Усі суб'єкти господарської діяльності керуються офіційними документами, а не брифінгами, чи витягами для прес-служби. Тому озвучення президентом чи будь-ким іншим не має юридичної сили і не є legally binding
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Перестаньте ради бога... завтра будет соответствующий указ
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Тобто ви вважаєте, що президент міг сказати, проте офіційного документа не буде чи як? Не можу зрозуміти логіку ваших слів, навіщо тоді взагалі робити подібні заяви і витрачати Зеленському час на відео-запис? А рейси і так скасують, це вже зрозуміло
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Поймите, я не защищаю это решение - я его констатирую... оно бредовое по своей сути, неподготовленное и непродуманное - но, оно будет исполняться увы...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Те, що говорять наші 'можновладці' на пресухах чи їх преслужби видають в ефір, потім, буває інакше в офіційному документі.
Вирвали з контексту тощо.
Тому я хочу бачити офіційний документ, прочитати його і зрозуміти як діяти
- nyakove
- Airbus A330
- Повідомлень: 671
- З нами з: 30 червня 2018, 05:23
- Звідки: KyivNotKiev
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ПреЗЕдент інколи плутає свою нинішню роботу із минулою, тому можна чекати всякого
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А хтось досвідчений у спілкуванні з МАУ може порадити - мені треба повернутися додому (нажаль, це вже Канада) десь за тиждень (бо роботи вже не буде) , ще з четверга зрозумів що треба спробувати повертатися раніше - але зконтактувати з МАУ нереально, пробував усе - і онлайн запит, і телефонував на +1/+380/566 - онлайн, зрозуміло, що мовчать, за телефоном завжди "системна помилка", залиште номер - з ЧТ тиша. А тут ще новий закон, якого ще навіть і немає - випадково дозвонився вчора увечорі, але оператор сказала, що відміни рейсів на мій напрям немає та не треба хвилюватися та платити за зміну квитка.
Але мене хвилює, що преЗЕдент таки підпише закон не на ютубі-інстаграмі, а по справжньому, і тоді до 17го я так і не зможу ще раз зв'язатися з МАУ (у моєму місті немає у них представництва). єдиний варіант бачу - купивати новий квиток (мість ще багато на неділю-понеділок), та спробувати потім зарахувати оригінальний? Маю інший регіональний рейс після МАУ, але з тою компанією проблем немає - у них є сайт, де можна безкоштовно перебронювати на будь яку вільну дату онлайн за 2хв. дякую
Але мене хвилює, що преЗЕдент таки підпише закон не на ютубі-інстаграмі, а по справжньому, і тоді до 17го я так і не зможу ще раз зв'язатися з МАУ (у моєму місті немає у них представництва). єдиний варіант бачу - купивати новий квиток (мість ще багато на неділю-понеділок), та спробувати потім зарахувати оригінальний? Маю інший регіональний рейс після МАУ, але з тою компанією проблем немає - у них є сайт, де можна безкоштовно перебронювати на будь яку вільну дату онлайн за 2хв. дякую
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
На 15.03.2020 ARN-KBP 19306 грн за Business Saver
.. бери зараз або пливи завтра))))
З Польщі теж нічого немає.
.. бери зараз або пливи завтра))))
З Польщі теж нічого немає.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Авиакомпания "Международные Авиалинии Украины" в преддверии закрытия границ из-за пандемии коронавируса резко подняла цены на отдельные рейсы.
https://m.censor.net.ua/news/3181564/ko ... _v_212_raz
https://m.censor.net.ua/news/3181564/ko ... _v_212_raz
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Засуджуємо?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
15 березня 2020 року
Інформація для преси
Авіакомпанія МАУ обґрунтовує зростання цін авіаквитків на найближчі дати
Авіакомпанія отримала чималу кількість запитів щодо рівня цін на авіаквитки на рейси 15-го – 16-го березня. З цього приводу - пояснення:
Сучасні компанії розраховують вартість авіаперельоту за одним тим самим алгоритмом. Ціну формує спеціальна система розрахунку - Revenue Management System, що виключає вірогідність формування вартості авіаквитків у ручному режимі.
Ця система автоматично визначає вартість на тому чи іншому маршруті у відповідності до цілої низки показників. Таких, як інтенсивність продажів, попит на період часу тощо. Цифрові алгоритми аналізують обсяг запитів на купівлю авіаквитків та перераховують їхню вартість у відповідності з кількістю користувачів, які одночасно заходять в глобальну систему бронювання для замовлення квитка та створення бронювання.
Збільшення запитів на оформлення квитка система розцінює як підвищення попиту з відповідним корегуванням вартості.
Це – щодо вартості.
Далі - про причини зростання цін:
Не МАУ ухвалювала рішення щодо обмеження пасажирського сполучення. Головне завдання авіакомпанії – підіймати літаки в небо і доправляти людей в усі точки світу. Авіакомпанія ніколи добровільно не припинила би це робити.
Відповіді на низку риторичних запитань допомогли б прояснити ситуацію із зростанням цін.
- Хто порахував кількість громадян України, і не тільки українців, які хочуть та мають повернутися?
- Хто розганяє паніку, що останній шанс повернутися – лише до 17-го березня?
- Хто пояснив чітко і зрозуміло, як люди потраплять додому після цієї дати?
- А чи дивує когось той факт, що кількість відвідувань веб сайту авіакомпанії зросла в сотні разів?..
Авіакомпанія МАУ відійшла від ручного режиму формування вартості перельотів багато років тому і не має наміру повертатися до кам’яного віку.
МАУ наголошує, що головний союзник зростання цін на авіаквитки – це паніка.
Авіакомпанія робитиме все можливе і залежне від неї задля того, щоб після закінчення терміну дії карантину ситуація нормалізувалася.
Інформація для преси
Авіакомпанія МАУ обґрунтовує зростання цін авіаквитків на найближчі дати
Авіакомпанія отримала чималу кількість запитів щодо рівня цін на авіаквитки на рейси 15-го – 16-го березня. З цього приводу - пояснення:
Сучасні компанії розраховують вартість авіаперельоту за одним тим самим алгоритмом. Ціну формує спеціальна система розрахунку - Revenue Management System, що виключає вірогідність формування вартості авіаквитків у ручному режимі.
Ця система автоматично визначає вартість на тому чи іншому маршруті у відповідності до цілої низки показників. Таких, як інтенсивність продажів, попит на період часу тощо. Цифрові алгоритми аналізують обсяг запитів на купівлю авіаквитків та перераховують їхню вартість у відповідності з кількістю користувачів, які одночасно заходять в глобальну систему бронювання для замовлення квитка та створення бронювання.
Збільшення запитів на оформлення квитка система розцінює як підвищення попиту з відповідним корегуванням вартості.
Це – щодо вартості.
Далі - про причини зростання цін:
Не МАУ ухвалювала рішення щодо обмеження пасажирського сполучення. Головне завдання авіакомпанії – підіймати літаки в небо і доправляти людей в усі точки світу. Авіакомпанія ніколи добровільно не припинила би це робити.
Відповіді на низку риторичних запитань допомогли б прояснити ситуацію із зростанням цін.
- Хто порахував кількість громадян України, і не тільки українців, які хочуть та мають повернутися?
- Хто розганяє паніку, що останній шанс повернутися – лише до 17-го березня?
- Хто пояснив чітко і зрозуміло, як люди потраплять додому після цієї дати?
- А чи дивує когось той факт, що кількість відвідувань веб сайту авіакомпанії зросла в сотні разів?..
Авіакомпанія МАУ відійшла від ручного режиму формування вартості перельотів багато років тому і не має наміру повертатися до кам’яного віку.
МАУ наголошує, що головний союзник зростання цін на авіаквитки – це паніка.
Авіакомпанія робитиме все можливе і залежне від неї задля того, щоб після закінчення терміну дії карантину ситуація нормалізувалася.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
не має наміру повертатися до кам'яного віку..... що взагалі МАУ знає про життя у кам'яному віці... писали би вже чесно - не хочемо повернення до 1992 року.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Инфу по ссылке обновилиDormice писав: ↑15 березня 2020, 13:44 Авиакомпания "Международные Авиалинии Украины" в преддверии закрытия границ из-за пандемии коронавируса резко подняла цены на отдельные рейсы.
https://m.censor.net.ua/news/3181564/ko ... _v_212_raz
Ну и далее там есть отсылка в том числе, содержащая разъяснение МАУВ преддверии прекращения авиарейсов из-за коронавируса резко выросли цены на билеты "Международных авиалиний Украины". В МАУ говорят, что это произошло автоматически из-за увеличения спроса
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А что вообще в этом ненормального? Вырос спрос - выросли цены. Тем более что цены выросли ровно потому, что пассажиры сами же выкупили дешевые билеты.
Честно говоря, за такие "новости" нужно придумывать какое-то наказание. Полнейший непрофессионализм и непонимание предмета. Интересно, что в статье пишут про МАУ, хотя цены выросли абсолютно на все рейсы в Украину.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Про других не будут делать репосты и просмотров не будет
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
МАУ резко подняло цены на авиабилеты? Ожидаемо.
Те кто поддерживает спекулятивную политику в условиях пандемии должны понимать, что украницы, которые не позволят себе эту цену и не смогут улететь МАУ будет возвращен государством за деньги налогоплательщиков.
З.Ы. Надеюсь эта контора с гнилым руководством не посмеет обратиться за гос. помощью. Хотя как на это можно расчитывать при нашей то власти.
И да, на это сообщение отвечать не обязательно.
Те кто поддерживает спекулятивную политику в условиях пандемии должны понимать, что украницы, которые не позволят себе эту цену и не смогут улететь МАУ будет возвращен государством за деньги налогоплательщиков.
З.Ы. Надеюсь эта контора с гнилым руководством не посмеет обратиться за гос. помощью. Хотя как на это можно расчитывать при нашей то власти.
И да, на это сообщение отвечать не обязательно.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11282
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Але, якщо подумати логічно - є 300 українців, які хочуть летіти і є умовно 50 вільних непроданих місць в літаку.
Отже, 250 українців таки не полетить.
За яким критерієм обрати отих 50? МАУ вважає, що за критерієм ціни, бо це найпростіше реалізувати через їх систему продажу квитків.
Який спосіб пропонуєш саме ти? В ручному режимі виписувати квитки "ветеранам війни та праці, інвалідам, вагітним жінкам та людям похилого віку"?
250 людей в будь-якому разі не полетять. І за ними по ходу пришлють той самий літак МАУ, але вже за кошти платників податків.
І так, хабова а/к, яка єдиною літаю в декілька обласних центрів для економіки України таки достатньо важлива, щоб не дати їй збанкрутувати.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну от як не сварити журналістів?!
https://bykvu.com/ru/bukvy/v-kanun-zakr ... iz-evropy/
На скрінах бізнес МАУ.
Певна річ, економ не набагато дешевше, але ж для "ветеранам війни та праці, інвалідам, вагітним жінкам та людям похилого віку" це суттєво, пару пенсій.
https://bykvu.com/ru/bukvy/v-kanun-zakr ... iz-evropy/
На скрінах бізнес МАУ.
Певна річ, економ не набагато дешевше, але ж для "ветеранам війни та праці, інвалідам, вагітним жінкам та людям похилого віку" це суттєво, пару пенсій.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot] і 1 гість