Сьогодні мав прилетіти з Хургади о 09:00, під кодом: BAY2028
Більше його не бачу в розкладі на сьогодні.
Alexus писав: ↑30 червня 2018, 11:21 А директор Анды заливает что будут переходить на эирбас )) https://cfts.org.ua/news/2018/06/21/and ... rbus_47928
Стоит только министру на минутку отвлечься, вот тебе и пополнение - 21,6 лет от роду ).alex.s писав: ↑06 липня 2018, 22:05 Сегодня пополнение прибыло :
https://m.planespotters.net/airframe/Ai ... ir/k4KdSkq
11 Jul 2018 Kiev (KBP) Antalya (AYT) 7W7611
11 Jul 2018 Kiev (KBP) Antalya (AYT) 7W7611
Що за птах такий висотний і чому не сідали в Одесі? Якщо птічку в Києві зловили - чому полетіли далі?Olek писав: ↑11 липня 2018, 12:34 Рассылка Join Up
Щодо посадки рейсу SVV2261 Anda Air Київ – Анталія в аеропорту «Бориспіль» 11 липня
11 липня рейс авіакомпанії Anda Air, який вилетів о 09:09 з туристами за маршрутом Київ – Анталія на замовлення туроператора Join UP! з аеропорту в Жулянах, здійснив аварійну посадку в аеропорту Бориспіль об 11:07 у зв’зку з попаданням птаха в двигун літака. Посадка виконана успішно.
Попередньо Київ – Анталія рейс перенесений на 14:30 після того, як буде проведене технічний огляд літака. Туристам на період очікування туроператор Join UP! забезпечує напої та харчування.
Перенесення рейсу Київ – Анталія призведе до наступних змін у розкладі пов’язаних рейсів:
SSV2086 Анталія – Вінниця (перенесений на 17:30)
SSV2085 Вінниця – Анталія (перенесений на 21:00)
SSV2078 Анталія – Кривий Ріг (перенесений на 00.30 12 июля)
SSV2077 Кривий Ріг – Анталія (перенесений на 03:55 12 июля)
SSV 2262 Анталія – Київ (перенесений на 07:40 12 июля)
Туристам рейсів Анталія-Вінниця, Анталія - Кривий Ріг, Анталія - Київ туроператором було продовжене проживання та харчування в отелях за рахунок компанії.
Як варіант, пропозиція не встигає за попитом - ринок росте на 20%+ третій рік поспіль. В 2016 з'їсти цей ріст було просто без значних капіталовкладень - сумарний потік був таким же як в піковому 2013. В 2017 вже довелося напрягтися (наприклад, піднявши утилізацію літаків), але вцілому все пройшло гладко, бо запас ресурсів був. В 2018 утилізацію підняли до максимуму, а через загальний ріст потоку у всьому світі зникли можливості оперативного резервування (наприклад, я впевнений що у МАУ цього року утилізація бортів суттєво вища, незважаючи на розширення флоту). Тепер будь-яка проблема відразу приводить до того, що все сипеться. Якщо не вмішаються зовнішні фактори, то наступного року мають почати рости ціни і перевізники зможуть собі дозволити краще резервування і новіші борти - ринок все розрулить.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 17 гостей