SkyUp - чартерный лоу-кост
- Victor H
- A380
- Сообщения: 1886
- Зарегистрирован: 28 мар 2016, 15:37
- Откуда: LWO
- Благодарил (а): 222 раза
- Поблагодарили: 716 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Цікаво, що після недавніх подій в Харкові, саме Львів і Бориспіль залишилися єдиними портами, які можуть прийняти А330. Совпадєніє?
-
- Airbus A319
- Сообщения: 183
- Зарегистрирован: 04 июн 2018, 15:34
- Благодарил (а): 64 раза
- Поблагодарили: 11 раз
- Контактная информация:
-
- Airbus A319
- Сообщения: 253
- Зарегистрирован: 15 фев 2011, 17:18
- Благодарил (а): 85 раз
- Поблагодарили: 275 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
По ситуації:
1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
- Рейтинг: 53.57%
-
- Airbus A319
- Сообщения: 183
- Зарегистрирован: 04 июн 2018, 15:34
- Благодарил (а): 64 раза
- Поблагодарили: 11 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Дуже вам дякую за інформацію, все чітко і по полкам.maxgalkov писал(а): ↑12 июл 2018, 02:04По ситуації:
1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
-
- A380
- Сообщения: 2242
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 365 раз
- Поблагодарили: 731 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Наверное, думают что карма плохая после Браянов. Вылеты часто задерживают

И к их пассажирам ген Директор аэропорта не хочет выходить.
- andrewcrow
- A380
- Сообщения: 1223
- Зарегистрирован: 21 дек 2010, 10:15
- Откуда: IEV
- Благодарил (а): 52 раза
- Поблагодарили: 63 раза
- Контактная информация:
-
- Airbus A319
- Сообщения: 119
- Зарегистрирован: 31 май 2018, 12:13
- Благодарил (а): 10 раз
- Поблагодарили: 11 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Дуже дякую за інформацію! Які шанси, що до вересня чартери на Барселону переведуть з Янейра на Скайап?maxgalkov писал(а): ↑12 июл 2018, 02:04По ситуації:
1. SkyUp повністю залежить від JoinUp.
2. Настільки залежить, що саме рішенням JoinUp був повернутий з Братислави неперефарбований UR-SQA, а UR-SQB літає не з заміненим салоном на 189 крісел, а з кріслами ще малазійців зібраних з двох бортів і навіть одним бізнес рядом (С4 Y180).
3. SkyUp створювався щоб мінімізувати співпрацю JoinUp з Anda Air, Bravo Airways, YanAir і мати гнучкого перевізника, яким можна крутити як завгодно.
4. Однак повністю відмовитися від послуг вищеназваних компаній не можливо, через стан смуг деяких аеропортів, де лише MD-83 можуть літати спокійно і меншу ємність рейсів з регіонів.
5. SkyUp має чіткий розклад всього на 3-4 дні вперед, бо задається він, знову ж, JoinUp.
6. Всім відомо, компанія мала почати роботу 17 квітня. Затримка старту аж на цілий місяць пов'язана з бюрократією та непереборним бажання певних осіб з високої вежі на проспекті Перемоги попіаритися. "Національний перевізник", "лоукост", різнобарвні фломастери про Київ/Львів/Харків-Одеса за 500 гривень - "пропозиція, від якої не можливо відмовитися".
7. Жодним банкрутством, чи швидким кінцем не пахне.
8. Всі працівники вчасно і в повному обсязі отримують зарплату та добові, навіть вищі ніж у вітчизняного "flag carrier".
9. Співпраця з ФК "Шахтар" - додатковий іміджевий і фінансовий жирний +
10. До приходу 700 - певний час в компанії літатиме 737-400 Ukrainian Wings. Літак повністю перебраний та має поновлений сертифікат.
11. Навіть молоді літаки не застраховані від поломок - потрапляння птахів, чи пошкодження дверей трапом в аеропорту.
12. Іміджеві втрати від експлуатації єгипетського А330 - явний факап JoinUp. Хай би і далі літав під кодом Янів чи Анди, як раніше, не псуючи ім'я SkyUp.
13. SkyUp не задоволені співпрацею з аеропортом Жуляни. Ідуть перемовини про перехід до Борисполя принаймні на зимовий період.
14. Одна з проблем - гостра нестача пілотів, але її відчувать всі вітчизняні компанії.
- Alександр
- A380
- Сообщения: 6743
- Зарегистрирован: 29 сен 2010, 14:03
- Благодарил (а): 492 раза
- Поблагодарили: 529 раз
-
- A380
- Сообщения: 1193
- Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
- Откуда: Україна
- Благодарил (а): 2396 раз
- Поблагодарили: 411 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Дякую, дуже цікава інформація.
А стосовно пілотів — ну так ще більше обмежуйте пілотів стосовно обов'язкової наявности українського громадянства. У сучасному авіяційній індустрії — це дикий анахронізм.
- Рейтинг: 10.71%
-
- Airbus A318
- Сообщения: 56
- Зарегистрирован: 11 июл 2017, 01:22
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 32 раза
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
У нас свои пилоты все трудоустроенные, чтоб открывать двери иностранцам? Может мы будем свои интересы защищать первоначально ? Потому что наши за рубежом не особо кто спешит.
-
- A380
- Сообщения: 1538
- Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
- Благодарил (а): 121 раз
- Поблагодарили: 380 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Согласен на все 100. У нас ещё и дорого учиться, люди из Одессы едут в Прибалтику, так как там дешевле, быстрее и потом ты можешь по всему ЕС работать. А с нашим дипломом, насколько я знаю, ЕС закрыт.
-
- A380
- Сообщения: 2242
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 365 раз
- Поблагодарили: 731 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост

А у нас все еще коммунизм и все должны быть трудоустроены?
Может лучше экспат, который пройдет серьезное собеседование, чем наш гражданин, который не может ? Все таки серьезная сфера. ..
- Рейтинг: 10.71%
-
- A380
- Сообщения: 1193
- Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
- Откуда: Україна
- Благодарил (а): 2396 раз
- Поблагодарили: 411 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну якби були влаштовані, то й компанії не скаржилися на нестачу.
Ну й знову ж, якість кандидата — тут alex.s вичерпно сказав.
- Resident
- Airbus A319
- Сообщения: 240
- Зарегистрирован: 21 мар 2017, 14:24
- Благодарил (а): 3 раза
- Поблагодарили: 81 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Расскажите Трампу про коммунизм, который режет все миграционные квоты.

А если серьезно, то почему Украина должна впускать к себе иностранных пилотов и создавать конкуренцию своему национальному рынку?
Мы не являемся членами EEA, на нашу продукцию в ЕС есть квоты и свои стандарты, которых украинский производитель должен придерживаться.
А то что из-за архаичного законодательства в ЕС, у нас аэропорт Ужгорода не работает уже столько времени? Их это там сильно парит? Сомневаюсь! И уж точно, под нас, законодательство никто не собирается менять. Я бы еще понял, если б на рынке был острый дефицит и непомерные затраты на ЗП, то можно было бы давать какие-то квоты. Но, платят нашим пилотам не особо. И сомневаюсь, что пилоты из ЕС пришли бы сюда работать. В лучшем случае средняя Азия и Южная Америка...
-
- Airbus A318
- Сообщения: 56
- Зарегистрирован: 11 июл 2017, 01:22
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 32 раза
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
У вас есть опыт проведения собеседований с "нашими" кандидатами и полная осведомленность об их уровне?
Вы не уповайте на то, что в случае отмены нормы "обязательного гражданства" нас ждет поток высококвалифицированных европейских специалистов. Поедут с СНГ и востока. А их уровень точно будет вызывать вопросы.
Обязательное гражданство стимулирует гос-во и ак инвестировать в развитие внутреннего рынка пилотов.
Вы не уповайте на то, что в случае отмены нормы "обязательного гражданства" нас ждет поток высококвалифицированных европейских специалистов. Поедут с СНГ и востока. А их уровень точно будет вызывать вопросы.
Обязательное гражданство стимулирует гос-во и ак инвестировать в развитие внутреннего рынка пилотов.
- Рейтинг: 3.57%
-
- A380
- Сообщения: 2242
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 365 раз
- Поблагодарили: 731 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
-
- Airbus A318
- Сообщения: 56
- Зарегистрирован: 11 июл 2017, 01:22
- Благодарил (а): 2 раза
- Поблагодарили: 32 раза
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Какой дефицит ? Где вы берете вообще информацию такую ? Поинтересуйтесь для начала, в скольких ак сейчас идет набор, в активной стадии. Если для вас написанное несколько сообщений выше - святая правдонька, то учитывайте, что речь шла только про СкайАп. Новую компанию, для которой неполная укомплектованность штата это нормальное, хоть и неприятное явление, а не дефицит !!!alex.s писал(а): ↑12 июл 2018, 11:49Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
Даже те, кого пол года назад взяли на работу, еще не введены из за переучивания и и.д.
-
- A380
- Сообщения: 2242
- Зарегистрирован: 04 июл 2017, 09:22
- Благодарил (а): 365 раз
- Поблагодарили: 731 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Ну если нету дефицита - значит и предмета спора нету.Johnny94 писал(а): ↑12 июл 2018, 12:05Какой дефицит ? Где вы берете вообще информацию такую ? Поинтересуйтесь для начала, в скольких ак сейчас идет набор, в активной стадии. Если для вас написанное несколько сообщений выше - святая правдонька, то учитывайте, что речь шла только про СкайАп. Новую компанию, для которой неполная укомплектованность штата это нормальное, хоть и неприятное явление, а не дефицит !!!alex.s писал(а): ↑12 июл 2018, 11:49Всем радетелям пилотов с укр гражданством желаю летать, ездить и плавать с экипажами, которых набрали из-за дефицита.
Вы думаете, наши АК очень сильно хотят экспатов, которые значительно дороже? Значит местные совсем не радуют. ..
Опыта собеседований не имею, как думаю и Вы.
Даже те, кого пол года назад взяли на работу, еще не введены из за переучивания и и.д.
Просто мое мнение в целом без привязки к авиа: чем нанимать абы кого нибудь, лишь бы набрать - то лучше экспат с нормальным уровнем.
- Рейтинг: 3.57%
-
- Airbus A319
- Сообщения: 253
- Зарегистрирован: 15 фев 2011, 17:18
- Благодарил (а): 85 раз
- Поблагодарили: 275 раз
- Контактная информация:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Весь колектив компанії дуже боляче переживає ситуацію, що склалась та докладає максимум зусиль зі своєї сторони.
З Жулянами - низький рівень послуг наземного обслуговування, відсутність належної координації. Також, викликає запитання якість кейтерингових послуг "Скай Кейтеринг".
Про пілотів. Палиця на двох кінцях. Багато досвідчених пілотів ще давно виїхало за кордон після криз 2009 і 2014 років. Молодих пілотів не багато, адже стати повноцінним пілотом 737 - 50-60 тис.дол. мінімум і навчатися в Балтиці або Штатах. Наприклад, якщо раніше "flag carrier" ще міг крутити носом при прийомі таких пілотів, то зараз... Беруть більшість, навіть "нулячих" і закріплюють за КПС-наставником. Зарплата достойна, щоб майже не думати про закордон.
Відкриття ринку праці для нерезидентів України призведе до насичення його "гастарбайтерами" з середньої азії і подібним їм та знову закриє шлях молодим пілотам.
Барселона у вересні - без поняття.
З Жулянами - низький рівень послуг наземного обслуговування, відсутність належної координації. Також, викликає запитання якість кейтерингових послуг "Скай Кейтеринг".
Про пілотів. Палиця на двох кінцях. Багато досвідчених пілотів ще давно виїхало за кордон після криз 2009 і 2014 років. Молодих пілотів не багато, адже стати повноцінним пілотом 737 - 50-60 тис.дол. мінімум і навчатися в Балтиці або Штатах. Наприклад, якщо раніше "flag carrier" ще міг крутити носом при прийомі таких пілотів, то зараз... Беруть більшість, навіть "нулячих" і закріплюють за КПС-наставником. Зарплата достойна, щоб майже не думати про закордон.
Відкриття ринку праці для нерезидентів України призведе до насичення його "гастарбайтерами" з середньої азії і подібним їм та знову закриє шлях молодим пілотам.
Барселона у вересні - без поняття.
- Рейтинг: 25%
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 5 гостей