Bagach писав: ↑03 червня 2021, 11:50
Не вы ли как-то всем советовали не делать чарджбек, а войти в положение, и пожалеть авиакомпании в кризисные времена?
Якщо вже бути послідовним то скажу наступне:
1) я належав до першої хвилі людей які зіштовхнулись з такою "прекрасною" АК, і через це на момент скасувань рейсів та спроб повернути коштів не було відомо що ця АК така "прекрасна", саме тому з самого початку були ілюзії стосовно АК, в тому числі коли АК давала згоду/обіцянку на повернення коштів(звісно не виконавши її);
2) далі був прогрес в контексті зміни підходу до комунікації з АК, тобто я цілком відкрито ділився власним досвідом, "увійти в положення" - щось не те роблять - блін так вони ж ще те лайно, намагаються кинути - і т.д. ... і до успішного повернення коштів;
3) ну і звісно кінцеві висновки - що це за АК, що і як робити правильно, тощо.
Тобто все це був процес набуття досвіду/шишок, і тому з власного досвіду даю відповідні рекомендації.
До слова, стосовно Вас і МАУ можу те ж саме сказати
