Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Додано: 17 вересня 2019, 15:49
Ще один позитивний досвід при спілкуванні із службою поідтримки МАУ.
Сьогодні прийшло сповіщення що мій рейс з Бергамо в листопаді скасований. Подорож моя була до Верони тому нічний виліт з Бергамо був ідельним варіантом.
Спершу телефонував 566 з менню другого рівня де запитують про причину звернення натискання цифр від 1 до 4 не давало ніякого ефекту.
Перетелефонував 38 044 581 50 50 уточнили дані бронювання запропонували вилітати з Мальпенси. Я послався на те що Мальпенса від Верони на істотній відстані і попросив переглянути можливість зміни аеропорту вильоту на Венецію. Через Кілька хвилин перетелефонували сказали що така можливість є але найближчий рейс аж в четвер в обід (рейс з Бергамо був в ніч на середу). Зваживиши всі за і проти вирішив залишитись до четверга.
Попросили заповнити заяви про те що пасажири не хочуть летіти з Мальпенси і погоджуються летіти з Венеції по одній на кожного пасажира, та надіслати мейлом дані пасажирів.
Заповнив надіслав отрмав нові квитки в все в межах 45 хвилин від мого першого дзвінка.
Попри те що скасування рейсу не дуже приємна штука і прийдеться на дві ночі довше жити в Італії мій рівень задоволення від роботи служби підтримки МАУ дуже високий , приємно здивований такою оперативністю.
Сьогодні прийшло сповіщення що мій рейс з Бергамо в листопаді скасований. Подорож моя була до Верони тому нічний виліт з Бергамо був ідельним варіантом.
Спершу телефонував 566 з менню другого рівня де запитують про причину звернення натискання цифр від 1 до 4 не давало ніякого ефекту.
Перетелефонував 38 044 581 50 50 уточнили дані бронювання запропонували вилітати з Мальпенси. Я послався на те що Мальпенса від Верони на істотній відстані і попросив переглянути можливість зміни аеропорту вильоту на Венецію. Через Кілька хвилин перетелефонували сказали що така можливість є але найближчий рейс аж в четвер в обід (рейс з Бергамо був в ніч на середу). Зваживиши всі за і проти вирішив залишитись до четверга.
Попросили заповнити заяви про те що пасажири не хочуть летіти з Мальпенси і погоджуються летіти з Венеції по одній на кожного пасажира, та надіслати мейлом дані пасажирів.
Заповнив надіслав отрмав нові квитки в все в межах 45 хвилин від мого першого дзвінка.
Попри те що скасування рейсу не дуже приємна штука і прийдеться на дві ночі довше жити в Італії мій рівень задоволення від роботи служби підтримки МАУ дуже високий , приємно здивований такою оперативністю.