Сторінка 10 з 10

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 07 липня 2011, 12:14
Olek
ищите объективизм в новостях. То была необъективная блог-заметка :)

Безвідповідальність Wizzair

Додано: 07 квітня 2012, 13:32
Галина
Я та мій партнер спланували бізнес-подорож до Львова для ділових зустрічей на кілька днів. Ми вилітаємо сьогодні 7 квітня з Тревізо до Львова і мали б повертатись до Італії ввечері 10 квітня. Квитки ми замовляли через місцеву агенцію, котра навіть за свої послуги отримала 40 євро. Ще вчора ми спілкувались з агенцією і вона підтвердила, що усе гаразд і без змін. Сьогодні випадково ми зайшли на сайт авіарейсів і побачили, що рейс перенесено з вівторка на понеділок. Нас про це ніхто не повідомляв!!! Мій син у Львові одразу ж звязався із Wizzair в Україні та мав розмову з менеджером колцентру (Жанна, її номер 9701). Дівчина підтвердила, що рейс змінено, але нічого уже зробити не може. Запропонувала летіти в понеділок або перенести на четвер 12 квітня і доплатити за кожен квиток 518 грн за переоформлення та 460 грн як різницю цін квитка, що в сумі на двох виходить додатково майже 2000 грн.Інших варіантів не запропонувала. Також Жанна відмовилась передати контакти чи переключити лінію на особу, котра відповідальна за незручності, які авіакомпанія нам принесла.
Ми дуже здивовані, ображені та розчаровані сервісом авіакомпанії Wizzair! Ми вперше користуємось послугами цієї компанії, хоч літаємо досить часто. В результаті некомпетентності менеджерів та партнерів авіакомпанії у нас будуть неможливі більша половина наших ділових зустрічей, адже ми приїзджаємо всього на 2,5 дні, а тепер на день менше! Наші фінансові втрати від непроведених ділових зустрічей матимуть досить неприємні наслідки.
Після повернення з подорожі ми вимагатимемо пояснень, компенсацій та вибачень від агенції-посередника та авіакомпанії Wizzair.У тому випадку, якщо ні агенція, ні компанія не відреагують на наші зауваження, скарги та вимоги (а в результаті втрати одного повного дня в Україні ми будемо змушені ще раз прилітати на Україну), ми писатимемо усі можливі скарги, коментарі на інтернет-ресурсах та проконсультуємось з нашим юристом щодо подання позову проти агенції-посередника та самої компанії. Наразі ми вимагатимемо повернення вартості квитків або предоставлення нам на безкоштовній основі двох квитків на Україну та назад у дати, які ми плануватимемо для нашої наступної подорожі.
Для більш зручної комунікації залишаю контакт моєї довіреної особи у Львові - Микола, +380676711504.
Прошу у найближчий час зателефонувати за вказаним телефоном та запропонувати свої варіанти вирішення проблеми, що виникла.
З повагою,
Савуляк Галина

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 07 квітня 2012, 14:06
borystas
Так это вы лохи, а не авиакомпания плохая! Покупали бы самостоятельно, через сайт авиакомпании, то имеел бы получили о переносе рейса! Помимо вас на борту еще почти 200 человек должны были лететь. Т.е. они улетели, а вы нет, так к кому претензии?

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 07 квітня 2012, 14:17
Гість
borystas писав:Так это вы лохи, а не авиакомпания плохая! Покупали бы самостоятельно, через сайт авиакомпании, то имеел бы получили о переносе рейса! Помимо вас на борту еще почти 200 человек должны были лететь. Т.е. они улетели, а вы нет, так к кому претензии?
) ) ) жестко, но справедливо :)

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 07 квітня 2012, 14:39
Olek
Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 07 квітня 2012, 15:42
de-bugger
Olek писав:Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.
Это верно, и еще - по собственному опыту, звоните в венгерский Коллцетр вместо аутсорсингового коллцентра в украине в котором операторы ничего не решают и могут только проговорить то что напишет компьютер. А вообще из двух моих бронирований WU оба пришлось менять, и соответственно менять свои планы по вине авиакомпании. Один раз вообще дважды. :mad: Имхо, достаточно для того, чтобы предпочесть других перевозчиков если есть возможность. В обоих случаях приемлимые для меня (приемлимые = c наименьшими для меня потреями) варианты переноса рейсов получались именно через венгров.

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 09 квітня 2012, 11:31
dmtr
de-bugger писав:
Olek писав:Wizz Air всегда в таких случаях бесплатно меняет дату. Просто попали на некомпетентного оператора. Необходимо звонить несколько раз и ссылаться на правила перевозок Украины и Wizz Air.
Это верно, и еще - по собственному опыту, звоните в венгерский Коллцетр вместо аутсорсингового коллцентра в украине в котором операторы ничего не решают и могут только проговорить то что напишет компьютер. А вообще из двух моих бронирований WU оба пришлось менять, и соответственно менять свои планы по вине авиакомпании. Один раз вообще дважды. :mad: Имхо, достаточно для того, чтобы предпочесть других перевозчиков если есть возможность. В обоих случаях приемлимые для меня (приемлимые = c наименьшими для меня потреями) варианты переноса рейсов получались именно через венгров.
+100, і не обирати WizzAir, якщо є прив"язки до дат будь-які. Тік якщо +/-3 дні можеш собі дозволити

Re: Безвідповідальність Wizzair

Додано: 10 квітня 2012, 01:16
made_in_ukraine
Галина писав:Я та мій партнер спланували бізнес-подорож до Львова для ділових зустрічей на кілька днів. Ми вилітаємо сьогодні 7 квітня з Тревізо до Львова і мали б повертатись до Італії ввечері 10 квітня. Квитки ми замовляли через місцеву агенцію, котра навіть за свої послуги отримала 40 євро. Ще вчора ми спілкувались з агенцією і вона підтвердила, що усе гаразд і без змін. Сьогодні випадково ми зайшли на сайт авіарейсів і побачили, що рейс перенесено з вівторка на понеділок. Нас про це ніхто не повідомляв!!! Мій син у Львові одразу ж звязався із Wizzair в Україні та мав розмову з менеджером колцентру (Жанна, її номер 9701). Дівчина підтвердила, що рейс змінено, але нічого уже зробити не може. Запропонувала летіти в понеділок або перенести на четвер 12 квітня і доплатити за кожен квиток 518 грн за переоформлення та 460 грн як різницю цін квитка, що в сумі на двох виходить додатково майже 2000 грн.Інших варіантів не запропонувала. Також Жанна відмовилась передати контакти чи переключити лінію на особу, котра відповідальна за незручності, які авіакомпанія нам принесла.
Ми дуже здивовані, ображені та розчаровані сервісом авіакомпанії Wizzair! Ми вперше користуємось послугами цієї компанії, хоч літаємо досить часто. В результаті некомпетентності менеджерів та партнерів авіакомпанії у нас будуть неможливі більша половина наших ділових зустрічей, адже ми приїзджаємо всього на 2,5 дні, а тепер на день менше! Наші фінансові втрати від непроведених ділових зустрічей матимуть досить неприємні наслідки.
Після повернення з подорожі ми вимагатимемо пояснень, компенсацій та вибачень від агенції-посередника та авіакомпанії Wizzair.У тому випадку, якщо ні агенція, ні компанія не відреагують на наші зауваження, скарги та вимоги (а в результаті втрати одного повного дня в Україні ми будемо змушені ще раз прилітати на Україну), ми писатимемо усі можливі скарги, коментарі на інтернет-ресурсах та проконсультуємось з нашим юристом щодо подання позову проти агенції-посередника та самої компанії. Наразі ми вимагатимемо повернення вартості квитків або предоставлення нам на безкоштовній основі двох квитків на Україну та назад у дати, які ми плануватимемо для нашої наступної подорожі.
Для більш зручної комунікації залишаю контакт моєї довіреної особи у Львові - Микола, +380676711504.
Прошу у найближчий час зателефонувати за вказаним телефоном та запропонувати свої варіанти вирішення проблеми, що виникла.
З повагою,
Савуляк Галина

Вам варто поспілкуватись з особою, котра роз'яснить про ваші права відповідно до дерективи EC261/2004...

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 06 липня 2012, 10:35
GURU
Чисто теоретически : а могут ли в самолете Wizz скажем 1- 15 ряд лететь в один аэропорт ,а 16 ряд и следующие- в другой аэропорт ??? :grin:

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 06 липня 2012, 11:01
Sentry
Шикарно. Как это у Виззов (или аэропорта?) так получилось? :)

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 06 липня 2012, 18:15
UnaUnso
Скажіть де та коли сміятись...
Номери рейсів різні - WU6097 та WU6261, а те що час відльоту однаковий - то може для Жулян це вигладає дивно, але у більшості великих аєропортів це звичайне явище.
Наприклад зараз у FRA - 9 відльотів на 17:15, з них 8 - LH по різним напрямкам.

Re: Wizz Air в Жулянах: гламурный, розовый, сарай

Додано: 06 липня 2012, 18:19
Olek
UnaUnso, 4 рейса в одно время, но самолетов у авиакомпании ДВА.