Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Додано: 20 червня 2018, 00:09
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Чому за 3-4 дні? Навіть між єврокубковими колами на виліт проходить мінімум по 2 тижні, а дати відомі сильно наперед. Збори і т.п. теж плануються заздалегідь. Мені важко уявити собі ситуацію, коли футбольній команді несподівано треба кудись полетіти через 3-4 дні.
Абсолютно согласен. Очень здорово будет выглядеть. Есть мысль, что изначально брали под Шахтер. Ну с возможностью еще что-то покрутить на внутренней регулярке и чартеры на полдня.Valdys писав: ↑20 червня 2018, 07:58 Та яка різниця, яка там ліврея у нього буде, хто власник... взагалі, те що футбольний клуб матиме брендований літак - це дуже круто.
Але, я б обрав не таку авіакомпанію для цього, все таки, такий брендований літак у МАУ дав би більший піар ефект і виглядав би солідніше.
Але власники, домовленості і так далі...
Стосовно пакетників і резервування даного борту. Це ж 700-ка, його будуть ставити на не самі «круті» пакетні напрямки і регулярку. І я думаю, якщо борт знадобиться Шахтарю, на 99% впевнений вони пошлють звичайних пасажирів (або заміна, або скасування)
З тим, як Суркіс веде бізнес (в тому числі і в Динамо) хорошо бути не може апріорі.
Цікаво, а квитки вони коли почнуть продавати? Перша декада липня — це вже за три тижні.Авиакомпания SkyUp начнет выполнять первые регулярные внутренние рейсы Киев-Одесса и Харьков-Одесса в первой декаде июля
Во-первых, я ответил на все Ваши вопросы, а Вы мне новые. Во-вторых, я Вам уже все рассказал. Мне пофиг, как будет в СкайАпе, где они будут брать запасной борт, если он нужен. Услышьте меня в третий раз, больше повторять не буду. Футбольный чартер планируется ЗАРАНЕЕ. Календарь игр чемпионата Украины готов минимум на пол года вперед, календарь Лиги Чемпионов на год. Игры в основном проходят осенью и весной, когда загрузка на моря меньше. НЕ ВАЖНО брендированый вс или нет и НЕ ВАЖНО чартерная авиакомпания или нет, если АК приняла заявку на чартер, они ее выполнят. Как Вам это еще объяснить? Я привел ряд примеров из не большой регулярной авиакомпании и чисто чартерной, это примеры авиакомпаний, которые по размеру похожи на СкайАп. Могу привести еще один пример - Роза ветров. Также выполняет чартеры, имеет не сильно больше бортов, чем Скайап, но умудрялась возить тот же Шахтер, как в чемпионате Украины, так и в еврокубках, они возили Динамо, возили болельщиков, привозили иностранные команды сюда, их фрахтовали другие команды из Лиги Европы - и все ок, все выполнялось. Что Вам не понятно?
Многоуважаемый alex.s, зачем Вы не договариваете, в списке еще была BoraJet. Я Вам дал пример не большой регулярной АК, которая выполняла футбольные чартеры - видите ли Вы разницу между СкайАпом и BoraJet в количестве вс? Еще можете сравнить карту полетов двух ак. Или Вы думаете, что, если АК имеет 50 вс, то 2-3 стоят на земле просто так и ждут, когда им выпадет случай полететь? У каждого вс есть своя загрузка и экономика, чем дольше на земле, тем меньше дохода. Это очень жесткий бизнес и час простоя стоит огромных денег.alex.s писав: ↑20 червня 2018, 08:14Абсолютно согласен. Очень здорово будет выглядеть. Есть мысль, что изначально брали под Шахтер. Ну с возможностью еще что-то покрутить на внутренней регулярке и чартеры на полдня.Valdys писав: ↑20 червня 2018, 07:58 Та яка різниця, яка там ліврея у нього буде, хто власник... взагалі, те що футбольний клуб матиме брендований літак - це дуже круто.
Але, я б обрав не таку авіакомпанію для цього, все таки, такий брендований літак у МАУ дав би більший піар ефект і виглядав би солідніше.
Але власники, домовленості і так далі...
Стосовно пакетників і резервування даного борту. Це ж 700-ка, його будуть ставити на не самі «круті» пакетні напрямки і регулярку. І я думаю, якщо борт знадобиться Шахтарю, на 99% впевнений вони пошлють звичайних пасажирів (або заміна, або скасування)
Спор был только в том, что я вижу существенную разницу между такими компаниями как Аэрофлот, Анадолуджет, Россия и Скай апом. А многоуважаемый мною AQS не видит. Вот и все
ОК, раніше. Тобто ви хочете сказати що SkyUp зможе за 2 тижні зробити так розклад щоб викинути дві баранки чартерів і впихнути туди трансфер шахтарів? Щось сильно сумніваюсь.Victor H писав: ↑20 червня 2018, 06:31Чому за 3-4 дні? Навіть між єврокубковими колами на виліт проходить мінімум по 2 тижні, а дати відомі сильно наперед. Збори і т.п. теж плануються заздалегідь. Мені важко уявити собі ситуацію, коли футбольній команді несподівано треба кудись полетіти через 3-4 дні.
А пакетникам в Хургаду знайдуть борт на заміну. Це ж нічим не відрізняється від технічних проблем з бортом. Он Ернест скоро рік як літає двома бортами досить насичений графік і, незважаючи на криворуких грузчиків в Жулянах і інші форс мажори, зе жодного разу не пропонував пасажирам шукати попутку. Та і р2р модель має свої переваги, бо компанія суттєво менше париться дотриманням розкладу.
Шановні. Все питання в графіку польотів і навантаженні цього графіку. АК планує цей графік заздалегідь і бачить, яке навантаження у них є. І під це навантаження бере собі необхідні борти заздалегідь. Якщо форс-мажор, то викручуються партнерами, мокрим лізингом ітд.KKS писав: ↑20 червня 2018, 09:22ОК, раніше. Тобто ви хочете сказати що SkyUp зможе за 2 тижні зробити так розклад щоб викинути дві баранки чартерів і впихнути туди трансфер шахтарів? Щось сильно сумніваюсь.Victor H писав: ↑20 червня 2018, 06:31Чому за 3-4 дні? Навіть між єврокубковими колами на виліт проходить мінімум по 2 тижні, а дати відомі сильно наперед. Збори і т.п. теж плануються заздалегідь. Мені важко уявити собі ситуацію, коли футбольній команді несподівано треба кудись полетіти через 3-4 дні.
А пакетникам в Хургаду знайдуть борт на заміну. Це ж нічим не відрізняється від технічних проблем з бортом. Он Ернест скоро рік як літає двома бортами досить насичений графік і, незважаючи на криворуких грузчиків в Жулянах і інші форс мажори, зе жодного разу не пропонував пасажирам шукати попутку. Та і р2р модель має свої переваги, бо компанія суттєво менше париться дотриманням розкладу.
Борт на заміну це дуже ОК, але якщо це сталось з технічних причин які не можна ні спланувати, ні передбачити - то це суто форс-мажор від якого ніхто не застрахований. А коли це буде постійна і методична заміна борту - то для чого мені як туроператору (для прикладу) така авіакомпанія яка стабільно буде відміняти мої рейси і намагатись знайти борт на заміну. Я краще піду до іншої АК, яка не матимеме зобов'язань в перевезенні футбольних команд і напряму не буде мені, зафрахтований мною, ламати МІЙ графік польотів.
Бора джет упустил, так как не знаю что было с маршрутной сеткой у них на тот момент. Вы тоже не ответили. Может 2 борта работали на регулярку, а 2 на бизнес чартеры. Это уже никто не скажет.AQS писав: ↑20 червня 2018, 09:21Многоуважаемый alex.s, зачем Вы не договариваете, в списке еще была BoraJet. Я Вам дал пример не большой регулярной АК, которая выполняла футбольные чартеры - видите ли Вы разницу между СкайАпом и BoraJet в количестве вс? Еще можете сравнить карту полетов двух ак. Или Вы думаете, что, если АК имеет 50 вс, то 2-3 стоят на земле просто так и ждут, когда им выпадет случай полететь? У каждого вс есть своя загрузка и экономика, чем дольше на земле, тем меньше дохода. Это очень жесткий бизнес и час простоя стоит огромных денег.alex.s писав: ↑20 червня 2018, 08:14Абсолютно согласен. Очень здорово будет выглядеть. Есть мысль, что изначально брали под Шахтер. Ну с возможностью еще что-то покрутить на внутренней регулярке и чартеры на полдня.Valdys писав: ↑20 червня 2018, 07:58 Та яка різниця, яка там ліврея у нього буде, хто власник... взагалі, те що футбольний клуб матиме брендований літак - це дуже круто.
Але, я б обрав не таку авіакомпанію для цього, все таки, такий брендований літак у МАУ дав би більший піар ефект і виглядав би солідніше.
Але власники, домовленості і так далі...
Стосовно пакетників і резервування даного борту. Це ж 700-ка, його будуть ставити на не самі «круті» пакетні напрямки і регулярку. І я думаю, якщо борт знадобиться Шахтарю, на 99% впевнений вони пошлють звичайних пасажирів (або заміна, або скасування)
Спор был только в том, что я вижу существенную разницу между такими компаниями как Аэрофлот, Анадолуджет, Россия и Скай апом. А многоуважаемый мною AQS не видит. Вот и все