Re: Каких маршрутов/авиакопаний не хватает с Украины?
Додано: 08 січня 2018, 13:15
Всі деталі Львів-Брно обіцяли в січні, то ж чекаємо. А в Чернівцях тільки аудит цього місяця
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.manjeroke писав:Как по мне нужен любой Китай и любые Штаты ещё одни. Штаты могут быть и МАУ с Чикаго или чем-то похожим, американцы врятли пойду к нам. А в Китае в идеале Гонконг конечно или что-то другое но не МАУ, оттуда транзит везде по Азии и безвиз 14 дней тоже плюс.
Не верю в исландцев в Украине. Norwegian может предложить много направлений в Северной Европе, а исландцы только Америку и p2p в очень дорогую Исландию.mischko писав:прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
А що там збивати? МАУ на весну прямий на НЙ коштує 400 ойро. Так само рейси з будь-якого міста Німеччини коштують 400-450 ойро. Найдешевше що бачив за останній рік в напрямку Європа - США це 320 ойро Будапешт-НЙ від TAP через Лісабон і були пропозиції на Чикаго з Німеччини за 300. Норвегів тут пропонувати не треба, бо в них як починаєш купляти багаж та харчування, то ціна виходить дорожче ніж в Люфтганзи.mischko писав: прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Українуdevmind писав:Не верю в исландцев в Украине. Norwegian может предложить много направлений в Северной Европе, а исландцы только Америку и p2p в очень дорогую Исландию.mischko писав:прямий рейсів в штати від американців наврядчи варто чекати, а от хтось з трійки Norwegian, Wow, Iceland -air непогано би збив ціни на трансатлантику з України.
Рівне не сильно ближче Львоваmischko писав:Дніпро зрозуміло чому. Рівне - занадто близько. Вінниця - може й реально, але для поляків це місто не цікаве, а чи вистачить українців, щоб заповнити рейс - це питання.popTAB писав:з мінусів - поляки якось говорили про інтерес в регіони України: Рівне, Вінниця, Дніпро, .... в результаті хіба Ольштин-Львів
Вони поки не зареєструють дочку - деталей не будеsyxiv_dan писав:Всі деталі Львів-Брно обіцяли в січні, то ж чекаємо. А в Чернівцях тільки аудит цього місяця
Так, але Львів цікавий полякам, а чи цікаве полякам Рівне?popTAB писав:Рівне не сильно ближче Львоваmischko писав:Дніпро зрозуміло чому. Рівне - занадто близько. Вінниця - може й реально, але для поляків це місто не цікаве, а чи вистачить українців, щоб заповнити рейс - це питання.popTAB писав:з мінусів - поляки якось говорили про інтерес в регіони України: Рівне, Вінниця, Дніпро, .... в результаті хіба Ольштин-Львів
Та скільки там тих ісландців? Там вся країна може на Салтівці загубитися.mischko писав: А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Україну
-Ссиш пацан, ти с каково фьорда?dimm1971 писав:Та скільки там тих ісландців? Там вся країна може на Салтівці загубитися.mischko писав: А ще може запропонувати ісландцям дуже дешеву Україну
Они и есть сезоннын про что я написал в посте. И вы можете не верить в "нормальный трафик из Филадельфии в Прагу и Будапешт", но American Airlines как раз видит что есть, раз запускают.Honduras писав:Дельта свернула москву, так что не поверю я в нормальный трафик из Филадельфии в Прагу и Будапешт, скорее как сезонные чартера))Kibeee писав: Кроме них еще есть (хотя первые два и сезонные, но все же):
1. Бухарест: Air Canada Rouge (Монтеаль, Торонто)
2. Будапешт: American Airlines (Филадельфия)
3. Прага: American Airlines (Филадельфия)
Кроме того, вот даже Белград получил рейс Hainan Airlines в Пекин в 2017 году.
У китайцев своя экономика, там много может быть политики, так что это не является прямым показателем прибыльности рейса.
Камон, зрозуміло ж, що рейс під транзит. Уявіть собі два сценарія добирання до з Вінниці до Парижу (наприклад) і назад:Valdys писав:Київ-Вінниця це більше владний популізм, аніж необхідність і розвиток регіональних аеропортів.
2.5 години потягом до Києва, 3.5 і ти у Борисполі, 3 і в Жулянах.
Як на мене то великий мінус це відсутність внутрішніх маршрутів навіть між такими містами як Харків та Львів. Звичайно ці рейси не на часі, бо заповнення не буде, але саме з появою таких рейсів можна буде констатувати те що авіаційний транспорт в Україні у доброму стані.Kibeee писав: Теперь, немного про минусы, в контексте обсуждения этой темы:
1. В страну так и не заходят иностранные авиакомпании с дальнемагистральными напралениями. Хотя, многие соседние страны, активно развиваются именно в этом направлении. Пока в этом контексте подвижек нет. Хотя для рейса как минимум в США и Китая потенциал есть.
2. Нет подвижек в развитии в средней Азии. Рейсов новых нет, все застопорилось в развитии, никто ни с кем не может договорится, хотя поток существенный.
3. Пока не зашли ни Norwegian Air Shuttle, ни Ryanair. Хотя две эти авиакомпании были очень ожидаемы в 2017 году.
4. Днепр.
Опять же, все вышеизложенное мое ИМХО. Если что-то пропустил или забыл, добавляйте ))
Такі маршрути як Львів-Харків чи Львів-Дніпро можливі при адекватних цінах. І тут я не маю на увазі, що ціна має бути 10 доларів.fisik писав:
Як на мене то великий мінус це відсутність внутрішніх маршрутів навіть між такими містами як Харків та Львів. Звичайно ці рейси не на часі, бо заповнення не буде, але саме з появою таких рейсів можна буде констатувати те що авіаційний транспорт в Україні у доброму стані.
Ужгород так і не ожив, це один з жирнющих мінусів минулого року.Kibeee писав:7. Активно оживают региональные аэропорты.