Не подобається мені їх ціноутворення.
Хоча б для виду мінімальні ціни на маршрут потрібно ставити дешевшими, 66 і 69 євро ow в Італію для мінімальної ціни занадто.
Поставте штук 3-5 квитків по 49, анонсуйте, що від 49 і не буде питань.
І чесно, мене ця ак напрягає, чекаю, коли їх обламають.
- Куме, а бачив яка в сусіда корова?
- Та щоб вона здохла!
По факту, будь яка відсутність конкуренції - це зло і ціноутворення Ернеста це дуже яскраво відображає. Дозволю собі нагадати лише, що рік тому про ціни 66 і 69 євро на цих напрямках можна було лише мріяти. Більше того, за вищу ціну можна було купити варіанти з пересадками, нічні рейси (для Львова) і з вильотом з Борисполя (для Києва).
До того ж я сумніваюся, що ті, на кого ви сподіваєтеся, будуть конкурувати відразу на всіх напрямках. Максимум встануть на 2-3 найсмачніші і з не дуже високою частотою.
Звичайно, що має таку перевагу. І користується нею. І я не бачу жодної причини чому не користуватися.
Але я не розумію яким чином 3-4 квитки на двадцять ойро дешевші, ніж зараз, покращать імідж в очах когось, хто може теоретично колись би полетів ними. А потім би люди нили чому так мало квитків по 49 ойро
- Куме, а бачив яка в сусіда корова?
- Та щоб вона здохла!
По факту, будь яка відсутність конкуренції - це зло і ціноутворення Ернеста це дуже яскраво відображає. Дозволю собі нагадати лише, що рік тому про ціни 66 і 69 євро на цих напрямках можна було лише мріяти. Більше того, за вищу ціну можна було купити варіанти з пересадками, нічні рейси (для Львова) і з вильотом з Борисполя (для Києва).
До того ж я сумніваюся, що ті, на кого ви сподіваєтеся, будуть конкурувати відразу на всіх напрямках. Максимум встануть на 2-3 найсмачніші і з не дуже високою частотою.
дозволю Вам нагадати, що в Рим, окрім МАУ літає Аліталія та Вуелінг (який вже майже долітався), тому ціна квитка сюди завжди була адекватна. Вуелінг продавав Рим від 54 євро ow, у Аліталія було багато акцій і за 120 - 140 можна було взяти RT, ясна річ за деякий час і не в червні на серпень...
Звичайно, що має таку перевагу. І користується нею. І я не бачу жодної причини чому не користуватися.
Але я не розумію яким чином 3-4 квитки на двадцять ойро дешевші, ніж зараз, покращать імідж в очах когось, хто може теоретично колись би полетів ними. А потім би люди нили чому так мало квитків по 49 ойро
дозволю Вам нагадати, що в Рим, окрім МАУ літає Аліталія та Вуелінг (який вже майже долітався), тому ціна квитка сюди завжди була адекватна. Вуелінг продавав Рим від 54 євро ow, у Аліталія було багато акцій і за 120 - 140 можна було взяти RT, ясна річ за деякий час і не в червні на серпень...
Можливо у нас різниця сприйняття, бо я все таки дивлюся на це очима львів'янина, у якого Аліталії і Вуелінга нема. На мою думку той продукт, який пропонує Ернест за ці гроші, має попит за цю ціну. Щодо мінімальних цін на квитки, то на мою думку пару квитків за ціною на 15 євро дешевше погоди не роблять і це просто маніпуляція. Плюс в Ернеста регулярно є акції по -10-20% на всі квитки, якщо за ними слідкувати, то можна взяти і дешевше ніж по 54 євро.
дозволю Вам нагадати, що в Рим, окрім МАУ літає Аліталія та Вуелінг (який вже майже долітався), тому ціна квитка сюди завжди була адекватна. Вуелінг продавав Рим від 54 євро ow, у Аліталія було багато акцій і за 120 - 140 можна було взяти RT, ясна річ за деякий час і не в червні на серпень...
Можливо у нас різниця сприйняття, бо я все таки дивлюся на це очима львів'янина, у якого Аліталії і Вуелінга нема. На мою думку той продукт, який пропонує Ернест за ці гроші, має попит за цю ціну. Щодо мінімальних цін на квитки, то на мою думку пару квитків за ціною на 15 євро дешевше погоди не роблять і це просто маніпуляція. Плюс в Ернеста регулярно є акції по -10-20% на всі квитки, якщо за ними слідкувати, то можна взяти і дешевше ніж по 54 євро.
Я пишу з огляду Києва і відкриття продажів у Мілан і Рим саме з Києва.
так, це свого роду маніпуляція, але якщо так не робити, собі гірше буде)))
дозволю Вам нагадати, що в Рим, окрім МАУ літає Аліталія та Вуелінг (який вже майже долітався), тому ціна квитка сюди завжди була адекватна. Вуелінг продавав Рим від 54 євро ow, у Аліталія було багато акцій і за 120 - 140 можна було взяти RT, ясна річ за деякий час і не в червні на серпень...
В Вуелинга такие цены редко были. Да и летали они редко (не понимаю, почему). Ну и у Ернеста будуть цены 120-140 и выше РТ. При том, не будет идиотского времени вылета-прилета, как в Алиталии
Звичайно, що має таку перевагу. І користується нею. І я не бачу жодної причини чому не користуватися.
Але я не розумію яким чином 3-4 квитки на двадцять ойро дешевші, ніж зараз, покращать імідж в очах когось, хто може теоретично колись би полетів ними. А потім би люди нили чому так мало квитків по 49 ойро
це називається маркетинг.
маркетинг буває різним. Оскільки вони відкривають нові напрямки, то, очевидно, що їхній варіант маркетингу справджується
дозволю Вам нагадати, що в Рим, окрім МАУ літає Аліталія та Вуелінг (який вже майже долітався), тому ціна квитка сюди завжди була адекватна. Вуелінг продавав Рим від 54 євро ow, у Аліталія було багато акцій і за 120 - 140 можна було взяти RT, ясна річ за деякий час і не в червні на серпень...
В Вуелинга такие цены редко были. Да и летали они редко (не понимаю, почему). Ну и у Ернеста будуть цены 120-140 и выше РТ. При том, не будет идиотского времени вылета-прилета, как в Алиталии
у Аліталії дуже зручний час вильоту, що з Києва (рано вранці), що з Риму (пізно вночі)
Звичайно, що має таку перевагу. І користується нею. І я не бачу жодної причини чому не користуватися.
Але я не розумію яким чином 3-4 квитки на двадцять ойро дешевші, ніж зараз, покращать імідж в очах когось, хто може теоретично колись би полетів ними. А потім би люди нили чому так мало квитків по 49 ойро
це називається маркетинг.
маркетинг буває різним. Оскільки вони відкривають нові напрямки, то, очевидно, що їхній варіант маркетингу справджується
у Аліталії дуже зручний час вильоту, що з Києва (рано вранці), що з Риму (пізно вночі)
Чем он удобный? Вылет в 5 утра - в аэропорт нужно прибыть в 3.30-4.00, соответственно встать в 2.30-3.00. Ночь к чертям. Прилетев в Рим, сумку не бросить в номер - заселение через пару часов. Таскать с собой - очень удобно (напомню, невыспавшимся, ибо встал среди ночи).
Вылет - 22.30. После выселения из отеля до 12. Куда с сумкой опять деваться? Прилет в 2.20 ночи. Пока контроль и домой доехать - 3.30. Ночь опять в чертям.
В результате потенциальные выходные в Риме превращаются в надобность как минимум брать выходной в понедельник (не думаю, что кто-то успеет выспаться с середины ночи и потом успешно пойти на работу), недостаток сна и сил ходить в субботу по Риме. Оно того стоит?