Програми лояльності авіакомпаній

Программы лояльности, вопросы перевозки багажа и прочие "общие вопросы"

У програмі лояльності якого альянсу ви маєте статус часто подорожуючого пасажира?

SkyTeam
51
20%
Oneworld
19
7%
Star Alliance
80
31%
Програма лояльності Аеросвіту
15
6%
Програма лояльності МАУ
63
25%
інша програма лояльності
26
10%
 
Всего голосов: 254
Dimaa
Airbus A318
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 23 янв 2011, 16:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение Dimaa » 24 янв 2011, 08:16

Пропоную поговорити про програми лояльності - програми для пасажирів що часто літають. Яку обрати?

Вважаю що найперспективнішими програмами для Українців є програма Чеських авіаліній OK Plus або Угорського Малева Duna Club. Аргументую:

Чеські авіалініі:

1. При реєстраціі в програмі ви отримуєте 2000 миль плюс якшо рекомендуєте друзів отримуєте 1000 миль за кожного. Ви знаєте іншу програму яка має такі переваги? Також ви можете передавати милі з однієї картки на іншу

2. Для того щоб отримати срібну картку Вам треба всього 15 рейсів будь-якими компаніями SkyTeam, а для золотої - усього 30 рейсів. Тобто вас не обмежують лише Чеськими авіалініями, літайте також Air France, KLM, Alitalia, Aeroflot, Delta тощо, і незабаром ви матимете всі переваги власника срібної/золотої картки.

Малев Угорські авіалінії:

Ви не отримуєте бонусів при реєстрації або рекомендації друзів. Але ви так само мінімальною кількістю рейсів набираєте статус. 15 рейсів для срібної та 30 для золотої картки. Літати треба альянсом Oneworld - крім Малева це British Airways, Iberia, S7 тощо.

Якшо ви маєте срібну картку - ви маєте кілька переваг, головне це реєстрація на стійках бізнес-класу та більша кількість миль при польотах. Якшо золота - у вас дуже багато додаткових переваг, зокрема ви + одна особа можете очікувати ваші рейси в бізнес-лаунжах аеропортів в усьому світі, включно з нашим Борисполем.

До речі якшо ви вже маєте Frequent flyer картку якогось альянсу, і чехи і угорці нададуть вам картку того ж рівня лише після одного перельоту Чеськими або Угорськими авіалініями - обидві компанії мають таку пропозицію на сьогодні.

Я не знаю кращих програм. А ви?
AlexK
A380
Сообщения: 4378
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 259 раз
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение AlexK » 24 янв 2011, 10:08

Я давно собираю мили Эрфранс и КЛМ. Сперва собирал по-отдельности, а потом мне очень повезло, когда они слились и с ними--мои мили. (Перенести на карту Эрфранс-КЛМ мили, собранные по Аэрофлот-бонусу ещё до вступления Аэрофлота в Скайтим мне не удалось--в Аэрофлоте сказали, что это не делается).

Учитывая мои частые перелёты во Францию (не в Париж, т.е. с пересадкой), частые перелёты в Москву и большой выбор среди Скайтимовских компаний в Киеве, набирать мили любой компании Скайтима удобно и выгодно. Вопрос в том, к какой именно компании привязать карточку. Я бы привязывал к той, у которой код-шер с МАУ (т.е. к Эрфранс или КЛМ--программа Flying Blue), потому что, если у вас карта Эрфранс, а вы летите на их кодшере бортом МАУ, вам тоже защитаются мили и сам перелёт как "статусный". У них правило--как статусные защитываются перелёты по код-шеру у партнёра компании, выпустившей карту. А Если у вас будет карта ЧСА, а вы полетите бортом МАУ по квоте Эрфранса, то мили, скорее всего, защитаются (т.к. билет по квоте Скайтима), но перелёт не защитается как "статусный" (потому что выполнен партнёром партнёра по Скайтиму).

В Скайтиме относительно несложно получить "Сильвер" статус (15 сегментов--это 4 перелёта в год куда-то с пересадкой). Бенефиты ощутимы--например, второе бесплатное место багажа (и на территории США в том числе). Ну и иногда приятно пройти без очереди к стойкам регистрации, на гейте и ещё где-то.
Dimaa
Airbus A318
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 23 янв 2011, 16:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение Dimaa » 24 янв 2011, 13:26

Згоден з AlexK що flying blue одна з найпривабливіших програм.

Для мене цікавою є програма чехів, через те шо я зможу отримати їхню срібну картку вже після першого рейсу (я щойно отримав срібну картку Люфтганзи, а чехи (й угорці) пропонують свою картку відповідного рівня тим хто має статус в інших альянсах). Плюс у мене багато друзів що часто літають - і отримувати 1000 миль за рекомендацію непогано!

Мабуть зі мною всі погодяться: основне правило, якшо ви часто літаєте, - не розпилятись на різні альянси. Літайте тим самим альянсом, обравши ту програму яка надасть вам вищий статус з найменшою кількістю перельотів.

На мій погляд Панорама і особливо Меридіан непривабливі для тих хто багато літає. Українські авіаперевізники не можуть конкурувати з великими яльянсами ні кількістю маршрутів, ні якістю. Щоб перетягнути значну кількістю пасажирів на свої рейси вони мають або вступити до одного з трьох глобальних альянсів або ж зробити свої програми лояльности значно привабливішими.

Сумно. Ось у росіян Аерофлот входить у SkyTeam, Сибірські авіалінії S7 увійшли в Oneworld. А наші лише втрачають пасажирів - бачу це на прикладі знайомих і на власному прикладі. Минулого року я здійснив 50 перельотів: з них Star Alliance 39 (збирав для статусу), Oneworld 4 рази, Грузинськими авіалініями двічі (не було вибору), AirBaltic один раз. А ось МАУ лише двічі (до Берліна треба було летіти прямо) та Аеросвітом двічі (у Вільнюс, не було вибору).
Аватара пользователя
Olek
A380
Сообщения: 10152
Зарегистрирован: 21 окт 2008, 00:05
Благодарил (а): 105 раз
Поблагодарили: 622 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение Olek » 24 янв 2011, 14:09

це схоже на якийсь культ :) Насправді, більшості пасажирів класти на ті альянси та майлики, їм потрібно не дуже дорого і більш-менш якісно... при 20 перельотах за рік ті всі бонусні бали то фігня...
Аватара пользователя
uahero
Airbus A340
Сообщения: 890
Зарегистрирован: 02 ноя 2010, 10:05
Откуда: ARN <- KBP <- HRK
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение uahero » 24 янв 2011, 17:31

Olek писал(а):це схоже на якийсь культ :) Насправді, більшості пасажирів класти на ті альянси та майлики, їм потрібно не дуже дорого і більш-менш якісно... при 20 перельотах за рік ті всі бонусні бали то фігня...
Неправда ваша. те кто летают 20 раз за год очень даже заинтересованы в бонусах. Пофиг тем кто разок чартером в Турцию ;)

Поскольку живу в Швеции, являюсь участником SAS Eurobonus. Они часть Star Alliance. Не шибко супер программа, жлобствуют - при покупке недорогих билетов могут 25% миль закинуть. А то и вообще ничего. Так, за почти год участия со всеми бонусами и партнерскими программами накопил всего 26 тыщ при порядка 30 сегментах полетных. Правда большинство местные - в Данию.
Спасибо, хоть в 2010м за 20 сегментов можно было Серебрянный уровень получть, что и сделал. Правда нормальные привелегии получаешь только в Золотого - доступ в лаунджи, Приорити чек ин и секьюрити, ну и по партнерским гостинницам тоже.
Плюс - очень часто акции со скидками по бонусным милям, упрощенная и максимально прозрачная система бонусной тарификации. Правда ничего еще пока не покупал. Я как-то пытался пару раз разобраться что и сколько Меридианом будет стоить - чуть не офигел. так и не понял ниче :o
AlexK
A380
Сообщения: 4378
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 259 раз
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение AlexK » 24 янв 2011, 18:42

Dimaa писал(а):
Сумно. Ось у росіян Аерофлот входить у SkyTeam, Сибірські авіалінії S7 увійшли в Oneworld. А наші лише втрачають пасажирів - бачу це на прикладі знайомих і на власному прикладі. Минулого року я здійснив 50 перельотів: з них Star Alliance 39 (збирав для статусу), Oneworld 4 рази, Грузинськими авіалініями двічі (не було вибору), AirBaltic один раз. А ось МАУ лише двічі (до Берліна треба було летіти прямо) та Аеросвітом двічі (у Вільнюс, не було вибору).
А чего сумно? Какая мне разница, из какой страны компания, на которой я зарабатываю при полётах из Киева? Кстати, я за перелёты Эрфранс получаю лучшие условия по милям, чем жители Франции (для живущих не во Франции там более выгодные квоты). Я также подписан на Меридиан и Панораму, т.к. иногда летаю Свитом и МАУ--наберётся что-то и хорошо--мили же не сгорают. К тому же, почти все рейсы VV и PS за границу--кодшеринговые, т.е. можно заработать мили западных партнёров-участников больших альянсов.
Аватара пользователя
dmtr
A380
Сообщения: 1038
Зарегистрирован: 01 апр 2010, 14:48
Откуда: SYD
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение dmtr » 24 янв 2011, 21:27

підмиває з пересадками літати замість прямих бгггг))))
AT

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение AT » 24 янв 2011, 22:14

Лучше всего просто иметь по одной карточки из каждого алянса. скажем КЛМ/АФ, Люфты и Бритиши.
AlexK
A380
Сообщения: 4378
Зарегистрирован: 04 май 2010, 00:47
Благодарил (а): 96 раз
Поблагодарили: 259 раз
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение AlexK » 24 янв 2011, 23:30

AT писал(а):Лучше всего просто иметь по одной карточки из каждого алянса. скажем КЛМ/АФ, Люфты и Бритиши.
карточки, конечно, иметь можно, но имеет смысл собирать всё сразу только если летаешь реально много, а иначе будешь на премиальный перелёт копить лет 10.
Dimaa
Airbus A318
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 23 янв 2011, 16:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение Dimaa » 25 янв 2011, 06:16

У Меридіані милі згоряють після трьох років.
Аватара пользователя
uahero
Airbus A340
Сообщения: 890
Зарегистрирован: 02 ноя 2010, 10:05
Откуда: ARN <- KBP <- HRK
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение uahero » 25 янв 2011, 10:00

Dimaa писал(а):У Меридіані милі згоряють після трьох років.
Правда? У меня какраз основным милям три года в марте :evil:
Я думаю что Меридиану до альянса очень далеко - у них уже есть свой :) Ведь это не просто сбор миль - это договоренности между компаниями оказывать определенный сервис друг другу. Ага, щаз :alen:
Аватара пользователя
XII
A380
Сообщения: 1917
Зарегистрирован: 24 янв 2011, 22:48
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение XII » 25 янв 2011, 12:31

Раньше у Аэрофлота была очень хорошая программа. 12 раунд трипов в год было по сути достаточно для получения серебряного статуса. То есть можно было летать всего раз в месяц, а если летишь любой из скайтимовских авиакомпаний с пересадками, и того меньше. Плюс удобные предложения банков партнеров, включая и кредитные, и дебетовые карты. Но в конце прошлого года правила начисления премий в АФЛ привели в соответствие с правилами начисления премий альянса. Соответственно, стоимость премиальных билетов поднялась очень существенно. Если раньше за 15 тысяч миль можно было улететь практически в любую страну Северной, Восточной, Центральной Европы и даже Германию, то теперь 20 тысяч миль стоит полет в Швецию, Данию и Латвию, а остальные страны (в том числе Украина) подорожали на 10 тысяч миль. Справедливости ради скажу, что с серебряным статусом я зарабатываю за полет Киев-Москва на 250 миль больше, чем раньше.

Чтобы заработать привилегированный статус в Меридиане, нужно сделать 40 полетных сегментов за год. Для меня это абсолютно нереально, так как Свитом я летаю только в Москву и из Москвы, и чаще Аэрофлотом. Но где-то за 15 раундтрипов на этом маршруте можно накопить баллы на бесплатные перелет в Европу и обратно.

Из европейцев ячаще всего летаю на SAS. ЕвроБонус, конечно, жлобская программа. Например, за перелет Киев - Копенгаген - Париж - Копенгаген - Москва я заработаю всего 1200 миль (а если возвращаться в Киев, то и того меньше - 1000). Там выручают в основном партнерские программы по гостиницам, хотя я и не фанат сетевых отелей. При этом мили сгорают через 3 года, если ими не воспользоваться.

Кто-то активно участвует в BalticMiles? Было бы интересно послушать впечатления.
Аватара пользователя
uahero
Airbus A340
Сообщения: 890
Зарегистрирован: 02 ноя 2010, 10:05
Откуда: ARN <- KBP <- HRK
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение uahero » 25 янв 2011, 13:18

SAS бонусы сгорают через 5 лет - только что проверил. У меня кредитная карта совместная - добавляет стабильно бонусов, но всеравно немного. Кстати, пару раз летал Стокгольм-Копенгаген в экономи-экстра классе, так на таком коротком перелете в одну сторону аж 1080 баллов накидывают.
Аватара пользователя
XII
A380
Сообщения: 1917
Зарегистрирован: 24 янв 2011, 22:48
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение XII » 25 янв 2011, 15:06

Да, 5 лет, ошибся.

ЭкономиЭкстра и стоит очень прилично, так что такое количество баллов меня не удивляет. А вот за перелет по маршруту Гетеборг - Копенгаген - Киев в экономе начислили всего 350 баллов.

Повнимательнее посмотрел на мили Аэрофлота. Там теперь более жесткая привязка пассажиров элитных уровней программы к оплаченному тарифу. По минималке начисляют столько же, сколько и в прошлом году - 1125.
el ucranio
Airbus A330
Сообщения: 531
Зарегистрирован: 02 авг 2010, 14:41
Благодарил (а): 92 раза
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение el ucranio » 25 янв 2011, 17:44

Активно користуюся фактично двома картами лояльності - Меридіан (Аеросвіт і Ко) та Miles&More (Lufthansa & Co).
Крім цих основних двох програм, є ще картки МАУ, Sky Team (Аерофлот), SAS Eurobonus, Emirates. На них всіх небагато миль, бо реєструвався в програмах перед першим польотом з конкретною авіакомпанією, на всяк випадок, тим більше, що за це грошей не беруть :smile: Тож на даний момент – с переменным успехом – на якійсь картці так і лишилось 250-500 миль, десь кілька тисяч набігло.
SAS Eurobonus відкривав взагалі на для SAS’у, а тому, що був період, коли літав у Прибалтику естонцями та AirBaltic, які, хоч і не є членами Стар Альянсу, але входили в SAS’івську програму. Зараз, правда, AirBaltic зробили свою власну програму, тож тільки естонці лишились і кілька тисяч миль на картці, які поки що не зрозуміло куди приткнути…
el ucranio
Airbus A330
Сообщения: 531
Зарегистрирован: 02 авг 2010, 14:41
Благодарил (а): 92 раза
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение el ucranio » 25 янв 2011, 17:50

el ucranio писал(а):Активно користуюся фактично двома картами лояльності - Меридіан (Аеросвіт і Ко)…
Меридіан
Раніше дуже багато літав у відрядження в межах України (в середньому 2-3 раунд-тріп у місяць), де VV давав найкращий вибір рейсів. Відповідно, у перший рік участі в програмі легко зробив 40 сегментів для срібла і потім ще 3 роки підтверджував статус, робивши 30+ сегментів. Колеги, хто так само часто літає, майже всі мають срібло, деякі – і золото. Власне, після включення до програми 7D та Z6, це ще легше стало.
У зв'язку з переходом на іншу посаду, різко скоротилася кількість "доместік" відряджень, і на жаль(?), щойно втратив срібний статус у Аеросвіта.
Із плюсів срібного статусу, найбільше подобався доступ в бізнес-зали. Хоча, і не в усіх аеропортах. В українських аеропортах (крім Борисполя) запрошень не давали (підозрюю, що і самих бізнес-залів для внутрішніх рейсів ніде немає). Також відмовляли у Празі (Рузине) та Стамбулі (Ататюрк) - аргументували відсутністю договору з VV. Давали запрошення в Борисполі (термінали А і Б), Пітері (Пулково; термінал 2 тільки; раніше VV літали до терміналу 1, запрошень не давали), Москві (Шереметьєво-С), Софія (Враждебна). В інших аеропортах з Аеросвітом не був.
Крім того, цікаво виглядає можливість оформлення нагородного квитка компаньйону за 75% миль, якщо власник срібної картки летить тими ж рейсами. Цікаво саме з точки зору полетіти у відрядження в Штати/Канаду чи Китай/Таїланд, продовжити його відпусткою і взяти з собою ще когось :smile: На жаль, так і не спробував цю опцію.
Стандартна привілегія – реєстрація на стійці бізнес-класу – дозволяє уникати черг у Борисполі.
Окремих плюсів Меридіану (без срібного чи золотого статусу) на жаль не помітив. Якщо такою не вважати просто саму можливість накопичення миль.
Із мінусів Меридіану - милі згоряють через 3 роки, не залежно від статусу учасника. Крім того, абсолютно "конские" аеропортові збори на більшість напрямків від VV, роблять ті всі милі не дуже привабливими, так як часто дешевше (чи приблизно так само) на якийсь напрям купити квиточок у конкурента, ніж милями VV заплатити тариф і доплачувати збори. На додаток – рекомендую після кожного польоту перевіряти баланс, і якщо політ не доданий, надіслати ел. поштою (чи через форму на сайті) копії квитка та посадкового. Справедливості ради, мушу сказати, що, як правило, милі на розкручені напрямки (як от Москва, Пітер, Донецьк) додаються через пару годин після польоту. Складніше було з код-шерінговими рейсами.
Один раз (спочатку по милу, потім і в їхньому офісі) мені відмовили у нарахуванні миль за переліт з Вільнюса в Київ, хоча квиток був оформлений під кодом VV, перевізником був 7D, і це вже було після приєднання 7D і до Альянсу, і до Меридіану. Пояснили тим, що цей рейс не додано в якийсь договір. Вказав їм, що правила Меридіану не містять будь-яких виключень, тобто, якщо квиток містить код VV, то переліт мусить бути доданим. У відповідь дівчина нервово посміхнулась і повторила про договір і технічну неможливість. Вирішив дуже не шкандалити, тим більше, що це було у «жирні» роки :smile: , коли можна було і пожертвувати одним статусним сегментом і 1000 миль.
el ucranio
Airbus A330
Сообщения: 531
Зарегистрирован: 02 авг 2010, 14:41
Благодарил (а): 92 раза
Поблагодарили: 94 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение el ucranio » 25 янв 2011, 17:55

el ucranio писал(а):Активно користуюся фактично двома картами лояльності - ... та Miles&More (Lufthansa & Co).
Miles&More
Зареєструвався у програму при першому перельоті з Люфтами. Зараз Frequent Traveler (= срібло).
Плюси Miles&More: найголовніший, як на мене – можливість сплачувати аеропортові збори при оформленні нагородного квитка фіксованою кількістю миль. Правда, це робить квиток у мильному еквіваленті дорожчим у півтора рази (45000 проти 30000 економом в будь яку точку Європи, куди літає ЛХ і компанія), але дозволяє спокійно вибирати маршрут та час, не фокусуючись на зборах.
Можливість оформити нагородний квиток не виходячи з дому, через сайт.
Досить user-friendly інтерфейс сайту Miles&More і самої ЛХ.
Багато партнерів, які дають заробляти милі. Ретроактивне зарахування миль – швидко і просто – через форму на сайті. Для власних рейсів ЛХ та інших членів Miles&More не потрібні навіть копії квитків, достатньо всю важливу інформацію додати в форму.
Плюси Frequent Traveler: +25% статусних миль при будь-яких перельотах дозволяють швидше підтверджувати статус на наступний період. Необмежений доступ у бізнес-зали в терміналах ЛХ (був лише у Франкфурті та Мюнхені), хоча не в усіх інших аеропортах цей сервіс доступний. Наприклад, в Борисполі немає договору. Хоча, на сайті є список аеропортів з дозволеними рівнями доступів у бізнес-зали.
Статус дається на 2 роки; його підтвердження (35000 миль або 30 сегментів) вимагається хоча б в один з цих двох років.
Милі згоряють через 3 роки, але для Frequent Traveler (та вище), вони не згоряють поки зберігається статус не нижче Frequent Traveler.
Ну і, звісно, реєстрація на стійці бізнес-класу.
Мінуси: не дуже зрозуміле нарахування миль за польоти членами Стар Альянсу, що не входять в програму М&M. Наприклад, за переліт в Стамбул та назад Туркішами за дорогим економ тарифом отримав лише по 250 миль за сегмент, що явно не комільфо…
Дурний пункт правил від Австріяк щодо виключення зі статусних миль тих, що заробляються на рейсах, які виконуються не членами Стар Альянсу. Під це правило підпадають рейси в Відень та назад, якщо перевізником виступає МАУ, хоч і заброньовані під кодом австріяк. Добре, що хоч нагородні милі зараховуються, бо раніше взагалі ніяких не давали.
Аватара пользователя
de-bugger
Airbus A340
Сообщения: 999
Зарегистрирован: 21 фев 2010, 01:41
Откуда: FKB/EDSB
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение de-bugger » 25 янв 2011, 19:02

el ucranio писал(а): Miles&More
У Miles&More есть еще интересная вещь - ко-брендинговый Мастеркард. Он довольно дорогой (Classic 62 Eвро в год и это еще без бизнес-пакета, Gold вообще 90), но там за каждый Евро оборота по карте (кроме снятия наличных) начисляется одна премиальная миля, которая не сгораемая.
Мой хороший знакомый, используя эту карту для оплаты своих командировочных расходов, регулярно раз в год собирает на полет в Мюнхен-Киев и обратно семьей :grin: . Вот только не знаю, доступна ли эта карта за пределами Германии.
Аватара пользователя
dmtr
A380
Сообщения: 1038
Зарегистрирован: 01 апр 2010, 14:48
Откуда: SYD
Благодарил (а): 1 раз
Поблагодарили: 4 раза
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение dmtr » 25 янв 2011, 22:02

кеп каже: найкраще набивати милі на бізнес-класах. ледь не один раз злітати long-haul куди-небудь і може вистачити на ап статуса..
Dimaa
Airbus A318
Сообщения: 5
Зарегистрирован: 23 янв 2011, 16:21
Благодарил (а): 0
Поблагодарили: 0
Контактная информация:

Re: Програми лояльності авіакомпаній

Сообщение Dimaa » 26 янв 2011, 08:34

El Ucranio - маючи картку Frequent Flyer люфтганзи, злітайте кудись чехами або угорцями - і отримаєте їхню картку відповідного рівня. Програми в них дуже цікаві. Я полечу скоро спеціяльно до Берліна Малевом, щоб отримати статус від них - уже маю квиток (я теж Frequent flyer люфтганзи)
Ответить

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 2 гостя