Сторінка 243 з 340
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 19:06
manjeroke
В 2013-2014 годах летал SIP (аннексирован Россией)-KBP-DME и тогда у трапа перед терминалом B было два автобуса (один на транзит в терминал D, второй просто на выход в город)
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 19:40
Olek
Ми серйозно підходимо до питання аеропортів і теж готуємо концесію аеропортову «Борисполя» і «Львова» із залученням регіональних летовищ. Це буде пакет − один державний аеропорт і декілька комунальних. Я переконаний, що це саме той інструмент, який дозволить прозоро залучати інвестиції і дуже радий, що завдяки підтримці Президента України ми маємо ці проекти в реалізації вже сьогодні», - додав Володимир Омелян.
https://mtu.gov.ua/news/30727.html
це повний капець. Прибуткові державні аеропорти, які мають можливості бути державними та заробляти кошти і розвиватися одночасно. І їх пропонується віддати, мабуть, своїм людям? Суть концесії - занедбане підприємство бере в оренду приватник на багато років, відбудовує, повертає інвестиції, віддає відбудований аеропорт державі. Львів занедбаний? Бориспіль занедбаний?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 19:44
syxiv_dan
Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:01
popTAB
Вже IFO та DNK віддали в концесію. Хоча за клоуна вся країна буде в такій концесії...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:16
Olek
syxiv_dan писав: ↑05 березня 2019, 19:44
Ну, вони це бачать трохи по-іншому. На прикладі маршрутних перевезень в місті це вигладає десь так: місто формує лот, в якому кілька прибуткових маршрутів і кілька маршрутів, які мусять бути, але прибутку не принесуть. Перевізник береться їх обслуговувати і прибутковими перекриває збиткові. Вони це бачать десь так само
Я в своєму місті це прекрасно побачив. Перевізник виграв лот, виконує перевезення на прибутковому маршруті, а на збитковому мікроавтобусів майже немає. І влада закриває на те очі. Тут те саме буде - своїм людям віддадуть великі прибуткові аеропорти з "нагрузкою", але ніхто регіони не буде розвивати. І на те очі закриють.
popTAB, до речі, про концесію говорить не клоун, а гіперлуп.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:23
syxiv_dan
Нц от в тому то й справа. Чи захоче влада контролювати виконання концесійних умов
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:29
Inguri
В Тбілісі аналогічна ситуація?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:30
Valdys
Я думаю уряд буде зацікавлений (теперішнє міу) у західних концесіонерах. І аля мяубанк нічого не отримає, має бути умова - успішний досвід у аеропортовій концесії
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:38
Olek
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 20:49
manjeroke
Ну выучил министр новое слово, теперь 2 года будем слушать про концессии пока еще не услышит новых умных слов...
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 21:50
nik-dem
popTAB писав: ↑05 березня 2019, 20:01
Вже IFO та DNK віддали в концесію. Хоча за клоуна вся країна буде в такій концесії...
А чи сильно принципово: будуть олігархічні угрупування контролювати аеропорти напряму чи через корумпований бюрократичний апарат держави Україна?
Що найцікавіше, про гіпотетичну приватизацію ні в кого навіть і гадки не з'являється. Це багато, що свідчить про свідомість людей як при владі, так і просто притомних людей — скільки б розтяжок «Свобода — наша релігія» не вішай на Майдані.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 22:07
Spirit
нічого не можу сказати про Бориспіль, але аеропорт Херсона місцеві бариги теж дуже хочуть віддати в концесію. І вже багато засідань обл. ради було на цю тему, і навіть якісь протоколи про наміри ухвалювали. Щойно аеропорт набрав пасс. потік і почав давати якийсь прибуток місцеві депутати “раптом” згадали, що для подальшого розвитку ап потребує дуже серьйозних витрат з бюджету.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 22:20
mischko
Olek писав: ↑05 березня 2019, 20:38
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Скоріше турки, як у Скоп'є.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 22:21
manjeroke
mischko писав: ↑05 березня 2019, 22:20
Olek писав: ↑05 березня 2019, 20:38
Західний концесіонер то хто? Фрапорт? Так і уявляю, як починають вони хаб будувати у Борисполі.
Скоріше турки, як у Скоп'є.
уж лучше государственным оставить, чем туркам давать. А по хорошему конечно приватизация
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 05 березня 2019, 22:25
mischko
manjeroke писав: ↑05 березня 2019, 22:21
уж лучше государственным оставить, чем туркам давать. А по хорошему конечно приватизация
Прощавай Ryanair - вони ринкову ціну платити не готові.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 06 березня 2019, 10:59
Igoresha
Зашибись. Только наметилась стабилизация и рост аэропортов. Отличная политика: отдавать модернизированные аэропорты (за счёт кредитов под госгарантии) в частные руки на Х лет, строить новые в полях.
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 06 березня 2019, 11:11
Alександр
Отдавать, конечно же, нужно то, чем был Харьков в 2008-2009 годах. А зачем отдавать Борисполь и Львов, которые приносят прибыль?
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 06 березня 2019, 11:53
Valdys
вже є список тих, хто буде в Ф
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 06 березня 2019, 12:08
Alександр
Valdys писав: ↑06 березня 2019, 11:53
вже є список тих, хто буде в Ф
В студию, пожалуйста
Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)
Додано: 06 березня 2019, 12:17
shushuair
Alександр писав: ↑06 березня 2019, 12:08
В студию, пожалуйста
https://biz.liga.net/ekonomika/transpor ... et-rabotat
Как уже писал ЦТС, с 31 марта изменит базовый аэропорт и переедет из Жулян в Борисполь (терминал F) авиакомпания SkyUp.
По словам Евгения Дыхне, также полностью свои рейсы будут выполнять из терминала F Ryanair, Laudamotion, Aigle Azur.
"Часть рейсов через терминал F будут выполнять: YanAir, Air Serbia, Bravo Airways, Bukovyna, FANair, IrakyAirways, Wind Rose", - добавил топ-менеджер аэропорта.