Как-то раньше не замечал, но очень часто, вместо LOT, в Варшаву летает Avion Express с литовской регистрацией, у которого, между прочим, 15 Airbus во флоте.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 березня 2020, 12:10
Кот ученый
Только что пролетел мимо. Обкатка?
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 03 березня 2020, 12:24
el ucranio
jores писав: ↑03 березня 2020, 06:28
Как-то раньше не замечал, но очень часто, вместо LOT, в Варшаву летает Avion Express с литовской регистрацией, у которого, между прочим, 15 Airbus во флоте.
З 2 лютого і, здається, до кінця зимового розкладу кожен день LO755/756 виконуються А320 цієї авіакомпанії. А ще певні рейси в Амстердам, Дюссельдорф, Париж.
Мокрий лізинг, результат затримки з МАХами і значного росту мережі перельотів у LOT.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 04 березня 2020, 13:34
Alfavirus
Не сели
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 04 березня 2020, 13:35
Alfavirus
Аэрофотосьемка)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 04 березня 2020, 18:37
Mikki
Кот ученый писав: ↑03 березня 2020, 12:10
Только что пролетел мимо. Обкатка?
Да, готовят с апреля на Анталию и не только, высокий чартерный сезон грядет
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 04 березня 2020, 21:52
syxiv_dan
Mikki писав: ↑04 березня 2020, 18:37
Да, готовят с апреля на Анталию и не только, высокий чартерный сезон грядет
От якось, до речі, дивно, що вже березень, а джоін продає Анталію тільки з 5 центральних міст.
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 05 березня 2020, 17:07
Alfavirus
Что там у них происходит?)
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 05 березня 2020, 19:42
Spirit
последние 6 лет у них там любимое место для “учений”
В Іспанії його розберуть та утилізують.
Я літав цим бортом свій найдовший сегмент - SFO-AMS
Поставлений в березні 1990-го. Я тоді якраз ще в 1-й клас ходив. У нас в класі Ленін на портреті висів і взагалі то була інша країна, можна сказати - інша цивілізація.
Епоха пасажирських B747 закінчується. У KLM залишилося ще 7 літаків такого типу. Останні відправлять на пенсію в 2021, поспішайте. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... r-de-sloop
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 09 березня 2020, 15:40
Olek
Мішо, ну ти і дід ))) Я думав я вже дід)))
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 09 березня 2020, 15:51
mischko
Olek писав: ↑09 березня 2020, 15:40
Мішо, ну ти і дід ))) Я думав я вже дід)))
В Іспанії його розберуть та утилізують.
Я літав цим бортом свій найдовший сегмент - SFO-AMS
Поставлений в березні 1990-го. Я тоді якраз ще в 1-й клас ходив. У нас в класі Ленін на портреті висів і взагалі то була інша країна, можна сказати - інша цивілізація.
Епоха пасажирських B747 закінчується. У KLM залишилося ще 7 літаків такого типу. Останні відправлять на пенсію в 2021, поспішайте. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... r-de-sloop
Я как раз на 747комби летал в 2016 из LAX в AMS, но какой конкретно был борт - уже наверное не узнаю И кстати, это был у меня самый ненапряжный лонгхол, даже не устал особо. Да, эпоха уходит
В Іспанії його розберуть та утилізують.
Я літав цим бортом свій найдовший сегмент - SFO-AMS
Поставлений в березні 1990-го. Я тоді якраз ще в 1-й клас ходив. У нас в класі Ленін на портреті висів і взагалі то була інша країна, можна сказати - інша цивілізація.
Епоха пасажирських B747 закінчується. У KLM залишилося ще 7 літаків такого типу. Останні відправлять на пенсію в 2021, поспішайте. https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... r-de-sloop
Я как раз на 747комби летал в 2016 из LAX в AMS, но какой конкретно был борт - уже наверное не узнаю И кстати, это был у меня самый ненапряжный лонгхол, даже не устал особо. Да, эпоха уходит
я летал на комби KLM из Амтсердама в Нью Йорк в 2000 году, и мы с рядом сидящим пассажиром попросили бортпроводниц сводить нас в грузовой отсек посмотреть на Феррари, которую туда загружали в аэропорту. Они сводили. А потом познакомили с капитаном, и он сводил нас в кабину (это было над Атлантикой где-то).