Десь коло 900 євро. Звісно, до цієї суми слід додати погодинну оплату за самі польоти, per diem для ночівлі у outstation. Але думаю, що зрештою не буде більше 1600-1700 євро.Собакевич писав:А сколько остается чистыми после уплаты налогов?Нові бортпровідники, наприклад, мають базовий контракт у 1500 євро (до податків).
Люфтганза (LH)
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Re: Люфтганза (LH)
Якщо вірити їх калькулятору то мало б вийти десь біля 1050 Є нетто, що є надзвичайно мало. На такі гроші вижити важкувато, особливо в Мюнхені чи у Франкфурті, та й будь-де. Думаю доволі скоро вартує чекати чергових страйків та протестів.
Re: Люфтганза (LH)
Скорше найматимуть німецькомовних греків та іспанців, які будуть раді мати роботу, а не сидіти вдома.
Re: Люфтганза (LH)
Тут боюсь трохи буде не так. Знайти іспанця, який більш менш говорить німецькою - майже гибле діло, а ті що говорять - мають трохи кращу освіту і можуть знайти собі набагато краще оплачувану роботу. Взагалі після спілкування німецькою з перекладачем (іспанкою), що працює в Європарламенті я ще раз пересвідчився в доволі низькому рівні іспанської освіти... Крім того іспанці дуже люблять Швейцарію - це їх заробітчанський рай, їх діаспора одна з найчисельніших. Греки теж в Німеччину сильно лізти не будуть, вони там зараз не те щоб дуже популярні і бажані. Скоріше за все будуть набирати персонал для внутрішніх польотів в ляйфірмах (що здають робітників "на час") і зведуть їх роботу до мінімуму - " перевірили безпеку, роздали по плящинці води, перевірили безпеку і чюююс...
Re: Люфтганза (LH)
made_in_ukraine писав:Десь коло 900 євро. Звісно, до цієї суми слід додати погодинну оплату за самі польоти, per diem для ночівлі у outstation. Але думаю, що зрештою не буде більше 1600-1700 євро.Собакевич писав:А сколько остается чистыми после уплаты налогов?Нові бортпровідники, наприклад, мають базовий контракт у 1500 євро (до податків).
В неделю?
Re: Люфтганза (LH)
Та ні - місяць.
Re: Люфтганза (LH)
Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
І зрештою за такі гроші одна (молода) особа нормально проживе. Маючи 1700 чистими і враховуючи, що а/к оплачує оплачує медичне страхування, частково покриває витрати чистки форми та купівлю багажний приладь, для початківця зарплата досить нормальна. Проблема полягає в тому, що через 2-3 роки 1700-євро-працівники захочуть суттєвого підвищення, а/к опиратиметься, як зможе. Багато покине роботу, а це означає новий прийом, новий тренінг, що коштує шалених грошей...Flieger писав:Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
Re: Люфтганза (LH)
Тогда в чем заключается экономия? Если авиакомпания экономит на одном и тратит на другом? При этом уровень сервиса падает из-за текучки кадров.made_in_ukraine писав:І зрештою за такі гроші одна (молода) особа нормально проживе. Маючи 1700 чистими і враховуючи, що а/к оплачує оплачує медичне страхування, частково покриває витрати чистки форми та купівлю багажний приладь, для початківця зарплата досить нормальна. Проблема полягає в тому, що через 2-3 роки 1700-євро-працівники захочуть суттєвого підвищення, а/к опиратиметься, як зможе. Багато покине роботу, а це означає новий прийом, новий тренінг, що коштує шалених грошей...Flieger писав:Таки не поверите, но в Германии много кто работает за 1600-1700 евро в месяц. И работа посложнее (ни в коем разе не умаляю сложности работы в небе). Поэтому особенно для молодежи/начинающих такая работа вполне подходит. Тем более "Люфтганза" всегда отлично смотрится в резюме. Эта работа "стратегическая", а не "чтобы денег заработать".
Re: Люфтганза (LH)
Власне, мій коментар теж стосувався того, що навіть 1000 євро на місяць - це гроші в тому числі і в ЄС. А при безробітті в районі 20% як в Греції чи Іспанії (і біля 50% серед молодих осіб працездатного віку), чи навіть при прогнозах про сповільнення економіки як в Німеччині - вибір не дуже великий.
Багато українців, розбещених вливаннями батьків, заробітчан, шарою від держави малюють далекі від реальності картини про райські умови Заходу, швидкий ріст грошей на деревах. Протестантська етика вкалування часто дуже незрозуміла пост-радянському обивателю.
Коли дивлюся на дівчат в Люфтах і в МАУ чи Світі, то розумію, що при дуже подібних зарплатах (PPP) одні викладаються постійно, а інші в кращому випадку через раз.
Багато українців, розбещених вливаннями батьків, заробітчан, шарою від держави малюють далекі від реальності картини про райські умови Заходу, швидкий ріст грошей на деревах. Протестантська етика вкалування часто дуже незрозуміла пост-радянському обивателю.
Коли дивлюся на дівчат в Люфтах і в МАУ чи Світі, то розумію, що при дуже подібних зарплатах (PPP) одні викладаються постійно, а інші в кращому випадку через раз.
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Ну і ще одна покращення від Lufthansa:
New rebooking policy:
If LH-operated flight is cancelled/time-changed that does not allow passengers to have a valid connection on LH-operated flights, rebooking for free for partner airlines is only possible into the same booking class/fare basis. If the same fare basis is not available, passengers must pay the fare difference.
Free rebookings regardless of the fare basis are only possible for LH-operated flights. If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Мда.... І я колись думав, що ця а/к заслуговує поваги...
New rebooking policy:
If LH-operated flight is cancelled/time-changed that does not allow passengers to have a valid connection on LH-operated flights, rebooking for free for partner airlines is only possible into the same booking class/fare basis. If the same fare basis is not available, passengers must pay the fare difference.
Free rebookings regardless of the fare basis are only possible for LH-operated flights. If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Мда.... І я колись думав, що ця а/к заслуговує поваги...
Re: Люфтганза (LH)
ох уявляю скільки буде возні staff'у на землі пояснювати людям чому квиток один, а на інший рейс тебе не перебукують без доплати (якщо тариф дешевий типу K,L - 100%).
Re: Люфтганза (LH)
це, до речі, для України важливо, де МАУ багато рейсів виконує
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Ось і я про це. Купили квиток у К FRA-BKK за 500 €. Прїхали в аеропрт, побачили, що рейс скасували. Йдемо до transfer desk, а там кажуть "Sure, we can rebook you for Thai airlines nonstop that departs in 3 hours. This will cost you 2000 USD since only Y/B is available" Or we can rebook you into LH to fly to SIN tomorrow and then you buy your own ticket for SIN-BKK. And we don't pay overnight accommodation.dmtr писав:ох уявляю скільки буде возні staff'у на землі пояснювати людям чому квиток один, а на інший рейс тебе не перебукують без доплати (якщо тариф дешевий типу K,L - 100%).
За останні 7 років я бачив повно безглуздих нових та нововведень, але ось такого ще треба пошукати....
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Було б добре, але rebooking буде лише на рейси "partner airlines", де fare basis більш-менш уніфіковані. В МАУ booking class S, якщо я не помиляють, - fully flexible, а от у Lufthansa - 2nd lowest semi-changeable.dmtr писав:це, до речі, для України важливо, де МАУ багато рейсів виконує
- uahero
- Airbus A340
- Повідомлень: 890
- З нами з: 02 листопада 2010, 10:05
- Звідки: ARN <- KBP <- HRK
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Мда, злостная экономия добралась 

-
- Airbus A321
- Повідомлень: 429
- З нами з: 18 травня 2009, 13:05
- Контактна інформація:
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 333
- З нами з: 25 серпня 2009, 18:50
- Звідки: Irpin
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
Пан Франц знову вирішив повторити помилку DB? ІМХО, з такими темпами (як німцю) вже краще літати з Air Berlin через One World хаби.
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10252
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: Люфтганза (LH)
А как это соотносится с законами ЕС? Ведь вроде бы они говорят о прямо противоположном.If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Re: Люфтганза (LH)
Это не противоречит европейскому законодательству?!made_in_ukraine писав:Ну і ще одна покращення від Lufthansa:
New rebooking policy:
If LH-operated flight is cancelled/time-changed that does not allow passengers to have a valid connection on LH-operated flights, rebooking for free for partner airlines is only possible into the same booking class/fare basis. If the same fare basis is not available, passengers must pay the fare difference.
Free rebookings regardless of the fare basis are only possible for LH-operated flights. If overnight is required to take the next LH-operated flight, LH will not cover its costs...
Мда.... І я колись думав, що ця а/к заслуговує поваги...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість