Можна телефон. Правда в Алматі прикордонники з тел квитком і роздруковкою послали на стійку, щоб отримати у них посадковий - дали безкоштовно.
SkyUp - чартерный лоу-кост
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Но при этом пограничники вежливые были.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Рейс в Ереван у них пошел куда-то не туда. Судя по направлению на Flightradar отправился в Тбилиси, покружив над аэропортом Еревана
UPD1. Улетел в Тбилиси, нелетная погода в Ереване.
UPD2. Уровень информирования кАл центра SkyUP: уверяют что их самолет уже давно в Ереване, а он уже в Тбилиси))
UPD1. Улетел в Тбилиси, нелетная погода в Ереване.
UPD2. Уровень информирования кАл центра SkyUP: уверяют что их самолет уже давно в Ереване, а он уже в Тбилиси))
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Шановний пасажире,
У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми скасовуємо рейс за напрямком Київ - Іракліон - Київ по вівторках, четвергах та п'ятницях у період з 08 червня по 24 червня 2021 р. включно.
Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани.
У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми скасовуємо рейс за напрямком Київ - Іракліон - Київ по вівторках, четвергах та п'ятницях у період з 08 червня по 24 червня 2021 р. включно.
Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Нет спроса на открытую Грецию? Ничего не понимаю.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Туристический рынок ждет, когда полетят первые рейсы. Потом должно пойти лучше. Но у Греции сейчас есть сильный конкурент в виде Турции, где нету ПЦР теста на въезд и цены сейчас довольно низкие, так как рф в июне не едет и скорей всего в июле также.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Что-то UR-SQG или сломался, или еще что. Сегодня вернулся в Батуми после вылета и в Борисполь так и не вылетел. Задерживается до завтрашнего дня
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Возможно тех причина
https://www.flightradar24.com/data/airc ... g#27e10544
Знакомая летит этим рейсом, поселили в отель и кормят
https://www.flightradar24.com/data/airc ... g#27e10544
Знакомая летит этим рейсом, поселили в отель и кормят
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Радует, что компания чему-то учится...
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
SkyUp приєднався до Sabre GDS для взаємодії з найширшою цільовою аудиторією
https://eba.com.ua/novi-masshtaby-i-gor ... nya-sabre/
https://eba.com.ua/novi-masshtaby-i-gor ... nya-sabre/
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Это же его год назад должны были получить?maxgalkov писав: ↑31 травня 2021, 12:59 Майбутня Ліма, UR-SQL уже пофарбована
https://www.flickr.com/photos/186951446 ... 53948@N24/
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Саме такOlek писав: ↑31 травня 2021, 13:04Это же его год назад должны были получить?maxgalkov писав: ↑31 травня 2021, 12:59 Майбутня Ліма, UR-SQL уже пофарбована
https://www.flickr.com/photos/186951446 ... 53948@N24/
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Когда уже Максы будут получать?
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Несподіваний лайфхак для тих, хто подорожує з дітьми. Якось так виходило, що раніше скайап при онлайн реєстрації завжди давав місця поруч, але цього разу на рейс Київ-Бодрум алгоритм розкидав мене та дітей по салону. При цьому зміна місць після реєстрації неможлива.
В принципі, діти доволі дорослі, рейс короткий, тому я особливо не переймався. Але в аеропорту на стійці реєстрації, куди я підійшов виключно скинути в багаж валізу, приємна дівчина, зауваживши дітей у бронюванні, сказала, що так не можна, і діти мають сидіти разом з дорослими.
Зрештою, вона посадила нас разом у першому й другому рядах.
На майбутнє скайапу мабуть варто удосконалити алгоритм та садити дітей поруч з батьками, але поки що можна сміливо користуватись лайфхаком.
В принципі, діти доволі дорослі, рейс короткий, тому я особливо не переймався. Але в аеропорту на стійці реєстрації, куди я підійшов виключно скинути в багаж валізу, приємна дівчина, зауваживши дітей у бронюванні, сказала, що так не можна, і діти мають сидіти разом з дорослими.
Зрештою, вона посадила нас разом у першому й другому рядах.
На майбутнє скайапу мабуть варто удосконалити алгоритм та садити дітей поруч з батьками, але поки що можна сміливо користуватись лайфхаком.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Как сейчас обстоят дела с возвратом средств за отмененные рейсы? Сегодня отменили рейс туда из RT Запоріжжя-Тирана и появилось несколько вопросов, а до живого человека по телефону SkyUp достучаться не удалось. Может сталкивались с похожей ситуацией и можете подсказать.
1. Через какое время средства приходят на баланс? (Уведомление пришло сегодня, на балансе пока 0.)
2. С баланса в личном кабинете нормально возвращают на карту или, как и раньше, только часть по условиям тарифа, а полностью с боями?
3. Если покупать новые билеты со средств на баланса, то они снимаются четко в размере стоимости нового билета? На данный момент стоимость билета на соседнюю дату чуть ниже стоимости отменяемого билета, так что в теории покупка нового билета с баланса будет выгоднее переноса через letstalk.)
Пока склоняюсь к отмене поездки - все отели и аренда автомобиля отменяемые без потерь, в то время, как перенос даты начала что в одну, что в другу сторону предполагает приличную возню с перебронированиями. Вот только с возвратом у SkyUp непонятная ситуация.
Текст письма с возможными вариантами дальнейших действий (непонятно, какие "кошти, які підлягають поверненню").
1. Через какое время средства приходят на баланс? (Уведомление пришло сегодня, на балансе пока 0.)
2. С баланса в личном кабинете нормально возвращают на карту или, как и раньше, только часть по условиям тарифа, а полностью с боями?
3. Если покупать новые билеты со средств на баланса, то они снимаются четко в размере стоимости нового билета? На данный момент стоимость билета на соседнюю дату чуть ниже стоимости отменяемого билета, так что в теории покупка нового билета с баланса будет выгоднее переноса через letstalk.)
Пока склоняюсь к отмене поездки - все отели и аренда автомобиля отменяемые без потерь, в то время, как перенос даты начала что в одну, что в другу сторону предполагает приличную возню с перебронированиями. Вот только с возвратом у SkyUp непонятная ситуация.
Текст письма с возможными вариантами дальнейших действий (непонятно, какие "кошти, які підлягають поверненню").
Шановний пасажире,
У зв’язку з оптимізацією польотної програми ми скасовуємо рейси за напрямком Запоріжжя-Тирана по чевергам з 17 червня по 09 вересня вкючно.
Ми щиро шкодуємо, що скасування рейсу вплинуло на ваші плани.
Залежно від того, де ви купували квиток, є такі можливості отримати відшкодування його вартості:
- якщо квиток було придбано на сайті авіакомпанії, ми зарахуємо кошти на ваш баланс в особистому кабінеті на сайті skyup.aero найближчим часом у сумі, що дорівнює повній вартості квитка, за якою його було придбано. Ви можете використати їх на купівлю будь-яких квитків або додаткових послуг авіакомпанії. Кошти зберігатимуться на балансі без обмежень у часі і можуть бути витрачені на користь будь-якої особи, не лише власника акаунта.
Також ви можете вибрати наступні варіанти:
1. *ви можете змінити дати вильоту на найближчу (за наявності вільних місць). Для цього надішліть, будь ласка, запит на letstalk@skyup.aero, вкажіть номер бронювання та нову дату вильоту;
2. *ви можете змінити аеропорт вильоту на Київ (Бориспіль) з датою вильоту, як у скасованому рейсі (за наявності вільних місць). Для цього надішліть, будь ласка, запит на letstalk@skyup.aero, вкажіть номер бронювання та запит на зміну аеропорту вильоту;
3. ви можете вивести кошти з балансу на картку. Натисніть кнопку «Вивести на картку» і слідуйте інструкціям. Після розгляду претензії ми зарахуємо кошти, які підлягають поверненню, на банківську картку, з якої здійснювалася оплата квитка.
(*кошти з балансу будуть списані)
Важливо! Якщо ви маєте бронювання в обидва кінці, один рейс з якого скасовується, а другий виконується за розкладом, ви можете:
1) скористатися активним рейсом (для цього вам не потрібно додатково інформувати авіакомпанію).
2) анулювати квиток на активний рейс і повернути його повну вартість на баланс. Для цього не пізніше ніж за тиждень до вильоту рейсу надішліть нам запит на letstalk@skyup.aero. Якщо до вильоту рейсу залишатиметься менше тижня, зміна дати або зарахування коштів за квиток на активний рейс на баланс відбудеться згідно з правилами тарифу.
- якщо квиток було придбано через агента з продажу авіаційних перевезень, будь ласка, зверніться за місцем його придбання для уточнення варіантів.
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
надо же, милостиво разрешают менять на соседнюю дату при наличии мест или на киев строго в тот же день... Прям благодетели...
- Sentry
- модератор
- Повідомлень: 10251
- З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
- Звідки: MEL
- Контактна інформація:
Re: SkyUp - чартерный лоу-кост
Когда я пытался возвращать, зимой, с этим были большие проблемы. Сначала 3 месяца рассматривают заявку, потом типа соглашаются, но просят отправить большой пакет документов бумажной почтой им в офисе. На этом моменте я забил и купил новый билет на эти деньги. Думаю, возврат реально получить только с боями, при чем я бы сразу начинал процесс чарджбека, если заявка на возврат рассматривается более 7 дней, т.к. это уже нарушение законов.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей