Сторінка 37 з 203
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:27
dimm1971
mischko писав:
Ну там є й перший клас.
Перший клас коштує 15 євро
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:29
dimm1971
floMaster_ писав:На ютах было очень удобно Харьков-Киев, тем более в Жуляны. Регулярно брал такие билеты по 180-400 грн, особенно удобно было ребенка так перемещать бабушке, которая в 3х км от Жуляны живет.
Уже говорилось неоднократно. Пока на Б-737 поднять внутренние маршруты не выходит. А а/к с парком региональных бортов на 50-70 кресел в Украине нет

Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:31
Olek
dimm1971 писав:mischko писав:
Ну там є й перший клас.
Перший клас коштує 15 євро
И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:36
mischko
Olek писав:И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Та він же не каже, що ціна низька. Він каже, що з такою ціною внутрішнім авіарейсам важко буде конкурувати за пасажира.
А на рахунок 737 - так, а що заважає завезти якісь ATR, (за Ан-148 не пишу, бо це окремий срач буде)
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:41
dimm1971
Olek писав:
И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Так и по маршруту Берлин-Гамбург никто не летает
mischko писав:
Та він же не каже, що ціна низька. Він каже, що з такою ціною внутрішнім авіарейсам важко буде конкурувати за пасажира.
Саме так
mischko писав:
А на рахунок 737 - так, а що заважає завезти якісь ATR, (за Ан-148 не пишу, бо це окремий срач буде)
Мабуть нецікаво. Нажаль

Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 11:46
mischko
dimm1971 писав:
Мабуть нецікаво. Нажаль

ну от UTAir було цікаво, може зараз якісь турки зацікавляться. ATR - хороший літак для наших країв - сідає всюди, можна й за кордон на ньому рейси з регіонів робити.
Літав на ньому в Індонезії 100 з гаком кілометрів між двома островами, щоб не пливти на шайтан-паромі.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 12:30
Scorpio
Не стоит рассматривать вопрос слишком узко. Ради внутренних перевозок никто ничего открывать не будет.
А вот в связке с другим бизнесом - вопрос интересный. Пока турки тестируют как идет Киев-Анкара-Стамбул.
Дочка даст помимо внутренних перевозок также что-то по типу Киев-Львов-Стамбул, Киев-Харьков-Стамбул, Киев-Одесса-Стамбул, а также возможность использовать свой флот непосредственно на рейсах в Стамбул (как это делает atlasjet). Также если будут получены разрешения на Киев-Стамбул можно возить/комбинировать Львов-Киев-Стамбул + Стамбул-Львов и другие варианты продукта. Благо pegasus не ограничивает себя point to point.
И конечно же мысли об открытии дочки связано с расширением географии полетов Украина-Европа. Это огромный плюс, так как pegasus сейчас имеет сильную конкуренцию у себя на родине: Turkish активно добавляют рейсы из Сабихи, аtlas, onur и другие малые компании также забирают свое. расширение бизнеса при определенных условиях может дать свои плоды и Украина в данном аспекте выглядит не совсем уж плохо.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 13:55
artml
mischko писав:Важко відповісти, чи є запит на внутрішні перевезення. З одного боку Інтерсіті Київ-Харків заповнені при 3 рейсах на день (а буде 4, якщо не помиляюсь), при цьому прямого рейсу з Харкова в Жуляни немає. З іншого боку без Сімферополя і Донецька внутрішнім перевезенням буде важко знайти свою нішу.
Є Одеса та Херсон як південні курорти. Є західні умовно «туристичні» Львів/Франківськ/Чернівці/Ужгород. Ну а на сході є три великі агломерації Харків, Дніпро та Запоріжжя, з яких теоретично має бути попит на український p2p. (І ще KWG на додачу.)
Як на мене, з Ха до Жулян точно має бути сталий попит — на додачу до 4 рейсів ІC ще є нічний 63/64, в якому менше 25 суто купейних вагонів на моїй пам'яті не було.
Цікаво було б ще подивитися статистику заповнюваності «нічного експресу» з Харкова до Ужгорода/Чернівців. Коштує він дорожче за звичайні нічні, близько 30–35$, тож має бути непоганим індикатором попиту на «західний» напрямок.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 14:09
fanatt
Для туристів, бажаючих відвідати Кам’янець-Подільський може з’явитись новий вид транспорту – чартерні авіарейси з Одеси. Принаймні такий розвиток подій спрогнозував міський голова Михайло Сімашкевич. «Щойно мав зустріч із представниками сертифікованої авіаційної компанії «Одеський авіаційний завод». Обговорили початок реалізації проекту чартерних перевезень за напрямом «Одеса-Кам’янець-Подільський-Коломия», – написав на своїй сторінці у Facebook очільник міста. Для перевезень передбачається залучити літак АН-2, який перевозить до 12 пасажирів. Зараз компанія шукає туристичну фірму, яка б взялася за організацію турів.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 14:57
Inguri
АН-2? це жарт?
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 15:17
Snooopy
Ну наверное все таки АН-24 Мотор Сичи где они возьмут кукурузник да и зачем? ))))
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 15:48
fanatt
Snooopy писав:Ну наверное все таки АН-24 Мотор Сичи где они возьмут кукурузник да и зачем? ))))
Взагалі відкриються просто неймовірні краєвиди пролітаючи по даному маршруту. Тут часто можна спостерігати гвинтокрили наших заможних людей, неподалік на березі Дністра є елітна база відпочинку.
Re: Всяке різне
Додано: 02 лютого 2017, 19:40
LWIEV
Olek писав:ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая
Їздив і тим, і тим, і то багато.
Перший клас Хюндая на голову вищий за другий клас ІСЕ. Ширина і крок сидіння, дизайн спинки крісла, відкидання нназад, розташування відносно вікна, зручність столика, тримач для напою, розетки, підсвітка для читання, ширина проходу - по практично кожному параметру Хюндай виграє у другого класу ІСЕ.
Re: Всяке різне
Додано: 10 лютого 2017, 16:43
artml
Re: Всяке різне
Додано: 10 лютого 2017, 17:02
mischko
так собі аналіз. Ряд моментів, які викликали недовіру до матеріалу:
Уже несколько лет авиационные чиновники пытаются создать ей конкуренцию. Однако безрезультатно.
Последней надеждой был упомянутый проект Atlasglobal, однако из-за админсопротивления, возникшего на самом старте, пыл акционеров компании утих.
Про який адмінспротив мова? Їм не дають літати внутрішні маршрути? Чи може їм вони просто не цікаві?
Но с другой стороны, в МАУ признают, что внутриукраинские перевозки для нее убыточные. Если это действительно так, то компания может добровольно уступить часть из них, чтобы сосредоточиться на развитии прибыльных международных рейсов
Такого поняття як хабова модель перевезень і крос-субсидування підвозу паксів в хаб за рахунок міжнародки журналіст не чув?
Я не фахівець, просто навіть любителю в очі кинулось.
Re: Всяке різне
Додано: 10 лютого 2017, 23:11
Labiann
В Одессе хотят заняться чартерными перевозками на кукурузнике и соединить туристическую глубинку Украины с большими городами. Обсуждается рейс Одесса – Каменец-Подольский – Коломыя. Обещают рейсы из Одессы в Херсон, Рени и Вилково.
Re: Всяке різне
Додано: 19 лютого 2017, 12:17
AlexK
https://www.facebook.com/CirrusPilot/vi ... 240257628/
Немецкие истребители сопровождают 777 Jet Airways, который не вышел своевременно на связь. Невероятные кадры.
Re: Всяке різне
Додано: 19 лютого 2017, 13:06
converj
WOW! Интересно почему подлетели с одной стороны, а не по бокам
Re: Всяке різне
Додано: 22 лютого 2017, 11:44
mischko
в міжнародному аеропорту Орландо (MCO) на виходах на посадку стоять екрани, які інформують про поточний рейс літака, який має забирати пасажирів з цього виходу. Дуже зручно, особливо, якщо є якісь затримки - можна одразу побачити, де зараз твій літак і коли він приземлиться, щоб забрати пасажирів.
Re: Всяке різне
Додано: 22 лютого 2017, 12:59
Valdemar
Появился "Порядок денний засідання комісії з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній на 27.02.2017".
Больше всего веселит Анталья
Роза - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 60 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017),
Атлас - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 20 рейсів на тиждень; строк дії права: з 25.04.2017 до 15.10.2017).
МАУ - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 30 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017)
ЯнЭйр - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017),
Браво - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 30 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017)
При том что по остальным направлениям, вполне адекватный запрос на 2 рейса в неделю или 5