Сторінка 1 з 4
Qantas (QF)
Додано: 05 лютого 2016, 11:18
dmtr
Qantas - виявляється стара абервіатура від Queensland and Northern Territory Aerial Services. Друга найстарша авіакомпанія світу.
Перший дивний момент - frequent flyer програма для резидентів Австралії і Нової Зеландії - платна. Вступний внесок - ~$70.
https://www.qantas.com/fflyer/dyn/discover-join
Елементарно вирішується, though, реєстрацією на іноземну адресу, а потім зміну на будь-яку локальну. Ну або є постійна акція зареєструватися безкоштовно
https://www.qantas.com/fflyer/do/dyns/j ... FAMILYFREE
Вперше таке бачу))
Re: Qantas (QF)
Додано: 02 березня 2016, 11:19
dmtr
У Qantas чудові фінансові результати: зекономили AUD480млн на паданні цін на нафту - у них були опціони вигідні; відмовилися від capacity гонок з Virgin Australia і повернулися до "збалансованої дуополії" на domestic ринку; більшість з обіцяних скорочень 5000 робочих місць (кілька років тому анонсована) уже також пробігла і дає свої плоди.
Re: Qantas (QF)
Додано: 28 серпня 2016, 13:41
dmtr
Консультую зараз Квантас - в офісі у них сиджу, в холі ось така радість
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 жовтня 2016, 11:26
dmtr
Нова лівоея і шрифт
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 жовтня 2016, 13:19
dmtr
про ребрендінг від СЕО:
"If you look back at our history, changes to the Kangaroo have been linked to game-changing new aircraft types. It’s a tradition that goes back to the Lockheed Constellation in 1947, the B747-300 in 1984 and the A380 in 2007. And we’re continuing that tradition with the B787-9.
Maintaining our disciplined approach to costs, we’ll phase in our new brand over the next five years. Digital signage will start changing today. Aircraft and signage will be updated within scheduled re-paints, and we’ll use up existing stocks of branded products before updating their design. The new logo and typeface has been designed to coexist with our existing branding during its rollout, and we’re aiming to have the rebrand completed in time for our centenary in 2020."
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 жовтня 2016, 13:22
dmtr
і нова форма з більш суворими правилами для екіпажа:
Backpacks, chewing gum, and drinking alcohol while in uniform, or smoking in view of the public are also banned. Only females are allowed to wear earrings, which should be plain pearl, silver, gold or diamond studs. Make-up must “look natural and blend with the uniform”, and the guidelines specifically state “brightly coloured or sparkly eyeshadow should not be worn”.
http://www.qantasnewsroom.com.au/galler ... rant-2016/
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 жовтня 2016, 13:50
Igoresha
Шрифт выглядит симпатично. А вот узнать в этой загогулине кенгуру теперь не так просто. Так что обновление, имхо, не очень удачное
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 жовтня 2016, 22:41
dmtr
Да ну мені здається з 1947го більш-менш однаково малювали. Прост дещо сучасніше зробили ту саму версію, мені подобається
Re: Qantas (QF)
Додано: 01 грудня 2016, 21:42
dmtr
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 21:09
Butabby
На днях авиакомпания Qantas сделала заявление о том, что самый длинный в мире безостановочный пассажирский маршрут между Пертом в Западной Австралии и Лондоном в Великобритании будет открыт на следующей неделе. Продажи на полеты по воздушному пути начнутся в канун Рождества 2017 года, после того, как Qantas примет в свой авиапарк самолеты Boeing 787 Dreamliner и протестирует их.
14466-километровый полет из Перта в Лондон займет 17,5 часов, что сделает его самым длинным безостановочным пассажирским маршрутом в мире.
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 21:56
dmtr
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:12
artml
Цікаво, чи почнуть колись літати безпосадковий SYD—LHR чи MEL—LHR.
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:14
Sentry
Даже если и начнут, то, имхо, это будет только фулл бизнес. Потому что в экономе такой безстыковочный перелет совсем уж неприятен, лучше как раз иметь остановку, чтобы хоть как-то размяться.
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:32
dmtr
+4 години польоту 787 не осилить
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:49
Labiann
ну или будет бизнесс или какая-то не точность...
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:49
artml
dmtr писав:+4 години польоту 787 не осилить
A359 теоретично на таке здатний — але тільки у
спеціальній конфігурації.
Можливо ще B777-800x зможе таку дистанцію витягнути, також у all-biz варіанті.
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 22:59
dmtr
Labiann писав:ну или будет бизнесс или какая-то не точность...
Звичайна компоновка буде. 17 годин- це не так надбагато, дубай-оакленд уже є 17, або сідней-даллас 16.5г і тд.
Взагалі австралійці живуть далеко, а літають по всьому світу- їм довгі перельоти не в нову
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 23:04
Labiann
dmtr писав:Labiann писав:ну или будет бизнесс или какая-то не точность...
Звичайна компоновка буде. 17 годин- це не так надбагато, дубай-оакленд уже є 17, або сідней-даллас 16.5г і тд.
Взагалі австралійці живуть далеко, а літають по всьому світу- їм довгі перельоти не в нову
извиняюсь, а это к чему Ваша фраза: +4 години польоту 787 не осилить ?!
Re: Qantas (QF)
Додано: 12 грудня 2016, 23:58
dmtr
Labiann писав:dmtr писав:Labiann писав:ну или будет бизнесс или какая-то не точность...
Звичайна компоновка буде. 17 годин- це не так надбагато, дубай-оакленд уже є 17, або сідней-даллас 16.5г і тд.
Взагалі австралійці живуть далеко, а літають по всьому світу- їм довгі перельоти не в нову
извиняюсь, а это к чему Ваша фраза: +4 години польоту 787 не осилить ?!
Це було про питання рейсу сідней-лондон. Від Сіднея до Перта ще 4 години льоту. І 787 без дозаправки стільки не пролетить.
Re: Qantas (QF)
Додано: 27 квітня 2017, 17:28
Franek
Qantas відкрила букінг на перший в історії non-stop регулярний рейс з Австралії до Великобританії. Більше за посиланнями:
http://www.travelweekly.co.uk/articles/ ... r-bookings
Bookings have opened for the first 17-hour flights.
Qantas is to run a daily service on the route from Heathrow to Western Australia from March 25, 2018.
The airline is to deploy new Boeing 787-Dreamliner on the route.
The direct flights form part of a new London-Perth-Melbourne return service by the airline.
The new QF9/QF10 will replace Qantas’ existing London-Dubai-Melbourne services – marking the next evolution of the ‘kangaroo route’, seven decades after the national carrier first flew British passengers to Australia.
Year-round return economy fares for the London-Perth route start at £1,095, but these are expected to drop below £900 return during deal periods.
Premium Economy fares lead-in at £2,335 and £4,240 for business class.