Конечно, это вполне логично. Только это больше чем в прошлом году или нет?
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Логично предположить, что больше, ибо общее количество рейсов по сравнению с прошлым годом тоже увеличилось
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Кстати, из этой ссылки правильно ли я понял, что безвизовый транзит также распространяется на тех граждан Украины, которые имеют вид на жительство в ЕС или визу категории D?shushuair писав: ↑26 липня 2018, 10:45Правительственный сайт ЮК, ссылка именно по резиденту Украины. США, Канада, Австралия и НЗ, никакие иные страны без визы.
https://www.gov.uk/check-uk-visa/y/ukra ... e_else/yes
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
УткА_в_ТаПкАх писав: ↑02 серпня 2018, 11:29А где Вы там видели оправдания и слезы? Там есть констатация факта.
дуже багато виправдань, як на мене. + раніше про таке не писали... я взагалі не знаю, для чого давати релізи, де є явно виражений мінус.
- artml
- A380
- Повідомлень: 1124
- З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
- Звідки: ORD / HRK
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Задля публічності та відкритості? Щоб заздалегідь інформувати потенційних пасажирів про зміни у розкладі — щоб люди відповідно могли скоригувати власні плани?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Це більш правильна комунікаційна стратегія, ніж мовчати чи говорити лише про позитивні новини. Убезпечує від сторонніх вкидів з метою очорнити бренд і #зрад в соціальних мережах.
Подивіться як працює прес служба львівського аеропорту. Останній приклад - прес реліз про птахів. Все чітко: проблема є, працюємо над вирішенням отак і отак, отут залежимо від влади і нічого не можемо зробити без їх допомоги. Якби цього не сталося, рано чи пізно якийсь "журналіст" би вирішив зробити з цього сенсацію і міг би звалити все на керівництво аеропорту, що дало б негативний ефект на репутацію.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
я це розумію...Victor H писав: ↑02 серпня 2018, 13:33Це більш правильна комунікаційна стратегія, ніж мовчати чи говорити лише про позитивні новини. Убезпечує від сторонніх вкидів з метою очорнити бренд і #зрад в соціальних мережах.
Подивіться як працює прес служба львівського аеропорту. Останній приклад - прес реліз про птахів. Все чітко: проблема є, працюємо над вирішенням отак і отак, отут залежимо від влади і нічого не можемо зробити без їх допомоги. Якби цього не сталося, рано чи пізно якийсь "журналіст" би вирішив зробити з цього сенсацію і міг би звалити все на керівництво аеропорту, що дало б негативний ефект на репутацію.
Але ж можна просто м'якше - через сезонність буде зменшена частотність на деяких рейсах, але у зв'язку із зимою, ми відкриємо те і те...
для чого туди лупашити всі напрямки, на яких буде скорочення.
Якщо думати про журналістів, які потім зможуть очорнити МАУ, то їх прес-реліз, який вони випустили, якраз для цього дуже придатний вже зараз... я вже бачу заголовки... У МАУ проблеми, МАУ скорочує частоти, а чи доживе до весни МАУ і так далі...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну ви ж розумієте, що ні про які проблеми мова не йде. Справді, у МАУ зараз надлишок літаків - вони набрали нові і не віддали старі. Щоб покрити затрати на лізинг їх зараз ставлять на додаткові рейси, але це програшна стратегія в довгій перспективі. Класику і можливо 767 повіддають коли закінчиться термін лізингу, а заміну будуть вводити поступово, бо це дорого і довго у випадку новіших літаків, які тепер бере МАУ.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10224
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: KBP, MEL
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ну вот как раз классику и отдают в с началом зимнего расписания. 767 отдать не получится - на чем Коломбо, Дели и Торонто летать? И зимние чартеры в Хошимин, Пунта Кану и т.д. Хоть как они устарели, но для новых рынков нужен самолет поменьше, чем 777, а 787 пока взять не получается.
-
- Airbus A330
- Повідомлень: 672
- З нами з: 02 серпня 2010, 15:41
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Ще ж кілька Е195 повинні були прийти цього року і перекрити класику, що виводиться. Чи Е195 вже відкладено на колись потім?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
їм би виокремити 767 і 739 в окрему ак, типу МАУCharter. Середній вік флоту сильно б знизився.
А окрім цього ще ж і класики виведуть, взагалі норм було б.
А окрім цього ще ж і класики виведуть, взагалі норм було б.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
навіщо їм обвішуватись ще одним операційним центром, хто за банкет буде платити?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я думаю особливого змісту це не має. У них вже середній вік 11 років - це дуже хороший показник. Та і є у власників МАУ чартерна АК - Роза
- UR-UIA
- Airbus A340
- Повідомлень: 847
- З нами з: 07 червня 2018, 23:08
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Так нехай перекинуть туди 763 або 739 та літають))
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 378
- З нами з: 03 липня 2018, 17:10
- Звідки: Харків
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я извиняюсь, но что-то я не совсем понял. Т.е. просто вид на жительство, допустим, Польши или Чехии (без всяких виз США и т.д.) даёт право на визовую уступку? А куда тогда лететь надо, если визы США, Канады, Австралии и т.д. нету? Ведь для уступки вроде как надо лететь именно в эти страны? А если есть виза США, зачем тогда нужно ВНЖ в ЕС, если и без него должны дать уступку?
Или можно лететь с визовой уступкой, скажем, из Варшавы в Стокгольм или Рейкявик? Или даже что-то типа Прага-Киев с пересадкой 12 часов и получить визовую уступку?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Для резилентів ЄС - можливий транзит з будь-якої країни до будь-якої (але все на розсуд прикордонників, маршрут має бути логічним, а не Київ-Лондон-Прага)
Для всіх інших - можливий транзит з/до США, Канади і чого там ще при наявності віз до цих країн (але, як і завжди в принципі, на розсуд прикордонників)
---
Сам так не літав ще, але чуйка мені підказує, що у випадку "хитровикручених" самопальних стиковок, більше проблем матимете з авіакомпанією, ніж з прикордонниками. Їм легше відмовити ніж вникати. Особливо з лоукостами - Вас просто не посадять на борт.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
https://www.gov.uk/check-uk-visa/y/ukra ... e_else/yescyclone писав: ↑02 серпня 2018, 18:31 Я извиняюсь, но что-то я не совсем понял. Т.е. просто вид на жительство, допустим, Польши или Чехии (без всяких виз США и т.д.) даёт право на визовую уступку? А куда тогда лететь надо, если визы США, Канады, Австралии и т.д. нету? Ведь для уступки вроде как надо лететь именно в эти страны? А если есть виза США, зачем тогда нужно ВНЖ в ЕС, если и без него должны дать уступку?
Или можно лететь с визовой уступкой, скажем, из Варшавы в Стокгольм или Рейкявик? Или даже что-то типа Прага-Киев с пересадкой 12 часов и получить визовую уступку?
То бишь если пересадка допустим 12 часов и соответствует требованиюYou should apply for a Visitor in Transit visa if you arrive on a flight and will pass through immigration control before you leave the UK.
, то Вы без визы всё равно не выйдете в город, чьё бы ВНЖ из стран EEA у Вас ни было.have a confirmed onward flight that leaves on the day you arrive or before midnight on the day after you arrive
Если у Вас есть ВНЖ, то Вы можете без прохода через контроль транзитом лететь куда угодно, если у Вас есть виза (или право безвизово/виза в а/п прибытия и т.д.) добраться в конечный пункт. И для такой пересадки подходят лишь Хитроу, Гатвик и Манчестер.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
имхо, это самое важное, инфа на сайте gov.uk конечно официальная, но всё может спокойно решиться досрочно "без Вас"
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Amazon [Bot] і 117 гостей