Сторінка 238 з 252
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 15:48
nik-dem
mischko писав: ↑22 січня 2019, 15:43
shushuair писав: ↑22 січня 2019, 14:12
ДА, было дело. Так вроде как раз БРАВО и летала, мы тут ещё на форуме обсуждали Эрбиль-Одесса-Роттердам, которые по факту как раз у Жулян и были.
Ось ця незрозуміла компанія:
http://www.flyebl.com/destination/
Щоправда, вони тепер через Бориспіль, якщо вірити їхній системі бронювання.
То є ще один бренд «Браво».
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 16:02
Valdys
так а сенс просити дозвіл на виконання регулярки у Амстердам, коли є обмеження, 1 країна, 1 ак... і там вже МАУ. чи для регіонів по іншому?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 16:04
юра сармат
popTAB писав: ↑22 січня 2019, 15:47
юра сармат писав: ↑22 січня 2019, 15:39
popTAB писав: ↑22 січня 2019, 15:31
Романовська хотіла Fiji, а вийшов Erbil ... слова схожі
Ну що Вам так стала поперек п.Романовська,все таки треба признати ,що вона багато робить для розвитку аеропорта,може десь помиляється,але не помиляється той хто нічого не робить.....
А чого ви думаєте що поперек Романовська стала? Мені може сподобалась тутешня сентенція про Фіджі
Я щось пропустив коли була розмова про Фіджі,але про Брно пам’ятаю добре
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 16:07
mischko
Valdys писав: ↑22 січня 2019, 16:02
так а сенс просити дозвіл на виконання регулярки у Амстердам, коли є обмеження, 1 країна, 1 ак... і там вже МАУ. чи для регіонів по іншому?
Це не регулярка, це щось типу чартера по документам буде. Зі Львова в Амстердам і назад квитків не буде. Якщо чесно - не розумію, як вони конкуруватимуть з Австрійцями - там 450 євро RT з короткою стиковкою по Відню. А у цих вентиляторів один рейс в тиждень зі стиковкою по Борисполю - 660 гамерликанських долярів (це якщо в Кельн, в Нідерланди вони вже не літають).
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 16:14
юра сармат
З літнього розкладу раян в менінгем починає літати по понед і п’ятн ввечері,приліт о21.30,а оскільки часто є запізнення то тяжко вибратись звідти,мені здається що був би вже актуальним рейс тих же раянів або віза до Нюрнберга .чи не так?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 16:43
popTAB
юра сармат писав: ↑22 січня 2019, 16:04
popTAB писав: ↑22 січня 2019, 15:47
юра сармат писав: ↑22 січня 2019, 15:39
Ну що Вам так стала поперек п.Романовська,все таки треба признати ,що вона багато робить для розвитку аеропорта,може десь помиляється,але не помиляється той хто нічого не робить.....
А чого ви думаєте що поперек Романовська стала? Мені може сподобалась тутешня сентенція про Фіджі
Я щось пропустив коли була розмова про Фіджі,але про Брно пам’ятаю добре
viewtopic.php?f=8&t=58&p=152100&hilit=Fiji#p152100
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 17:00
LWIEV
Рабинович, ваша дочь проститутка (с)
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 23:02
Valdys
mischko писав: ↑22 січня 2019, 16:07
Valdys писав: ↑22 січня 2019, 16:02
так а сенс просити дозвіл на виконання регулярки у Амстердам, коли є обмеження, 1 країна, 1 ак... і там вже МАУ. чи для регіонів по іншому?
Це не регулярка, це щось типу чартера по документам буде. Зі Львова в Амстердам і назад квитків не буде. Якщо чесно - не розумію, як вони конкуруватимуть з Австрійцями - там 450 євро RT з короткою стиковкою по Відню. А у цих вентиляторів один рейс в тиждень зі стиковкою по Борисполю - 660 гамерликанських долярів (це якщо в Кельн, в Нідерланди вони вже не літають).
Джоніка у авіаслужби просить саме регулярку, а не чартер
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 22 січня 2019, 23:18
mischko
Valdys писав: ↑22 січня 2019, 23:02
Джоніка у авіаслужби просить саме регулярку, а не чартер
Цікаво, а як Браво літало Жуляни - Роттердам? Чи просило регулярку? Отримало відмову, тоді подалося на чартери?
В будь-якому випадку схема буде та сама - привезти курдів з Ербіля - перевантажити їх на літак в Європу.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 23 січня 2019, 10:11
Valdys
mischko писав: ↑22 січня 2019, 23:18
Valdys писав: ↑22 січня 2019, 23:02
Джоніка у авіаслужби просить саме регулярку, а не чартер
Цікаво, а як Браво літало Жуляни - Роттердам? Чи просило регулярку? Отримало відмову, тоді подалося на чартери?
В будь-якому випадку схема буде та сама - привезти курдів з Ербіля - перевантажити їх на літак в Європу.
з сайту авіаслужби
4. Розгляд заяв ТОВ «Авіакомпанія «Браво»:
...
4.3. Щодо отримання прав на експлуатацію повітряних ліній для виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України або в межах України, що становлять систематичну серію – не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць, за маршрутами:
Київ – Амстердам (Королівство Нідерландів) – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень, строк дії права: з 27.05.2018 до 27.10.2018);
Харків – Бейрут (Ліванська Республіка) – Харків (частота рейсів: 3 рейси на тиждень, строк дії права: з 27.05.2018 до 27.10.2018).
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 23 січня 2019, 10:57
mischko
Valdys писав: ↑23 січня 2019, 10:11
4. Розгляд заяв ТОВ «Авіакомпанія «Браво»:
...
4.3. Щодо отримання прав на експлуатацію повітряних ліній для виконання чартерних міжнародних повітряних перевезень з/до України або в межах України, що становлять систематичну серію – не менше одного рейсу на тиждень або не менше трьох рейсів на місяць, за маршрутами:
Київ – Амстердам (Королівство Нідерландів) – Київ (частота рейсів: 3 рейси на тиждень, строк дії права: з 27.05.2018 до 27.10.2018);
Харків – Бейрут (Ліванська Республіка) – Харків (частота рейсів: 3 рейси на тиждень, строк дії права: з 27.05.2018 до 27.10.2018).
Але літали в Роттердам
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 23 січня 2019, 11:30
Valdys
можливо пізніше просили дозвіл на Роттердам, я вже не дивився.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 23 січня 2019, 17:25
Igoresha
юра сармат писав: ↑22 січня 2019, 15:39
Ну що Вам так стала поперек п.Романовська,все таки треба признати ,що вона багато робить для розвитку аеропорта,може десь помиляється,але не помиляється той хто нічого не робить.....
Ошибиться с Фиджи? Или Брно? Я вас прошу.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 23 січня 2019, 17:31
Victor H
Igoresha писав: ↑23 січня 2019, 17:25
юра сармат писав: ↑22 січня 2019, 15:39
Ну що Вам так стала поперек п.Романовська,все таки треба признати ,що вона багато робить для розвитку аеропорта,може десь помиляється,але не помиляється той хто нічого не робить.....
Ошибиться с Фиджи? Или Брно? Я вас прошу.
З Брно Романовська не при ділах зовсім - там виглядає що Blue Air і уряд в Брно не домовилися. У них же навіть був сайт для чеської доньки Blue Air.
А Фіджі по-моєму тут на форумі хтось придумав. Романовська точно про нього всерйоз не говорила. Може десь перетиналися на конференції, навряд чи були якісь серйозні розмови.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 31 січня 2019, 14:35
юра сармат
Вчора прочитав на польському авіасайті що КЛМ відкриває четверту! частоту Амстердам Краків,так що у Львові думаю на один рейс на день паксів думаю набереться легко
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 31 січня 2019, 15:42
Stan
У Кракові відкривають, а з Києва минулого року частоту до однієї здається скоротили.
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 08:41
converj
Кому робота у LWO
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 16:08
Krakowite
юра сармат писав: ↑31 січня 2019, 14:35
Вчора прочитав на польському авіасайті що КЛМ відкриває четверту! частоту Амстердам Краків,так що у Львові думаю на один рейс на день паксів думаю набереться легко
Мінімальний тариф на переліт Краків - Амстердам авіакомпанією KLM 4000 гривень RT.
Чи пасажир зі Львова готовий платити щонайменше 5000 гривень за авіа квитки (дорожче авіапальне, дещо дальше летіти) ?
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 16:22
popTAB
KLMом літають більше ЧЕРЕЗ Амстердам, а не В Амстердам
Re: Львів аеропорт (IATA: LWO)
Додано: 02 лютого 2019, 17:13
Ostap
Krakowite писав: ↑02 лютого 2019, 16:08
Мінімальний тариф на переліт Краків - Амстердам авіакомпанією KLM 4000 гривень RT.
Чи пасажир зі Львова готовий платити щонайменше 5000 гривень за авіа квитки (дорожче авіапальне, дещо дальше летіти) ?
Якщо комусь треба в Амстердам чи околиці, то звичайно, що заплатить. Можна щось придумувати як дешевше, але чи є сенс? Ще не так давно, а може, й досі, автобус стільки ж коштував.