
- Благодарил (а): 45 раз
- Поблагодарили: 123 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Казань, Самара, Волгоград і Ростов на прямій теж менше 1000 км, але про них не згадалося. Ну ок. А відношення трафіку УЗ і РЖД не репрезентативне, бо в Росії є ше купа приватних залізничних перевізників типу Аероекспресу, ЦППК, Кримської залізниці і ше чогось про що я навіть не чув. Потрібно сумувати все щоб робити висновки, а не тільки РЖД. А в Саранськ ще збираються літати S7 і Победа. Победа точно нікого нікуди не підвозить. Єдине, що погоджуся - в Україні низька купівельна здатність і як наслідок такі різниця в цифрах. Все інше порівнювати просто смішно. В мене все.Victor H писал(а): Про Вороніж і Новгород я нічого і не писав, крім того що там менше 1000.
Про Сапсани, Стрижі і інші птиці я не в курсі і цін на них не знаю. Вам, можливо, видніше. Мій меседж стосувався лише того, що в Росії є десяток міст мільйонників, з яких в Москву добиратися чимось крім літака дуууже не комфортно і це сильно впливає на внутрішній трафік. Це не відміняє того факту, що з ближнього радіусу люди можуть їздити поїздами. В той же час в Україні ринок внутрішніх перевезень невеликий і не лише тому що купівельна здатність низька - дивіться вище відношення населення до трафіку Укрзалізниці і РЖД: при населенні Росії в 3.5 рази більшому РЖД перевозить всього в 2.5 рази більше пасажирів (тобто на 140 мільйонів менше, ніж могла б, якби коефіцієнт був такий же як у нас). При цьому внутрішній авіатрафік в Росії - 60 мільйонів.
Додам ще що структура ринку авіаперевезень в Росії теж суттєво відрізняється від України. В Саранськ Аерофлот літає двічі на день не лише тому що люди літають ним в Москву, а тому що Аерофлот підвозить собі транзит в умовах відсутності міжнародних конкурентів. При цьому 350-тисячний Саранськ має пасажиропотік як 200-тисячні Чернівці, в які теж не дуже літають конкуренти МАУ.
-
- Airbus A340
- Сообщения: 770
- Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
- Откуда: LCJ
- Благодарил (а): 226 раз
- Поблагодарили: 252 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Не можу зрозуміти, чому ви тут порівнюється непорівнюване?
Україну доречніше порівнювати з Польщею. Географічно. Зрозуміло, що економічні чинники інші. Але, як на мене, треба більше в тому напрямку рухатися. Варшава є гіперцентралізована, як і Київ, а Льот цілком можна порівнювати з МАУ.
Україну доречніше порівнювати з Польщею. Географічно. Зрозуміло, що економічні чинники інші. Але, як на мене, треба більше в тому напрямку рухатися. Варшава є гіперцентралізована, як і Київ, а Льот цілком можна порівнювати з МАУ.
- devmind
- A380
- Сообщения: 1109
- Зарегистрирован: 23 май 2012, 11:32
- Откуда: ODS
- Благодарил (а): 246 раз
- Поблагодарили: 215 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Про города поближе к Москве вам уже ответили. Да и не о России речь вообще. Тут правильно заметили, что для развития перевозок из регионов есть потенциал. Я как житель Одессы не хочу ехать на поезде или на машине в Киев, чтобы оттуда улететь в Европу, скажем, в командировку. Если я лечу в командировку, то я хочу прилететь сразу в город, куда мне нужно, а не пересаживаться на поезд или атобус. Все это можно отнести и к Хмельницкому, и к другим областным центрам.Victor H писал(а):Ви помиляєтеся. В Росії 15 міст мільйонників включно з Москвою. Із них тільки 3 (Петербург, Нижній Новгород і Воронєж) лежать на відстані менше 1000 км від столиці. Для порівняння, в Україні найвіддаленіші від столиці обласні центри (Ужгород, Луганськ, Сімферополь) - це 800-830 км. При чому якщо рахувати тільки міста з населенням 500+ тисяч і відкинути тимчасово окуповані території, то тільки Львів і Запоріжжя будуть на відстані більше 500 км від Києва (505 і 607 км, відповідно, обидва на відстані 5-6 годин машиною чи Х'юндаєм). Для порівняння, Петербург-Москва - це 750+ км.
- Рейтинг: 3.57%
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Погоджуюсь про потенціал і все решта. Але, категорично проти того, щоб порівнювати пасажиропотік чи коефіцієнт мобільності України і Росії - це принципово різні країни, з різним контекстом, географією і структурою авіаційного ринку. Будь яке порівняння одного показника - це чистої води пропаганда і маніпуляція, якою вам намагаються нав'язати певну думку.
Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.
В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
Проілюструю на прикладі, який, сподіваюся, не зачепить нічиїх національних почуттів чи комплексу меншовартості: Франція і Великобританія. Країни з практично одинаковим населенням і ВВП за ПКС, але в другої коефіцієнт авіаційної мобільності практично вдвічі вищий за аналогічний показник першої (249 мільйонів пасажирів проти 145 в 2016 році). А тепер уявіть собі, що співробітники департаменту пропаганди її королівської величності приходять на французький форум в тему, присвячену аеропорту якогось містечка в Франції і починають казати щось про необхідність його розвитку, бо в Великобританії вищий коефіцієнт мобільності. В принципі це хороший аргумент, але тільки у випадку, якби Франція була островом. А вона ним не є і ніколи не буде.
В якості домашнього завдання рекомендую порівняти Канаду і Бразилію за кількістю хокеїстів на душу населення, а Нідерланди з Австрією за протяжністю гірськолижних трас.
- Рейтинг: 7.14%
- Orel2016
- Airbus A340
- Сообщения: 943
- Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
- Откуда: BZK
- Благодарил (а): 166 раз
- Поблагодарили: 3 раза
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Сравните с Польшей. Польша не остров. Плотность населения гораздо больше и лучше развита сеть автодорог.
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
Легко. Коефіцієнт авіаційної мобільності в Україні зараз більш ніж вдвічі вищий, ніж був в Польщі за рік до її вступу в ЄС: 0.38 проти 0.18. Більше того, Польща перевищила рівень 0.38 аж в 2006 році - через два роки після набуття повноправного членства в Євросоюзі. Імовірно значний вплив на подальший ріст мала поява і ріст лоу костів, але в Україні вони зараз займають менше 10% ринку, тобто основний ефект від них і у нас ще теж в майбутньому.
-
- A380
- Сообщения: 2118
- Зарегистрирован: 06 мар 2013, 09:37
- Откуда: T-UKKK11
- Благодарил (а): 93 раза
- Поблагодарили: 66 раз
- Контактная информация:
Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)
неправильно ви порівнюєте пане Victor H, треба порівнювати так щоб Україна в порівнянні вигляда гірше. Саме таке завдання стоїть зараз в цій темі.
- Рейтинг: 7.14%
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей