Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
звідкіля впевненість у Пізі?
на Португалію нема сподівань? занадто далеко?
на Португалію нема сподівань? занадто далеко?
Re: Ryanair (FR)
Додайте до списку лоу-костів у Європіmischko писав:це якийсь неправильний список.Kibeee писав:Кстати из 5 главных лоукостов Европы easyJet, Norwegian, Ryanair, Vueling Wizz Air у нас по сути будут три. Возможно скоро и Norwegian подтянется.
Де transavia?
Де Eurowings?
Niki
AzalJet
Jetairfly
Germanwings
WOW air
Blue Panorama
Air Baltic
FlyOne
Blue air
Pobeda
Iberia Express
Volotea
Pegasus
FlyBe
Jet2
Monarch
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_l ... nes#Europe
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Pobeda це азіацька
Re: Ryanair (FR)
Будуть які великі бази. Скоріш за все Бергамо. Піза? Не вірю. Скоріш вже Рим. В Польші: Київ-Краків був би цікавим та Львів-Варшава.
Німеччина - може Берлін?
Німеччина - може Берлін?
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 197
- З нами з: 12 лютого 2016, 17:32
- Звідки: ODS-TBS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
З Києва - Краків
Зі Львова - Бергамо
Зі Львова - Бергамо
-
- Airbus A318
- Повідомлень: 12
- З нами з: 07 липня 2014, 15:51
- Звідки: Луцьк, Україна
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Це здогадка чи констатація факту?Bohdan_Lviv писав:З Києва - Краків
Зі Львова - Бергамо
Re: Ryanair (FR)
Літав на вихідних Раянами з Жешува в Берлін, третина літака була з українськими паспортами. Навіть з Києва були пасажири. Так що Берлін, або інша Німеччина цілком реальні.
Re: Ryanair (FR)
БременVictor H писав:Літав на вихідних Раянами з Жешува в Берлін, третина літака була з українськими паспортами. Навіть з Києва були пасажири. Так що Берлін, або інша Німеччина цілком реальні.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Так, друзья, я же написал "5 главных лоукостов Европы"! Это не означает, что остальных нет! Но из указанного списка все существенно меньше ТОП5 названных мной. easyJet, Norwegian, Ryanair, Vueling, Wizz имеют большой пасс поток, несколько баз по всей Европе.AQS писав:Додайте до списку лоу-костів у Європіmischko писав:це якийсь неправильний список.Kibeee писав:Кстати из 5 главных лоукостов Европы easyJet, Norwegian, Ryanair, Vueling Wizz Air у нас по сути будут три. Возможно скоро и Norwegian подтянется.
Де transavia?
Де Eurowings?
Niki
AzalJet
Jetairfly
Germanwings
WOW air
Blue Panorama
Air Baltic
FlyOne
Blue air
Pobeda
Iberia Express
Volotea
Pegasus
FlyBe
Jet2
Monarch
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_l ... nes#Europe
- Globetrotter
- Airbus A330
- Повідомлень: 554
- З нами з: 10 серпня 2015, 21:35
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Для початку можливо буде тільки Польща. Наприклад Львів-Модлін і Київ-Познань або ЖешувVictor H писав:Літав на вихідних Раянами з Жешува в Берлін, третина літака була з українськими паспортами. Навіть з Києва були пасажири. Так що Берлін, або інша Німеччина цілком реальні.
Re: Ryanair (FR)
На мою думку, настільки не забагато, що в межах 3-5 років можна очікувати зростання потоку до 100-150 частот на тиждень до Польщі з Києва, ще такої ж кількості з регіонів. З такими підходами розклади стануть майже тактовими, ціни - як колись на Москву - майже стандартно-фіксованими. Основні оператори: Раян, Візз, МАУ, на підхваті янейри-дартси-рози, діловий і транзитний трафік скорше за все висмокче Lot.Bohdan_Lviv писав:Дивлячись по кількості автобусів і маршуток з міст України в Польщу, то рейси можна ще додавати і додавати. Ринок на цей напрямок тільки формуєтсяmischko писав:а не забагато Польщі?
Польща, навіть з політичним охолодженням, буде з великим випередженням найбільшим партнером для України на Заході.
Re: Ryanair (FR)
Я тоже хочу в клуб предсказателей.....Самолет будет прилетать во Львов утром из Модлина, дальше лететь в Жуляны, оттуда- в Берлин, и потом- назад в обратной последовательности...Короче, я думаю, что они будут делать внутренний рейс....
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Кстати, у меня также идея про внутренний рейс проскочила. М думаю, что будет Италия (может даже Милан) и Польша.Yuriy писав:Я тоже хочу в клуб предсказателей.....Самолет будет прилетать во Львов утром из Модлина, дальше лететь в Жуляны, оттуда- в Берлин, и потом- назад в обратной последовательности...Короче, я думаю, что они будут делать внутренний рейс....
- aviarivne
- Airbus A321
- Повідомлень: 458
- З нами з: 18 липня 2016, 11:18
- Звідки: RWN
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Подивіться на існуючи рейси з схожих бідних країн: Румунія, Сербія, Литва, Латвія... Там скрізь в них 4-5 країн. І якщо припустити, що екзотики не буде, то нас має чекати все те саме:
- італія
- німеччина
- бельгія
- польща
- і умовний сюрприз.
- італія
- німеччина
- бельгія
- польща
- і умовний сюрприз.
Re: Ryanair (FR)
Раян не буде витрачати декілка годин + паливо на рейс Київ-Львів. Просто подивіться по яким цінам там возить МАУ. Так для них це фідерний рейс- можна і субсидувати.Kibeee писав:Кстати, у меня также идея про внутренний рейс проскочила. М думаю, что будет Италия (может даже Милан) и Польша.Yuriy писав:Я тоже хочу в клуб предсказателей.....Самолет будет прилетать во Львов утром из Модлина, дальше лететь в Жуляны, оттуда- в Берлин, и потом- назад в обратной последовательности...Короче, я думаю, что они будут делать внутренний рейс....
Re: Ryanair (FR)
По какому принципу Вы определяете топ 5? По популярности, по известности в Украине или по пассажиропотоку? В авиации определяют по пассажиропотоку.Kibeee писав:
Так, друзья, я же написал "5 главных лоукостов Европы"! Это не означает, что остальных нет! Но из указанного списка все существенно меньше ТОП5 названных мной. easyJet, Norwegian, Ryanair, Vueling, Wizz имеют большой пасс поток, несколько баз по всей Европе.
И список выглядит так:
Ryanair
EasyJet
Norwegian
Pegasus
Wizzair
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 857
- З нами з: 09 листопада 2010, 18:00
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
По пассажиропотоку (писал в алфавитной порядке) + наличие существенного количества баз по Европе. С вашим списком только одно различие Pegasus, что совершенно не принципиально. Я не брал во внимание Pegasus, так как они вже же больше других зависимы от местного рынка/одного рынка (больше 50%: http://www.pegasusinvestorrelations.com ... tion-2.pdf).AQS писав:По какому принципу Вы определяете топ 5? По популярности, по известности в Украине или по пассажиропотоку? В авиации определяют по пассажиропотоку.Kibeee писав:
Так, друзья, я же написал "5 главных лоукостов Европы"! Это не означает, что остальных нет! Но из указанного списка все существенно меньше ТОП5 названных мной. easyJet, Norwegian, Ryanair, Vueling, Wizz имеют большой пасс поток, несколько баз по всей Европе.
И список выглядит так:
Ryanair
EasyJet
Norwegian
Pegasus
Wizzair
Re: Ryanair (FR)
Польші і Німеччини у нас достатньо...
Не знаю чому Віз не відкрив Берлін, тепер його Раян перехватити може і думаю, так і зробить.
Самим логічним було б для початку Краків-Львів-Київ-Краків-Київ-Львів-Краків, ну або замінені місцями Київ-Львів.
Варшава з Києва? Для чого... там достатньо. Зі Львова можна було б.
Ейндховен? Дюссельдорф? Для чого, для кого...
Якщо розумні, мають гарно підвязати Італію.
Мілан впевнений більше всього іншого + Рим було б цікаво.
Піза, Венеція... не думаю.
Якщо буде Катовіце зі Львова і все (як ходили слухи) це зрада.
Іспанія далеко, крута база у Шарлеруа ще є... але не думаю.
Франція, Скандинавя, ні.
А втім поживемо, побачимо, головне, щоб не було облома.
Не знаю чому Віз не відкрив Берлін, тепер його Раян перехватити може і думаю, так і зробить.
Самим логічним було б для початку Краків-Львів-Київ-Краків-Київ-Львів-Краків, ну або замінені місцями Київ-Львів.
Варшава з Києва? Для чого... там достатньо. Зі Львова можна було б.
Ейндховен? Дюссельдорф? Для чого, для кого...
Якщо розумні, мають гарно підвязати Італію.
Мілан впевнений більше всього іншого + Рим було б цікаво.
Піза, Венеція... не думаю.
Якщо буде Катовіце зі Львова і все (як ходили слухи) це зрада.
Іспанія далеко, крута база у Шарлеруа ще є... але не думаю.
Франція, Скандинавя, ні.
А втім поживемо, побачимо, головне, щоб не було облома.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11342
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Ейндховен і Брюссель просто так не відкрити, здається.
Re: Ryanair (FR)
Наиболее логичным выглядит Краков (что из Львова, что из Киева): заробитчане, айтишный центр, туристический город, райановский хаб для полетов много куда. Плюс, Виззы с Катовице не очень-то и конкуренты - время вылета дико неудачное, да и само Катовице достаточно порожняковое, с транспортом неудобства. Также может быть Познань или Ржешов. Модлин, при живых десятке рейсов в Шопен от МАУ, ЛОТ и Виззэйр, выглядит глупым решением.
Также крайне вероятен вариант с Бергамо: огромный хаб райанов, заробитчане, туристы. Пиза вряд ли, чересчур на отшибе. Чампино - хотелось бы, но сомнительно. Но что-то с юга Италии вполне может быть, именно там заробитчан много.
Испания, Португалия - на сейчас анрил. Расстояние большое, ценник будет конский, нет смысла.
Германия - Берлин был бы интересен, но как-то не верится. Дюссельдорф и Бремен - относительно рядом обкатанные виззами Дортмунд, Гамбург, Ганновер и Кельн. Впрочем, у виззов на эти 2 направления цены, мягко говоря, отстойные, почти всегда 2-4к в один конец (только Ганновер приятный). Поэтому райаны могут попробовать продавить демпингом, но зачем это им надо? А вообще, в Германии виззы плотно засели, не представляю, куда можно летать, чтоб не пересекаться. Хан мог бы быть, но за счет чего поток набирать в те края?
Чехия - как я понимаю, пока что по независящим от компаний причинам не реально, хотя поток огромный.
Эйндховен - я б сказал, что точно нет, но после выхода виззов на Копенгаген, уже б не был так уверен. Возможно, когда-нибудь и запустят, но сходу сомнительно.
Шарлеруа - смысл?
Скандинавия - точно нет.
Прибалтика - пока в Вильнюсе ремонтируют аэропорт, вряд ли. Если даже визы выпилили рейсы на 3 месяца, то что-то там не так. То ли Каунас не справится с пассажиропоток, то ли другие причины. По Риге с Эйр Болтиком тягаться смысла особого нет.
Кстати, на лето был бы отличный вариант с Хорватией (райаны там плотно подсели), но тоже явно не сейчас.
Что забыл?
Также крайне вероятен вариант с Бергамо: огромный хаб райанов, заробитчане, туристы. Пиза вряд ли, чересчур на отшибе. Чампино - хотелось бы, но сомнительно. Но что-то с юга Италии вполне может быть, именно там заробитчан много.
Испания, Португалия - на сейчас анрил. Расстояние большое, ценник будет конский, нет смысла.
Германия - Берлин был бы интересен, но как-то не верится. Дюссельдорф и Бремен - относительно рядом обкатанные виззами Дортмунд, Гамбург, Ганновер и Кельн. Впрочем, у виззов на эти 2 направления цены, мягко говоря, отстойные, почти всегда 2-4к в один конец (только Ганновер приятный). Поэтому райаны могут попробовать продавить демпингом, но зачем это им надо? А вообще, в Германии виззы плотно засели, не представляю, куда можно летать, чтоб не пересекаться. Хан мог бы быть, но за счет чего поток набирать в те края?
Чехия - как я понимаю, пока что по независящим от компаний причинам не реально, хотя поток огромный.
Эйндховен - я б сказал, что точно нет, но после выхода виззов на Копенгаген, уже б не был так уверен. Возможно, когда-нибудь и запустят, но сходу сомнительно.
Шарлеруа - смысл?
Скандинавия - точно нет.
Прибалтика - пока в Вильнюсе ремонтируют аэропорт, вряд ли. Если даже визы выпилили рейсы на 3 месяца, то что-то там не так. То ли Каунас не справится с пассажиропоток, то ли другие причины. По Риге с Эйр Болтиком тягаться смысла особого нет.
Кстати, на лето был бы отличный вариант с Хорватией (райаны там плотно подсели), но тоже явно не сейчас.
Что забыл?

Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість