Сторінка 223 з 818

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:41
Mr. D
Denver писав:
SammoLove писав:В Европе пойдёт на запчасти, а у нас бы посварили всё в гараже и дальше летал бы, ведь кресла повреждений не получили. Хотя может и не так быстро как раньше, чтоб не развалиться.
Я десь читав,що продати по запчастинах також буває дуже вигідно, особливо такий популярний тип, як а320, тому зараз йдуть на розборку "свіжі" літаки (8-10 років), в яких ще ресурс великий. Так як ціни на запчастини на вторинному ринку високі, то це вигідніше, ніж давати в лізинг цілий борт, а якщо йому потрібен дорогий ремонт, то тим більше...
Запчасти могут подойти для своих 43-х машин. Зачем продавать?
Или Airbus по гарантии возьмёт на себя расходы + страховка.

Важно, что все целы!

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:45
XII
Mr. D писав:
XII писав:Откуда такое предубеждение в отношении норм безопасности в украинских компаниях??
http://www.avianews.com/ukraine/2013/04 ... ines.shtml
Только уважаемая "розовая" компания имеет флот меньше 10-ти лет в Украине, хоть и недавно коллеги прокатили свой двух-летний самолёт металлом по асфальту/бетону.

А возраст - всегда играет против.
В общем и целом да, но в Европе и Штатах также полно перевозчиков со среднем возрастом ВС больше 10 лет. Кроме того, были ли катастрофы с участием украинских авиакомпаний за годы независимости?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:51
Mr. D
XII писав:
Mr. D писав:
XII писав:Откуда такое предубеждение в отношении норм безопасности в украинских компаниях??
http://www.avianews.com/ukraine/2013/04 ... ines.shtml
Только уважаемая "розовая" компания имеет флот меньше 10-ти лет в Украине, хоть и недавно коллеги прокатили свой двух-летний самолёт металлом по асфальту/бетону.

А возраст - всегда играет против.
В общем и целом да, но в Европе и Штатах также полно перевозчиков со среднем возрастом ВС больше 10 лет. Кроме того, были ли катастрофы с участием украинских авиакомпаний за годы независимости?
Да, были. Аэросвит.
Но там, кажется, пилот не справился.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:55
Mr. D
XII писав:
Mr. D писав:
XII писав:Откуда такое предубеждение в отношении норм безопасности в украинских компаниях??
http://www.avianews.com/ukraine/2013/04 ... ines.shtml
Только уважаемая "розовая" компания имеет флот меньше 10-ти лет в Украине, хоть и недавно коллеги прокатили свой двух-летний самолёт металлом по асфальту/бетону.

А возраст - всегда играет против.
В общем и целом да, но в Европе и Штатах также полно перевозчиков со среднем возрастом ВС больше 10 лет. Кроме того, были ли катастрофы с участием украинских авиакомпаний за годы независимости?
Для того, чтобы не смотреть на вопрос однобоко.
Честно будет сказать, такие гуру как KLM, Lufthansa, British Airways также с флотом за 10 лет.
Радует Ryanair, а ведь эти ребята летают очень много (флот до 5-ти лет и, вероятно, будет скоро обновлён).
Читал здесь: http://airsafe.com/events/airlines/fleetage.htm

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:56
XII
Mr. D писав: Да, были. Аэросвит.
Напомните?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 15:59
Mr. D
XII писав:
Mr. D писав: Да, были. Аэросвит.
Напомните?
17 декабря 1997 года самолёт Львовских авиалиний (Фактический перевозчик), Як-42, выполнявший рейс «Аэросвита» (Перевозчик по договору) № 241, разбился около города Салоники (Греция). Погибли 62 пассажира и 8 членов экипажа[16]

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 16:08
XII
Вовремя Вы сделали оговорку о пилоте. Возраст ВС тут ни при чем.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 16:11
Mr. D
XII писав:Вовремя Вы сделали оговорку о пилоте. Возраст ВС тут ни при чем.
Ну, и Донецк, вы помните.
А там что? АН-24 - классная машина, ну, не сложилось.

По катастрофам. Разбейте в пух и прах такое мнение.
Массово становятся известны только особо серьёзные случаи, не вышла стойка, отказ всех двигателей, выкаты и заезды в припятствия.
Было бы неплохо сравнить прерванные взлёты, отказы насосов, компрессоров, ВСУ и т.п., то есть все инциденты, но не думаю, что есть такая база именно по украинским компаниям.
Вот иногда приходится наблюдать за дисциплинной наземных служб, иногда на автобусе прокатят резко (чуть было в крыло как-то не заехали какого-то Эмбрайера). А ведь так могут и техосмотр проводить.

Но я не против украинской авиации, дисциплина и погоня за мгновенным доходом в сочетании со своеобразными пассажирами, которым и сам являюсь, контрастируют на фоне других компаний.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 16:27
белый ворон
Не так давно, один из самолётов МАУ садился с один отказавшим двигателем!

Огласки удалось избежать, т.к. большинство пассажиров отказа не заметили!

Пилотов премировали! )))

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 19:59
Denver
белый ворон писав:Не так давно, один из самолётов МАУ садился с один отказавшим двигателем!

Огласки удалось избежать, т.к. большинство пассажиров отказа не заметили!

Пилотов премировали! )))
Героїзм одних - результат халатності інших.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 22:47
Glotych
белый ворон писав:Не так давно, один из самолётов МАУ садился с один отказавшим двигателем!

Огласки удалось избежать, т.к. большинство пассажиров отказа не заметили!

Пилотов премировали! )))
UR-EMA у МАУ вообще пропал, а нигде не сообщили.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 11 червня 2013, 22:55
Glotych
Что слышно насчет завтра? Говорят, французская забастовка диспетчеров собирается перекинуться на другие европейские страны. В частности, интересует, не планируются ли на завтра изменения в расписании на Тревизо?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 червня 2013, 09:54
pilot_an12
Glotych писав:
белый ворон писав:Не так давно, один из самолётов МАУ садился с один отказавшим двигателем!

Огласки удалось избежать, т.к. большинство пассажиров отказа не заметили!

Пилотов премировали! )))
UR-EMA у МАУ вообще пропал, а нигде не сообщили.
ВС находится в Хельсинки, с "дыркой" в фюзеляже, проделаной шлангом подачи сжатого воздуха, который оторвался от УВЗ во время запуска.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 червня 2013, 09:56
pilot_an12
pilot_an12 писав:
Glotych писав:
белый ворон писав:Не так давно, один из самолётов МАУ садился с один отказавшим двигателем!

Огласки удалось избежать, т.к. большинство пассажиров отказа не заметили!

Пилотов премировали! )))
UR-EMA у МАУ вообще пропал, а нигде не сообщили.
ВС находится в Хельсинки, с "дыркой" в фюзеляже, проделаной шлангом подачи сжатого воздуха, который оторвался от УВЗ во время запуска.
Упс, прошу прощения ,ВС уже в рабочем состоянии.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 червня 2013, 10:00
Glotych
pilot_an12 писав:Упс, прошу прощения ,ВС уже в рабочем состоянии.
Похоже на то, с 7 июня.

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 12 червня 2013, 10:05
AlexK
Glotych писав:
pilot_an12 писав:Упс, прошу прощения ,ВС уже в рабочем состоянии.
Похоже на то, с 7 июня.
Будет с дырочкой в правом боку?

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 13 червня 2013, 12:08
nik-dem
AlexK писав:Будет с дырочкой в правом боку?
Так заделали уже. :)

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 13 червня 2013, 16:45
белый ворон
New routes from Chisinau to Rome Ciampino and Venice Treviso are already on sale!

http://www.avianews.com/world/2013/06/1 ... zair.shtml

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 13 червня 2013, 19:10
Olek
"Алло, це "Експрес"?! Нас тримають у лiтаку, нiкуди не випускають, нiчого не пояснюють... Навiть пити не мають, а тут багато маленьких дiтей," -- таке повiдомлення отримали журналiсти вiд пасажирiв компанiї Wizz Air Ukraine, що летiли зi Львова до Тревiзо (Iталiя).

У слухавцi було чути дитячий плач i крики дорослих. "Випустiть мене з лiтака, я хочу вийти," -- билася в iстерицi якась жiнка. У салонi почалася панiка...

Реєстрацiя на той рейс пройшла вчасно, але посадку все не оголошували. Тодi працiвники аеропорту звернулися до пасажирiв рейсу iз пропозицiєю: тим, хто не дуже поспiшав до Італiї, запропонували добровiльно вiдмовитися вiд цього рейсу. Їм натомiсть гарантували вiдшкодування, поселення в готель, харчування i вiдправлення до Тревiзо наступним лiтаком. Погодилися на це 23 пасажирiв. Рештi дали чеки на 50 гривень, аби перед польотом поїли.

Посадку оголосили аж через три години. Та до лiтака подали лише заднiй трап. I коли пасажири зайняли свої мiсця, стюард повiдомив: "Летiтимемо до Києва. Через технiчнi несправностi". Здiйнявся галас. Люди сипали запитаннями, а вiдповiдь почули лише: "Щось сталося з переднiми дверима, механiки є в столицi". Деякi пасажири через страх вiдмовлялися летiти, але дверi вже зачинили, i їм не дозволили покинути лiтак, ще й пригрозили мiлiцiєю.

У Жулянах лiтак сiв на аварiйну смугу, його почали заправляти. Прийшла нова змiна пiлотiв, але й вони нiчого не пояснювали. Пасажири стали вимагати офiцiйного представника компанiї. Та до них нiхто не прийшов. Дiти плакали, дорослi, попри заборону вмикати мобiльнi, пробували зв'язатися з рiдними, хтось крикнув, що потрiбно повiдомити журналiстiв...

"Та ви совiсть маєте?! Дайте попити, бодай дiтям!" -- вимагали обуренi пасажири. Лише тодi стюардеси винесли воду. "Я заплатив за цей полiт 190 євро за себе i дочку, -- кричав один iз пасажирiв. -- А втрачу ще бiльше. Як ми вночi доберемося до готелю в Римi? Уночi потяги не ходять!" "А моя дитина в Iталiї в садочку, сьогоднi пiсля приїзду саме я мала її забрати", -- бiдкалася молода жiнка. Своє обурення висловлювали й iталiйцi, що поверталися додому.

Аж пiсля четвертої дня лiтак полетiв до Iталiї, де, на щастя, успiшно приземлився...

Представник компанiї перевiзника, Христина Косонотська так пояснила iнцидент: "Iз технiчних причин, вiдповiдно до вимог безпеки, були введенi обмеження на кiлькiсть людей на борту на кiлькох польотних сегментах. Пасажирам запропонували обслуговування, компенсацiю".

Юристи стверджують, що в таких ситуацiях важко домогтися справедливостi. "Конвенцiя про унiфiкацiю деяких правил мiжнародних повiтряних перевезень передбачає вiдповiдальнiсть за шкоду, заподiяну внаслiдок затримки в повiтряному перевезеннi, однак не встановлює порядку вiдшкодування, -- пояснює Експресу адвокат Олег Мицик. -- Передбаченi випадки, коли нiчого не вiдшкодовується, якщо перевiзник доведе, що вжив усiх заходiв для унеможливлення заподiяння даної шкоди, або ж доведе неспроможнiсть вжиття таких заходiв.

Межi вiдповiдальностi перевiзника за затримку в перевезеннi -- 4150 спецiальних прав запозичення (унiфiкована мiжнародна валюта, це 41,9% вiд курсу долара). Але пасажир повинен довести розмiр збиткiв, заподiяних йому внаслiдок неналежного перевезення (наприклад, показати квиток на iнший рейс, на який запiзнився). Тож факт запiзнення рейсу не передбачає настання шкоди автоматично, її має доводити позивач".

http://lvivexpres.com/news/2013/06/13/4 ... rce=feedly

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка

Додано: 13 червня 2013, 20:02
AlexK
В Жулянах є "аварійна смуга"? Мабуть, грунтовка.

З водою, звичайно, по-жлобські якось вийшло. Але поза водою, що ще могла зробити а\к? Скасувати рейс? Відшкодувати пасажирам за витрати, спричинені затримкою? Краще інформувати? Випустити всіх в чисту зону Жулян, поки лагодили літак?