Re: Аэропорт Вена Швехат (Wien-Schwechat IATA: VIE)
Додано: 29 квітня 2017, 12:17
таки есть там такое
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Мин. время стыковки там 25 минут. Для сравнения - в Риге, не так давно, было всего 15 мAlexK писав:...Но, честно говоря, не понимаю, как они продают билет с пересадкой 30 минут.
В Риге до недавнего времени все гейты внутри одной зоны были в пределах 2х минут ходьбы. В Вене может быть вообще другой терминал.guest писав:Мин. время стыковки там 25 минут. Для сравнения - в Риге, не так давно, было всего 15 мAlexK писав:...Но, честно говоря, не понимаю, как они продают билет с пересадкой 30 минут.
Загреб же, наверно, в шенгенские гейты прилетает.AQS писав:У меня была стыковка в Вене 40 минут. Загреб-Вена-Киев. Нужно было проходить все контроли и бежать в другой терминал. Чуть не опоздал. За мной закрыли дверь и через 2 минуты начали движение.
Ну а Киев вылетает с не шенгенских.AlexK писав:Загреб же, наверно, в шенгенские гейты прилетает.AQS писав:У меня была стыковка в Вене 40 минут. Загреб-Вена-Киев. Нужно было проходить все контроли и бежать в другой терминал. Чуть не опоздал. За мной закрыли дверь и через 2 минуты начали движение.
Видимо,полет рассчитан на молодых,здоровых спринтеровAlexK писав:Но, честно говоря, не понимаю, как они продают билет с пересадкой 30 минут.
Проблеми виникають при сполученні Нешенген-Шенген. Гейти з Одеси і Гонконга скоше за все будуть поручEvKon писав:Почитала эту тему и давление зашкалило.
И теперь ломаю голову каким образом успеть с рейса на рейс за 30 минут при условии,что я не спортсменка,а пенсионерка со стажем.
Нажаль не будуть. Рейси з України зазвичай прилітають в термінал D, а на Гонконг відлітають із терміналу G. Перевірив на сайті аеропорту, рейси сьогодні саме так обслуговувались.LWIEV писав:Проблеми виникають при сполученні Нешенген-Шенген. Гейти з Одеси і Гонконга скоше за все будуть поручEvKon писав:Почитала эту тему и давление зашкалило.
И теперь ломаю голову каким образом успеть с рейса на рейс за 30 минут при условии,что я не спортсменка,а пенсионерка со стажем.
Огромное Вам спасибо.gast писав:Насправді виходів два - безкоштовний - через сервіс центр AUA повідомити що ви потребуєте допомоги як людина що може ходити проте не може пересуватися на далекі відстані ( послуга WCHR – Wheelchair Ramp) вас проведуть за руку, посадять на прикольний білий електоктрокар і підвезуть до гейта.
Інша послуга допомоги на пересадках коштує 25 Є, купується тут https://www.viennaairport.com/jart/prj3 ... e=transfer
При потребі вас підведуть до паспортного контролю автобусних гейтів, проведуть без черги на всі контролі і звідти електрокаром чи бусом відвезуть прямо на посадку до літака.
Це всього-навсього супровід, а не гарантія встигання. Цей сервіс серед іншого означає пізню висадку з літака з Одеси і ранню посадку на літак в Гонконг. Вас зустріне працівник аеропорту, якому все одно встигнете ви, чи цілком законним чином полетите через добу.EvKon писав:Огромное Вам спасибо.gast писав:Насправді виходів два - безкоштовний - через сервіс центр AUA повідомити що ви потребуєте допомоги як людина що може ходити проте не може пересуватися на далекі відстані ( послуга WCHR – Wheelchair Ramp) вас проведуть за руку, посадять на прикольний білий електоктрокар і підвезуть до гейта.
Інша послуга допомоги на пересадках коштує 25 Є, купується тут https://www.viennaairport.com/jart/prj3 ... e=transfer
При потребі вас підведуть до паспортного контролю автобусних гейтів, проведуть без черги на всі контролі і звідти електрокаром чи бусом відвезуть прямо на посадку до літака.
Послуга допомоги - это то,что доктор прописал
Кореляція не означає залежності. Працівник аеропорту, який з візочком супроводжує пасажира чи навіть керівник його служби, максимум, що може зробити, це повідомити агента на виході про своє місцезнаходження. Він не є суб'єктом прийняття рішення про виліт/затримку, навіть не є суб'єктом прийняття рішення про порядок посадки/висадки пасажира в/з літака. Звичайно, якщо мова йде про маргінальну затримку, для а/к дешевше дочекатись пасажира, ніж спалити всю маржу авіаквитка на добовий побут пасажира і переліт наступним рейсом. Але "чекати до години" Австрійці можуть або велику групу, або якщо є збіг з іншими факторами чи ризик маркетингових втрат. Годинна затримка влітає в добрячу копійку - це майже гарантовано втрата слотів в іншому аеропорту, необхідність гостьовому аеропорту залучати додаткові ресурси на обслуговування борта поза планом. В кінці періоду контерагенти включать всі ці фактори в свої фінансові плани, а далі вони ляжуть в собівартість перевезення пасажира а/к, з'їдаючи маржу акціонерів і погіршуючи якість пропозиції для пасажирів. В іншій галузі Австрійці могли б компенсувати свою майже німецьку обіцянку швидких стиковок центральноєвропейською непунктуальністю, але не в авіації, де кожна хвилина порахована.gast писав:Я не берусь обговорювати ваш досвід, проте ми неодноразово користувались обома способами для хлопців які були на реабілітації в Німеччині і в нас, в Граці і тд. Проблем з пересадкою, правда 45 хв, не було. Персонал був нормальний, ніхто не жалівся. Гарантії звичайно ніхто не дасть, якщо рейс з Одеси затримається на дві-три години то ніхто чекати не буде, проте при невеличких затримках, часом навіть до години дальньомагістральні з Відня чекають, крім того це не рейс в Штати, де могли б бути проблеми..
Большое спасибо.LWIEV писав:gast писав: Бажаю чудового досвіду на борту OS, EvKon
Лучше всего--позвоните в Austrian и спросите у них, выделяют ли они сами сопровождающего для быстрого прохода контроля на такой короткой пересадке. И успевают ли багаж перегрузить, тоже можете спросить.EvKon писав:Большое спасибо.LWIEV писав:gast писав: Бажаю чудового досвіду на борту OS, EvKon
Осталась неделя для знакомства с этим опытом,но напишу позже,так как в Гонконге у меня пересадка на Брисбен.