Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
і на фоні цього всього сьогоднішній рейс на Прагу був на UR-GEA на Б767. Навіщо було виводити 400ки якщо на їх немає заміни. Краще ж погнати стареньку 400ку ніж старенький 767й
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
А каким по Вашему борту можно вывезти обратно 218 человек?KKS писав:і на фоні цього всього сьогоднішній рейс на Прагу був на UR-GEA на Б767. Навіщо було виводити 400ки якщо на їх немає заміни. Краще ж погнати стареньку 400ку ніж старенький 767й
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
народ массово повалив літати з МАУ? пора купляти а380 в бюджетній комплектації на 800 місць 

Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
так вони ж з Європи ціни такі пропонують, що для європейців це як потяги по Європі...
от і летять на шару...а потім овербукінги і т. п.
шановний гость, який певно має до МАУ відношення, ситуація в компанії не весела... Ви самі це розумієте...
і бігати так, з однієї сторони в іншу, як це зараз робить МАУ... це до добра не доведе.
МАУ, Як обізянка з анекдота, не знає куди їй бігти, до красивих, чи до розумних...
от і летять на шару...а потім овербукінги і т. п.
шановний гость, який певно має до МАУ відношення, ситуація в компанії не весела... Ви самі це розумієте...
і бігати так, з однієї сторони в іншу, як це зараз робить МАУ... це до добра не доведе.
МАУ, Як обізянка з анекдота, не знає куди їй бігти, до красивих, чи до розумних...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Причем тут овербукинги? Или Вам лишь бы ляпнуть? Ответ был на пост о неуместном полете 767. Вы же, лишь бы говнеца на вентилятор забросить, пишите бред.Valdys писав:так вони ж з Європи ціни такі пропонують, що для європейців це як потяги по Європі...
от і летять на шару...а потім овербукінги і т. п.
шановний гость, який певно має до МАУ відношення, ситуація в компанії не весела... Ви самі це розумієте...
і бігати так, з однієї сторони в іншу, як це зараз робить МАУ... це до добра не доведе.
МАУ, Як обізянка з анекдота, не знає куди їй бігти, до красивих, чи до розумних...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
овербукінг до того, що напродають за шаровими цінами з Європи десь на схід, потім туди женуть 767, на дві години льоту (Прага ось), потім ці ж пакси будуть летіти далі хто куди... а потім овербукінг і заміна рейсів для "деяких" паксів, які не являються статусними, як говорить Ваш президент...
а толк?
одні збитки і простягнута рука...дайте 100 мільйонів...
а толк?
одні збитки і простягнута рука...дайте 100 мільйонів...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
а яким смисл катати Європейців через Київ у Тель Авів, Дубай, Іран за 120-180 євро...
або у Тайланд за 220!
або Москва Пекін за 200 євро...
це ж брєд...
Хто ж вибире МАУ після таких цін... будуть вважати ідіотами і електричками - за словами Вашого президента...
або у Тайланд за 220!
або Москва Пекін за 200 євро...
це ж брєд...
Хто ж вибире МАУ після таких цін... будуть вважати ідіотами і електричками - за словами Вашого президента...
- Собакевич
- A380
- Повідомлень: 1838
- З нами з: 23 листопада 2010, 22:18
- Звідки: DNK
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Целая буря в ответ на скромное заявление топ-менеджера. А может он этого и добивался. Кто-то обещает платные туалеты и качественные минеты, а кто-то глумится над электричками. Результат один - активное бурление говен в профильных комьюнити и прессе. Публичности много не бывает. Мау не только бесплатно кормить/багаж возить не будет, но и методы продвижения бренда у лоукостов заимствует.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Вчора Прага, сьогодні Гельсінкі на 767-300
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Там вони ще на Тель-Авів літають, але то здається колись анонсувалось
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Мне интересно зачем 4-й 767 пригнали не в курсе? Какая на нем ливрея? Бангкок и Нью Йорк можно и на 3-х разрулить. До Пекина еще далеко.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Учитывая, что из двух полётов Туркишами (Киев-Стамбул и Стамбул-Киев), один был крайне негативный (поломанное кресло, пофигизм бортпроводников к этой проблеме, старый потрёпанный борт), я бы подумал.Valdys писав: от кого б Ви вибрали в Стамбул при однаковій ціні, як зараз по акції, МАУ чи Турків???
P.S. Кормёжка во время полета для меня для таких непродолжительных полетов вообще разницы не делает. Тем более, что зачастую мне хватает стаканчик кофе и печенька или шоколадка.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Я також не фанатію від прийому харчів на борту, але все ж...
при однаковій ціні, хоч і на 2-х часовому рейсі, кого доцільніше вибрати...???
як не крутіть, але найкращу а/к Європи, чи все таки МАУ???
В ТК може виникнути проблемка, як Ви описали, але все ж таки... харчування, напої AI, 30 кг багаж (здається) і ймовірність наявності розважальної системи і можливо, або й напевно краще місце в аеропорту Стамбула
при однаковій ціні, хоч і на 2-х часовому рейсі, кого доцільніше вибрати...???
як не крутіть, але найкращу а/к Європи, чи все таки МАУ???
В ТК може виникнути проблемка, як Ви описали, але все ж таки... харчування, напої AI, 30 кг багаж (здається) і ймовірність наявності розважальної системи і можливо, або й напевно краще місце в аеропорту Стамбула
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
При прочих равных условиях Вы правы. Но скорее это при условии, что цена/время вылета-прилёта совпадает (хоть это и нереально).Valdys писав:Я також не фанатію від прийому харчів на борту, але все ж...
при однаковій ціні, хоч і на 2-х часовому рейсі, кого доцільніше вибрати...???
як не крутіть, але найкращу а/к Європи, чи все таки МАУ???
В ТК може виникнути проблемка, як Ви описали, але все ж таки... харчування, напої AI, 30 кг багаж (здається) і ймовірність наявності розважальної системи і можливо, або й напевно краще місце в аеропорту Стамбула
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Мені здається на даному маршруті у Турків кращий розклад, аніж у МАУ...
ціни зараз здається рівні, бл. 1600-1700
ціни зараз здається рівні, бл. 1600-1700
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
МАУ підкорегувала смарт-тарифи трішки, тепер не висить RT Мадрид за 1000 грн, змінили на 2489 грн.
Спустили Афіни - тепер від 1952 RT - що конкурентно з Aegean
та додали Ригу за 2000 RT, що дуже конкуренто з Baltic.
http://www.flyuia.com/ua/information-an ... fares.html
Спустили Афіни - тепер від 1952 RT - що конкурентно з Aegean
та додали Ригу за 2000 RT, що дуже конкуренто з Baltic.
http://www.flyuia.com/ua/information-an ... fares.html
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ВІДКРИТИЙ ЛИСТ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ АВІАКОМПАНІЇ
«МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ»
До Президента України, Прем’єр-Міністра, Міністра інфраструктури, Голови Служби безпеки, Генерального прокурора, Міністра внутрішніх справ.
Шановні Петре Олексійовичу, Арсенію Петровичу, члени Уряду,
Лише надзвичайні обставини, які можуть мати руйнівні наслідки для авіаційної галузі України, серйозно вплинути на безпеку польотів, негативно позначитися на кількості робочих місць у галузі та розмірах відрахувань до державного бюджету, змушують нас звернутися особисто до Голови Держави та керівника Уряду України.
Історія питання. За попередньої влади, 23.04.2013 року, колишнім Міністром інфраструктури України В. В. Козаком Наказом № 245 були затверджені та зареєстровані авіаційні правила, що визначають порядок надання та анулювання авіакомпаніям прав на експлуатацію повітряних ліній, які, на наш погляд:
• не відповідають нормам чинного законодавства України, зокрема Повітряному кодексу України;
• встановлюють непрозорі механізми визначення переможця для призначення на повітряну лінію, що є підставою для корупції;
• не стимулюють розвиток внутрішнього українського ринку авіаційних перевезень;
• не стимулюють зростання парку повітряних суден, кількості робочих місць та розмірів відрахувань до бюджету;
• дозволяють авіапідприємствам не розголошувати свого контролюючого кінцевого власника і не вимагають переважного володіння українського капіталу, що є порушенням положень Чиказької конвенції, членом якої є Україна, та «Угоди між Україною та Європейським Союзом, його державами-членами про спільний авіаційний простір» (САП).
За дивним збігом обставин, одразу після введення в дію цих правил, сумнівну процедуру сертифікації пройшла так звана авіакомпанія «Атласджет Україна», яка досі не виконала жодного польоту.
Незважаючи на неодноразові звернення авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) до Міністерства інфраструктури і Міністерства юстиції України, ці відомства не скасували вищевказані правила. З метою врегулювання цієї ситуації 24.10.2014 року Державною авіаційною службою України прийняті нові авіаційні правила, що встановлюють порядок надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній (Наказ № 686), в яких усунуті всі вищевказані недоліки попередніх правил. 13.11.2014 року ці правила зареєстровані Міністерством юстиції України під номером № 1440/26217.
У період підготовки цих нових правил, а особливо – після їхньої реєстрації Міністерством юстиції, – з’явилася група підприємств, які назвали себе «Асоціацією авіапідприємств України» і, нібито, «представниками більшості підприємств авіаційної галузі». Хочемо звернути вашу увагу, що більшість авіакомпаній-членів цієї «Асоціації» практично не виконують польотів, володіють кількома літаками, і всі разом складають незначну частину авіаційної галузі. Ця група розгорнула замовну кампанію у засобах масової інформації, а також організувала низку мітингів та пікетів з метою домогтися скасування нових правил з надуманих мотивів, нібито вони монополізують ринок і є вигідними виключно для одного перевізника – авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України».
Колектив нашої авіакомпанії обурений тим, що виключно під впливом вищевказаних акцій чиновники Міністерства юстиції України на абсолютно незаконних підставах призупинили процедуру реєстрації нових правил.
Ми, понад дві тисячі співробітників МАУ, з цим не згодні. Наша авіакомпанія забезпечує більшу частину обсягів перевезень пасажирів і створює робочі місця для інших підприємств галузі – аеропортів, органів управління повітряним рухом, хенгдлінгових та кейтерингових компаній. За умов, які наразі склалися, ані авіакомпанія МАУ, ані інші авіаперевізники не мають можливості отримувати призначення на повітряні лінії, виконувати рейси, розвивати свої маршрутні мережі.
Колектив нашого підприємства заявляє, що справжньою метою зазначеної кампанії у засобах масової інформації є дестабілізація авіаційної галузі, повернення до отримання призначень на маршрути у непрозорий корупційний спосіб, заподіяння шкоди репутації авіаційної галузі України та її справжніх лідерів. Ми прагнемо прозорих ринкових механізмів регулювання діяльності галузі, запровадження європейських норм та стандартів з безумовною вимогою захисту інтересів України і постійного підвищення рівня безпеки польотів.
Шановний пане Президенте, пане Прем'єр-Міністре, шановні члени Уряду, з урахуванням того, що має місце серйозне порушення низкою колишніх і діючих чиновників законодавства України, і з урахуванням того, що нова влада декларує принципи верховенства права, просимо вас втрутитися у ситуацію, надати оцінку діям колишніх і діючих чиновників, які:
1. Затвердили та зареєстрували авіаційні правила від 23.04.2013 (Наказ № 245);
2. Не скасували і не зняли з реєстрації вищезгадані правила, незважаючи на багаторазові звернення щодо того, що ці правила суперечать законодавству України;
3. Призупинили реєстрацію нових правил.
Ми також просимо вас, з метою ліквідації вищевказаних негативних наслідків, вжити всіх необхідних заходів задля негайного введення в дію нових авіаційних правил.
Наш колектив вважає, що керівництво авіацією не може здійснюватися задля задоволення інтересів окремих осіб, а виключно за принципом експертної оцінки, неухильного дотримання Закону та забезпечення безпеки польотів.
Тим не менш, ми змушені констатувати, що, у разі, якщо дієві заходи не будуть вжиті, ми будемо змушені, виключно в інтересах пасажирів і авіаційної галузі, попросити вибачення у пасажирів та професійно і організовано домагатися вирішення вищевказаних питань всіма способами, передбаченими чинним законодавством України, у тому числі – у формі суспільного протесту.
З повагою,
трудовий колектив авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»
«МІЖНАРОДНІ АВІАЛІНІЇ УКРАЇНИ»
До Президента України, Прем’єр-Міністра, Міністра інфраструктури, Голови Служби безпеки, Генерального прокурора, Міністра внутрішніх справ.
Шановні Петре Олексійовичу, Арсенію Петровичу, члени Уряду,
Лише надзвичайні обставини, які можуть мати руйнівні наслідки для авіаційної галузі України, серйозно вплинути на безпеку польотів, негативно позначитися на кількості робочих місць у галузі та розмірах відрахувань до державного бюджету, змушують нас звернутися особисто до Голови Держави та керівника Уряду України.
Історія питання. За попередньої влади, 23.04.2013 року, колишнім Міністром інфраструктури України В. В. Козаком Наказом № 245 були затверджені та зареєстровані авіаційні правила, що визначають порядок надання та анулювання авіакомпаніям прав на експлуатацію повітряних ліній, які, на наш погляд:
• не відповідають нормам чинного законодавства України, зокрема Повітряному кодексу України;
• встановлюють непрозорі механізми визначення переможця для призначення на повітряну лінію, що є підставою для корупції;
• не стимулюють розвиток внутрішнього українського ринку авіаційних перевезень;
• не стимулюють зростання парку повітряних суден, кількості робочих місць та розмірів відрахувань до бюджету;
• дозволяють авіапідприємствам не розголошувати свого контролюючого кінцевого власника і не вимагають переважного володіння українського капіталу, що є порушенням положень Чиказької конвенції, членом якої є Україна, та «Угоди між Україною та Європейським Союзом, його державами-членами про спільний авіаційний простір» (САП).
За дивним збігом обставин, одразу після введення в дію цих правил, сумнівну процедуру сертифікації пройшла так звана авіакомпанія «Атласджет Україна», яка досі не виконала жодного польоту.
Незважаючи на неодноразові звернення авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України» (МАУ) до Міністерства інфраструктури і Міністерства юстиції України, ці відомства не скасували вищевказані правила. З метою врегулювання цієї ситуації 24.10.2014 року Державною авіаційною службою України прийняті нові авіаційні правила, що встановлюють порядок надання та анулювання прав на експлуатацію повітряних ліній (Наказ № 686), в яких усунуті всі вищевказані недоліки попередніх правил. 13.11.2014 року ці правила зареєстровані Міністерством юстиції України під номером № 1440/26217.
У період підготовки цих нових правил, а особливо – після їхньої реєстрації Міністерством юстиції, – з’явилася група підприємств, які назвали себе «Асоціацією авіапідприємств України» і, нібито, «представниками більшості підприємств авіаційної галузі». Хочемо звернути вашу увагу, що більшість авіакомпаній-членів цієї «Асоціації» практично не виконують польотів, володіють кількома літаками, і всі разом складають незначну частину авіаційної галузі. Ця група розгорнула замовну кампанію у засобах масової інформації, а також організувала низку мітингів та пікетів з метою домогтися скасування нових правил з надуманих мотивів, нібито вони монополізують ринок і є вигідними виключно для одного перевізника – авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України».
Колектив нашої авіакомпанії обурений тим, що виключно під впливом вищевказаних акцій чиновники Міністерства юстиції України на абсолютно незаконних підставах призупинили процедуру реєстрації нових правил.
Ми, понад дві тисячі співробітників МАУ, з цим не згодні. Наша авіакомпанія забезпечує більшу частину обсягів перевезень пасажирів і створює робочі місця для інших підприємств галузі – аеропортів, органів управління повітряним рухом, хенгдлінгових та кейтерингових компаній. За умов, які наразі склалися, ані авіакомпанія МАУ, ані інші авіаперевізники не мають можливості отримувати призначення на повітряні лінії, виконувати рейси, розвивати свої маршрутні мережі.
Колектив нашого підприємства заявляє, що справжньою метою зазначеної кампанії у засобах масової інформації є дестабілізація авіаційної галузі, повернення до отримання призначень на маршрути у непрозорий корупційний спосіб, заподіяння шкоди репутації авіаційної галузі України та її справжніх лідерів. Ми прагнемо прозорих ринкових механізмів регулювання діяльності галузі, запровадження європейських норм та стандартів з безумовною вимогою захисту інтересів України і постійного підвищення рівня безпеки польотів.
Шановний пане Президенте, пане Прем'єр-Міністре, шановні члени Уряду, з урахуванням того, що має місце серйозне порушення низкою колишніх і діючих чиновників законодавства України, і з урахуванням того, що нова влада декларує принципи верховенства права, просимо вас втрутитися у ситуацію, надати оцінку діям колишніх і діючих чиновників, які:
1. Затвердили та зареєстрували авіаційні правила від 23.04.2013 (Наказ № 245);
2. Не скасували і не зняли з реєстрації вищезгадані правила, незважаючи на багаторазові звернення щодо того, що ці правила суперечать законодавству України;
3. Призупинили реєстрацію нових правил.
Ми також просимо вас, з метою ліквідації вищевказаних негативних наслідків, вжити всіх необхідних заходів задля негайного введення в дію нових авіаційних правил.
Наш колектив вважає, що керівництво авіацією не може здійснюватися задля задоволення інтересів окремих осіб, а виключно за принципом експертної оцінки, неухильного дотримання Закону та забезпечення безпеки польотів.
Тим не менш, ми змушені констатувати, що, у разі, якщо дієві заходи не будуть вжиті, ми будемо змушені, виключно в інтересах пасажирів і авіаційної галузі, попросити вибачення у пасажирів та професійно і організовано домагатися вирішення вищевказаних питань всіма способами, передбаченими чинним законодавством України, у тому числі – у формі суспільного протесту.
З повагою,
трудовий колектив авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України»
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ох і суча*и...
суча*и, яких ще пошукати треба...
Швидше вже б з них воду злили...
суча*и, яких ще пошукати треба...
Швидше вже б з них воду злили...
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Не принимайте близко к сердцу. Стандартное лоббистское письмо.Valdys писав:ох і суча*и...
суча*и, яких ще пошукати треба...
Швидше вже б з них воду злили...
Как раз покажет новый кабмин насколько он готов бороться с таким бредом.
Такого сейчас во всех отраслях полно. В Киеве вот требуют легализовать превращение всех улиц и выходов из метро в рынки. И ещё чтобы в бюджет ничего не платить.
А требование МАУ вполне логично: мы монополисты и хотим быть такими вечно и чтобы никто другой на рынок не пришёл. Так мечтает работать любая компания, не обязательно в авиации. И просить - их законное право, а вот поведётся на это госавиаслужба или нет - посмотрим.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
ну мене Бєня попросту "лякає"... він же зараз на дуже хороших ролях, тому просунути ці брєдові правила можуть, може не так легко, як вони планували, але все ж...
подивимось...
подивимось...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей