Resident писав: ↑12 липня 2018, 11:26
Расскажите Трампу про коммунизм, который режет все миграционные квоты.
...
Мы не являемся членами EEA, на нашу продукцию в ЕС есть квоты и свои стандарты, которых украинский производитель должен придерживаться.
Популістські та загороджувальні практики, либонь, не найкраще, що треба брати за приклад.
Resident писав: ↑12 липня 2018, 11:26
И уж точно, под нас, законодательство никто не собирается менять.
Це питання окремої теми, проте назустріч в угоді йдуть лише тим, хто зі свого боку теж щось робить. Неохочі косметичні реформи під примусом - це далеко не той максимум, який можна зробити.
Resident писав: ↑12 липня 2018, 11:26
Я бы еще понял, если б на рынке был острый дефицит и непомерные затраты на ЗП, то можно было бы давать какие-то квоты. Но, платят нашим пилотам не особо. И сомневаюсь, что пилоты из ЕС пришли бы сюда работать. В лучшем случае средняя Азия и Южная Америка...
Авіяційна галузь відрізняється від решти галузей своєю глобальністю та стандартизованістю. Саме тому якісний підготовлений авіяфахівець може працювати у будь-якій країні світу.
Про названі Вами реґіони - не факт. В Азії та Південній Америці, з того, що я читав, наразі найбільша в світі нестача пілотів, тож навряд з тих країн хтось поїде працювати до України.
Resident писав: ↑12 липня 2018, 11:26
А то что из-за архаичного законодательства в ЕС, у нас аэропорт Ужгорода не работает уже столько времени? Их это там сильно парит? Сомневаюсь!
А як аеропорт Ужгорода пов'язаний із законодавством ЕС?
Johnny94 писав: ↑12 липня 2018, 12:31
вот чтоб не было "лишь бы кого", нужно и поддерживать свою молодежь, свои учебные заведения. Материально, морально., компаниям создавать кадетские программы, обновлять материальные базы и т.д и т.п. А то мы все боремся за ликвидацию безработицы в стране, и тут же удивляемся "у нас что коммунизм?". Давайте тогда во все сферы наберем иностранцев, и что дальше?
меня бесит этот комплекс "меншовартості". Не будет принципиального отличия в уровне подготовки у пилотов из ближнего/дальнего зарубежья, по сравнению с нашими, поймите! Две трети из них в нашем же Кировограде учатся. Создать искусственный ажиотаж и "миллион человек" на место ? Я просто не пойму , чем вы руководствуетесь, выступая за отмену нормы о гражданстве ??
Справа не в меншовартості, а в необхідності якісній конкуренції фахівців, котра зможе вивести галузь на новий якісний рівень. Тільки дуже наївна людина може казати про те, що в Україні існує конкурентний ринок праці або високий рівень господарчих практик в усіх галузях.
Безвідносно авіяції якщо казати, замкненість і обмеженість у своєму маленькому просторі, призводить до відставання та деґрадації, від чого країна та держава програ
ють у середньо- та довготерміновій перспективі. За прикладами далеко ходити не треба - СССР і инші закриті спільноти.
На голову воно само не впаде, якщо не працювати та не розвиватися у конкуретному фаховому середовищі.
maxgalkov писав: ↑12 липня 2018, 12:12
Відкриття ринку праці для нерезидентів України призведе до насичення його "гастарбайтерами" з середньої азії і подібним їм та знову закриє шлях молодим пілотам.
Тут ще більше питання, що більше закриває шлях молодим пілотам в Україні: гіпотетична конкуренція на ринку праці чи реальна наявна корупція в українських авіякомпаніях у вигляді "блату" та кумівства.