Сторінка 244 з 251

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:20
Bagach
Неожиданное падение с эшелона, падение "камнем", без хвоста.
Теракт?
Самоубийство пилота?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:25
mischko
або зіткнення з НЛО (не інопланетяни, а щось, що там летіло, але цивільні диспетчери були не в курсі)

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:27
Bagach
mischko писав: 23 березня 2022, 13:25 або зіткнення з НЛО (не інопланетяни, а щось, що там летіло, але цивільні диспетчери були не в курсі)
Також про це думав. Може, збили ракетою під час військових навчань. Або ще може бути зіткнення з іншим літаком.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:31
mischko
Є така думка, що Китай зараз підтягує до російського кордону свої засоби:

а) якщо Китай вступить в конфлікт на боці Росії - так буде легше передати їм військову техніку
б) якщо Китай навпаки захоче скористатися тим фактом, що бойові частини з Далекого Сходу зараз місять болото на Сумщині - якраз час
в) якщо в Росії почнеться внутрішня розборка еліт, то може виникнути потреба підтримати котрусь зі сторін внутрішньоросійського протистояння.
г) якщо відбудеться збройна інтервенція Заходу в Росію - треба спішити застовбити Сибір-наш, щоб не дісталася американцям.

Все це відбувається приховано, поки всі очі супутників дивляться на Україну.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:38
Bagach
mischko писав: 23 березня 2022, 13:31 Є така думка, що Китай зараз підтягує до російського кордону свої засоби:
Так катастрофа трапилась на південному сході Китаю.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 13:41
mischko
Bagach писав: 23 березня 2022, 13:38 Так катастрофа трапилась на південному сході Китаю.
Не бачу суперечностей - переміщували повітряні засоби з південних баз на північні, щось пішло не так.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 15:19
katso
Bagach писав: 23 березня 2022, 13:20 Неожиданное падение с эшелона, падение "камнем", без хвоста.
Теракт?
Самоубийство пилота?
Не без хвоста а без горизонтального оперения. И то предположительно, по мутному изображению. Но фюзеляж падал одним целым(это к вопросу о столкновениях). И не забываем что пилотов там два.

Ну и еще:

- Cockpit did normal ATC communication prior to the crash.
- Captain had 6709 hrs , Co-pilot had 3176.9 hrs of experience.

Ящики уже нашли

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 15:43
mischko
katso писав: 23 березня 2022, 15:19 Но фюзеляж падал одним целым(это к вопросу о столкновениях).
Це ж не заперечує версію зіткнення, коли якийсь безпілотник "зрізав" частину аеродинамічного профілю і зробив літак некерованим.
Удар не обов'язково мав бути у фюзеляж і не обов'язково призвести до руйнування.

https://en.wikipedia.org/wiki/1956_Gran ... _collision

Тут було те саме - один літак відрубав іншому вертикальний стабілізатор (але не лише його), в результаті - вертикальне падіння на значній швидкості.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 15:58
Bagach
katso писав: 23 березня 2022, 15:19 Не без хвоста а без горизонтального оперения. И то предположительно, по мутному изображению. Но фюзеляж падал одним целым(это к вопросу о столкновениях). И не забываем что пилотов там два.
Вспомните столкновение над Боденским озером. Там грузовик Б757 отшибил себе хвост об Ту-154 и разбился после неуправляемого полета.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:00
popTAB
де тоді другий літак? чи то були українські гуси?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:06
mischko
Це міг бути невеликий безпілотник, або інший літак не отримав критичного пошкодження. А хто ж вам розповість військову таємницю

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:10
popTAB
mischko писав: 23 березня 2022, 17:06 Це міг бути невеликий безпілотник, або інший літак не отримав критичного пошкодження. А хто ж вам розповість військову таємницю
Що за бздури. Тут горобець на посадці в кокпіті офігезну дирку залишає, а на ешелоні без критичного пошкодження? ну-ну

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:14
mischko
Все залежить від кута зіткнення і площини, яка здійснила контакт.
Військові літаки - це військові літаки, в них закладається максимальна живучість, дублювання систем, економіка там діло десяте на відміну від цивільної авіації.

Ну і версію з дроном я не відкидав би.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:16
Bagach
popTAB писав: 23 березня 2022, 17:10 Що за бздури. Тут горобець на посадці в кокпіті офігезну дирку залишає, а на ешелоні без критичного пошкодження? ну-ну
Тепер дивіться сюди.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gol_Trans ... light_1907
Один з літаків на ешелоні не отримав критичних пошкоджень, після чого здійснив аварійну посадку.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:31
mischko
Я теж не розумію, до чого тут popTabове зауваження про горобця. В останній світовій війні були приклади, коли військовий літак таранив хвіст бомбардувальника і залишався не просто живим, а ще й брав екіпаж останнього в полон:

On Nov. 2, a squadron of 15 Italian CANT Z.1007 bombers, with Fiat CR.42 fighter escorts, headed towards Thessaloniki. Soon they were spotted and intercepted by Greek PZL P.24 fighters of the 22nd Squadron. During the dogfights, three of the bombers were shot down, while the rest reached their targets, and then started to return to their base in Albania. Mitralexis, who had already shot down one bomber, was now out of ammunition, so he aimed the nose of his PZL P. 24 right into an enemy bomber’s tail, smashing the rudder and sending the bomber out of control. He then had to make an emergency landing close to the crashed bomber, near the town of Lagadas, 20 km north of Thessaloniki. Having landed, Mitralexis spotted the four surviving crew members of the enemy bomber and after he saluted them honorably, he captured them using his pistol. The fifth crew member of the Italian bomber, was unfortunately died during the crash.

https://theaviationgeekclub.com/the-inc ... -its-crew/

Re: Авиационные происшествия

Додано: 23 березня 2022, 17:39
katso
katso писав: 23 березня 2022, 15:19 И не забываем что пилотов там два.
Поправка - было 3 пилота - справа молодой второй пилот, дедушка-инструктор за его спиной и капитан

The captain had accumulated 6,709 flight hours total, the first officer 31,769 flight hours, the second officer 556 hours, all of them in good family relations.

Начало снижения штатное в той же точке что ранее.

The location where the descent from 29100 feet was initiated, coincides with the point where flight MU5735 began its descent (also from 29100 feet), the day before the accident.

Re: Авиационные происшествия

Додано: 08 квітня 2022, 17:00
kovalevsky
Вантажний Boeing 757-200 DHL Air у Коста-Ріці через технічні проблеми здійснив вимушену посадку невдовзі після вильоту, виїхав за межі злітної смуги і розламався навпіл:
https://avherald.com/h?article=4f719c2d

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 квітня 2022, 13:50
Sentry
Катастрофа MS804 в 2016 году произошла из-за того, что пилот курил. Что, кстати, не было запрещено правилами АК на тот момент.

https://www.aljazeera.com/news/2022/4/2 ... ash-report

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 квітня 2022, 14:28
Inguri
Саме в кабіні пілота чи в салоні дозволено?

Re: Авиационные происшествия

Додано: 28 квітня 2022, 15:54
Bagach
Два военных блохолета столкнулось в Саратовской области

Один совершал полет из поселка Соколовый и зацепился хвостовой частью за второй — тот упал и загорелся. Один член экипажа успел покинуть борт с парашютом, он в больнице. Другой погиб, третьего в настоящее время разыскивают.

Здоровья погибшим, в общем
https://t.me/hueviykharkov/57193