Сторінка 26 з 116
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 01 липня 2012, 22:08
made_in_ukraine
Собакевич писав:Нові бортпровідники, наприклад, мають базовий контракт у 1500 євро (до податків).
А сколько остается чистыми после уплаты налогов?
Десь коло 900 євро. Звісно, до цієї суми слід додати погодинну оплату за самі польоти, per diem для ночівлі у outstation. Але думаю, що зрештою не буде більше 1600-1700 євро.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 01 липня 2012, 22:25
gast
Якщо вірити їх калькулятору то мало б вийти десь біля 1050 Є нетто, що є надзвичайно мало. На такі гроші вижити важкувато, особливо в Мюнхені чи у Франкфурті, та й будь-де. Думаю доволі скоро вартує чекати чергових страйків та протестів.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 02 липня 2012, 02:56
LWIEV
Скорше найматимуть німецькомовних греків та іспанців, які будуть раді мати роботу, а не сидіти вдома.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 02 липня 2012, 19:13
gast
Тут боюсь трохи буде не так. Знайти іспанця, який більш менш говорить німецькою - майже гибле діло, а ті що говорять - мають трохи кращу освіту і можуть знайти собі набагато краще оплачувану роботу. Взагалі після спілкування німецькою з перекладачем (іспанкою), що працює в Європарламенті я ще раз пересвідчився в доволі низькому рівні іспанської освіти... Крім того іспанці дуже люблять Швейцарію - це їх заробітчанський рай, їх діаспора одна з найчисельніших. Греки теж в Німеччину сильно лізти не будуть, вони там зараз не те щоб дуже популярні і бажані. Скоріше за все будуть набирати персонал для внутрішніх польотів в ляйфірмах (що здають робітників "на час") і зведуть їх роботу до мінімуму - " перевірили безпеку, роздали по плящинці води, перевірили безпеку і чюююс...
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 02 липня 2012, 19:47
viro
made_in_ukraine писав:Собакевич писав:Нові бортпровідники, наприклад, мають базовий контракт у 1500 євро (до податків).
А сколько остается чистыми после уплаты налогов?
Десь коло 900 євро. Звісно, до цієї суми слід додати погодинну оплату за самі польоти, per diem для ночівлі у outstation. Але думаю, що зрештою не буде більше 1600-1700 євро.
В неделю?
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 02 липня 2012, 20:26
gast
Та ні - місяць.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 02 липня 2012, 23:11
Flieger
Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 03 липня 2012, 00:16
made_in_ukraine
Flieger писав:Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
І зрештою за такі гроші одна (молода) особа нормально проживе. Маючи 1700 чистими і враховуючи, що а/к оплачує оплачує медичне страхування, частково покриває витрати чистки форми та купівлю багажний приладь, для початківця зарплата досить нормальна. Проблема полягає в тому, що через 2-3 роки 1700-євро-працівники захочуть суттєвого підвищення, а/к опиратиметься, як зможе. Багато покине роботу, а це означає новий прийом, новий тренінг, що коштує шалених грошей...
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 03 липня 2012, 00:39
Olek
made_in_ukraine писав:Flieger писав:Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
І зрештою за такі гроші одна (молода) особа нормально проживе. Маючи 1700 чистими і враховуючи, що а/к оплачує оплачує медичне страхування, частково покриває витрати чистки форми та купівлю багажний приладь, для початківця зарплата досить нормальна. Проблема полягає в тому, що через 2-3 роки 1700-євро-працівники захочуть суттєвого підвищення, а/к опиратиметься, як зможе. Багато покине роботу, а це означає новий прийом, новий тренінг, що коштує шалених грошей...
Тогда в чем заключается экономия? Если авиакомпания экономит на одном и тратит на другом? При этом уровень сервиса падает из-за текучки кадров.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 03 липня 2012, 12:04
LWIEV
Власне, мій коментар теж стосувався того, що навіть 1000 євро на місяць - це гроші в тому числі і в ЄС. А при безробітті в районі 20% як в Греції чи Іспанії (і біля 50% серед молодих осіб працездатного віку), чи навіть при прогнозах про сповільнення економіки як в Німеччині - вибір не дуже великий.
Багато українців, розбещених вливаннями батьків, заробітчан, шарою від держави малюють далекі від реальності картини про райські умови Заходу, швидкий ріст грошей на деревах. Протестантська етика вкалування часто дуже незрозуміла пост-радянському обивателю.
Коли дивлюся на дівчат в Люфтах і в МАУ чи Світі, то розумію, що при дуже подібних зарплатах (PPP) одні викладаються постійно, а інші в кращому випадку через раз.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:20
made_in_ukraine
Ну і ще одна покращення від Lufthansa:
New rebooking policy:
If LH-operated flight is cancelled/time-changed that does not allow passengers to have a valid connection on LH-operated flights, rebooking for free for partner airlines is only possible into the same booking class/fare basis. If the same fare basis is not available, passengers must pay the fare difference.
Free rebookings regardless of the fare basis are only possible for LH-operated flights. If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Мда.... І я колись думав, що ця а/к заслуговує поваги...
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:23
dmtr
ох уявляю скільки буде возні staff'у на землі пояснювати людям чому квиток один, а на інший рейс тебе не перебукують без доплати (якщо тариф дешевий типу K,L - 100%).
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:25
dmtr
це, до речі, для України важливо, де МАУ багато рейсів виконує
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:28
made_in_ukraine
dmtr писав:ох уявляю скільки буде возні staff'у на землі пояснювати людям чому квиток один, а на інший рейс тебе не перебукують без доплати (якщо тариф дешевий типу K,L - 100%).
Ось і я про це. Купили квиток у К FRA-BKK за 500 €. Прїхали в аеропрт, побачили, що рейс скасували. Йдемо до transfer desk, а там кажуть "Sure, we can rebook you for Thai airlines nonstop that departs in 3 hours. This will cost you 2000 USD since only Y/B is available" Or we can rebook you into LH to fly to SIN tomorrow and then you buy your own ticket for SIN-BKK. And we don't pay overnight accommodation.
За останні 7 років я бачив повно безглуздих нових та нововведень, але ось такого ще треба пошукати....
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:32
made_in_ukraine
dmtr писав:це, до речі, для України важливо, де МАУ багато рейсів виконує
Було б добре, але rebooking буде лише на рейси "partner airlines", де fare basis більш-менш уніфіковані. В МАУ booking class S, якщо я не помиляють, - fully flexible, а от у Lufthansa - 2nd lowest semi-changeable.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:34
uahero
Мда, злостная экономия добралась

Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 15:44
made_in_ukraine
uahero писав:Мда, злостная экономия добралась

Всередині компанії інновації пана
Франца (
Franz) сприймаються теж дуже негативно. З огляду на конфеденційність нічого конкретного зазначити не можу, але нові обмеження в benefits отримуєто щотижня...
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 16:22
Flyman
Пан Франц знову вирішив повторити помилку DB? ІМХО, з такими темпами (як німцю) вже краще літати з Air Berlin через One World хаби.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 16:36
Sentry
If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
А как это соотносится с законами ЕС? Ведь вроде бы они говорят о прямо противоположном.
Re: Люфтганза (LH)
Додано: 04 липня 2012, 16:44
XII
made_in_ukraine писав:Ну і ще одна покращення від Lufthansa:
New rebooking policy:
If LH-operated flight is cancelled/time-changed that does not allow passengers to have a valid connection on LH-operated flights, rebooking for free for partner airlines is only possible into the same booking class/fare basis. If the same fare basis is not available, passengers must pay the fare difference.
Free rebookings regardless of the fare basis are only possible for LH-operated flights. If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Мда.... І я колись думав, що ця а/к заслуговує поваги...
Это не противоречит европейскому законодательству?!