Тому, що там шалена конкуренція: вже згаданий Візз і місцеві Blue Air з ТАРом. І це при тому, що народ там не так щоб аж дуже багатший за наш. Але безвізовий режим + відкрите небо.khai писав:Как думаете, почему перестали летать? Надоело деньги зарабатывать?
Открытое небо
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Re: Открытое небо
ну і не забуваємо про громадянство ЄС, завдяки котрому багато румунів переїхало працювати по всій європі. це завжди генерує паспотік.mischko писав:Тому, що там шалена конкуренція: вже згаданий Візз і місцеві Blue Air з ТАРом. І це при тому, що народ там не так щоб аж дуже багатший за наш. Але безвізовий режим + відкрите небо.khai писав:Как думаете, почему перестали летать? Надоело деньги зарабатывать?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Ну, в Європі багато українців, з дозволом на проживання і роботою, таких як оце я. Так що паспотік би був.
Re: Открытое небо
А КарпатЕйр - це була чудова історія про офіцера Радянської армії, якого комісували за станом здоров'я, він пішов працювати в кишинівський загін Аерофлоту якраз напередодні розпаду СРСР, а після розпаду 10 років створював свою мрію про транзитну авіакомпанію в Молдові. Молдова "не продавалась" і він врешті знайшов інвестора під компанію з хабом в Тімішоарі. І перші пару років справді виглядало, що все у них буде добре.
Пригадую як він у Львові, коли КарпатЕйр заходили на ринок, провів презентацію англійською, а коли журналісти на виході спитали його "ну вы ведь офицер Советской армии, вы разговариваете по-русски?" "Yes, I do" - відповів він і посміхнувся.
Пригадую як він у Львові, коли КарпатЕйр заходили на ринок, провів презентацію англійською, а коли журналісти на виході спитали його "ну вы ведь офицер Советской армии, вы разговариваете по-русски?" "Yes, I do" - відповів він і посміхнувся.
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 33
- З нами з: 03 червня 2014, 11:53
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
khai писав:Опять же вопрос. А почему же на ваш взгляд "виззейр, возможна и раянейр" сейчас не летает?chucknorris-ua писав:да, но цель открытого неба в нынешних условиях - запустить сюда побольше виззейра, возможна и раянейр! чтобы толстый МАУ сбросил цен, особенно если это будет касаться внутреннего рынка. вы говорите, что нужно усовершенствовать законодательство иправила. я считаю, что это должно стать отправной точкой, после принятия которой нужно смотреть на результат, а уже потом чтото менять, сделав выводы. согласитесь, что неконкурентный МАУ не смогут дать укр пасажирамевропейские цены и сервис без пинка под зад
Бюрократических проблем для этого нет. Наоборот, уже который год подряд Украина выдаёт всем кучу разрешений и приглашает всех в аэропорты, заманивая скидками.
Правда, ця авіакомпанія дуже жорстка в плані переговорів. В середньому у них тариф на обслуговування однієї людини – €10. На жаль, ми не можемо його запропонувати.
как раз в скидках то и проблема. толстое госпредприятие не готово идти на скидки только лишь ради пасажиропотока. разве что с предварительного согласия сверху. либо компания должна предложить руководству ЧТО-ТО более интересное
Re: Открытое небо
Сейчас будет гораздо проще договориться, что с Борисполем, что с Жулянами, но вот вопрос - а какой маршрут Райану открывать первым при (гипотетически) открытом небе?
Так чтобы был более менее гарантированный поток и не было прямой конкуренции с Виззами в один аэропорт.
Так чтобы был более менее гарантированный поток и не было прямой конкуренции с Виззами в один аэропорт.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Я б не з Києва починав, а зі Львова (чи Івано-Франківська) і возив би на Італію, Іспанію.
А з Харкова - в Прагу.
Літом - на море в Хорватію.
А з Харкова - в Прагу.
Літом - на море в Хорватію.
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Хорватію? Ізволітє шутіть? Хорватія це не напрямок лов-коста, вона дорога плюс візи! От Чорногорія - саме воно
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Візи туди скоро відмінять, а на рахунок дорога - так відпочивайте в Україні, раз дорого в Хорватії.
Re: Открытое небо
Из первых направлений можно было бы предположить, что Испания и Португалия должны были бы зайти. В Испанию - например Малага или Аликанте. Португалия - известно, что много украинцев там + отличное туристическое направление. Ну или можно было бы попробовать что-нибудь, типа Ейндховена.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
Я якраз позавчора забукав з Ейндховена в Португалію у відпустку.
Re: Открытое небо
Сомнительно что Испания, что Португалия. Далековато для лоукоста.
Из-за растояния тарифов меньше 200 евро РТ не будет, а за 200 евро классики с пересадкой возят.
Хорошо бы из Праги или Брно.
Из-за растояния тарифов меньше 200 евро РТ не будет, а за 200 евро классики с пересадкой возят.
Хорошо бы из Праги или Брно.
Re: Открытое небо
Эйндховен - конкуренция с дортмундом/кельном.
я думаю, на первый рейс логичнее выбрать там, где конкурента нет или есть "зажравшийся дорогой классик/дуополия зажравшихся дорогих классиков"
я думаю, на первый рейс логичнее выбрать там, где конкурента нет или есть "зажравшийся дорогой классик/дуополия зажравшихся дорогих классиков"
Re: Открытое небо
Брно - смысл? Неужели наберется такое количество заробитчан? А если с уклоном на поездку в Прагу - то тогда уж лучше в Остраву, там хоть интерсити их ездит. Но Катовице/Краков близко.krock писав:Сомнительно что Испания, что Португалия. Далековато для лоукоста.
Из-за растояния тарифов меньше 200 евро РТ не будет, а за 200 евро классики с пересадкой возят.
Хорошо бы из Праги или Брно.
Еще как вариант, можно начать с Базеля, где у Изиджета база. Но вопрос, на кого должен ориентироваться этот рейс, остается открытым.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Открытое небо
З одного боку Ейндховен - це дійсно конкуренція Кьольну і в меншій мірі Дортмунду, а з іншого - польоти в Амстердам монополізовані МАУ-КЛМ. Щоб приїхати з Кьольну в Амстердам по нормальному тарифу треба заздалегідь купувати квитки, або їхати з багатьма пересадками. Це незручно, бо літак часто запізнюється і пропускаєш свій поїзд.
З Ейндховену можна було б їздити в ІС по квиткам без резервацій. Поруч Бельгія. Ейндховен - одна з баз Раянів, Віззів, Трансавії.
З Ейндховену можна було б їздити в ІС по квиткам без резервацій. Поруч Бельгія. Ейндховен - одна з баз Раянів, Віззів, Трансавії.
Re: Открытое небо
Из Эйндховена есть автобус в Амстердам, кажется 22 евро, интерсити не обязателен. Но подозреваю, что прямого траффика Киев - Амстердам не так много, чтобы начинать именно с такого рейса.
Брно как замена Праге если аэропот решит до поддержать Чешские Авиалинии.
Там кажется тоже есть автобусное сообщение.
Хорошо бы Орли раскупался, даже по 150-200 евро РТ на Париж бы траффика хватило.
Брно как замена Праге если аэропот решит до поддержать Чешские Авиалинии.
Там кажется тоже есть автобусное сообщение.
Хорошо бы Орли раскупался, даже по 150-200 евро РТ на Париж бы траффика хватило.
Re: Открытое небо
Как раз именно на линии Киев-Франция/Голландия "открытое Небо" приведёт к увеличению рейсов и пассажиропотоков. Всё остальное будет без изменений.krock писав:Из Эйндховена есть автобус в Амстердам, кажется 22 евро, интерсити не обязателен. Но подозреваю, что прямого траффика Киев - Амстердам не так много, чтобы начинать именно с такого рейса.
Брно как замена Праге если аэропот решит до поддержать Чешские Авиалинии.
Там кажется тоже есть автобусное сообщение.
Хорошо бы Орли раскупался, даже по 150-200 евро РТ на Париж бы траффика хватило.
Re: Открытое небо
Список город, которые, по моему мнению, мог бы соединять Раян с Украиной:
Барселона
Рим
Салоники
Валенсия
Мадрид
Возможно Малага, Аликанте, Порто,
Лето: Ханья, Канары (у них не толькоТенерифе, но и Гран Канария и Ланцароте)
Барселона
Рим
Салоники
Валенсия
Мадрид
Возможно Малага, Аликанте, Порто,
Лето: Ханья, Канары (у них не толькоТенерифе, но и Гран Канария и Ланцароте)
Re: Открытое небо
брно від праги за більш ніж 2 години їзди тупою дорогою.krock писав: Брно как замена Праге если аэропот решит до поддержать Чешские Авиалинии.
біля праги є Пардубіце - туди, наприклад, Трансаеро літає з москви. це вже цікавіше.
Re: Открытое небо
Питання шоб там була інфраструктура Райана, вона є в Празі, і найближче ще в Брно. Але там скоріше за все не базуються літаки якщоя вірно розумію схему маршрутів на сайті Райана.dmtr писав:брно від праги за більш ніж 2 години їзди тупою дорогою.krock писав: Брно как замена Праге если аэропот решит до поддержать Чешские Авиалинии.
біля праги є Пардубіце - туди, наприклад, Трансаеро літає з москви. це вже цікавіше.
Вони ж не почнуть з базування літака в Києві, це фантастика, тому 1й рейс скоріше за все буде з "бази".
Доречі найближчі до Києва бази (тобто найлегше стартувати, "вставити" в розклад 3 години) -Варшава Модлін та Краков. Ну і Будапешт, але нафіга їм то

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість