Аэропорт Гостомель GML
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
всі ці байки про протекціонізм розбиваються об одне питання, на яке ніхто так і не відповів:
Чому не зайшти в Жуляни?
І розбивати на 2 суб'єкта не треба і локейшн центровіший. І тарифи там прийнятні для лоукостів, принаймі Wizz літає і розвиває напрямки. Відповіді нема.
Чому не зайшти в Жуляни?
І розбивати на 2 суб'єкта не треба і локейшн центровіший. І тарифи там прийнятні для лоукостів, принаймі Wizz літає і розвиває напрямки. Відповіді нема.
Re: Аэропорт Гостомель GML
І інше питання - чому пішли зі Львова, де було просто все шоколадно-малиново. На нього досі ніхто не відповів.
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
mischko, це не гірші байки, ніж побудова у Гостомелі нового термінала за державні кошти для лоукостів. Вибачте, але коли горобці годуються у двох порожніх терміналах Борисполя, будувати ще один, де логіка? де кошти?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
дик, а хто їм заважає літати в існуючі термінали в Борисполі і Жулянах? Ryanair сам і не хоче. Бориспіль їм пропонує такі ж умови, як і для всіх, а вони носом крутять.andrewcrow писав:mischko, це не гірші байки, ніж побудова у Гостомелі нового термінала за державні кошти для лоукостів. Вибачте, але коли горобці годуються у двох порожніх терміналах Борисполя, будувати ще один, де логіка? де кошти?
Re: Аэропорт Гостомель GML
Доля правды в этом есть - в чистом виде они действительно несовместимы. Другое дело, что в чистом виде хабовая модель реализована разве, наверное, в каком-нибудь Хитроу.Olek писав:Что там директор аэропорта Борисполь заявлял про несовместимость лоу-костов и хабовой модели?
Касательно терминала Ф или не Ф - проблема же не в этом абсолютно. Почему когда говорят о лоу-костах не говорят об экономике аеропорта при этом? Рябикин прикрывал себя перед последующими потенциальными проверками КРУ или прокуратурой вообще, потому как прибыли от пасспотока лоу-костов Борисполь не получил бы (в Борисполе только-только начинают действовать в этом направлении; в один день неаэропортовая прибыль не свалится с неба). Как он это обосновывал уж не так важно (много, кстати, было сказано глупостей).
Вместе с этим я согласен, что для запуска раянов, например, у Борисполя наиболее готовая инфраструктура, хоть и недостаточно
Re: Аэропорт Гостомель GML
Бо коли мова йде про політ за 20 ойро, такі нісенітниці тут зайві.Igoresha писав: Почему когда говорят о лоу-костах не говорят об экономике аеропорта при этом?
- andrewcrow
- A380
- Повідомлень: 1234
- З нами з: 21 грудня 2010, 10:15
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
Если уже Президент говорит о необходимости привлечения лоу-костов в Украину, почему бы не вынести этот вопрос в другую плоскость, при котором руководитель государственного предприятия выполняет указания своего акционера. Нужно искать пути решения спорных вопросов и решать вопросы, а не проводить пресс-конференции и рассказывать почему нельзя.
Re: Аэропорт Гостомель GML
Тому що. Україна. Поки що. Лоукостам. НЕ ЦІКАВА. ЗОВСІМ.
Нехай пан Президент краще працює над тим, щоб для пересічного українця не було великою трагедією з'істи в Борисполі бутерброд з кавою і заплатити за це 10 ойро. Тоді і лоукости будуть під вікнами в Омеляна бігати і може навіть відправлять кудись Коломойського, щоб не заважав.
Нехай пан Президент краще працює над тим, щоб для пересічного українця не було великою трагедією з'істи в Борисполі бутерброд з кавою і заплатити за це 10 ойро. Тоді і лоукости будуть під вікнами в Омеляна бігати і може навіть відправлять кудись Коломойського, щоб не заважав.
Востаннє редагувалось 04 серпня 2017, 16:05 користувачем dimm1971, всього редагувалось 2 разів.
Re: Аэропорт Гостомель GML
Потому что "привлекать" и "привлекать любой ценой" - не одно и то же.andrewcrow писав:Если уже Президент говорит о необходимости привлечения лоу-костов в Украину, почему бы не вынести этот вопрос в другую плоскость, при котором руководитель государственного предприятия выполняет указания своего акционера. Нужно искать пути решения спорных вопросов и решать вопросы, а не проводить пресс-конференции и рассказывать почему нельзя.
Re: Аэропорт Гостомель GML
Можна з бюджету лоукостам дотації давати. А шо? В нас бюджет все витримає. Звичайно як МВФ з черговим траншем не прокине.
Літатимемо по 20 ойро на заробітки... Лєпота...
Літатимемо по 20 ойро на заробітки... Лєпота...
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
-Треба щоб менше крали! (слід казати цю фразу якомога емоційніше, щоб ввійти в резонанс)dimm1971 писав:Можна з бюджету лоукостам дотації давати. А шо? В нас бюджет все витримає. Звичайно як МВФ з черговим траншем не прокине.
Літатимемо по 20 ойро на заробітки... Лєпота...
Re: Аэропорт Гостомель GML
Сидячи за кермом нерозмитненої бляхи з литовськими номерамиmischko писав:слід казати цю фразу якомога емоційніше, щоб ввійти в резонанс
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
-А чому я маю платити більше поляка! (слід казати ще емоційніше, ледь не погрожуючи співбесіднику)dimm1971 писав:Сидячи за кермом нерозмитненої бляхи з литовськими номерамиmischko писав:слід казати цю фразу якомога емоційніше, щоб ввійти в резонанс
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
В Жуляни не зайшли, бо він приватний і це логічно.mischko писав:всі ці байки про протекціонізм розбиваються об одне питання, на яке ніхто так і не відповів:
Чому не зайшти в Жуляни?
І розбивати на 2 суб'єкта не треба і локейшн центровіший. І тарифи там прийнятні для лоукостів, принаймі Wizz літає і розвиває напрямки. Відповіді нема.
Теоретично, зі стратегічної точки зору, можна виділити термінал F в окреме державне підприємство з мінімально необхідною кількістю основних засобів, щоб висока амортизація не тягнула собівартість, потім прийняти окреме заканодавство чи може постанову кабміну і затвердити мінімальні тарифи (на рівні собівартості) на обслуговування авіакомпаній в тому терміналі і витиснути з Києва і області доплати на розвиток туризму і залучення іноземних туристів. Такий підхід виглядав би економічно обгрунтованим і направленним на розвиток туризму і здешевлення перевезень для українців. Натомість зараз зроблять те саме, тільки витратять кошти на розбудову Гостомеля і доріг до нього.
Востаннє редагувалось 04 серпня 2017, 16:35 користувачем Globetrotter, всього редагувалось 1 раз.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
Так Фюмічіно з Чампіно теж приватні.Globetrotter писав: В Жуляни не зайшли, бо він приватний і це логічно.
Re: Аэропорт Гостомель GML
До речі в знайомого в Берліні розпочали великий ремонт в домі. Дому майже сто років. Там щось фасад, дах,комунікації, вікна в під'зді, все таке. Так тепер найближчі три роки він сплачуватиме комуналку на 80 ойро більше кожного місяця. Але іноді по 20 ойро літає.mischko писав: -А чому я маю платити більше поляка! (слід казати ще емоційніше, ледь не погрожуючи співбесіднику)
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
Економіка кожного приватного аеропорту різна, в чому економічний сенс для європейського приватного аеропорту у співпраці з Раяном треба запитати у аеропорту. До того ж ніхто ж не заперечує, що умови які пропонує Раян європейським аеропортам і українським, судячи зі всього, дуже різні. Ми говоримо про те, чи має держава в це втручатися і якщо так, то який варіант був би для Києва найкращий - тобто швидше, за менші гроші і з використанням існуючих, але нікому зараз не потрібних терміналів.mischko писав:Так Фюмічіно з Чампіно теж приватні.Globetrotter писав: В Жуляни не зайшли, бо він приватний і це логічно.
Re: Аэропорт Гостомель GML
Так справа в тому, що як раян отримає преференції, то завтра буде черга від іншіх літаючих в Бориспіль компаній з питанням "а чим ми гірші"?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Аэропорт Гостомель GML
Не хочу виглядати як вульгарний лібертаріанець, яких я не дуже переварюю, але тут якраз той випадок, коли держава не повинна точково втручатись (привести на ринок одну конкретну а/к, нехай навіть хіпстери показяться). Держава повинна створювати умови для приходу і роботи всіх а/к, причому в нашій унітарній державі в першу чергу слід розвивати з державною допомогою аеропорти невеликих обласних центрів, а Львови з Харковами і самі справляться, не кажучи вже про столичні аеропорти. І не треба всерйоз сприймати заяву Пороха про "залучення лоукостів" - це стандартне для кожного політика "покращення вашого життя вже сьогодні". Ну мусять в нас політики робити періодично такі заяви.Globetrotter писав:Ми говоримо про те, чи має держава в це втручатися і якщо так, то який варіант був би для Києва найкращий - тобто швидше, за менші гроші і з використанням існуючих, але нікому зараз не потрібних терміналів.
Re: Аэропорт Гостомель GML
Файно сказано)dimm1971 писав:Тому що. Україна. Поки що. Лоукостам. НЕ ЦІКАВА. ЗОВСІМ.
Нехай пан Президент краще працює над тим, щоб для пересічного українця не було великою трагедією з'істи в Борисполі бутерброд з кавою і заплатити за це 10 ойро. Тоді і лоукости будуть під вікнами в Омеляна бігати і може навіть відправлять кудись Коломойського, щоб не заважав.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей