UR-SAN писав:LWIEV писав:ну, в сенсі, місія, цілі, індикатори успіху?
На эти вопросы сможете ответить сами, посетив сайт и включив мозг. Вот только "индикаторы успеха" немного ставят в тупик...
UR-SAN, тому й питаю, що мозок включений
1) ринок Криму слабкий, p2p - це не бізнес, це виживання. демографія жахлива, економіка трошки менш безнадійна. з таким самим успіхом можна запускати АК в Запоріжжі.
якщо розрахунок на немісцевого p2p пасажира до Криму, то вартість маркетингу для залучення немісцевих клієнтів в розрахунку на отриманого пасажира буде казково відрізнятися порівняно з крупнішими перевізниками (говорю в першу чергу про ті витрати, які будуть сильно відрізнятися від конкурентів). МАУ, Світ чи Аерофлот матимуть щойнайменше програми лояльності, які будуть недоступні Оніксу, або з часом він возитиме без норми прибутку їхніх паксів по код-шерах.
транзитний ринок неможливо відкривати без співраці з аеропортом, який має почати розвиватися. SIP (аннексирован Россией) - це гірше місце, щоб застрягнути між рейсами. і питання наіть не в зручності сидінь (терпимо), а у виразах облич людей, які мали б бути сервісом.
2) парк літаків старий (CASM, надійність), продукт - гм, посередній. Онікс прирікає себе на цінову, а не ціннісну конкуренцію, а отже - це чартери і рейси з високим паспотоком. WizzAir має те саме за менші гроші і кращим флотом і кращим бортовим сервісом. куди розвиватися? перепозиціонувати джанковий бренд в середній рівень з часом стане дуже дорого і не факт, що взагалі можливо
3) правове поле несприятливе - відкритого неба нема, антимонопольний (див. ситуацію з пальним у Борисполі) вибірково закриває очі на обмеження конкуренції, виживатимуть ті, у кого більший запас місцності.
4) Онікс не має душі - зрозумілої пасажиру місії (заради чого пасажир має здихатися іншої пропозиції і залишитися чи подорожувати з Оніксом). що Онікс дає своїм клієнтам? яка цінність (додана вартість для пасажира), що більша за ціну? сайт, на який Ви мене спрямували на цю тему мовчить
5) цілі та індикатори - це кількісні показники (кількість перевезень, напрямків, частот, доходів, маржинальність тощо), які дозволяють говорити про досягнення чи недосягнення закладених у бізнес-план параметрів. я не знаю, бо не маю інсайдерської інформації, але не дуже розумію, як можна заходити в цей бізнес без довготермінового (5-10 років) бізнес-плану, і, водночас (це професійна оцінка), не уявляю як в цьому інвестиційному кліматі його скласти з реалістичними прогнозами і малими вилками відхилень. Туркіші і Аерофлот виграють хоча б на бізнес-кліматі, можливостях юрисдикцій і кращих ділових культурах.
якщо хтось має інсайдерську - було б цікаво продискутувати.
зрозумійте правильно. я не проти Онікса - хай літає на здоров'я
я ставлю питання, без яких бізнеси звично довго не живуть