Сторінка 45 з 135

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 11:42
Sentry
Судя по ценам Визза летом, загрузка у них отличная на очень большом количестве направлений, не только в Ларнаку. Другое дело, что лето это сезон отпусков и спрос на А321 есть на очень большом количестве маршрутов, а вот самих А321 не так много.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 12:12
Igoresha
Sentry писав:Думаю, что в случае захода Раяна и открытия под него терминала В, Борисполь будет готов предложить условия намного лучше, чем Жуляны для того, чтобы открытие терминала имело смысл. С другой стороны, мне кажется, что Жуляны сегодня уже готовы потерять Визз и работать с перевозчиками, которые будут платить больше. Т.к. терминал не резиновый, а желающих хватает.
Посмотрел вылет на сегодня. 24 рейса всего, 20 из них международка. Визз имеет 9 из 20. На завтра ситуация похожа: 21 всего, международка 17, Визз 7. Не уверен, что Жуляны уже готовы отдать такую часть рейсов. В перспективе - да, но не сейчас

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 13:30
Sentry
Летом в Жулянах традиционно ощутимо больше рейсов. А речь идет о переходе Визза в Борисполь именно с летнего расписания. До следующей зимы при необходимости, уверен, Жуляны привлекут еще несколько новых рейсов.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 15:43
Valdys
декілька нових рейсів не врятує тебе, коли від тебе піде добрих 30-40% пасажиропотоку.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 16:39
Victor H
Valdys писав:А стосовно примарної необхідності в А321.

Ну ок, Ларнаку назбираємо в липні серпні на А321, але ж окрім Ларнаки цей борт буде літати і в Люблін, Хан, Лондон... і так далі, де загрузка для А321 буде вже сильно низька.
Ви так кажете, ніби хтось заважає літати Ларнаку бортом з Кіпру, а не одним із тих, які базуються в Києві. А ні, вибачте, полоса в Жулянах якраз і заважає.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 16:45
Victor H
До речі, цікавий факт: в Лутон Візз літає 321-ми, хоча полоса там коротша за Жулянську. Тобто проблема не в довжині, а в покритті.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 16:56
KKS
"проблема" в злітній вазі. І відповідно в довжині розбігу. Будапешт на 350 миль ближче за Жуляни.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 17:17
Valdys
Victor H писав:
Valdys писав:А стосовно примарної необхідності в А321.

Ну ок, Ларнаку назбираємо в липні серпні на А321, але ж окрім Ларнаки цей борт буде літати і в Люблін, Хан, Лондон... і так далі, де загрузка для А321 буде вже сильно низька.
Ви так кажете, ніби хтось заважає літати Ларнаку бортом з Кіпру, а не одним із тих, які базуються в Києві. А ні, вибачте, полоса в Жулянах якраз і заважає.
Проблема тільки в тому що Ларнаку літає київський борт, а бази в Ларнаці у них взагалі немає.
А гнати Будапешт Ларнака Київ і назад немає сенсу, так як А321 Будапешту більше потрібен.
До того ж Ларнака звідусь де є 321 далеко, і такий рейс майже на весь день буде.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 17:34
popTAB
не сумніваюсь ви знайдете 100 причин чому Візз не має експлуатувати а321 на маршрутах в Київ ;) спробуйте мислити конструктивно максимізуючи прибуток бізнеса

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 17:58
Victor H
Valdys писав:Проблема тільки в тому що Ларнаку літає київський борт, а бази в Ларнаці у них взагалі немає.
А гнати Будапешт Ларнака Київ і назад немає сенсу, так як А321 Будапешту більше потрібен.
До того ж Ларнака звідусь де є 321 далеко, і такий рейс майже на весь день буде.
Чому саме Будапешт? Чому далеко? Ось дивіться, по флайтрадару за останні 2 дні в Ларнаку літали на а321 з Вільнюса, Бухареста і Варшави + завтра ще полетить Софія. Всі 4 є базами. От наприклад HA-LXQ базований в Вільнюсі (https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lxq) нормально собі катає маршрут Вільнюс-Осло-Щецин-Осло-Вільнюс. Що, крім полоси, заважає літати наприклад Вільнюс/Софія-Ларнака-Київ-Ларнака-Софія/Вільнюс на а321? Чи ви думаєте що на маршрутах типу Щецин-Осло чи Софія-Лука (це на Мальті), куди вони літають на а321 більший потік ніж між Києвом і Кіпром?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 15 січня 2018, 21:10
Orel2016
Аэропорт «Симферополь (аннексирован Россией)» в новогодние праздники обслужил более 100 000 пассажиров

С 29 декабря 2017 года по 09 января 2018 года аэропорт «Симферополь (аннексирован Россией)» обслужил 103 764 пассажиров, что на 12% больше, чем за аналогичный период прошлого года.
В период новогодних праздников с 29 декабря 2017 года по 09 января 2018 года из аэропорта «Симферополь (аннексирован Россией)» были открыты дополнительные рейсы в Пермь, Казань, Нижневартовск, Уфу и Сургут. Всего в это период авиакомпании выполнили 347 рейсов.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 16 січня 2018, 07:21
converj
300 человек на рейс - отличный показатель!

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 16 січня 2018, 09:40
Igoresha
popTAB писав:не сумніваюсь ви знайдете 100 причин чому Візз не має експлуатувати а321 на маршрутах в Київ ;) спробуйте мислити конструктивно максимізуючи прибуток бізнеса
Мыслю конструктивно: в Борисполе у Визз будет больше конкуренции (особенно если раян прийдет туда), меньше влияния на аэропорт в плане скидок и прочего (лоббизма), меньше плюсов от расположения аэропорта, но практически нулевые риски разворота самолета из-за погоды и отсутствие преград по типам самолетов.
Ну и персональное: люблю Жуляны и не люблю Борисполь (по большому счету из-за 322 маршрута)

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 16 січня 2018, 10:16
Valdys
Час покаже.

Але ми не готові на А321 від Віза хоч куди.
Поки що.

Я взагалі за те, щоб Віз зробив пересадку у Будапешті, можливо і у Варшаві, то навіть ефективніше було б робити 2 рейси в день на А320, аніж 1 на А321.

умовно угорський борт вилітає вночі після всіх прильотів з Європи у Київ, а з самого ранку виліт з Жулян, з прильотом до основного першого розльоту з Будапешту.
у обід, навіть з тим розкладом, що зараз київський борт летить туди і назад. Сітка у них доволі непогана, ціни часом також, можна було б частину паксів умовних МАУ, Вуелінга, Балтіків забрати.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 16 січня 2018, 21:48
Victor H
Screenshot_20180116-213938.png
А це ж рекорд за всю історію незалежності, можливо за винятком першого року чи двох, чи не так?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 17 січня 2018, 01:20
Olek
Отложенный спрос?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 17 січня 2018, 05:03
LWIEV
Щодо заходу Туркішів в регіональні аеропорти України - вони реальніші з 2019 року, коли запрацює новий аеропорт і не буде обмежень по слотах, які є в Ататюрку

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 17 січня 2018, 08:27
dimm1971
LWIEV писав:Щодо заходу Туркішів в регіональні аеропорти України - вони реальніші з 2019 року, коли запрацює новий аеропорт і не буде обмежень по слотах, які є в Ататюрку
А є обмеження з Сабіхи?

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 17 січня 2018, 08:43
Victor H
Olek писав:Отложенный спрос?
Відкладений попит пояснює рекордне відносне зростання. Але рекорд в абсолютному вимірі - це все таки системне явище. По всіх аеропортах з топ 5 (95% потоку) наступного року очікується продовження росту, а отже і загальний показник має вирости, за умови відсутності суттєвих зовнішніх факторів впливу.

Re: Статистика - аеропорти України

Додано: 17 січня 2018, 08:46
Victor H
dimm1971 писав:
LWIEV писав:Щодо заходу Туркішів в регіональні аеропорти України - вони реальніші з 2019 року, коли запрацює новий аеропорт і не буде обмежень по слотах, які є в Ататюрку
А є обмеження з Сабіхи?
Сабіха теж перевантажена. Ну і туркам нема змісту туди возити - вони ж в першу чергу орієнтуються на транзитників.