Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Обсуждения, комментарии...
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Franek писал(а): О да, Wizz спить і бачить, як би то зайти в Хмельницький, Полтаву, Житомир, Рівне, Кривий Ріг і інші пасажироємні центри.
Пасажироємними їх робить прихід а/к
Franek писал(а): Хочу нагадати, як розподіляються податки в нашій країні. Значна частина поборів прямує в Київ, звідки потім розподіляється дядьками по нашій нєобятній родіні. Якшо підуть суто хмельницькі гроші на цей приречений проект, то можу порадити хмельничанам краще за ті гроші підлатати дороги і нормально обновити громадський транспорт в місті, а не понтуватися аеропортами (тут хочу передати привіт Росії, жителі якої їздять на газельках в той час, коли будуть космодроми).
Моє резюме таке: погалдять трохи з тим аеропортом, та й успокояться, бо затія не варта виїденого яйця. Як було з Житомиром, Тернополем.
А так да, всьо шо я писав до того суцільна маніпуляція.
Децентралізація? Ні, не чув. Як оновлення громадського транспорту підніме економічну активність регіону? Може спочтаку зробимо можливості для інвестицій, а вже з цих інвестицій будемо розбудовувати громадський транспорт? Чи знову віз попереду коня? Інвестори в маршрутках не їздять, а от літаками дуже навіть літають.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

mischko писал(а): Але цей аеропорт (сайт якого, до речі, має українську версію) запрацював лише тому, що місцева влада взяла на себе левову частку всіх витрат на ремонт і утримання, заробляючи гроші не з авіаційних зборів, а з економічної активності, яка зростає, коли місто має авіаційне сполучення.
Як порахувати залежність між авіаційним сполученням і економічною активністю? Як визначити точку беззбитковості при якій економічна активність буде приносити більше доходу ніж залучені в авіаційне сполучення інвестиції? Це нереально порахувати і в результаті маємо просто гарні слова про економічну активність і бла бла бла. Не сумніваюся, якшо по факту там просто "освоєння" європейських грантів, яких Україні ніколи не бачити.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

mischko писал(а): Може спочтаку зробимо можливості для інвестицій.
Можливості для інвестицій роблять не аеропорти а Ease of Doing Business Index і місце в відповідному рейтингу. Толк з того аеропорту, якщо країна на грані анархії, а вся влада в руках добробатів, С14 і прочої наці швалі.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Franek писал(а): Як порахувати залежність між авіаційним сполученням і економічною активністю?
Як визначити точку беззбитковості при якій економічна активність буде приносити більше доходу ніж залучені в авіаційне сполучення інвестиції? Це нереально порахувати і в результаті маємо просто гарні слова про економічну активність і бла бла бла. Не сумніваюся, якшо по факту там просто "освоєння" європейських грантів, яких Україні ніколи не бачити.
Саме тому в усіх успішних економіках світу регіональна влада має офіси із залучення і супроводу інвестицій. Ось вони і рахують те, що для зрадофілів "нереально порахувати". Я на своїй шкурі переконався в цьому в 2010-2011 роках, коли моя голландська фірма розглядала можливість відкриття аутсорсингового центру в Україні, але в Чернівцях аеропорт стояв без роботи і так воно і зам'ялося. Якщо Хмельницькому вдасться привезти в місто регулярку - навіть один рейс в день в один з хабів (не важливо Стамбул, на який там є попит, Варшава, на яку теж, думаю, попит знайдеться чи Київ) уже буде прогрес. Це очевидні речі, не розумію, чому їх беруть в штики? Інвестор не поїде в Хмельницький зі Львова, Києва чи Чернівців, він хоче з точки А в точку Б і щоб мінімум часу. Аеропорт зараз - це як залізниця в XIX сторіччі - запорука розвитку. Інакше інвесторів переманюватимуть міста, які мають аеропорти. Це не достатній фактор, а лише необхідний.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Franek писал(а):
mischko писал(а): Може спочтаку зробимо можливості для інвестицій.
Можливості для інвестицій роблять не аеропорти а Ease of Doing Business Index і місце в відповідному рейтингу. Толк з того аеропорту, якщо країна на грані анархії, а вся влада в руках добробатів, С14 і прочої наці швалі.
балаболити не мішки таскати.
Можу упевнено сказати: як би це не було дивно, але головною причиною недовіри до нас з боку іноземних інвесторів є катастрофічно низька кількість або повна відсутність якісних інвестиційних проектів українських компаній.

Все правильно: не корупція, не війна, не переддефолтний стан, не відсутність прозорої судової системи, а низька якість пропозицій для інвестора відвертає від України гіперліквідні іноземні банки, хеджфонди та інші фінансові організації.

Тимчасом вільних фінансових ресурсів у світі стає все більше. Як недавно повідомив Bloomberg, неінвестовані кошти всіх світових фондів 1 вересня 2017 року становили 963,3 млрд дол.
https://www.epravda.com.ua/columns/2017/10/26/630492/

Але тобі, я бачу, легше жити в своєму зрадофільському світі. Ну живи. Х.. з тобою.
Аватара пользователя
Victor H
A380
Сообщения: 1886
Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
Откуда: LWO
Благодарил (а): 222 раза
Поблагодарили: 716 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Victor H »

Це звісно в іншу тему, але от іще "прекрасний" аргумент:
в нашей стране нет таких регионов, куда нельзя добраться по железной дороге или автомобилем, и нет, соответственно, необходимости обеспечить авиационное сообщение
https://focus.ua/money/389131/
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Victor H писал(а):
в нашей стране нет таких регионов, куда нельзя добраться по железной дороге или автомобилем, и нет, соответственно, необходимости обеспечить авиационное сообщение
https://focus.ua/money/389131/
в цих ваших Європах і Штатах одні дибіли живуть. Набудували аеропортів, а краще б автобуси нормальні по місту запустили.
Аргумент, что в Евросоюзе Ryanair летает и в центральные аэропорты (Франкфурт-на-Майне; Рим, Чампино; Лондон, Гатвик) скрывает главный нюанс — да летает, но без каких-либо дотаций, на общих условиях, зачастую худших, чем у основной базирующейся в них авиакомпании.
Про що мова, якщо навіть адмін цього сайту викладав іронічне фото: Ось, типу Рим, типу основний аеропорті і типу стійка Ryanair, а Борисполю вони "збитки завдадуть".

Перший експерт все по ділу сказав, а другий - взагалі агонь!
Не верится, что можно за год-два выстроить инфраструктуру в Гостомеле, Белой Церкви или Житомире со значительными инвестициями, а потом ещё и предложить супердешёвые цены лоукостам. И это притом, что в Борисполе парковку годами не могут достроить.
На городі бузина, а в Києві - дядько. Ryanair не прийде в Житомир, бо в Борисполі не можуть побудувати парковку. Це на яку голову писалось? Якої інфраструктури не вистачає конкретно? В Європі лоукости літають з палаток в полі, або з тимчасових конструкцій, які голландці за місяць збудуть з бюджетом менше мільйона. Якщо питання по злітно-посадковій смузі і аеронавігаційному забепеченню - це вже інша справа, але теж вирішується.
Franek
Airbus A330
Сообщения: 555
Зарегистрирован: 15 июн 2016, 17:02
Благодарил (а): 45 раз
Поблагодарили: 123 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Franek »

mischko писал(а):
Можу упевнено сказати: як би це не було дивно, але головною причиною недовіри до нас з боку іноземних інвесторів є катастрофічно низька кількість або повна відсутність якісних інвестиційних проектів українських компаній.

Все правильно: не корупція, не війна, не переддефолтний стан, не відсутність прозорої судової системи, а низька якість пропозицій для інвестора відвертає від України гіперліквідні іноземні банки, хеджфонди та інші фінансові організації.

Тимчасом вільних фінансових ресурсів у світі стає все більше. Як недавно повідомив Bloomberg, неінвестовані кошти всіх світових фондів 1 вересня 2017 року становили 963,3 млрд дол.
https://www.epravda.com.ua/columns/2017/10/26/630492/

Але тобі, я бачу, легше жити в своєму зрадофільському світі. Ну живи. Х.. з тобою.
Да-да. В світі суцільної перемоги всі довкола бачать лише одну зраду. Харків, Львів, Жуляни, Бориспіль мають нормальні аеропорти, але якості для гіперліквідних банків все одно не вистачає. Бо вони ж хочуть в Україну з Хмельницького зайти. Хеджфонди вже не можуть дочекатися просто, щоб проінестувати в хмельницький базар, але єдине що їх стримує - то відсутність там аеропорту. Це просто занавєс і зрада. В Крижополі тоже треба аеропорт зробити, щоб інвестиції текли рікою. :patsak:
dimm1971
A380
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
Откуда: NUE
Благодарил (а): 171 раз
Поблагодарили: 232 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение dimm1971 »

Franek писал(а):Толк з того аеропорту, якщо країна на грані анархії, а вся влада в руках добробатів, С14 і прочої наці швалі.
Ви там в Ольгіно мітадічку врешті-решт змініть :grin:
За это сообщение автора dimm1971 поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Franek писал(а): Да-да. В світі суцільної перемоги всі довкола бачать лише одну зраду. Харків, Львів, Жуляни, Бориспіль мають нормальні аеропорти, але якості для гіперліквідних банків все одно не вистачає. Бо вони ж хочуть в Україну з Хмельницького зайти. Хеджфонди вже не можуть дочекатися просто, щоб проінестувати в хмельницький базар, але єдине що їх стримує - то відсутність там аеропорту. Це просто занавєс і зрада. В Крижополі тоже треба аеропорт зробити, щоб інвестиції текли рікою. :patsak:
Ні, звичайно, треба проїсти ці гроші, роздати бабусям, а самим залізти в інтернет і стогнати, що "бариги украли у нас майбутнє". Харківщина вже давно має власну інвестиційну стратегію над якою влада працювала разом з бізнесом, зокрема з групою DCH, яка (сюрприз) управляє пасажирським терміналом аеропорту. Дибіли, краще б автобуси для міста купили.

Ось є Рейтинг регіонів України за рівнем прямих іноземних інвестицій. Чомусь в топі всі ті області, які мали станом на 2015 рік робочі аеропорти (виняток лише Полтавська). Це не лише через аеропорти, бо (як я вже писав) аеропорт - це необхідна, але не достатня умова. Але в тому числі і через них.
Globetrotter
Airbus A320
Сообщения: 378
Зарегистрирован: 10 авг 2015, 21:35
Благодарил (а): 366 раз
Поблагодарили: 281 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Globetrotter »

mischko писал(а):
Franek писал(а): Як порахувати залежність між авіаційним сполученням і економічною активністю?
Як визначити точку беззбитковості при якій економічна активність буде приносити більше доходу ніж залучені в авіаційне сполучення інвестиції? Це нереально порахувати і в результаті маємо просто гарні слова про економічну активність і бла бла бла. Не сумніваюся, якшо по факту там просто "освоєння" європейських грантів, яких Україні ніколи не бачити.
Саме тому в усіх успішних економіках світу регіональна влада має офіси із залучення і супроводу інвестицій. Ось вони і рахують те, що для зрадофілів "нереально порахувати". Я на своїй шкурі переконався в цьому в 2010-2011 роках, коли моя голландська фірма розглядала можливість відкриття аутсорсингового центру в Україні, але в Чернівцях аеропорт стояв без роботи і так воно і зам'ялося. Якщо Хмельницькому вдасться привезти в місто регулярку - навіть один рейс в день в один з хабів (не важливо Стамбул, на який там є попит, Варшава, на яку теж, думаю, попит знайдеться чи Київ) уже буде прогрес. Це очевидні речі, не розумію, чому їх беруть в штики? Інвестор не поїде в Хмельницький зі Львова, Києва чи Чернівців, він хоче з точки А в точку Б і щоб мінімум часу. Аеропорт зараз - це як залізниця в XIX сторіччі - запорука розвитку. Інакше інвесторів переманюватимуть міста, які мають аеропорти. Це не достатній фактор, а лише необхідний.
Погоджуюсь! В Польщі, наприклад, більшість аеропортів в регіонах збиткові і їх утримує місцева влада, розглядаючи ці кошти, як інвевстиції в регіон. Не можна десятиліттями утримувати вбитий комунальний транспорт і компенсувати проїзд пенсіонерам, зате нічого не робити для привабливості регіону. С позиції популізму це звісно найкраще, але ми бачимо, що роки ідуть, а грошей на підтримку бідних треба все більше, а комунальний транспорт стає ще гіршим. Може варто хоч спробувати робити щось в і стратегічному сенсі, а не тільки постійно латати соціальні дірки на радість електорату.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Globetrotter писал(а): Погоджуюсь! В Польщі, наприклад, більшість аеропортів в регіонах збиткові і їх утримує місцева влада, розглядаючи ці кошти, як інвевстиції в регіон. Не можна десятиліттями утримувати вбитий комунальний транспорт і компенсувати проїзд пенсіонерам, зате нічого не робити для привабливості регіону. С позиції популізму це звісно найкраще, але ми бачимо, що роки ідуть, а грошей на підтримку бідних треба все більше, а комунальний транспорт стає ще гіршим. Може варто хоч спробувати робити щось в і стратегічному сенсі, а не тільки постійно латати соціальні дірки на радість електорату.
Не тільки в Польщі - в Румунії те саме. Але зараз тобі напишуть, що ці східно-європейці проїдають європейські субсидії, а нам таке не світить (хоча тому ж Харкову половину кредиту на метро в напрямку аеропорту профінансував ЄБРР). Якщо місцева влада має хороший план розвитку інвестиційної привабливості регіону - то не бачу причин, чому європейці не підкинули б копійку. Це в тому числі і підтримка їх експорту (а де ж ми ще закупимо аеронавігаційне обладнання). І приватного інвестора можна знайти. Не все так погано, як це малюють люди, яким добробати ввижаються.
Аватара пользователя
Igoresha
A380
Сообщения: 4739
Зарегистрирован: 05 фев 2013, 10:43
Благодарил (а): 534 раза
Поблагодарили: 1179 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Igoresha »

Так, еще раз: аэропорты нужны, особенно учитывая немалые расстояния у нас как у большой страны. НО! На данный момент стоит вопрос в том, сколько нужно вложить и так недостающих денег в аэропорт, чтобы могли летать украинцы в свой регион для начала (а они будут по-любому бОльшей частью), и сколько таких платежеспособных. А потому, как большинство регионов сами не справятся с задачей ремонтов, это все ложится на и без того дырявый центральный бюджет. Поэтому если регион сам сделает достаточный ремонт инфраструктуры, тогда только поздравить можно. Если нет - это уже дело сравнения альтернатив (теоретический пример: постройка нормальной окружной дороги к морскому порту vs аэропорт).
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 9171
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1846 раз
Поблагодарили: 3432 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение mischko »

Igoresha писал(а):Так, еще раз: аэропорты нужны, особенно учитывая немалые расстояния у нас как у большой страны. НО! На данный момент стоит вопрос в том, сколько нужно вложить и так недостающих денег в аэропорт, чтобы могли летать украинцы в свой регион для начала (а они будут по-любому бОльшей частью), и сколько таких платежеспособных. А потому, как большинство регионов сами не справятся с задачей ремонтов, это все ложится на и без того дырявый центральный бюджет. Поэтому если регион сам сделает достаточный ремонт инфраструктуры, тогда только поздравить можно. Если нет - это уже дело сравнения альтернатив (теоретический пример: постройка нормальной окружной дороги к морскому порту vs аэропорт).
Поясню свою дещо емоційну реакцію.
Я просто 2 роки тому, коли в Чернівцях вирішили відновити діяльність аеропорту таку саму істерику зрадофілів слухав: та нафіг нада, та людям нема шо їсти, та скільки там людей тими літаками літає. В 2013-му показник був 16.000. Міська влада якось піднапрягалась, депутати ВР від Чернівців (ті ж Федорук і Бурбак) виділені їм на округ кошти віддали на аеропорт, МАУ допомогло з обладнанням і поступово вийшли на нинішній показник (втричі вищий за показник 2013-го). Звісно, в Чернівцях не так все печально було, як в Хмельницькому, але ж я пам'ятаю, що в нульових звідти теж щось літало. Навіть в Сімферополь.
Аватара пользователя
converj
A380
Сообщения: 2564
Зарегистрирован: 05 ноя 2015, 14:14
Благодарил (а): 161 раз
Поблагодарили: 950 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение converj »

В Украине две беды: зрадоводы и совко(руссо)дрочеры.
И тем и другим никогда не угодишь. Поэтому надо беречь свои нервы и делать свою работу на благо себя и страны.
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

Авиаподвижность на Украине очень маленькая. Пасспоток в России 180 млн. при населении 147 млн.
На Украине 16 млн, при населении 42 млн. Получается в четыре раза меньше на душу. 1.22 против 0.38
Переспективы роста огромные, во всех столицах регионов должны возобновится полеты. Тем более в Хмельницком. Аэродром один из самых новых в стране. 1984. Агломерация 550 тыс. Регион население 1,3 млн. Плохая наземная связь со столицей. Все предпосылки для развития аэропорта есть.
Последний раз редактировалось Orel2016 16 янв 2018, 20:40, всего редактировалось 1 раз.
Shark21
Airbus A320
Сообщения: 301
Зарегистрирован: 24 июл 2017, 15:43
Благодарил (а): 118 раз
Поблагодарили: 122 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Shark21 »

Orel2016 писал(а):Авиаподвижность на Украине очень маленькая. Пасспоток в России 180 млн. при населении 147 млн.
На Украине 16 млн, при населении 42 млн. Получается в четыре раза меньше на душу. 1.22 против 0.38
Переспективы роста огромные, во всех столицах регионов должны возобновится полеты. Тем более в Хмельницком
Не думаю что сравнение корректное. Какой процент внутренних перелетов в этом числе? За 24 часа можно на поезде доехать из любой в любую точку Украины. В РФ на поезде не все готовы ехать Москва - Хабаровск и т.п. соответственно на таких направлениях сильный перекос в сторону авиа. Ну и расстояние Львов - Тернополь или Одесса - Херсон за время пока пройдет полностью перелет зачастую можно доехать на авто.
Аватара пользователя
Orel2016
Airbus A340
Сообщения: 943
Зарегистрирован: 27 окт 2014, 22:05
Откуда: BZK
Благодарил (а): 166 раз
Поблагодарили: 3 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение Orel2016 »

А сколько заробитчан из области работает в ЕС? Думаю очень много.
dimm1971
A380
Сообщения: 2105
Зарегистрирован: 27 июл 2011, 16:22
Откуда: NUE
Благодарил (а): 171 раз
Поблагодарили: 232 раза
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение dimm1971 »

Orel2016 писал(а):Авиаподвижность на Украине очень маленькая. Пасспоток в России 180 млн. при населении 147 млн.
Завжди дивувався кацапській нахабності. Уявляю так як десь в 1942 році такай собі Ганс цікавиться, чому радянські люди не використовують Сталінград для пасажирських перевезень :facepalm:
Аватара пользователя
devmind
A380
Сообщения: 1109
Зарегистрирован: 23 май 2012, 11:32
Откуда: ODS
Благодарил (а): 246 раз
Поблагодарили: 215 раз
Контактная информация:

Re: Аэропорт Хмельницький (Код ІАТА: HMJ)

Сообщение devmind »

Shark21 писал(а):Не думаю что сравнение корректное. Какой процент внутренних перелетов в этом числе? За 24 часа можно на поезде доехать из любой в любую точку Украины. В РФ на поезде не все готовы ехать Москва - Хабаровск и т.п. соответственно на таких направлениях сильный перекос в сторону авиа. Ну и расстояние Львов - Тернополь или Одесса - Херсон за время пока пройдет полностью перелет зачастую можно доехать на авто.
Вряд ли весь пасспоток там строится на перелетах на Дальний Восток. По европейской части тоже ведь летают и немало. Расстояния там сравнимы с нашими. Не обязательно сразу в Европу летать. Или между регионами. Сообщение со столицей в первую очередь.
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 1 гость