Всяке різне

обсуждение аэропортов, общие вопросы. Вопросы по отдельным аэропортам обсуждаются в ветке соответствующего аэропорта
dimm1971

Re: Всяке різне

Повідомлення dimm1971 »

mischko писав: Ну там є й перший клас.
Перший клас коштує 15 євро
dimm1971

Re: Всяке різне

Повідомлення dimm1971 »

floMaster_ писав:На ютах было очень удобно Харьков-Киев, тем более в Жуляны. Регулярно брал такие билеты по 180-400 грн, особенно удобно было ребенка так перемещать бабушке, которая в 3х км от Жуляны живет.
Уже говорилось неоднократно. Пока на Б-737 поднять внутренние маршруты не выходит. А а/к с парком региональных бортов на 50-70 кресел в Украине нет :(
Аватар користувача
Olek
avianews
Повідомлень: 11442
З нами з: 21 жовтня 2008, 01:05
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Olek »

dimm1971 писав:
mischko писав: Ну там є й перший клас.
Перший клас коштує 15 євро
И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11347
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

Olek писав:И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Та він же не каже, що ціна низька. Він каже, що з такою ціною внутрішнім авіарейсам важко буде конкурувати за пасажира.

А на рахунок 737 - так, а що заважає завезти якісь ATR, (за Ан-148 не пишу, бо це окремий срач буде)
dimm1971

Re: Всяке різне

Повідомлення dimm1971 »

Olek писав: И? Берлин-Гамбург на ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая, стоит 19 евро. При этом время в пути 1 час 46 минут на расстояние 350 км. Почти 200 км/час средняя скорость.
Так и по маршруту Берлин-Гамбург никто не летает
mischko писав: Та він же не каже, що ціна низька. Він каже, що з такою ціною внутрішнім авіарейсам важко буде конкурувати за пасажира.
Саме так :smile:
mischko писав: А на рахунок 737 - так, а що заважає завезти якісь ATR, (за Ан-148 не пишу, бо це окремий срач буде)
Мабуть нецікаво. Нажаль :(
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11347
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

dimm1971 писав: Мабуть нецікаво. Нажаль :(
ну от UTAir було цікаво, може зараз якісь турки зацікавляться. ATR - хороший літак для наших країв - сідає всюди, можна й за кордон на ньому рейси з регіонів робити.
Літав на ньому в Індонезії 100 з гаком кілометрів між двома островами, щоб не пливти на шайтан-паромі.
Аватар користувача
Scorpio
A380
Повідомлень: 1250
З нами з: 19 лютого 2009, 23:40
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Scorpio »

Не стоит рассматривать вопрос слишком узко. Ради внутренних перевозок никто ничего открывать не будет.

А вот в связке с другим бизнесом - вопрос интересный. Пока турки тестируют как идет Киев-Анкара-Стамбул.

Дочка даст помимо внутренних перевозок также что-то по типу Киев-Львов-Стамбул, Киев-Харьков-Стамбул, Киев-Одесса-Стамбул, а также возможность использовать свой флот непосредственно на рейсах в Стамбул (как это делает atlasjet). Также если будут получены разрешения на Киев-Стамбул можно возить/комбинировать Львов-Киев-Стамбул + Стамбул-Львов и другие варианты продукта. Благо pegasus не ограничивает себя point to point.

И конечно же мысли об открытии дочки связано с расширением географии полетов Украина-Европа. Это огромный плюс, так как pegasus сейчас имеет сильную конкуренцию у себя на родине: Turkish активно добавляют рейсы из Сабихи, аtlas, onur и другие малые компании также забирают свое. расширение бизнеса при определенных условиях может дать свои плоды и Украина в данном аспекте выглядит не совсем уж плохо.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення artml »

mischko писав:Важко відповісти, чи є запит на внутрішні перевезення. З одного боку Інтерсіті Київ-Харків заповнені при 3 рейсах на день (а буде 4, якщо не помиляюсь), при цьому прямого рейсу з Харкова в Жуляни немає. З іншого боку без Сімферополя і Донецька внутрішнім перевезенням буде важко знайти свою нішу.
Є Одеса та Херсон як південні курорти. Є західні умовно «туристичні» Львів/Франківськ/Чернівці/Ужгород. Ну а на сході є три великі агломерації Харків, Дніпро та Запоріжжя, з яких теоретично має бути попит на український p2p. (І ще KWG на додачу.)

Як на мене, з Ха до Жулян точно має бути сталий попит — на додачу до 4 рейсів ІC ще є нічний 63/64, в якому менше 25 суто купейних вагонів на моїй пам'яті не було.

Цікаво було б ще подивитися статистику заповнюваності «нічного експресу» з Харкова до Ужгорода/Чернівців. Коштує він дорожче за звичайні нічні, близько 30–35$, тож має бути непоганим індикатором попиту на «західний» напрямок.
fanatt
Airbus A318
Повідомлень: 13
З нами з: 27 грудня 2014, 04:13
Звідки: HMJ
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення fanatt »

Для туристів, бажаючих відвідати Кам’янець-Подільський може з’явитись новий вид транспорту – чартерні авіарейси з Одеси. Принаймні такий розвиток подій спрогнозував міський голова Михайло Сімашкевич. «Щойно мав зустріч із представниками сертифікованої авіаційної компанії «Одеський авіаційний завод». Обговорили початок реалізації проекту чартерних перевезень за напрямом «Одеса-Кам’янець-Подільський-Коломия», – написав на своїй сторінці у Facebook очільник міста. Для перевезень передбачається залучити літак АН-2, який перевозить до 12 пасажирів. Зараз компанія шукає туристичну фірму, яка б взялася за організацію турів.
Inguri

Re: Всяке різне

Повідомлення Inguri »

АН-2? це жарт?
Snooopy
Airbus A319
Повідомлень: 298
З нами з: 07 червня 2014, 16:16
Звідки: SZZ
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Snooopy »

Ну наверное все таки АН-24 Мотор Сичи где они возьмут кукурузник да и зачем? ))))
fanatt
Airbus A318
Повідомлень: 13
З нами з: 27 грудня 2014, 04:13
Звідки: HMJ
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення fanatt »

Snooopy писав:Ну наверное все таки АН-24 Мотор Сичи где они возьмут кукурузник да и зачем? ))))
Взагалі відкриються просто неймовірні краєвиди пролітаючи по даному маршруту. Тут часто можна спостерігати гвинтокрили наших заможних людей, неподалік на березі Дністра є елітна база відпочинку.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення LWIEV »

Olek писав:ICE во втором классе, который по комфорту как первый класс Хендая
Їздив і тим, і тим, і то багато.

Перший клас Хюндая на голову вищий за другий клас ІСЕ. Ширина і крок сидіння, дизайн спинки крісла, відкидання нназад, розташування відносно вікна, зручність столика, тримач для напою, розетки, підсвітка для читання, ширина проходу - по практично кожному параметру Хюндай виграє у другого класу ІСЕ.
Аватар користувача
artml
A380
Повідомлень: 1124
З нами з: 04 листопада 2015, 15:07
Звідки: ORD / HRK
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення artml »

MRV54 писав:Турецкий перевозчик хочет запустить внутренние авиаперевозки в Украине
http://interfax.com.ua/news/economic/400155.html
Тут трохи детальніше https://delo.ua/business/zachem-turkam- ... 1486737110
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11347
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

так собі аналіз. Ряд моментів, які викликали недовіру до матеріалу:
Уже несколько лет авиационные чиновники пытаются создать ей конкуренцию. Однако безрезультатно.
Последней надеждой был упомянутый проект Atlasglobal, однако из-за админсопротивления, возникшего на самом старте, пыл акционеров компании утих.
Про який адмінспротив мова? Їм не дають літати внутрішні маршрути? Чи може їм вони просто не цікаві?
Но с другой стороны, в МАУ признают, что внутриукраинские перевозки для нее убыточные. Если это действительно так, то компания может добровольно уступить часть из них, чтобы сосредоточиться на развитии прибыльных международных рейсов
Такого поняття як хабова модель перевезень і крос-субсидування підвозу паксів в хаб за рахунок міжнародки журналіст не чув?

Я не фахівець, просто навіть любителю в очі кинулось.
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3488
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Labiann »

В Одессе хотят заняться чартерными перевозками на кукурузнике и соединить туристическую глубинку Украины с большими городами. Обсуждается рейс Одесса – Каменец-Подольский – Коломыя. Обещают рейсы из Одессы в Херсон, Рени и Вилково.
Вкладення
01.jpg
03.jpg
04.jpg
02.jpg
Аватар користувача
AlexK
A380
Повідомлень: 4760
З нами з: 04 травня 2010, 01:47
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення AlexK »

https://www.facebook.com/CirrusPilot/vi ... 240257628/
Немецкие истребители сопровождают 777 Jet Airways, который не вышел своевременно на связь. Невероятные кадры.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення converj »

WOW! Интересно почему подлетели с одной стороны, а не по бокам
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11347
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення mischko »

в міжнародному аеропорту Орландо (MCO) на виходах на посадку стоять екрани, які інформують про поточний рейс літака, який має забирати пасажирів з цього виходу. Дуже зручно, особливо, якщо є якісь затримки - можна одразу побачити, де зараз твій літак і коли він приземлиться, щоб забрати пасажирів.
Вкладення
WP_20170217_18_58_37_Pro[1].jpg
Valdemar
A380
Повідомлень: 2830
З нами з: 27 квітня 2012, 01:15
Контактна інформація:

Re: Всяке різне

Повідомлення Valdemar »

Появился "Порядок денний засідання комісії з розгляду питань щодо прав на експлуатацію повітряних ліній на 27.02.2017".
Больше всего веселит Анталья
Роза - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 60 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017),
Атлас - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 20 рейсів на тиждень; строк дії права: з 25.04.2017 до 15.10.2017).
МАУ - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 30 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017)
ЯнЭйр - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 14 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017),
Браво - Київ – Анталія (Турецька Республіка) – Київ (частота рейсів: 30 рейсів на тиждень; строк дії права: з 26.03.2017 до 28.10.2017)
При том что по остальным направлениям, вполне адекватный запрос на 2 рейса в неделю или 5
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей