WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Если такси 50 долларов, то это отличная цена. Я в инете видел цифры 100-200.
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Я лично ехал на такси из поселка Сарыгерме в поселок Турунч, примерно 100 км, за 100 доларов.
На дальних расстояниях примерно долар за километр...
На дальних расстояниях примерно долар за километр...
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
До Белека после долгих торгов доехали за 55 баксов, это около 40км. Если брать только отель+трансфер через турагенство, то стоимость трансфера аэропорт-отель-аэропорт 20 баксов на человека.
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Нашел вот сайтик http://www.transfer4cheap.com/index.php ... egory_id=7 где можно забукать такси.
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Хороший ресурс. На практиці може бути ще дешевше.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Новий напрямок до Мемінгема відкрито вже з 7 серпня! Ціна в одну сторону від 324* грн.
Наприкінці вересня авіакомпанія виконуватиме вже 15 рейсів щонеділі до Німеччини: з Києва до Кельна, Дортмунда та Меммінгема, а також зі Львова до Дортмунда. Подорожуйте до Німеччини комфортно та дешево!
Wizz Air подовжує літо - рейси за маршрутом Київ-Анталія виконуватимуться до 24 жовтня!
Наприкінці вересня авіакомпанія виконуватиме вже 15 рейсів щонеділі до Німеччини: з Києва до Кельна, Дортмунда та Меммінгема, а також зі Львова до Дортмунда. Подорожуйте до Німеччини комфортно та дешево!
Wizz Air подовжує літо - рейси за маршрутом Київ-Анталія виконуватимуться до 24 жовтня!
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Всі рейси з Пт 07 Серп 09 по Вт 22 Вер 09 виконуються о 5-й ранку з Борисполя
це мабудь замість Анталії
вже значно кращий час

це мабудь замість Анталії
вже значно кращий час

Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Ну це все залежить з якої сторони дивитись. Прибувати в Бориспіль о 3.30 ночі задоволення малоприємне. Навряд чи зараз стало можливо приїхати туди десь ввечері, одразу зареєструватися, здати багаж і дрімати в транзитному залі до 5.00. Тим часом за багажем пильнуватимуть вже на весь світ відомі бориспольські грузчики.
А в Німеччині, на даний момент, в аеропорт дістатися громадським транспортом можливо хіба з самого Меммінгена, трансфером з Мюнхена (18 Є), та ще обіцяють скоро зробити подібні зі Штуттгарта та Ульма. Доступних по ціні готелів поблизу аеропорта взагалі немає... Сам термінал починає роботу о 5.30. Цікаво одне - чого вони замість придумати щось інше і цікавіше вчепилися того Меммінгена (який за останніми тестами ввійшов в 6ку аеропортів Німеччини "з незадовільними недоліками, які можливо усунути"), невже після оголошення рейсів на вересень народ так ломанувся скупати ті квитки...
Крім того в Німеччині море аеропортів з низькими зборами - той же Штуттгарт, Нюрнберг, Дрезден, Гамбург-Любек, Хан, навіть ті ж Берлін-Шьонефельд та Ляйпціг-Галлє... Про Базель теж можна було б подумати, не даремно там "стикуються" 3 країни. Дюссель-Візе - мовчу, там і так є поряд Дортмунд та Кьольн.

Крім того в Німеччині море аеропортів з низькими зборами - той же Штуттгарт, Нюрнберг, Дрезден, Гамбург-Любек, Хан, навіть ті ж Берлін-Шьонефельд та Ляйпціг-Галлє... Про Базель теж можна було б подумати, не даремно там "стикуються" 3 країни. Дюссель-Візе - мовчу, там і так є поряд Дортмунд та Кьольн.
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
новий ціннік Віззів на "меню"... на міжнародці все так само - безкоштовно напої...
на лінії Київ-Катовіце роздавали анкети...
от тільки збирати не дуже хотіли=)
на лінії Київ-Катовіце роздавали анкети...
от тільки збирати не дуже хотіли=)
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Вчора на німецько-російському форумі просто лилися сльози і холоділа кров, старша пані років 65 летла від донечки додому у Львів з Дортмунда минулого понеділка, і літак попав "у слід Боїнга, вирубилось все електронне обладнання, літак крутило як тушу на вертілі", сама пані "лежала на боці, притиснута до вікна і не могла поворухнутись", перелякані стюардеси мало не лізли ховатися під ряди крісел, мабуть до аварійних виходів і тд. і тп.... Просто дивом то якось минуло, люди у Львові цілували землю і тд...
Ну я вже не раз і не два літав ними, ну було таке, що літак трясло і гупало доволі сильно, часом при заході на посадку чи зльоті можуть зробити трохи різкіший маневр, але нічого подібного (якщо навіть відкинути трохи фантазії з цієї історії) не траплялося. Для мене взагалі самим страшним моментом було кружляння на Фоккері 100 над Віднем і посадка при сильному вітрі...
Тепер цікаво - невже й справді диспетчери не розводять такі літаки на певну відстань один від одного, та й на кожному літаку має бути система, що інформує про небезпечне зближення. Сам А320 теж не належить до таких вже й невеличких літаків, чим можна пояснити такі випадки?

Ну я вже не раз і не два літав ними, ну було таке, що літак трясло і гупало доволі сильно, часом при заході на посадку чи зльоті можуть зробити трохи різкіший маневр, але нічого подібного (якщо навіть відкинути трохи фантазії з цієї історії) не траплялося. Для мене взагалі самим страшним моментом було кружляння на Фоккері 100 над Віднем і посадка при сильному вітрі...
Тепер цікаво - невже й справді диспетчери не розводять такі літаки на певну відстань один від одного, та й на кожному літаку має бути система, що інформує про небезпечне зближення. Сам А320 теж не належить до таких вже й невеличких літаків, чим можна пояснити такі випадки?
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
у страха глаза вєлікі? дуже часто то все "прикрашають"gast писав:Вчора на німецько-російському форумі просто лилися сльози і холоділа кров, старша пані років 65 летла від донечки додому у Львів з Дортмунда минулого понеділка, і літак попав "у слід Боїнга, вирубилось все електронне обладнання, літак крутило як тушу на вертілі", сама пані "лежала на боці, притиснута до вікна і не могла поворухнутись", перелякані стюардеси мало не лізли ховатися під ряди крісел, мабуть до аварійних виходів і тд. і тп.... Просто дивом то якось минуло, люди у Львові цілували землю і тд...![]()
Ну я вже не раз і не два літав ними, ну було таке, що літак трясло і гупало доволі сильно, часом при заході на посадку чи зльоті можуть зробити трохи різкіший маневр, але нічого подібного (якщо навіть відкинути трохи фантазії з цієї історії) не траплялося. Для мене взагалі самим страшним моментом було кружляння на Фоккері 100 над Віднем і посадка при сильному вітрі...
Тепер цікаво - невже й справді диспетчери не розводять такі літаки на певну відстань один від одного, та й на кожному літаку має бути система, що інформує про небезпечне зближення. Сам А320 теж не належить до таких вже й невеличких літаків, чим можна пояснити такі випадки?
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
з версня сімферополь-львів відсутні.
а львів дортмунд є.
цікаво звідки літак буде до львова літати))
а львів дортмунд є.
цікаво звідки літак буде до львова літати))
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
nyH4 писав:з версня сімферополь-львів відсутні.
а львів дортмунд є.
цікаво звідки літак буде до львова літати))
так він же з Дортмунда у Львів літає
фактично це Київ - Дортмунд - Львів - Дортмунд - Києв
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Не плутайте пападання в слід з посадкою у вітряну погоду, це різні речі.gast писав:Вчора на німецько-російському форумі просто лилися сльози і холоділа кров, старша пані років 65 летла від донечки додому у Львів з Дортмунда минулого понеділка, і літак попав "у слід Боїнга, вирубилось все електронне обладнання, літак крутило як тушу на вертілі", сама пані "лежала на боці, притиснута до вікна і не могла поворухнутись", перелякані стюардеси мало не лізли ховатися під ряди крісел, мабуть до аварійних виходів і тд. і тп.... Просто дивом то якось минуло, люди у Львові цілували землю і тд...![]()
Ну я вже не раз і не два літав ними, ну було таке, що літак трясло і гупало доволі сильно, часом при заході на посадку чи зльоті можуть зробити трохи різкіший маневр, але нічого подібного (якщо навіть відкинути трохи фантазії з цієї історії) не траплялося. Для мене взагалі самим страшним моментом було кружляння на Фоккері 100 над Віднем і посадка при сильному вітрі...
Тепер цікаво - невже й справді диспетчери не розводять такі літаки на певну відстань один від одного, та й на кожному літаку має бути система, що інформує про небезпечне зближення. Сам А320 теж не належить до таких вже й невеличких літаків, чим можна пояснити такі випадки?
От читаючи ваш пост згадалось як зімною аналогічне сталось на тому ж Возі. Невже електроніка а320 настільки дурна, щоб отак попадати в сліди? Повірте, ковбасить так, що звичайній турбулентності до такого далеко
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
точноVitaliy писав:nyH4 писав:з версня сімферополь-львів відсутні.
а львів дортмунд є.
цікаво звідки літак буде до львова літати))
так він же з Дортмунда у Львів літає
фактично це Київ - Дортмунд - Львів - Дортмунд - Києв
а я гадав київ-львів повернуть ...
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Та! У страху очка великі. А на якій висоті це було? Цікаво як стюардеси повзли до аварійного виходу? В Повітрі? Та не сильно він потрібен. Це перше. Друге, яке відношення має турболентний слід до електроенергії? Якби пропала електроенергія гарбузику була би пипка, так як він керується джойстиками..... Будемо шукати новини...gast писав:Вчора на німецько-російському форумі просто лилися сльози і холоділа кров, старша пані років 65 летла від донечки додому у Львів з Дортмунда минулого понеділка, і літак попав "у слід Боїнга, вирубилось все електронне обладнання, літак крутило як тушу на вертілі", сама пані "лежала на боці, притиснута до вікна і не могла поворухнутись", перелякані стюардеси мало не лізли ховатися під ряди крісел, мабуть до аварійних виходів і тд. і тп....
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Ну то зрозуміло, що в тій розповіді фантазій на тему трохи забагато. Мені цікавив той факт, як один і другий літаки можуть іти так близько, що попадають в "слід" одним одному, ну і як наслідок викликаючи паніку і дискомфорт у паксів. Обидва ж мусять мати систему повідомлення про зближення, диспетчери мають працювати і тд. і тп.
Питання друге - як такі інциденти відображаються на тех стані "бусіка" разом з деякими "нем"якими посадками"
. Новин з того приводу не було і не буде, коментарів також. Сам борт UR-WUA після того полетів зі Львова до Дортмунда і звідтам до Києва, привізши в Бориспіль годину затримки.
Питання друге - як такі інциденти відображаються на тех стані "бусіка" разом з деякими "нем"якими посадками"

Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Деколи стається таке зближення, коли трохи ковбасить. Особливо не злеті..
Може була турболентність, яка інколи буває при посадці, тим більше зараз, коли від теплої землі йдуть сильні вертикальні потоки. А світло, швидше за все, тупо виключили при посадці. Стандарт...
Може була турболентність, яка інколи буває при посадці, тим більше зараз, коли від теплої землі йдуть сильні вертикальні потоки. А світло, швидше за все, тупо виключили при посадці. Стандарт...
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
До речі, ось приклад... Ешелони різні, але всеж -))
http://spotters.net.ua/file/?id=18506
http://spotters.net.ua/file/?id=9415
http://spotters.net.ua/file/?id=18506
http://spotters.net.ua/file/?id=9415
Re: WizzAir/Wizz Air - общая ветка
Пішли цікаві статейки про якість роботи сабжу.....
Літайте уважно.
Проблемний лоукост.
Більшість карток Wizzair не приймає. Так, відмова іде по 90% Visa Electron, по MasterCard, і взагалі бажано мати Visa Gold. Логіка такої ситуації для лоукост-компанії мені незрозуміла. Але це теж моя особиста проблема. В результаті я купив квитки у національного оператора, дорожче, але чітко і зрозуміло
http://life.pravda.com.ua/columns/4a4d25a3c7d0f/
повний текст статті.
Комент....
Andrew, London, UK _ 03.07.2009 13:50
Мені довелося відмовитись від послуг цього перевізника. Ось чому. В грудні 2008 року я придбав квитки на рейси Львів-Лондон на увесь 2009 рік. Проте більшість рейсів несподівано відмінили і при цьому мене "забули" попередити. Яким було моє здивування, коли 19 квітня відлітаючи зі Львова з сином я випадково довідався, що на мій зворотній квиток (3 травня) рейс тихенько відмінено. Окрема епопея була згодом з поверненням грошей за усі відмінені рейси. В Україні я повернути гроші так і не зміг - довелося поскаржитись у британський офіс Візейр і лише тоді все було вирішено з вибаченнями. На операції повернення коштів я втратив близько 40 фунтів, які Візейр відмовились компенсувати. Отою знову літаю зі старим, перевіреним "другом" - Брітіш Ейрвейз.
Літайте уважно.
Проблемний лоукост.
Більшість карток Wizzair не приймає. Так, відмова іде по 90% Visa Electron, по MasterCard, і взагалі бажано мати Visa Gold. Логіка такої ситуації для лоукост-компанії мені незрозуміла. Але це теж моя особиста проблема. В результаті я купив квитки у національного оператора, дорожче, але чітко і зрозуміло
http://life.pravda.com.ua/columns/4a4d25a3c7d0f/
повний текст статті.
Комент....
Andrew, London, UK _ 03.07.2009 13:50
Мені довелося відмовитись від послуг цього перевізника. Ось чому. В грудні 2008 року я придбав квитки на рейси Львів-Лондон на увесь 2009 рік. Проте більшість рейсів несподівано відмінили і при цьому мене "забули" попередити. Яким було моє здивування, коли 19 квітня відлітаючи зі Львова з сином я випадково довідався, що на мій зворотній квиток (3 травня) рейс тихенько відмінено. Окрема епопея була згодом з поверненням грошей за усі відмінені рейси. В Україні я повернути гроші так і не зміг - довелося поскаржитись у британський офіс Візейр і лише тоді все було вирішено з вибаченнями. На операції повернення коштів я втратив близько 40 фунтів, які Візейр відмовились компенсувати. Отою знову літаю зі старим, перевіреним "другом" - Брітіш Ейрвейз.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей