SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
При цьому на завтра ранні вильоти по Скайапу стоять такі:
05.00 Жуляни-Анталія,
05.50 Жуляни - Шарм
07.30 Харків - Бургас
Тобто тут явно на три борти розраховано. Але якщо А330 випав, що тоді, зявився інший борт уже?
05.00 Жуляни-Анталія,
05.50 Жуляни - Шарм
07.30 Харків - Бургас
Тобто тут явно на три борти розраховано. Але якщо А330 випав, що тоді, зявився інший борт уже?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Отож, те саме питання. Але скасували лише 4 рейси(або замінили, поки невідомо), то може ще повернеться борт, може чек затягнувся.Але виглядає ситуація не дуже позитивно, наче ж почало потроху налагоджуватися.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ууу, видно у Скай ап не пахне новими бортам, А330 все-(нiчим платити?). Зняли знов рейси до Туреччини з регiонiв. До речi, як там загрузка йшла?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Уведомляем Вас, что в связи с невозможностью получить на постоянной основе разрешение на осуществление полетов воздушного судна типа Airbus А-330 авиакомпании Air Leisure в аэропорту Харькова, мы вынуждены отказаться от использования данного типа судна для осуществления чартерной программы на территории Украины. Напомним, что авиакомпания Air Leisure выполняла полеты для авиакомпании SkyUp Airlines c начала мая из Киева, Харькова и Львова на основании договора «мокрого» лизинга. Учитывая объем в 330 кресел, данные рейсы будут заменены на несколько рейсов, которые будут выполняться на крыльях авиакомпаний-партнеров. Так рейсы из Харькова будут осуществляться авиакомпанией SkyUp Airlines двумя бортами Boeing 737-800 емкостью по 189 кресел каждый.
Ввиду отсутствия резервных бортов на территории Украины и чтобы не увеличивать нагрузку на флот авиакомпаний-партнеров, туроператор принял решение об оптимизации полетной программы по направлению Турция из регионов. С 27 июля будут сняты рейсы из Запорожья, Харькова и Одессы в Анталию из Харькова и Львова – в Даламан.
Ну якщо уже немає чим возити з Харкова та Одеси в Анталію, то я навіть не знаю що казати)
Ввиду отсутствия резервных бортов на территории Украины и чтобы не увеличивать нагрузку на флот авиакомпаний-партнеров, туроператор принял решение об оптимизации полетной программы по направлению Турция из регионов. С 27 июля будут сняты рейсы из Запорожья, Харькова и Одессы в Анталию из Харькова и Львова – в Даламан.
Ну якщо уже немає чим возити з Харкова та Одеси в Анталію, то я навіть не знаю що казати)
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
І прикриття тим, що в Харків не пускають виглядає дивно- то літали б з Києва, Львову та Одеси, вони й тут не справлялись. Справи там геть погані, видно.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові. Оскільки окрім Києва та Львова А330 більше ніде міг би сісти, то цей літак стає чемоданом без ручки, бо напевно немає сенсу тримати таку махіну у мокрому лізингу, якщо вона один раз в день літає з Києва. Зробити додатковий рейс на ньому з Києва замість відмінених - теж сенсу не бачу. Харків'яни та одесити поїдуть через Київ неохоче, а хто поїде - їм вистачить місць в існуючих рейсах. Та й взагалі зараз дуже знизився попит на пакети у звязку із цими всіма затримками, це самі туроператори і відмічають. Що тут поганого, так це те, що в черговий раз кільком тисячам людей пересрали відпочинок, ну і те, що знову мовчок про обіцяні боїнги.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.vero писав: ↑23 липня 2018, 21:57
Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так, у Львові дуже гарна загрузка була, менi здається що могли б возити Київ- Львів, якби не було в них проблем фінансових,тим паче більш- менш у них впорядкувались рейси.jurkok писав: ↑23 липня 2018, 22:40Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.vero писав: ↑23 липня 2018, 21:57
Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.jurkok писав: ↑23 липня 2018, 22:40Та що Ви не кажете? Особливо величину Харкова видно по пасажиропотоку в порівнянні з два рази меншим Львовом.vero писав: ↑23 липня 2018, 21:57
Ладно, поки не драматизуйте. Давайте рахувати те, що Харків друге за величиною місто, і воно більше Львова рівно вдвічі, відповідно і пакетників до Шарму-Анталії там має бути більше, а тому була потреба в судні на 330 місць. При цьому не факт, що така потреба є у Львові.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Нащо вживати некультурні слова? Ніхто нічого не починав. А у Вас є дані по загрузці чартерів зі Львова, в тому числі і по А-330?vero писав: ↑23 липня 2018, 22:46
Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Так для інформації. Ясно, що не повний тиждень. Інформація з офіційних сайтів аеропортів.jurkok писав: ↑23 липня 2018, 23:04Нащо вживати некультурні слова? Ніхто нічого не починав. А у Вас є дані по загрузці чартерів зі Львова, в тому числі і по А-330?vero писав: ↑23 липня 2018, 22:46
Я знав що хтось почне цей срач. Але майте на увазі, що Львів витягує по регулярці в Європу за рахунок цілого ряду компаній. А щодо сезонного попиту на пакети типу Анталію-Шарм, то тут у Харкові бажаючих чи не вдвічі більше, що логічно виходячи із розміру міст. А330 з Харкова йшов майже повний.
Львів, вчора - 6 чартерів (4 Анталія, 1 Далман, 1 Шарм ель Шейх)
Харків вчора - 6 чартерів (3 Анталія, 3 Тіват)
Львів, сьогодні - 5 чартерів (2 Анталія, 1 Далман, 1 Барселона, 1 Хургада)
Харків вчора - 1 чартер (Анталія)
Львів, завтра - 2 чартери (Анталія)
Харків завтра - 6 чартерів (3 Анталія, 3 Шарм ель Шейх)
Щось не бачу подвійної переваги Харкова. А зі Львова літають в основному А321, B737-800, B737-900, B767 i MD
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Чартери грузяться завжди добре - під завязку, бо оператори влаштовують розпродаж, якщо не вдається все продати за високими цінами. У Львові в літні місяці минулого року чартери давали до 30% потоку. Зараз картина навряд чи суттєво помінялася.
Щодо вдвічі більшого Харкова, то там не все так просто. По перше, дані населення, на які ви посилаєтеся - це дані перепису 2001 року. Львів з того часу суттєво виріс і особливо за останні 4-5 років (принаймні кількість новозбудованого житла точно і воно досить непогано заселене). Хоча я не здивуюся, якщо Харків теж виріс.
По друге, аеропорт обслуговує не лише міське населення того міста, до якого він відноситься, а все населення, яке потрапляє в його радіус. За офіційними даними, населення Львівської області 2.5 мільйона, проти 2.7 Харківської. І не потрібно думати, що це лише бідне сільське населення - туди потрапляють курорти Карпат і митники-контрабандисти заходу області, де крутяться немаленькі гроші.
По третє, сумарне населення Львівської і прилеглих до неї областей - 8.5 мільйонів чоловік. Так, це населений в середньому трохи бідніше ніж довкола Харкова, але у Львівського аеропорту тут фактично відсутня конкуренція. Єдиний аеропорт з регуляркою і потоком більше 100 тисяч - Франківськ, але він має ті ж проблеми, що і Дніпро. У Харкова ж на заході Бориспіль, до якого 400 км по прямій і який пилососить Сумську і Полтавську області, на півдні Дніпро-Запоріжжя, які разом хоч трохи але забирають потік. Єдина біла пляма - це ОРДЛО, але там не зрозуміло наскільки його населення в принципі літає в Туреччину і Єгипет.
В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Щодо вдвічі більшого Харкова, то там не все так просто. По перше, дані населення, на які ви посилаєтеся - це дані перепису 2001 року. Львів з того часу суттєво виріс і особливо за останні 4-5 років (принаймні кількість новозбудованого житла точно і воно досить непогано заселене). Хоча я не здивуюся, якщо Харків теж виріс.
По друге, аеропорт обслуговує не лише міське населення того міста, до якого він відноситься, а все населення, яке потрапляє в його радіус. За офіційними даними, населення Львівської області 2.5 мільйона, проти 2.7 Харківської. І не потрібно думати, що це лише бідне сільське населення - туди потрапляють курорти Карпат і митники-контрабандисти заходу області, де крутяться немаленькі гроші.
По третє, сумарне населення Львівської і прилеглих до неї областей - 8.5 мільйонів чоловік. Так, це населений в середньому трохи бідніше ніж довкола Харкова, але у Львівського аеропорту тут фактично відсутня конкуренція. Єдиний аеропорт з регуляркою і потоком більше 100 тисяч - Франківськ, але він має ті ж проблеми, що і Дніпро. У Харкова ж на заході Бориспіль, до якого 400 км по прямій і який пилососить Сумську і Полтавську області, на півдні Дніпро-Запоріжжя, які разом хоч трохи але забирають потік. Єдина біла пляма - це ОРДЛО, але там не зрозуміло наскільки його населення в принципі літає в Туреччину і Єгипет.
В тепер скажіть мені, чому з Харкова мають вдвічі краще грузитися чартери?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Це тема не для гілки Скайапа, але Харків (близько 1,4млн) всеодно залишається вдвічі більшим за Львів (близько 750тисяч)і це підтверджується даними управління статистики .Стосовно пилососу, то у Львова є ще сильніший конкурент, ніж Бориспіль для Харкова. Це Краків чи будь який інший ближній аеропорт Польщі. Попит на польоти з Польщі там такий же, як і на польські бляхи. Тому про радіус аеропорту Львів я б так не кричав, тому що зі Львова полетять ті, хто живе у самому Львові і безпосередній близькості до нього.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
По темі: досі не можу зрозуміти, що це за заявлений рейс на сьогодні на онлайн табло Джоіна KUP 4541 Харьков (HRK) Бургас (BOJ) 07:30 09:30 https://joinup.ua/important-tourist/online-tablo/
По-перше в Болгарію з Харкова вони не літають, по друге, такого рейсу немає ні на флайтрадарі, ні на табло аеропорту. Наче і Шахтар в Болгарію не має летіти. Що ж це за фейл?
По-перше в Болгарію з Харкова вони не літають, по друге, такого рейсу немає ні на флайтрадарі, ні на табло аеропорту. Наче і Шахтар в Болгарію не має летіти. Що ж це за фейл?
- Unicum
- Airbus A319
- Повідомлень: 161
- З нами з: 05 травня 2018, 10:25
- Звідки: Харкiв
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Да не сильно много и летает! Они в основном через Минск!
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 40 гостей