Є сумніви у кваліфікації людей на відео? Мені здавалось, що у авіації всі працівники так чи інакше мають задовольняти вимоги сертифікації, досить суворі. Наприклад, США мають одні з найвищих в світі вимог щодо годин нальоту для того, щоб стати пілотом.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 25 лютого 2025, 20:48
chukinson
І знов США. Тепер вже Чикаго. Ледь не зіткнулися на ВВП Boeing 737-800 і Bombardier Challenger 350.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 27 лютого 2025, 10:39
Dormice
chukinson писав: ↑25 лютого 2025, 20:48
І знов США. Тепер вже Чикаго. Ледь не зіткнулися на ВВП Boeing 737-800 і Bombardier Challenger 350.
Відео з моментом інциденту
Re: Авиационные происшествия
Додано: 27 лютого 2025, 22:28
chukinson
Спочатку скорочуємо, розсилаємо листи "щастя" про звільнення, а потім думаємо, що робимо
Gk0hsUYWoAA5j-d.jpg (22.49 Кіб) Переглянуто 25439 разів
Re: Авиационные происшествия
Додано: 10 березня 2025, 19:47
Dormice
Мда.
Округ Ланкастер, штат Пенсільванія.
Літак з п'ятьма людьми на борту впав на стоянці будинку для престарілих. Кілька автомобілів на ділянці загорілися.
Згідно з новим аудіо, було чути, як пілот повідомив наземним агентам, що двері відкриті, і він нічого не чує через шум вітру.
«Підніміть… літак опустився одразу за терміналом у зоні дерев на стоянці», — було чути, як сказав авіадиспетчер.
Повідомляється, що на місці події є численні травмовані, в тому числі люди з опіками
A review of commercial operations at DCA (instrument flight rules departures
or arrivals) between October 2021 and December 2024 indicated a total of 944,179
operations. During that time, there were 15,214 occurrences between commercial
airplanes and helicopters in which there was a lateral separation distance of less than
1 nm and vertical separation of less than 400 ft. There were 85 recorded events that
involved a lateral separation less than 1,500 ft and vertical separation less than 200 ft.
Re: Авиационные происшествия
Додано: 17 травня 2025, 17:34
alex.s
А як же вимога присутності члена кабин крю під час відсутності?