Зразу сказжу що летів з групою паломників, тому квитки купував не сам. Оцінити покупку квитка на сайті не можу. На онлан реєстрацію теж часу не було зовсім. Схема була така: прибіг в хату, зібрав саме необхідне і в аеропорт.
І так виліт з Києва 1го травня рейсом LY652 о 23.15 з терміналу Д. Рэстрація розпочалась десь о 20.15. Як відомо перед реєстрацією з кожним пасажиром співробітники служби безпеки проводять інтерв'ю. Питання дитячі, на зразок "З якою метою їздили у Туреччину". 5 хв інтервю і на багаж клеять ленточку, а в паспорт листок. Кажуть зберігати до посадки. Дальше рєстрація. Здивувало що місця у 53му ряді. Спочатку подумав що на рейсі буде Боінг 767, але потім відкрив ноут і на флайтрадарі побачив що летить 4X-EKM. Термінал D у Борисполі ввечері пустий. На диво кафешки працювали. Посадка через засклений вихід 11. Перед посадкою всіх вигнали з цього виходу і за 5 хв до посадки почали пропускати. На сині талончики ніхто увагу не звертав. Коли зайшов у літак, ситуація з рядами стала зрозуміла. Там нумерація починаєть з 25. Бізнес клас відсутній взагалі. Бортпровідники вітались на івриті. Одня бортпровідниця була російськомовна. Вік ботпровідників від ~25 до ~50років. Не часто можна побачити такий контраст. Сидіння з тканини. Салон хорошому стані. Відстані між кріслами не те що б мала, але і не дуже комфортна. Загрузка 100%. Вільних місць не було замічено. Десь в 23.15 літак був відстикований від телетпрапа. Взлетіли десь через 15 хв. Цікавий у них ролик безпеки у вигляді мультфільма. Транслювався на івриті та англійській. Зразу ж роздають воду. Якщо треба видають ще. Годували сендвічем з смаженим гарбузом, так як для всієї групи буда замовлена пістна їжа. Із напитків вода, томатний і апельсиновий сік. Мені дуже сподабалась їжа. Хоча б тому що сендвіч був не сухий. Начинки не економили. На моніяторах показували якийсь фільм. Мені дико хотілось спати, то ж повечерявши - до люлі. Капітан виходив на зв'язок один раз. Говорив на івриті і англійською. Як тільки но почались трішки качелі, зназу ж вмиками табло "пристебнути ремені". Хоча траска була дуже слабенька. Ще один цікавий момент замітив, що всі команди капітан давав на івриті. По розкладу прибули в Тель-Авів. Погранконтороль заняв не більше 3хв.
Назад летів LY651 8го травня. Час відправлення в 18.15. Першим ділом інтерв'ю прдеставником служби безпеки. Тих хто англійської не знає, показують текст на російській і простяь підтвердити що все описане вище виконуєте. Поскільки я англійською розмовляв, то спитали чи немаю в багажі небезпечних предметів (ака ножі, зброя) і чи не приймав подарунків від незнайомих людей. Потім дуже багато часу займає перевірка багажу. У мене в багажі не спобалась книжка. Після того як її показав, сказали йти дальше. Реєстрація на 10 стійок, але все рухається надзвичайно швидко. У мене був трішки важкуватий багаж (23,7 кг.) Ніхто на це уваги не звернув. Більше того багаж моєї супутниці зачекінили на мене. В результаті на мене було блиько 40 кг. багажу.


От така подорож.
Якщо загалом оціняти, то експіріенс позитивний. 9 з 10. Бортпровідники ввічливі, чуть що прибігають миттєво. Їжа шикарна. Поки кращої не було замічено.
Що не спободалось, так це параноїдальні первірки зі сторони спецслужб. Із-за чого черги, і треба бути в аеропорту на 1 годину раніше.