Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Общий авиафорум
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение nik-dem »

Пане Tetris, без образ, але Ви дуже сильно мені нагадуєте типового українця, який дійшов до відносно високого рівня доходів і почав сварити «невдах» і «жебраків», прикриваючись псевдоліберальними тезами про те, що маючи умови, вони нічого не хочуть робити. У цілому, це річ того ж порядку, що й типовий український чиновник/бізнесмен/олігарх, який дірвався до великих статків і почав кидатися багатством на всі боки та відгороджуватися від «бидла» за триметровими парканами і псевдо-VIP-закладами, забуваючи про те, що за культурним рівнем він недалеко від нього пішов.

Утім, Ви маєте рацію в тому, що й самі люди тут причетні. Є і з цим проблеми теж. Але критикувати так огульно — це теж маніпуляція. :)

До речи, якщо що, то скажу про себе коротко та стисло: зубожіння та нездарство — це не мій випадок.
Ну а називаєте зрадофілом — то й на здоров'я. Я стараюся триматися повз медійних штампів.
makor
A380
Сообщения: 3642
Зарегистрирован: 11 янв 2014, 17:37
Благодарил (а): 44 раза
Поблагодарили: 741 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение makor »

Все что вам нужно знать о эфективности работы - сестра девушки устроилась на работу, за 2 дня сделала месячную норму. В результате ее перевели туда где выполнить норму и получить премию вообще невозможно физически, и попросили не вы*ваться, все должны работу делать одинаково.
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение nik-dem »

Igoresha писал(а):
19 дек 2018, 16:51
Вы сами себе же и противоречите. Сначала говорите о корупции как чуть ли не единой проблеме, а потом пишете о простоте ведения бизнеса и бюрократии. Опять таки, первое появляется из-за второго, а не наоборот. Но почему-то на первом месте везде - борьба с корупцией.
Не преуменьшаю, но прошу не преувеличивать, иначе получится, как с раянами, которые "по 5 евро всех будут возить куда им надо в любой день недели" (по словах вульгарных хипстеров)
Я розумію, що це комплекс проблем, а не одна корупція. В рамках цього форума я намагаюся писати максимально стисло для крайщого сприйняття, тож деякі моменти можуть бути випущені з уваги.
Inguri писал(а):
19 дек 2018, 16:53
Все ж таки у нас спотворена бідність. Бо бідняки не мають, зазвичай капітальної нерухомості.
Від такої «капітальної нерухумости» у вигляді огороджених комір у 5-, 9-, 12- та 16-поверхових бараках з поганою екосистемою та геть кепськими комунікаціями, яка дісталася у спадок від СССР, навіть більшість бідноти у цивілізованих країнах плювалася б, за винятком, мабуть, повного соціяльного дна. Це те, про що я й кажу: більшість людей настільки звикла до такого худобного існування, що навіть такий мотлох вважається високою цінністю. Це і є найяскравіша ознака бідности суспільства.

Це вже якщо не говорити про те, що за співвідношенням «зміст/ціна» ціни на цю «капітальну нерухомість» феєрично високі.
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 915
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 24 раза
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Tetris »

nik-dem писал(а):
19 дек 2018, 16:58
Пане Tetris, без образ, але Ви дуже сильно мені нагадуєте типового українця, який дійшов до відносно високого рівня доходів і почав сварити «невдах» і «жебраків», прикриваючись псевдоліберальними тезами про те, що маючи умови, вони нічого не хочуть робити. У цілому, це річ того ж порядку, що й типовий український чиновник/бізнесмен/олігарх, який дірвався до великих статків і почав кидатися багатством на всі боки та відгороджуватися від «бидла» за триметровими парканами і псевдо-VIP-закладами, забуваючи про те, що за культурним рівнем він недалеко від нього пішов.
Не того ж порядку, адже я маю прийнятний рівень саме легального доходу (у мене навіть зарплата біла) і свою освіту і всі посади я отримав нікого не корумпуючи. Тому не треба мене порівнювати з чиновниками за парканом.
Нічого ні ліберального, ні псевдоліберального в моїх аргументах немає і я нікого не сварю. Кожен має право жити так, як йому подобається. Просто я пояснюю низький рівень життя більшості українців саме небажанням працювати та інфантилізмом. [/quote]
nik-dem писал(а):
19 дек 2018, 16:58
Утім, Ви маєте рацію в тому, що й самі люди тут причетні. Є і з цим проблеми теж. Але критикувати так огульно — це теж маніпуляція. :)
Я не критикую усіх огульно. Я просто кажу, що якщо людина обмежує свої амбіції середньою зарплатою, то у нього або проблеми з мотивацією, або банальний інфантилізм.
За это сообщение автора Tetris поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Tetris
Airbus A340
Сообщения: 915
Зарегистрирован: 28 мар 2014, 22:18
Откуда: Киев
Благодарил (а): 24 раза
Поблагодарили: 621 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Tetris »

makor писал(а):
19 дек 2018, 17:09
Все что вам нужно знать о эфективности работы - сестра девушки устроилась на работу, за 2 дня сделала месячную норму. В результате ее перевели туда где выполнить норму и получить премию вообще невозможно физически, и попросили не вы*ваться, все должны работу делать одинаково.
Она уже начала искать другую работу или ее устраивает текущее положение?
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение nik-dem »

Tetris писал(а):
19 дек 2018, 17:17
Не того ж порядку, адже я маю прийнятний рівень саме легального доходу (у мене навіть зарплата біла) і свою освіту і всі посади я отримав нікого не корумпуючи. Тому не треба мене порівнювати з чиновниками за парканом.
Нічого ні ліберального, ні псевдоліберального в моїх аргументах немає і я нікого не сварю. Кожен має право жити так, як йому подобається. Просто я пояснюю низький рівень життя більшості українців саме небажанням працювати та інфантилізмом.

Я не критикую усіх огульно. Я просто кажу, що якщо людина обмежує свої амбіції середньою зарплатою, то у нього або проблеми з мотивацією, або банальний інфантилізм.
Маєте цілком рацію тут після уточнення. :)
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8433
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1486 раз
Поблагодарили: 2960 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko »

Всі оці балачки про корупцію, відсутність соціальних ліфітів, бариг, податкову політику, злочинну владу, Пороха, лінивих х*хлів мають один дуже негативний сайд ефект - у молодих руки опускаються. Навіщо старатися, якщо все і так вже вирішено. Епізод з общаги:

-Що ти робиш?
-Готуюся до екзамену?
-Нафіга, сказали ж що він всім ставить.

Зараз ці люди топлять за Зелінського :facepalm:

тому я намагаюся гасити зраду, бо вона демотивує. Її і так забагато.
За это сообщение автора mischko поблагодарил:
Vitaliy
Рейтинг: 3.57%
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение nik-dem »

mischko писал(а):
19 дек 2018, 17:48
Всі оці балачки про корупцію, відсутність соціальних ліфітів, бариг, податкову політику, злочинну владу, Пороха, лінивих х*хлів мають один дуже негативний сайд ефект - у молодих руки опускаються. Навіщо старатися, якщо все і так вже вирішено. Епізод з общаги:

-Що ти робиш?
-Готуюся до екзамену?
-Нафіга, сказали ж що він всім ставить.

Зараз ці люди топлять за Зелінського :facepalm:

тому я намагаюся гасити зраду, бо вона демотивує. Її і так забагато.
Я згоден з тим, що демотивує, але контрпропаґанда повинна бути конструктивною, а не потішною, в яку нігілістичні мешканці України геть не вірять.

А більш притомні старі та молоді тим часом голосують ногами. :plane:
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8433
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1486 раз
Поблагодарили: 2960 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko »

nik-dem писал(а):
19 дек 2018, 17:52
Я згоден з тим, що демотивує, але контрпропаґанда повинна бути конструктивною, а не потішною, в яку нігілістичні мешканці України геть не вірять.
Не вірять, бо їм так простіше жити. В усіх моїх бідах винна система, обставини, чужа зла воля, тільки не я сам. Навіть частково.
За это сообщение автора mischko поблагодарил:
Vitaliy
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8433
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1486 раз
Поблагодарили: 2960 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko »

nik-dem писал(а):
19 дек 2018, 17:52
А більш притомні старі та молоді тим часом голосують ногами. :plane:
Ногами голосують не лише в Україні. Навіть такі привабливі для українців Італія з Іспанією стрімко втрачають молодих (рідше старих), які їдуть в більш заможні країни працювати. Це я як свідок кажу, я спілкуюся з південно-європейцями. І вони мені розповідають все те саме, що можна почути від українців: "перспектив нема, влада нас не чує, працюємо за копійки..."
За это сообщение автора mischko поблагодарил:
Vitaliy
Рейтинг: 3.57%
shushuair
A380
Сообщения: 1538
Зарегистрирован: 01 апр 2016, 10:16
Благодарил (а): 121 раз
Поблагодарили: 380 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение shushuair »

makor писал(а):
19 дек 2018, 17:09
Все что вам нужно знать о эфективности работы - сестра девушки устроилась на работу, за 2 дня сделала месячную норму. В результате ее перевели туда где выполнить норму и получить премию вообще невозможно физически, и попросили не вы*ваться, все должны работу делать одинаково.
LOL))
Напомнило: При Саакашвили 1 таможенный инспектор помню пришёл и решил реально выполнять свою работу без денег, тогда он как-то проникся выражением буквально "жити по новому" или воспитан был как нужно. Что означало, лишить денег кормушку из Киева по всем перевозкам, которые были расписаны на этого инспектора.
Думаю, лишнее добавлять, что чувак и месяца не проработал.
После него все работают как надо, само собой, на всех уровнях.

Ну и в принципе ко всем.
Действительно, в чём-то стало лучше. Здесь же многие путешествуют, имеют достойные доходы как для страны, а те кто не смог - ленивый/тупой/лузер или всё вместе. Но всё как всегда немножечко сложнее. И даже если в окружение тех, которые топят за то, что всё кардинально изменилось, и ваше окружение всё на уровне живёт, вспомните и найдите, например, свою первую учительницу. Может ей по известному нынче флешмобу в больших городах "Допоможи бабусі" люди на 300 г колбасы помогают, мои пожилые соседи, в том числе по лестничной клетке в 16-этажке в престижном районе Аркадия последние годы стыдливо лазят по мусоркам в поиске еды, при виде меня стараясь сделать вид, что они просто рядом стоят. Ещё года 3 назад как-то этого не было вообще. Не думаю, что они виноваты в том, что вкалывали раньше, чтобы теперь выживать.
Моя жена помогала азербайджанскому благотворительному проекту по лечению катаракты малообеспеченным людям, который предоставлял бесплатно своих офтальмологов, но расходные материалы обычно за счёт инвесторов, и до этого имел опыт операций в где-то 15 бедных странах Африки, Азии и Ю.Америки и Украина должна была быть первой в Европе. Но нужно было получить разрешение оперировать для иностранцев, которые все поголовно проходили стажировки и имели опыт работы в США, Германии и т.д.
Жена ходила в облсовет, управление здравоохранения, ездила в Киев на встречу с министром здравоохранения, с кем-то там из комитета ВРУ по здравоохранению встречалась, Вывод: отказ, пусть проходят стационарное обучение в Украине и никак иначе! Все их иностранные дипломы до одного места. Хотя в Боливии, Конго и др. странах им шли навстречу и чуть ли не богототворили за то, что они делают.
Параллельно встречалась насчёт материалов и операционной с где-то 4 клиниками и больницами, кто-то соглашался но за разрешение оперировать у себя на каждом пациенте хотел откат по 10 тысяч (это же азербайджанцы, вот это стрясем бабла с них!), а операция в принципе стоит 10-12 тысяч по замене хрусталика.
Никто в итоге не захотел помогать , только Ротари Клаб местной ячейки в Одессе немного помог деньгами и транспортом. В итоге всё организовали в одной киевской клинике, без разрешений, просто местные врачи оперировали вместе с иностранными офтальмологами. И когда всё это организовали в итоге, была пресс-конференция на каком-то телеканале и сидели эти врачи, главный организатор от азербайджанского проекта и с ними за столом.. человек из МОЗ и та нардеп, которая бортанула, когда жена на неё выходила, пиар - дело такое...
А про людей, которых жена искала для операций, это вообще.. по сути, слепые люди из провинции, очень много пенсионеров, но и девочки по лет 25-30, которым просто не откуда взять 10 тысяч, чтобы ВИДЕТЬ, они живут в селе на пенсию по инвалидности и как-то выживают за счёт сельского хозяйства родителей. В 25 лет, когда по сути вся жизнь впереди!
Так что всё относительно, в этой ситуации по-скотски поступили как чиновники, так и частный бизнес (передовые клиники Одессы). О заводах и фабриках для слепых, глухонемых и другие disabled, где работают тысячи с задолженностью по мизерной зарплате в месяцев 9-10 (конкретно в Ровно и Одессе знаю такие точно) говорить лишнее.

Потом, кстати, этот фонд проводил раза 3 подобные циклы операций в той же Киевской клинике и попытался этим заняться в Молдове. В итоге, встретились с руководством одной Кишинёвской клиники по зрению, те сказали, что помогут со всеми разрешениями, но сказали никуда не уезжать, а через 4 дня уже встретились с министром здравоохранения.

Так что всё возможно, и жить достойно, и помогать тем, кто не может, как там у Кузьмы про Исландию:
І кожен з вулиці, якшо захоче, просто на каву
В офіс президента може сміло зайти.
За это сообщение автора shushuair поблагодарили (всего 2):
nik-demartml
Рейтинг: 7.14%
nik-dem
A380
Сообщения: 1193
Зарегистрирован: 16 окт 2011, 16:20
Откуда: Україна
Благодарил (а): 2396 раз
Поблагодарили: 411 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение nik-dem »

mischko писал(а):
19 дек 2018, 17:56
Ногами голосують не лише в Україні. Навіть такі привабливі для українців Італія з Іспанією стрімко втрачають молодих (рідше старих), які їдуть в більш заможні країни працювати. Це я як свідок кажу, я спілкуюся з південно-європейцями. І вони мені розповідають все те саме, що можна почути від українців: "перспектив нема, влада нас не чує, працюємо за копійки..."
За Еспанію не скажу точно, але Італія у середньотерміновій перспективі має великі ризики суспільної кризи з причин наявности та значної потужности інституту неформальних корупційно-мафіозних зв’язків, які міцно скріплюють між собою політичну та бізнесову еліти. Колись вони допомогли Італії вижити за часів роздріблености та скрутного становища першої пол. 20 ст. Але за своєю сутністю такі інститути є закритими та дуже паразитарними, і вони позбавляють молоді покоління італійців на перспективи в суспільстві, закриваючи ті самі ліфти.
По-друге, також за рахунок значного сеґменту лівої економічної політики. До чого така політика призводить — можете поглянути на сусідню Францію, де кризові причини накопичувалися десятиліттями.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8433
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1486 раз
Поблагодарили: 2960 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko »

nik-dem писал(а):
19 дек 2018, 18:09
mischko писал(а):
19 дек 2018, 17:56
Ногами голосують не лише в Україні. Навіть такі привабливі для українців Італія з Іспанією стрімко втрачають молодих (рідше старих), які їдуть в більш заможні країни працювати. Це я як свідок кажу, я спілкуюся з південно-європейцями. І вони мені розповідають все те саме, що можна почути від українців: "перспектив нема, влада нас не чує, працюємо за копійки..."
За Еспанію не скажу точно,
В Європі є жменька країн куди їдуть і більше двох десятків звідки. Звинувачувати цьому чинну владу - ну хіба що тому, що тепер виїхати стало простіше в рази - влада зробила вам безвіз, не вводить внутрішні візи, все ще навчає вас в школі та університетах знаннями, що мають попит в розвинених країнах.
YYS
Airbus A319
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 01 дек 2018, 15:35
Откуда: AOI
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 74 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение YYS »

Здесь разговор об эффективности работы был... Я всегда напрягаюсь, когда это слышу. Простите, что подразумевается под эффективностью? Это немецкий учитель за 1 час успевает в два раза больше учеников обучить? Или нейрохирург в 3 раза больше успевает вырезать опухолей в головном мозге? А может поезда товарные ездят быстрее?
Эффективность работы достигается за счёт современного оборудования. Научить украинца работать на нём можно так же как и любого другого жителя Европы. Ну а то что у нас олигархи вместе с банкирами выбрали экстенсивный метод эксплуатации экономики, то, конечно, в этом виноваты рукожопые украинцы. Несомненно.
За это сообщение автора YYS поблагодарили (всего 3):
nik-demmanjerokeUKCC
Рейтинг: 10.71%
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 738
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 207 раз
Поблагодарили: 226 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Ostap »

YYS писал(а):
19 дек 2018, 19:16
Здесь разговор об эффективности работы был... Я всегда напрягаюсь, когда это слышу. Простите, что подразумевается под эффективностью? Это немецкий учитель за 1 час успевает в два раза больше учеников обучить? Или нейрохирург в 3 раза больше успевает вырезать опухолей в головном мозге? А может поезда товарные ездят быстрее?
Эффективность работы достигается за счёт современного оборудования. Научить украинца работать на нём можно так же как и любого другого жителя Европы. Ну а то что у нас олигархи вместе с банкирами выбрали экстенсивный метод эксплуатации экономики, то, конечно, в этом виноваты рукожопые украинцы. Несомненно.
Банкіри, звичайно, ще ті тридвараси бувають, але до чого тут вони?
Ну і те, що люди в Німеччині, наприклад, працюють ефективніше, це теж не до кінця так. Тим більше, що їхню ефективність праці працедавець не може оцінювати.
Але теж правда, що в робочий час активність українського фейсбуку є в рази вищою, ніж ввечері чи на вихідних теж правда
YYS
Airbus A319
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 01 дек 2018, 15:35
Откуда: AOI
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 74 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение YYS »

Ostap писал(а):
19 дек 2018, 19:30
YYS писал(а):
19 дек 2018, 19:16
Здесь разговор об эффективности работы был... Я всегда напрягаюсь, когда это слышу. Простите, что подразумевается под эффективностью? Это немецкий учитель за 1 час успевает в два раза больше учеников обучить? Или нейрохирург в 3 раза больше успевает вырезать опухолей в головном мозге? А может поезда товарные ездят быстрее?
Эффективность работы достигается за счёт современного оборудования. Научить украинца работать на нём можно так же как и любого другого жителя Европы. Ну а то что у нас олигархи вместе с банкирами выбрали экстенсивный метод эксплуатации экономики, то, конечно, в этом виноваты рукожопые украинцы. Несомненно.
Банкіри, звичайно, ще ті тридвараси бувають, але до чого тут вони?
Ну і те, що люди в Німеччині, наприклад, працюють ефективніше, це теж не до кінця так. Тим більше, що їхню ефективність праці працедавець не може оцінювати.
Але теж правда, що в робочий час активність українського фейсбуку є в рази вищою, ніж ввечері чи на вихідних теж правда
Говоря об олигархах и банкирах, я подразумеваю национальную элиту, которая в любом государстве формирует политику. По поводу фейсбука... Т.е. вы хотите сказать, что тот же врач сидит в фейсбуке во время операции или что водитель за рулём, штурвалом и т.п. постит фоточки в соцсетях? Ну вы поняли...
Я хочу лишь подчеркнуть тот факт, что люди во всём мире одинаковы. Не нужно представлять украинцев как "ледащо". Если элиты договорятся между собой и перестанут выжимать последние соки из отсталых, доставшихся по наследству советских заводов, фабрик и других производств, то мы перестанем говорить о низкой эффективности работы.
За это сообщение автора YYS поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Аватара пользователя
v_volf
A380
Сообщения: 1188
Зарегистрирован: 02 июн 2012, 12:09
Откуда: HRK / YVR
Благодарил (а): 65 раз
Поблагодарили: 107 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение v_volf »

В Україні уся гілка виконавчої влади (з якою стикається пересічний громадянин найчастіше) налаштована таким чином, аби спонукати клієнта давати хабара. «Хочеш оформити документ? Чекай стільки, скільки нам заманеться. Хочеш швидше? Поклади гроші у конверт». Про корупцію у законодавчій чи судовій гілці я просто мовчу - там масштаби та фігури інші.
За это сообщение автора v_volf поблагодарил:
nik-dem
Рейтинг: 3.57%
Ostap
Airbus A340
Сообщения: 738
Зарегистрирован: 10 июл 2017, 19:37
Откуда: LCJ
Благодарил (а): 207 раз
Поблагодарили: 226 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение Ostap »

YYS писал(а):
19 дек 2018, 19:45
Ostap писал(а):
19 дек 2018, 19:30

Банкіри, звичайно, ще ті тридвараси бувають, але до чого тут вони?
Ну і те, що люди в Німеччині, наприклад, працюють ефективніше, це теж не до кінця так. Тим більше, що їхню ефективність праці працедавець не може оцінювати.
Але теж правда, що в робочий час активність українського фейсбуку є в рази вищою, ніж ввечері чи на вихідних теж правда
Говоря об олигархах и банкирах, я подразумеваю национальную элиту, которая в любом государстве формирует политику. По поводу фейсбука... Т.е. вы хотите сказать, что тот же врач сидит в фейсбуке во время операции или что водитель за рулём, штурвалом и т.п. постит фоточки в соцсетях? Ну вы поняли...
Я хочу лишь подчеркнуть тот факт, что люди во всём мире одинаковы. Не нужно представлять украинцев как "ледащо". Если элиты договорятся между собой и перестанут выжимать последние соки из отсталых, доставшихся по наследству советских заводов, фабрик и других производств, то мы перестанем говорить о низкой эффективности работы.
Так я і не зрозумів, хто такі банкіри? Власники банків? Чи CEO? Чи топ-менеджмент?
Звичайно, що про фб і активність, я писав маючи на увазі офісних працівників. І, власне, з ними теж порівнював працівників на подібних посадах в Німеччині
YYS
Airbus A319
Сообщения: 114
Зарегистрирован: 01 дек 2018, 15:35
Откуда: AOI
Благодарил (а): 9 раз
Поблагодарили: 74 раза
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение YYS »

Ostap писал(а):
19 дек 2018, 20:37
YYS писал(а):
19 дек 2018, 19:45
Ostap писал(а):
19 дек 2018, 19:30

Банкіри, звичайно, ще ті тридвараси бувають, але до чого тут вони?
Ну і те, що люди в Німеччині, наприклад, працюють ефективніше, це теж не до кінця так. Тим більше, що їхню ефективність праці працедавець не може оцінювати.
Але теж правда, що в робочий час активність українського фейсбуку є в рази вищою, ніж ввечері чи на вихідних теж правда
Говоря об олигархах и банкирах, я подразумеваю национальную элиту, которая в любом государстве формирует политику. По поводу фейсбука... Т.е. вы хотите сказать, что тот же врач сидит в фейсбуке во время операции или что водитель за рулём, штурвалом и т.п. постит фоточки в соцсетях? Ну вы поняли...
Я хочу лишь подчеркнуть тот факт, что люди во всём мире одинаковы. Не нужно представлять украинцев как "ледащо". Если элиты договорятся между собой и перестанут выжимать последние соки из отсталых, доставшихся по наследству советских заводов, фабрик и других производств, то мы перестанем говорить о низкой эффективности работы.
Так я і не зрозумів, хто такі банкіри? Власники банків? Чи CEO? Чи топ-менеджмент?
Звичайно, що про фб і активність, я писав маючи на увазі офісних працівників. І, власне, з ними теж порівнював працівників на подібних посадах в Німеччині
Маю великий сумнів, що СЕО або топ-менеджмент як наймані працівникі здатні впливати на перебіг виборів або на суспільну думку. Звичайно, мова йде про власників банків.
Аватара пользователя
mischko
A380
Сообщения: 8433
Зарегистрирован: 15 ноя 2013, 14:12
Откуда: AMS
Благодарил (а): 1486 раз
Поблагодарили: 2960 раз
Контактная информация:

Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?

Сообщение mischko »

Ті, хто тут пишуть про виконавчу гілку в Україні, хотів би вас запитати, а чи з багатьма гілками виконавчої влади ви стикалися в інших країнах?
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей