як бачимо їх правила виписані повністю на основі всього вищеобговореного...
http://wizzair.com/useful_information/t ... onditions/
http://wizzair.com/downloads/National_e ... ies_en.pdf
ЗАТРИМКА, СКАСУВАННЯ ТА ЗМІНА РОЗКЛАДУ
Затримки
Якщо відправлення рейсів на відстань 1500 кілометрів чи менше затримується на 2 чи більше годин, а відправлення рейсів на відстань більше 1500 кілометрів затримується на 3 чи більше години, ви отримаєте квитанцію на напої/харчування, вартість якої буде пропорційною тривалості затримки, а також матимете змогу здійснити два телефонних дзвінка (якщо Wizz Air не має змоги надати можливість здійснити два телефонних дзвінка, Wizz Air відшкодує витрати за 2 прийнятних телефонних дзвінка після одержання детального телефонного рахунку).
Якщо тривалість затримки перевищує п’ять годин, окрім квитанції на напої/харчування та двох телефонних дзвінків, ви матимете змогу
безкоштовно замовити рейс Wizz Air, що здійснюється впродовж наступних 3 місяців із дня затриманого рейсу; або
скасувати попереднє замовлення з повним відшкодуванням витрат (включаючи всі податки та збори) на відповідний рейс та, якщо можливо, на сектор повернення; або
скасувати попереднє замовлення та отримати кредит розміром, що становить 120% від витрат на відповідний рейс та, якщо можливо, на сектор повернення (не враховуючи збір за обслуговування та збір телефонного інформаційного центру). Цей кредит повинен бути використаний для будь-якого рейсу Wizz Air впродовж 6 місяців від дати затримки.
Якщо затримка викликана форс-мажорними обставини, ми не несемо жодної відповідальності.
Скасування
Якщо рейс скасовано з причин, які знаходяться В СФЕРІ КОНТРОЛЮ Wizz Air, ви матимете змогу:
(i) безкоштовно замовити інший рейс Wizz Air, що здійснюється впродовж наступних 3 місяців. Зверніться до нашої каси в аеропорті, щоб здійснити трансфер місця;
або
(ii) скасувати замовлення місця та отримати повне відшкодування за відповідний рейс Wizz Air та повернення (включаю всі податки та збори);
або
(iii) скасувати замовлення місця та отримати кредит розміром, що становить 120% від витрат на відповідний рейс Wizz Air та повернення. Кредит, що надається, стосуватиметься вартості тарифів, податків та витрат у відповідних секторах (не враховуючи збір за обслуговування та збір телефонного інформаційного центру). Кредит можна застосовувати для будь-якого рейсу Wizz Air впродовж 6 місяців;
та
якщо ви не знаходитися в початковій точці своєї подорожі, ми компенсуємо будь-які витрати на ночівлю. Зупиніться готелі на ваш вибір; наш агент зможе надати список доступних місцевих готелів. Ви повинні зберегти всі квитанції за розміщення в готелі, сніданок та переїзд до та із готелю. Після отримання квитанцій ми компенсуємо ваші витрати. Максимальний розмір компенсації становить 70 євро для кожного пасажира
та
здійснити два телефонних дзвінка (якщо Wizz Air не має змоги надати можливість здійснити два телефонних дзвінка, Wizz Air відшкодує витрати за 2 прийнятних телефонних дзвінка після одержання детального телефонного рахунку);
та
отримати компенсацію в розмірі
(i) 250 євро за перельоти на відстань 1500 кілометрів чи менше, якщо затримка прибуття літака до місця вашого відправлення становить більше двох годин.
(ii) 400 євро за перельоти на відстань від 1500 до 3500 кілометрів, якщо затримка прибуття літака до місця вашого відправлення становить більше трьох годин.
(iii) Якщо вам пропонується рейс з часом прибуття до місця призначення, що не перевищує час прибуття за розкладом більше, ніж на 2 години, у випадку перельоту на відстань 1500 кілометрів чи менше, або не перевищує час прибуття більше, ніж на 3 години, у випадку перельоту на відстань від 1500 до 3500 кілометрів, розмір компенсації буде зменшено до 50%.
Компенсація не виплачується, якщо вас попередили про скасування рейсу:
за два тижні до часу відправлення за розкладом (ЧВР);
за два тижні й сім днів до часу відправлення за розкладом і вам пропонується альтернативний рейс Wizz Air, час відправлення якого не перевищує двох годин до часу відправлення за розкладом, і час прибуття не перевищує чотирьох годин після часу прибуття за розкладом (ЧПР);
менш ніж за сім днів до часу відправлення за розкладом і вам пропонується альтернативний рейс Wizz Air, час відправлення якого не перевищує однієї години до часу відправлення за розкладом, і час прибуття не перевищує двох годин після часу прибуття за розкладом.
Якщо ми не можемо зв’язатися з вами за допомогою контактних відомостей, наданих вами під час резервування, компенсація не виплачується.
Якщо рейс скасовано з причин, які знаходяться ПОЗА СФЕРОЮ КОНТРОЛЮ Wizz Air (неминучі надзвичайні обставини, наприклад, вказівки авіадиспетчерської служби, погодні умови, страйк робітників (що не працюють в компанії Wizz Air), попередження про терористичні атаки, закриття аеропорту чи злітно-посадкової смуги, громадські заворушення, форс-мажорні обставини тощо), ви матимете змогу:
(i) безкоштовно замовити інший рейс Wizz Air, що здійснюється впродовж
наступних 3 місяців. Зверніться до нашої каси в аеропорті, щоб здійснити трансфер місця; або
(ii) скасувати замовлення місця та отримати повне відшкодування за відповідний рейс Wizz Air та повернення (включаю всі податки та збори); або
(iii) скасувати замовлення місця та отримати кредит розміром, що становить 120% від витрат на відповідний рейс Wizz Air та повернення. Кредит, що надається, стосуватиметься вартості тарифів, податків та витрат у відповідних секторах (не враховуючи збір за обслуговування та збір телефонного інформаційного центру). Кредит можна застосовувати для будь-якого рейсу Wizz Air впродовж 6 місяців;
та
якщо ви не знаходитися в початковій точці своєї подорожі, ми компенсуємо будь-які витрати на ночівлю. Зупиніться готелі на ваш вибір; наш агент зможе надати список доступних місцевих готелів. Ви повинні зберегти всі квитанції за розміщення в готелі, сніданок та переїзд до та із готелю. Після отримання квитанцій ми компенсуємо ваші витрати. Максимальний розмір компенсації становить 70 євро для кожного пасажира,
та
здійснити два телефонних дзвінка (якщо Wizz Air не має змоги надати можливість здійснити два телефонних дзвінка, Wizz Air відшкодує витрати за 2 прийнятних телефонних дзвінка після одержання детального телефонного рахунку);
У випадку скасування рейсу, причина якого знаходиться поза сферою контролю Wizz Air, жодна компенсація не виплачується.
У разі виникнення будь-якої ситуації, описаної у цій статті, окрім випадків, що обумовлені чинним законодавством, зазначені тут можливості є єдиними доступними варіантами вирішення проблем, й жодної іншої відповідальності компанія не несе.
Натисніть тут, щоб завантажити список установ країн Євросоюзу, які керують у своїх країнах повітряним рухом.